Jos nainen on kiinnostunut, niin miksi ei laita viestiä?
Miksi se viestittely ja ulos pyytäminen on vain miehen tehtävä?
Kommentit (135)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cats don't chace dogs
Cats also can't spell, it seems.
Haloo. Kuka jaksaa panostaa ketjuihin jotka kuitenkin poistuu?
lol
"Jaksaa" panostaa, yhtä nopeasti sen olisi oikein kirjoittanut.
Ok. Siinä sulle kirjamainos. Ole hyvä:
https://www.amazon.com/Cats-Dont-Chase-Dogs-Relationships-ebook/dp/B08G…
Ettei unohdu: Cats Dont Chase Dogs
Äitinikn jo sanoi minulle aikoinaan, että ei kannata tehdä aloitetta miehelle, ettei joudu katumaan sitä myöhemmin ja kuulemaan myöhemmin mieheltä asiasta riitojen yhteydessä.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat kaukonäköisiä ja tajuava, että jos mies ei ole aktiivinen edes alussa, turha sitä aktiivisuutta on 20 avioliittovuodenkaan päästä odottaa.
Ja miehet ovat niin tyhmiä että nöyryyttävät itseään kerrasta toiseen olemalla alussa aktiivisia ja ihmettelemällä sitten jälkikäteen ettei sitä naisen aktiivisuutta sitten ilmaannukaan.
Siis eikö ap ole itse vielä lähettänyt yhtään viestiä tälle naiselle, vai oletteko jo viestitelleet jonkin aikaa ja nyt näyttää tahti hiipuvan? Vai mikä tässä on se ap:n lähtötilanne?
Naisen ei kannata tehdä sitä virhettä, että tekee aloitteen ja menee vielä lisäksi sänkyyn miehen kanssa. Arvostakaa itseänne sen verran, ettette tee näin.
Vierailija kirjoitti:
Naisen ei pidä lähteä piirittämään ja metsästämään miestä. Jotakin on pielessä, jos ei mies tee aloitetta.
Miksi ei?
Miehelle kuuluu mielestäni aloitteen tekeminen, mutta kyllä naisen täytyy arvostaa miestä niin, ettei käytä häntä hyväkseen ja odota vain palveluksia. Ja aina kannattaa puolin ja toisin puhua ääneen asioista eli odotuksista ja toiveista.
Varmasti hyvinkin tapauskohtainen asia.
Tietysti voi omalla vastuulla ottaa riskin siitä, että tulee huonosti kohdelluksi tai että mies on ihan vätys eikä saa edes viesteihin vastattua, kuten yksi kirjoittaja kertoi tässä ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen ei pidä lähteä piirittämään ja metsästämään miestä. Jotakin on pielessä, jos ei mies tee aloitetta.
Miksi ei?
Ei tuollaiseen jaan hyväksikäyttöön pidä suostua ja alkaa seurustella mistään tuollaisista periaatteista puhumatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen aktiivisuudessa on se vaara, että mies on tyyppiä joka ei osaa sanoa ei, ja sitten suostuu naisen ehdottamiin tapaamisiin, vaikkei oikeasti ole yhtään kiinnostunut eikä haluaisi. Koettu on, ikävä kyllä. Sen verran paska maku jäi tuosta että varmaa on, etten enää ikinä tule olemaan yhdenkään miehen suuntaan aloitteellinen.
Ei eroa mitenkään siitä riskistä mikä miehellä on. Kyllä noita huvikseen treffeille lähtijöitä löytyy naisistakin.
Mä en tajua miten mies viittii lähteä treffeille tietäessään mikä on vallitseva normi. Miehen oletetaan hurmaavan, lahjovan, tienaavan ja turvaavan.
Vierailija kirjoitti:
Viestiä ei tule, jos ei ole kiinnostusta tarpeeksi. Ihan selvä asia tämä minulle ainakin olisi, jos ei kerran viestiä kuulu.
Miksi edes luulet, että joku EI ottaisi yhteyttä, jos kerran on kiinnostunut sinusta? Vain, jos sinulla on salaiset numerot ja osoitteet niin, ettei hän tiedä, miten sinut tavoittaisi, niin se olisi pätevä syy, miksi ei ole kuulunut mitään. Muussa tapauksessa häntä ei kiinnosta.
Jos minä voin jättää viestimättä, vaikka olen kiinnostunut, niin miksei joku toinenkin voisi niin tehdä? Ihmiset ovat erilaisia. Minä tarvitsen naiselta selvän osoituksen kiinnostuksesta ennen kuin alan itse aloitteellisemmaksi.
Olen saanut joskus viikkojen päästä viestiä, että et sitten ollutkaan kiinnostunut. No olin, mutta kun en saanut sinulta viestiä, oletin että sinä et ollut kiinnostunut. Naisilla on yleensä monta ehdokasta kerralla tarjokkaina, joten helppo olettaa, että viestimättömyys johtuu juuri siitä.
Nainen valitsee, joten kiinnostunut nainen kyllä myös laittaa viestiä oma-aloitteisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viestiä ei tule, jos ei ole kiinnostusta tarpeeksi. Ihan selvä asia tämä minulle ainakin olisi, jos ei kerran viestiä kuulu.
