Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä toivotte tänä vuonna joululahjaksi?

Vierailija
15.10.2022 |

Itse toivon ruokalahjoja ja rahaa.

Kommentit (249)

Vierailija
121/249 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivon koko sydämestäni, että yläkerran nuori meluava pojankloppi rääkyvine tyttöystävineen pääsevät pitkälle joululomalle pois kotoaan - tai löytävät jouluksi kokonaan uuden asunnon.

Olikohan toi alapeukuttaja se kyseinen kloppi...

Olen kuule vuosia kuunnellut sitä polkkaamista ja rääkymistä sieltä asunnosta. Tervemenoa muualle. Jos olisi tarpeeksi rahaa, laittaisin itse matkalahjakortin postiluukusta.

Laittakaa keräys pystyyn, että saatte sille menolipun Honoluluun. Tuskin olet ainoa siinä naapurustossa, jota se jatkuva elämöinti on pistänyt tympimään.

Mun yläkerrassa asui vuosia sitten yksi mölyapina, jonka kämpässä oli päivisin hiljaista, mutta sitten klo 22 asukki tuli poppoon kanssa kämpille ja meteliä riitti aina aamuyölle asti. Välillä se tuli yksin kämpille ja nousi portaat ylös silleen ihan tahallaan tömistellen. Varmaan olisi voinut hiljempaakin kulkea, mutta ei.

Huumeiden voimallahan siellä valvottiin kaiket yöt. Onneksi sai häädön jo vuosia sitten. Seitsemän vuotta se oli siinä saanut ollakin, että hidas oli häätöprosessi. Sillä tyylillä se olisi jossain muussa kaupungissa saanut häädön viikossa. Tässä meni 7 vuotta. Kun tyyppi lopulta lähti, oli kämpän saanut remontoida lattiasta kattoon.

Vierailija
122/249 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anaalitapin ja liukuvoidetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/249 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että lahjan tarvitsijat ja lahjoittajat kohtaisivat.  Joka jotain tahtoo, sanoisi selvästi, kuten talvikenkien toivoja.

Vierailija
124/249 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon käsikäyttöistä viljamyllyä, niin saisin nuo itsekasvattamani vehnänjyvät jauhettua jauhoksi.

Villasukat ja lämpimät yöasut kelpaa aina.

Vielä jos jostain löytäisin aitonahkaiset, talvikelpoiset eli oikein lämpöiset, ja matalakorkoiset/korottomat tummanruskeat nilkkurit, joissa on sekä vetoketju että nauhat, niin ne voisin ostaa itse itselleni. (Saa vinkata)

N45

Pomar Kaisla?

Vierailija
125/249 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmanrauhaa tietysti. En tarvitse mitään tavaroita koska olen pyhimys.

Vierailija
126/249 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin kengät, lakanat, olohousut, ihonhoitotuotteita ja suklaata.

Vierailija
127/249 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukautiskupin

Vierailija
128/249 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kultaista mekkoa. Sen jälkeen kaikki sujuu kuin tanssi.

Vierailija
129/249 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitään, riittää että on ruokaa jota toivottavasti sitä on kaikille muuallakin maailmassa. Maailman ihmisille toivon rauhaa ja ehkäisyväineitä

Tämä oli paras, ajattelin samaa, mutta unohdin vähävaraisten lisääntymisen ehkäisyn!

Ilmastonmuutoksen edetessä maanpako eteläisemmistä valtioista jatkuu...

Vierailija
130/249 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosmetiikkaa ainakin.

Vierailija
131/249 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua mitään ylimääräistä tavaraa. Yhden tietyn kirjan haluan, ostan sen itse itselleni joululahjaksi.

Vierailija
132/249 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mitä joka vuosi jo pitkän aikaa

Vierailija
133/249 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sovitaanko yksi juttu, tädit? EI VILLASUKKIA yhdellekään kerrostalossa asuvalle alle 60-vuotiaalle!

Ok?

Jos ei ole verenkierto heikentynyt jaloissa niin ei kukaan niitä arvosta eikä jossain kerrostalossa jalat palele 😁

Minä neulon yksivärisiä perus villa sukkia, kenkiin sopivia itselleni enkä tykkää sellaisista kirjavista ja räikeän värisistä villasukista. Kaupan tekokuitu sukat ovat ihan kamalia ja kaikki kiristi nilkasta joita tarvi aina saksilla halkaista kun verenkierto estyi ja tuli kamalat painaumat nilkkaan. 

Langat ovat kalliita ja se vaiva ja aika mikä niiden tekemiseen menee niin en ala sukkiani tyrkyttämään kenellekkään. 

Jos saatte sellaisia sukkia jotka eivät kelpaa niin laittakaa pelastusarmeijan joulupataan, esim. menevät jollekkin köyhälle päihteiden käyttäjälle joka niitä tarvitsee. 

Että ei kukaan eikä missään. Älkää pitäkö totuutena mielipiteitänne. Tässä talossa vetää ja tiedän muitakin. Me kerrostalossa asuvathan emme ikinä ole missään tai tee mitään jalkojen lämmitystä vaativaa. Joka ainoa vuosi alkaa tää sama villasukkien käyttöä koskeva vääntö kun joulu lähestyy. Kun en minä niin ei muutkaan jne..

Villa sukka vääntö johtuu siitä kun laitetaan rumia ja varsinkin kirjavia villasukkia sellaisille jotka eivät niitä halua eikä kehtaa sellaisissa kulkea tai ei sovi tyyliin kaiken sekalaisen kirkuvissa sekalaisen väreissä villasukat joita minäkin inhoisin. Kaikki eivät tykkää värien sekamelskasta näyttäen ihan pelleltä niissä. Joltain vanhan ajan räsymatolta näyttävät sukat ovat ihan karmeimmasta päästä ja siksi niitä inhotaan. 

Sukkien on tosiaan oltava hyvänmalliset ja kuvioinnin kantajan maun mukainen. Tuttu nuori nainen pukeutuu muuten mustiin, mutta villasukat ovat värikkäitä ja ja varret näkyvillä Minna Parikan Blizzard Black-Gold nilkkureissa, mitkä kiinnittävät myös huomiota, 

Vierailija
134/249 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki rosvot jää kiinni ja varastelu loppuu.

Vierailija
135/249 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku varas palauttaisi valokuvakansion kuvia ja ruoka ohjekansion sekä maksaisi koiran hinnan ja palauttaisi muutaman kirjan kuten pikku prinssi ja Leino. Kotitalous oppikirjan.

Vierailija
136/249 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

YouTube varas jäi valvontakameraan

Vierailija
137/249 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisinpa kaikki lapseni kotiin.

Vierailija
138/249 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että saan mitään kun äitini maksaa mulle joululoman Kanarialle kahdeksi viikoksi. Isä ei yleensä anna mitään lahjaa, mummolta saatan pari kymppiä saada. Rahaa toivon joka joulu.

Vierailija
139/249 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putinin vois lähettää Jupiteriin

Vierailija
140/249 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villasukat ja suklaarasia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi