Mitä toivotte tänä vuonna joululahjaksi?
Kommentit (249)
En mitään, riittää että on ruokaa jota toivottavasti sitä on kaikille muuallakin maailmassa. Maailman ihmisille toivon rauhaa ja ehkäisyväineitä
Jotain itse tehtyä leivonnaista vaikka.
Toivominen on hassu sana, kun ostan itse kaiken. Tarkoituksena olisi hankkia kunnon nahkalaukku työjutuille, ostaa uudempimallinen graafinen piirtonäyttö ja napata black friday-alesta Instant Pot Crisp. En varmaan odota jouluun asti noiden käyttöönotossa.
Kahvakuula oli hyvä idea! Taidan itsekin pyytää sellaisen lahjaksi. Oiskohan 8kg vai 12kg sopiva...
Terveyttä. Sekä mielen- että fyysisen 😔
Vierailija kirjoitti:
Ted Bakerin lompakkoa
En tunne Tediä mutta ilmeisesti rikas mies?
Mulle riittäisi vaikka vaan miltsi, pitäköön Ted lompsansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon haaveillu pitkään täysautomaattisesta kahvikoneesta. Oon vinkannu siitä miehelle. Saa nähdä saanko.
Jää keittiön tiskille pölyttymään ja tilaa viemään aika äkkiä. Vaatii jatkuvaa huoltamista ja rassaamista, innostus laantuu muutamassa viikossa. Myös ovat herkkiä menemään epäkuntoon.
varmaan jokku halvat rämät jääki
Villasukat on kiva lahja, JOS ne on oikeasti osattu tehdä hyvin ja oikein. En tee niitä liukuhihnalta lahjoiksi, koska niiden pitää oikeasti olla just eikä melkein vastaanottajan jalkaan sopivat. Tyttären ja vävyn jalat tunnen, niihin on helppo tehdä sukat ja joka joulu niitä toivovat. Muille en tee.
Olen joskus saanut sukkia lahjaksi, mutta vain äitini tekemät sukat istuvat ja ovat mukavat. Muiden tekemät ovat aina jotenkin kummalliset; sukan suu kiristää, kantapää on huonosti tehty, kärkikavennukset väärin, päättely tehty niin että painaa varpaita. Kalliiden lankojen ja ajan tuhlausta.
Sovereign kultakolikon, arvo hieman alle 500. Thaimaalaisen naisen, mustan naisen tai brasilialaisen transnaisen kanssa seksiä 1-2 tunnin ajan. Pullon hyvää portviiniä ja sitten haluaisin vielä käydä joidenkin ystävien kanssa joulukirkossa.
Tavallisia sukkia, alushousuja, uusi kattila
Vierailija kirjoitti:
Sovereign kultakolikon, arvo hieman alle 500. Thaimaalaisen naisen, mustan naisen tai brasilialaisen transnaisen kanssa seksiä 1-2 tunnin ajan. Pullon hyvää portviiniä ja sitten haluaisin vielä käydä joidenkin ystävien kanssa joulukirkossa.
Minusta ne kiinalaiset Panda-kolikot ovat ihania, niitä on montaa eri kokoa.
Toivon kaukomatkaa ja sen saan. Jouluaattona lähdetään, jos ei ihmeitä tapahdu.
Vierailija kirjoitti:
Sovitaanko yksi juttu, tädit? EI VILLASUKKIA yhdellekään kerrostalossa asuvalle alle 60-vuotiaalle!
Ok?
Tämähön oli varmasti provo mutta silti pitää sanoa että itse kerrostalossa asuvana niin todellakin villasukat tervetulleita. Varsinkin tänä talvena kun vieläkään ei ole lämpöjä laitettu päälle ja vaikka laitettaisiinkin niin silti lattiat ja kiviseinät hohkaa kylmää.
Rauhaa maailmaan ja ihmisille hyvä tahto. Oikeasti.