Mitä toivotte tänä vuonna joululahjaksi?
Kommentit (249)
Vierailija kirjoitti:
Sovitaanko yksi juttu, tädit? EI VILLASUKKIA yhdellekään kerrostalossa asuvalle alle 60-vuotiaalle!
Ok?
asun kerrostalossa, olen alle 60 ja villasukat jalassa koko ajan kotosalla. Sovitaanko, että sinä et päätä, mitä muut tarvitsee. sivusta
En toivo mitään. Anopilta saan kirjan, lapsuuden perheeltä tarpeellisia kuluvia asioita, kuten pastaa tai kissanruokaa. :D
Miehen kanssa ollaan vuosia ostettu puoliksi yhteiseksi joululahjaksi jotain mitä molemmant halutaan, viime vuonna soutulaite.
Tänä vuonna lapsi ehdotti, että hän voisi tulla mukaan perheen yhteiseen lahjaan, ei siis maksamalla, mutta niin ettei tarvitsisi muita lahjoja, jos yhteinen lahja voisi olla uusi pelitietokone. Minulle sopii paremmin kuin hyvin, koska pelaan itsekin. Mies ei pelaa, mutta sillekin sopii koska ei keksi mitään muutakaan.
Paljon rahaa !!!
Ja ne villasukat olis ihanaa....
En kaipaa mitään lahjuksia.
Joulu on minulle = kinkku+hyvä sinappi ja kunnon ruisleipää. Ja jokunen muki glögiä.
Ja tietysti riisipuuroa ainakin jouluaamuna.
Ja jos tähän saa päälle vielä kylmäsavulohta ja graavisiikaa, niin hyvin menee.
Vierailija kirjoitti:
Samaa kuin muutenkin elämältä: fyrkkaa ja persettä.
Piparia?
Rauhaa. Joulurauhaa.
Sitten pyjamaa, flanelli.
Muuta ei tarvi. Kaikkea on. Lapselle ostan jotain pientä.
Sekä aamu- että kylpytakkini täyttävät tänä vuonna 20 v. Niitä toivon.
1. Suuren puurokauhan
2. Maailmalle rauhan
Omaa rauhaa, rauhaa maailmaan ihmisille ja eläimille sekä mielenrauhaa 🙏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mitään,enkä myöskään anna.
Sama täällä.
Olen jo vuosia ostanut itselleni lahjoja jouluna - saa ihan sitä mitä haluaa.
Ruokailu taas jouluna ei poikkea normaalielämästä juurikaan, mutta ehkä jotain extraa on kuitenkin.
Miksi näin? Lapsena sain mielestäni AINA tyhmiä lahjoja ja aikuisena SAMOJA lahjoja.
Esim sukat harmaat kaksi pari ja pitkät kalsarit - itse joutui ostamaan muille, mitä HE halusivat ja kalliimpaa.
Nyt vanhempana VOI ja PITÄÄ ostaa sitä, mitä ihan itse haluaa kysymättä keneltäkään yhtään mitään.
Elämä on kuitenkin laiffia ilman kaitsijaa ja kyylää (puolisoa).
Vierailija kirjoitti:
Sekä aamu- että kylpytakkini täyttävät tänä vuonna 20 v. Niitä toivon.
Miksi toivoa - voi ihan itse ostaakin, saa jopa haluamansa väreineen kaikkineen.
En mitään, mulla on jo kaikkea, en tarvitse mitään...
Ei ole harrastettu lahjojen antoa moniin vuosiin. Eikö se vaan stressaa se kun pitää miettiä mitä kellekin lahjaksi.
Vierailija kirjoitti:
Toivon sodan loppumista, väkivallan loppumista kaikkialla, ihmisille lähimmäisenrakkautta. Kiltti Joulupukki kuule minua.
Miten tätäkin voi joku alapeukuttaa?
Jouluna juhlimme Jeesuksen syntymää.
Emme joulupukkia, lahjavuoria tai kulutushysteriaa.
Samaa kuin muutenkin elämältä: fyrkkaa ja persettä.