Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä toivotte tänä vuonna joululahjaksi?

Vierailija
15.10.2022 |

Itse toivon ruokalahjoja ja rahaa.

Kommentit (249)

Vierailija
81/249 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shamppanjaa, suklaata ja joku ihana parfyymi ilahduttaisi isosti!

Vierailija
82/249 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai niin ja kuumailmakiharrin! Senkin olen ostanut jo niin en enää muistanut :D Mutta siis joulupakettiin menee, itselle :D

Luin että kulmakarvakiharrin...  :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/249 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon koko sydämestäni, että yläkerran nuori meluava pojankloppi rääkyvine tyttöystävineen pääsevät pitkälle joululomalle pois kotoaan - tai löytävät jouluksi kokonaan uuden asunnon.

Vierailija
84/249 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuksan.

Vierailija
85/249 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sovitaanko yksi juttu, tädit? EI VILLASUKKIA yhdellekään kerrostalossa asuvalle alle 60-vuotiaalle!

Ok?

Jos ei ole verenkierto heikentynyt jaloissa niin ei kukaan niitä arvosta eikä jossain kerrostalossa jalat palele 😁

Minä neulon yksivärisiä perus villa sukkia, kenkiin sopivia itselleni enkä tykkää sellaisista kirjavista ja räikeän värisistä villasukista. Kaupan tekokuitu sukat ovat ihan kamalia ja kaikki kiristi nilkasta joita tarvi aina saksilla halkaista kun verenkierto estyi ja tuli kamalat painaumat nilkkaan. 

Langat ovat kalliita ja se vaiva ja aika mikä niiden tekemiseen menee niin en ala sukkiani tyrkyttämään kenellekkään. 

Jos saatte sellaisia sukkia jotka eivät kelpaa niin laittakaa pelastusarmeijan joulupataan, esim. menevät jollekkin köyhälle päihteiden käyttäjälle joka niitä tarvitsee. 

Että ei kukaan eikä missään. Älkää pitäkö totuutena mielipiteitänne. Tässä talossa vetää ja tiedän muitakin. Me kerrostalossa asuvathan emme ikinä ole missään tai tee mitään jalkojen lämmitystä vaativaa. Joka ainoa vuosi alkaa tää sama villasukkien käyttöä koskeva vääntö kun joulu lähestyy. Kun en minä niin ei muutkaan jne..

Villa sukka vääntö johtuu siitä kun laitetaan rumia ja varsinkin kirjavia villasukkia sellaisille jotka eivät niitä halua eikä kehtaa sellaisissa kulkea tai ei sovi tyyliin kaiken sekalaisen kirkuvissa sekalaisen väreissä villasukat joita minäkin inhoisin. Kaikki eivät tykkää värien sekamelskasta näyttäen ihan pelleltä niissä. Joltain vanhan ajan räsymatolta näyttävät sukat ovat ihan karmeimmasta päästä ja siksi niitä inhotaan. 

Minä neulon ihan tummia yksivärisiä huomiota herättämiä perussukkia Nalle langasta joka ei ole liian paksua lankaa kenkiin ja onhan ne parempia kuin kaupasta ostetut. 

Villasukkavääntö, kas noin. Sinulle toivon lahjaksi oikeinkirjoitusopasta.

Vierailija
86/249 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon käsikäyttöistä viljamyllyä, niin saisin nuo itsekasvattamani vehnänjyvät jauhettua jauhoksi.

Villasukat ja lämpimät yöasut kelpaa aina.

Vielä jos jostain löytäisin aitonahkaiset, talvikelpoiset eli oikein lämpöiset, ja matalakorkoiset/korottomat tummanruskeat nilkkurit, joissa on sekä vetoketju että nauhat, niin ne voisin ostaa itse itselleni. (Saa vinkata)

N45

Vierailija
87/249 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Ei aikuisena enää tarvi. Arvot jo kohillaan elämässä materialismin sijasta

Vierailija
88/249 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

hieronnan tai kauneushoitolalahjakortin.

Saan tosi harvoin itse aikaiseksi ostaa tai varata. Siis mieheltä toivon, en muilta, ovat tyyriitä. Hän on joskus ostanutkin, kortin hajuvesikauppaan tms.

Vierailija
89/249 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme osta mieheni kanssa isommin joululahjoja. Yleensä saan kirjan tai kaksi ja rasian lempisuklaatani. Ne riittää hyvin. Tänä vuonna päätettiin, että yhteinen lahja on kahdenkeskinen lomareissu kesällä perheloman lisäksi. Ja se tulee toteutumaan. Lapset ovat vielä melko pieniä, joten heille tulee kyllä ostettua lahjoja jouluna. Ja ihana nähdä heidän ilonsa, kun avaavat lahjoja. Isommat lapset ovat nyt täyttäneet 10v, eivätkä kuulemma oikein tartte mitään tai toivo mitään erityistä. Ehkä jotain lahjakorttia tai yhteistä tekemistä voisi antaa.