Miksi edes luulet, että joku EI ottaisi yhteyttä, jos kerran on kiinnostunut sinusta? Vain, jos sinulla on salaiset numerot ja osoitteet niin, ettei hän tiedä, miten sinut tavoittaisi, niin se olisi pätevä syy, miksi ei ole kuulunut mitään. Muussa tapauksessa häntä ei kiinnosta.
Jos minä voin jättää viestimättä, vaikka olen kiinnostunut, niin miksei joku toinenkin voisi niin tehdä? Ihmiset ovat erilaisia. Minä tarvitsen naiselta selvän osoituksen kiinnostuksesta ennen kuin alan itse aloitteellisemmaksi.
Olen saanut joskus viikkojen päästä viestiä, että et sitten ollutkaan kiinnostunut. No olin, mutta kun en saanut sinulta viestiä, oletin että sinä et ollut kiinnostunut. Naisilla on yleensä monta ehdokasta kerralla tarjokkaina, joten helppo olettaa, että viestimättömyys johtuu juuri siitä.
Nainen valitsee, joten kiinnostunut nainen kyllä myös laittaa viestiä oma-aloitteisesti.
Ja tämä oli sitten eri kuin ap.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olisin kuinka ihastunut miehestä ja kiinnostunut miehestä, en tekisi aloitetta. Näin toimin myös nykyisen mieheni kohdalla. Olisin antanut hänen mennä, jos hän ei olisi koskaan tehnyt aloitetta.
Tämä. Se on aina vaivaannuttavaa seurata näitä naisia sivusta kun hihittelevät ja pörräävät miehen ympärillä, sokeakin huomaa viestin että nyt on helppo römpsä tarjolla johon iskeä mutta aloitetta eivät itse tee.
Aina, jos olen itse tehnyt aloitteen miestä ei ole kiinnostanut, vaikka ovat olleet ihan taviksia ja muuten saan miehiltä huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuonkin voi kääntää niin päin, ettei enää toimi tuosta haavoittuneisuudesta käsin, vaan periaatteen ja itsearvostuksen pohjalta. Siis, että ajattelee niin, että tarpeeksi kiinnostunut ja miehekäs mies tekee kyllä aloitteen.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen saanut henkisesti turpiini koko ikäni (ei pelkästään parisuhdekiinnostuksen merkeissä, vaan lapsuudenkodissa ja koulussa ihan kaikesta mitä olen tehnyt), niin ei minulla ole mitään intressiä satuttaa itseäni yhtään enempää: miksi osottaisin kiinnostukseni ketään kohtaan kun siitä saa vain kylmää rättiä kasvoilleen?
Onhan se mahdollista, että joku kääntää sen niin. Itse kuitenkaan en, koska en elä missään satumaailmassa kuvitellen että joku olisi kiinnostunut (tai vanhemmat koskaan tyytyväisiä minuun), olkoot kuin miehekäs tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viikkojen päästä mistä? Millaisesta tilanteesta tässä nyt puhutaan, siitä kun olette matchanneet tinderissä vai olette jo tapailemassa?
Vierailija kirjoitti:
Olen aina odottanut aloitetta mieheltä ja jokaista aloitteentekijää olen arvostanut rohkeudesta ja suoruudesta.
Eli ominaisuuksista jotka sinulta puuttuvat.
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät ole vastuussa omasta elämästä vaan haluavat miehen ohjaavan.
Miten niin ei olla? Onko parisuhde jokin pakollinen ohjelmanumero, mikä on suoritettava elämän aikana?
Minä pyöritän talouttani, pesen pyykit, ajan nurmikon, ulkoilutan koirat, kuuraan lattiat, käyn töissä, valmistan ruoan, käyn kaupassa, tilaan sähkömiehen, lapioin lumet, vien auton huoltoon, en ole MISTÄÄN elämän manuaalista lukenut että minulla olisi velvollisuus ryhtyä parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Koska käytännössä todettu niiiiin monta kertaa, että miehen täytyy saada saalistaa. Jos itse teen aloitteen se vaikuttaa kai sitten liian helpolta miehelle, koska niistä jutuista ei koskaan tule mitään. Ja ei, ei ollut mitään alsa-kirurgi-miesmalli-lentäjiä ne kehen tämä teoria perustuu.
Näin se on.
Itsekin löysin mieheni juurikin näin. Se vaatii todella paljon itsekuria , mutta helpottaa kun ajattelee että kiinnostuneet miehet ovat kyllä yhteydessä ja ne ketä ei kiinnosta eivät ole.
Ja sitten ne ketkä ovat kiinnostuneet , miten heidät pidetään kiinnostuneita on sama taktiikka. Miehet haluavat a) valloittaa b) suojella
Mitä miehet eivät halua on että heitä kontrolloidaan ja aloitteen tekevä nainen murtaa tämän kuvion. On toki monia miehiä kenelle olen tehnyt aloitteen onnistuneesti mutta he eivät ole olleet ns vahvoja ihmisiä. Vaan lopulta sellaisia jotka ovat yrittäneet kontrolloida minua, roikkuneet , ripustaneet elämänsä minuun. Parhaat parisuhteet on ollut miesten kanssa jotka ovat olleet aktiivisia saalistajia ja saaneet olla.
Terveisin
Alfanainen
Mä en tajua miten mies viittii lähteä treffeille tietäessään mikä on vallitseva normi. Miehen oletetaan hurmaavan, lahjovan, tienaavan ja turvaavan.