Vierailija
90/249 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei osteta aikuisille lahjoja.

Vierailija
91/249 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

RAUHAA maailmaan!

Vierailija
92/249 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon hartaasti, että joku kutsuisi eded joulukahville, yksin on ikävää olla pitkät puhät. Ja minulle kelpaisi myös villasukat!

Vierailija
93/249 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voi toivoa ja haluta, mutta saako niitä, niin se on sitten taas eri asia.

Itse toivoisin rahaa niin että ranteet notkuu, mutta kyseinen toive tuskin toteutuu edes koko loppuelämän unissa.

Ehkä seuraavassa elämässä tullaan saamaan kaikki se, mistä tässä elämässä jäädään paitsi.

Vierailija
94/249 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluaatto läheisten kanssa. Toiveeksi jää jälleen.

Vierailija
95/249 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu tuin vähällä,eikä aineellisilla lahjoilla sitä joulun tunnelmaa voi saada.Meidän perheessä ostetaan vain tarpeellisia lahjoja .Sukkia,alusvaatteita ja dödöjä. Vähän myös suklaata jokaiselle.Muuta ei kaipaa. Mutta  eniten minä toivon;  sotien loppumista maailmasta,päättäjille ymmärrystä ja järkeä.Suomalaisille kansallistuntoa ja isänmaan rakkautta.Koronahössötyksen loppumista. Ekologisten ja luontoa säästävien tapojen omaksumista meille kaikille.Päihderiippuvaisille toivon,että pääsisivät irti riippuvuuksistaan.Kaikille suomen lapsille rakastavaa ja huolehtivaa kotia .Perhemisisterillä olisi nyt kovasti työsarkaa,että meidän lapset ja nuoret voisivat paremmin.Hänelle toivon kykyä nähdä ja paneutua  perheiden hyvinvointiin eikä muihin asioihin,jotka eivät ole hänen vastuullaan. Ja ennenkaikkea toivon jokaiselle hyvää terveyttä ja kykyä huolehtia siitä.

Vierailija
96/249 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonkun Stephen Kingin kirjan jota mulla ei vielä ole. Omistan melkein kaikki hänen kirjansa jo.

Et vrmasti omista, eihän ne muuten sitten enää ole Stephenin kirjoja, vaan sinun 😢

Vierailija
97/249 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edullisen sähkösopimuksen, halvemmat hinnat ruokakauppaan, alemmat korot ja halvemman bensan.

Vierailija
98/249 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyjama, kasvoseerumeita, taulunmaalausteline, aidot helmikorvakorut, pari kirjaa, neulontalankaa ja pienet pyöröpuikot.

Kaikki nämä tulen saamaan kun itse olen ostanutkin. 

Nyt jo :D

Jos tulee tässä syksyllä mustat Uggit tai feikitkin jossain vastaan hyvällä hinnalla niin ne ostan vielä.

Ai niin ja kuumailmakiharrin! Senkin olen ostanut jo niin en enää muistanut :D Mutta siis joulupakettiin menee, itselle :D

Miksi? Tajuan, jos haluaa ostaa itselleen jonkun lahjan, mutta miksi noin monta, kun osa selvästi on käyttötavaraa. Eikö niitä voisi käyttää jo nyt?

Vierailija
99/249 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitään. Ei aikuisena enää tarvi. Arvot jo kohillaan elämässä materialismin sijasta

Miten se, että haluaa ilahduttaa lahjalla on arvojesi vastaista tai se, että et halua ilahduttaa, kertoo arvojesi olevan kohdillaan. Materialismikin voi olla eettisesti oikein, jos hankkii hyvälaatuisen tuotteen, se kestää pitkään, mutta yleensä se on kalliimpi. Ja uskoakseni kallis hinta tekee, siitä materialistisen pirun ostoksen sinulle. 

Vierailija
100/249 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyjama, kasvoseerumeita, taulunmaalausteline, aidot helmikorvakorut, pari kirjaa, neulontalankaa ja pienet pyöröpuikot.

Kaikki nämä tulen saamaan kun itse olen ostanutkin. 

Nyt jo :D

Jos tulee tässä syksyllä mustat Uggit tai feikitkin jossain vastaan hyvällä hinnalla niin ne ostan vielä.

Miksi? Tajuan, jos haluaa ostaa itselleen jonkun lahjan, mutta miksi noin monta, kun osa selvästi on käyttötavaraa. Eikö niitä voisi käyttää jo nyt?

Vähän tylsää ottaa kuvia esim. Instaan jos kuusen alla on liian vähän paketteja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi