Jos nainen on kiinnostunut, niin miksi ei laita viestiä?
Miksi se viestittely ja ulos pyytäminen on vain miehen tehtävä?
Kommentit (135)
Vierailija kirjoitti:
Arvo Tasa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jos naisella ei oo täyttä 100% varmuutta miehen kiinnostuksesta,ite odotan ainakin,että mies laittaa viestiä ensin,vaikka pienimuotoista
Entä jos miehet kin odottaisivat, kunnes voivat olla 100% varmoja naisen kiinnostuksesta? Mahtaisi väestö kuolla sukupolvessa sukupuuttoon.
Tarkoitin tuolla,että sitten kun miehellekin on selvinnyt että nainen voisi olla kiinnostunut,eli nainen viihtyy miehen seurassa,tykkää jutella...nainen ei vaan voi olla liian kiinnostunut ensin,vaan odottaa,että mies pyytää kahville tai jonnekin,elokuviin , syömään tai pyörälenkille jne. jos mies on tosissaan kiinnostunut
Ja minä tarkoitin, että miksi tuossa tilanteessa juuri miehen tulisi se treffikutsu esittää? Siis jos molemmin puolin on selvää, että viihdytään toisen seurassa ja tykätään jutella. Yhtälailla siinä kohtaa se nainen voisi pyytää elokuviin tai syömään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa olen ihmetellyt. Näitä naisia löytyy Tinderistä paljon. Jotkut kertovat jo esittelytekstissään, että viestin laittaminen on miehen tehtävä. Ihme vässyköitä minun mielestäni. En haluaisi kaveria, joka odottaa ehdottomasti minun ottavan yhteyttä saati sitten tällaista kumppania.
Mä olen naisena pannut merkille että jos teen tinderissä aloitteen miehelle ei keskustelua koskaan synny muutamaa viestiä pidemmälle tai sitten mies ei vastaa ollenkaan, joten olen päättänyt jättää miehille tuon aloitteen teon kokonaan koska muutenkin miehet tykkää "metsästää" Jos ei ole miehessä edes sitä vertaa miestä että pystyy kirjoittamaan muutaman sanasen, niin ehkä on parempikin että tiemme eivät kohtaa.
Kunpa se olisikin vain parin sanasen kirjoittamista. Aika yleisesti naiset arvostelee miten paskoja viestejä miehet kirjoittaa. Liian yksinkertaisia/varovaisia tai liian nopeasti eteneviä ja auta armias jos seassa on yksikin kirjoitusvirhe tai väärin tulkittavissa oleva sana/emoji. Kun tarpeeksi usein saa kynsilleen niin oppii varovaiseksi, jopa mies.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset naiset ovat liian passiivisia.
HAHAHAHAH jos kuvittelet ulkomaalaisten naisten ottavan miehiin yhteyttä missään muussa kuin rahankeruu mielessä.
Luonto on antanut miehelle kymmenkertaisen määrän testosteroni aloitteellisuuteen. Jos kuitenkin jo tunnette eikä nainen vain vastaile viesteihisi, hän ei ole kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen aktiivisuudessa on se vaara, että mies on tyyppiä joka ei osaa sanoa ei, ja sitten suostuu naisen ehdottamiin tapaamisiin, vaikkei oikeasti ole yhtään kiinnostunut eikä haluaisi. Koettu on, ikävä kyllä. Sen verran paska maku jäi tuosta että varmaa on, etten enää ikinä tule olemaan yhdenkään miehen suuntaan aloitteellinen.
Ei eroa mitenkään siitä riskistä mikä miehellä on. Kyllä noita huvikseen treffeille lähtijöitä löytyy naisistakin.
En mä jaksa uskoa että naisissa on niin paljon niitä jotka voivat kuukausiakin pyörittää, mennä sänkyyn jne. vaikka ei oikeasti alussakaan kiinnostanut, ja sitten huomaat olevasi yksi ringissä tms. Miehissä näitä riittää.
Mies voi panna hyvinkin vaikka kokisi naisen ulkonäönkin ällöttävänä. Aika harva nainen nyt tuollaiseen lähtee.
Naisissa on paljon niitä, jotka voivat pyörittää monia miehiä samaan aikaan deittiringissään. Vedätetään miehiä ja nautitaan huomiosta ja deittien oheen järjestetystä ohjelmasta. Jotkut vielä lisää tähän siveän leikkimisen samalla kun nauttivat fwb palveluista toisaalla. Tätä ei miehet tee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina, jos olen itse tehnyt aloitteen miestä ei ole kiinnostanut, vaikka ovat olleet ihan taviksia ja muuten saan miehiltä huomiota.
Lisään vielä, että nämä miehet eivät ole edes suoraan viitsineet sanoa, että ei kiinnosta vaan sen näkee sitten muusta käytöksestä. Ovat lähteneet treffeille vaikka ei heitä alkuunkaan edes kiinnostakaan tai eivät vastaa treffikutsuun mitään, mutta jatkavat juttelua ja homma jää junnaamaan paikoillaan siihen asti kunnes itse olen lopettanut sen.
Ovat siis käyttäytyneet kuin naiset
Naiset ovat hiekkoja. Romahtavat pakeista, niin ei uskalla ottaa riskiä.
Ei ne naiset jaksa edes kaverimielessä olla aloitteellisia. Vai onkohan heillä jotain ritarillisia taka-ajatuksia siinäkin.
Vierailija kirjoitti:
Naisen aktiivisuudessa on se vaara, että mies on tyyppiä joka ei osaa sanoa ei, ja sitten suostuu naisen ehdottamiin tapaamisiin, vaikkei oikeasti ole yhtään kiinnostunut eikä haluaisi. Koettu on, ikävä kyllä. Sen verran paska maku jäi tuosta että varmaa on, etten enää ikinä tule olemaan yhdenkään miehen suuntaan aloitteellinen.
Yhdet pakit ja luovutat lopullisesti?? Ymmärräthän, että keskivertomies kokee vastaavia useita kymmeniä elämänsä aikana? On nämä meidän vahvat naiset kyllä aika sekkärangattomia..
Vierailija kirjoitti:
Koska käytännössä todettu niiiiin monta kertaa, että miehen täytyy saada saalistaa. Jos itse teen aloitteen se vaikuttaa kai sitten liian helpolta miehelle, koska niistä jutuista ei koskaan tule mitään. Ja ei, ei ollut mitään alsa-kirurgi-miesmalli-lentäjiä ne kehen tämä teoria perustuu.
Höpsis löpsis. Noista ei olisi tullut mitään vaikka mies olisi aloittanut. Jos kiinnostusta löytyy niin ihan sama kumpiko aloittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa olen ihmetellyt. Näitä naisia löytyy Tinderistä paljon. Jotkut kertovat jo esittelytekstissään, että viestin laittaminen on miehen tehtävä. Ihme vässyköitä minun mielestäni. En haluaisi kaveria, joka odottaa ehdottomasti minun ottavan yhteyttä saati sitten tällaista kumppania.
Mä olen naisena pannut merkille että jos teen tinderissä aloitteen miehelle ei keskustelua koskaan synny muutamaa viestiä pidemmälle tai sitten mies ei vastaa ollenkaan, joten olen päättänyt jättää miehille tuon aloitteen teon kokonaan koska muutenkin miehet tykkää "metsästää" Jos ei ole miehessä edes sitä vertaa miestä että pystyy kirjoittamaan muutaman sanasen, niin ehkä on parempikin että tiemme eivät kohtaa.
Olet päättänyt elää kuin passiivinen pikkulapsi, joka ei kykene ottamaan omasta elämästään vastuuta. Liikkuttavaa nähdä miten ihmiset yrittävät oikeuttaa itselleen omaa selkärangattomuuttaan.
Ei miehet pidä aloitteiden tekemisestä yhtään sen enempää kuin naiset. He tekevät sen pakon sanelemana.
Mieti myös minkälaisia ovat olleet nämä tinderissä tapaamasi miehet, joille kuitenkin päätit lähettää sen ensimmäisen viestin. Niitä kaikkein kiinnostavimpia? Sitä he ovat suurella todennäköisyydellä myös muiden naisten mielestä jolloin kaikkiin viesteihin ei välttämättä jakseta edes vastata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei eroa mitenkään siitä riskistä mikä miehellä on. Kyllä noita huvikseen treffeille lähtijöitä löytyy naisistakin.
En mä jaksa uskoa että naisissa on niin paljon niitä jotka voivat kuukausiakin pyörittää, mennä sänkyyn jne. vaikka ei oikeasti alussakaan kiinnostanut, ja sitten huomaat olevasi yksi ringissä tms. Miehissä näitä riittää.
Mies voi panna hyvinkin vaikka kokisi naisen ulkonäönkin ällöttävänä. Aika harva nainen nyt tuollaiseen lähtee.
Naisissa on paljon niitä, jotka voivat pyörittää monia miehiä samaan aikaan deittiringissään. Vedätetään miehiä ja nautitaan huomiosta ja deittien oheen järjestetystä ohjelmasta. Jotkut vielä lisää tähän siveän leikkimisen samalla kun nauttivat fwb palveluista toisaalla. Tätä ei miehet tee.
Kun eivät pysty, tekisivät jos pystyisivät. Mitäs ovat niin helppoja, alkakaa miehet pihdata. Ai ette ala? No ei sitten voi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska käytännössä todettu niiiiin monta kertaa, että miehen täytyy saada saalistaa. Jos itse teen aloitteen se vaikuttaa kai sitten liian helpolta miehelle, koska niistä jutuista ei koskaan tule mitään. Ja ei, ei ollut mitään alsa-kirurgi-miesmalli-lentäjiä ne kehen tämä teoria perustuu.
Höpsis löpsis. Noista ei olisi tullut mitään vaikka mies olisi aloittanut. Jos kiinnostusta löytyy niin ihan sama kumpiko aloittaa.
Joo, tämä on huonon miehen viimeisin: kun naiset eivät tee aloitetta, niin kuvittelee jostakin syystä että naisia silti kiinnostaisi. Ei kiinnosta, kiinnostaville tehdään kyllä aloitteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin se on.
Itsekin löysin mieheni juurikin näin. Se vaatii todella paljon itsekuria , mutta helpottaa kun ajattelee että kiinnostuneet miehet ovat kyllä yhteydessä ja ne ketä ei kiinnosta eivät ole.
Ja sitten ne ketkä ovat kiinnostuneet , miten heidät pidetään kiinnostuneita on sama taktiikka. Miehet haluavat a) valloittaa b) suojellaMitä miehet eivät halua on että heitä kontrolloidaan ja aloitteen tekevä nainen murtaa tämän kuvion. On toki monia miehiä kenelle olen tehnyt aloitteen onnistuneesti mutta he eivät ole olleet ns vahvoja ihmisiä. Vaan lopulta sellaisia jotka ovat yrittäneet kontrolloida minua, roikkuneet , ripustaneet elämänsä minuun. Parhaat parisuhteet on ollut miesten kanssa jotka ovat olleet aktiivisia saalistajia ja saaneet olla.
Terveisin
Alfanainen
Joopajoo, kätevästi näissä asioissa voimakkaasta suomalaisesta feministinaisesta kuoriutuu todellinen heikompi astia jota pitää suojella ja saalistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet päättänyt elää kuin passiivinen pikkulapsi, joka ei kykene ottamaan omasta elämästään vastuuta. Liikkuttavaa nähdä miten ihmiset yrittävät oikeuttaa itselleen omaa selkärangattomuuttaan.
Ei miehet pidä aloitteiden tekemisestä yhtään sen enempää kuin naiset. He tekevät sen pakon sanelemana.
Mieti myös minkälaisia ovat olleet nämä tinderissä tapaamasi miehet, joille kuitenkin päätit lähettää sen ensimmäisen viestin. Niitä kaikkein kiinnostavimpia? Sitä he ovat suurella todennäköisyydellä myös muiden naisten mielestä jolloin kaikkiin viesteihin ei välttämättä jakseta edes vastata.
Sun kannattaisi vähän katsoa kriittisesti elinympäristöäsi, jos yhteisössäsi on pakko ottaa yhteyttä naisiin ja se on vastuullisuuden merkki. Kuulostaa aika toksiselta.
Vierailija kirjoitti:
Se on niin nähty, että miehen mielenkiinto, arvostus ja selkäranka ei säily, jos hän ei näe sitä vaivaa, että tekisi aloitteen.
Jos haluat lapselle hyvän isän, ota mies, joka näyttää kiinnostuksensa selkeästi ja vahvasti (ja on tasapainoinen henkisesti myös).
Jos otat miehen, kenelle joudut tekemään aloitteen, suunnittelemaan treffejä jne. niin saat itse kantaa kaiken vastuun perheestä, mies vetäytyy tai ottaa lapsen roolin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on niin nähty, että miehen mielenkiinto, arvostus ja selkäranka ei säily, jos hän ei näe sitä vaivaa, että tekisi aloitteen.
Jos haluat lapselle hyvän isän, ota mies, joka näyttää kiinnostuksensa selkeästi ja vahvasti (ja on tasapainoinen henkisesti myös).
Jos otat miehen, kenelle joudut tekemään aloitteen, suunnittelemaan treffejä jne. niin saat itse kantaa kaiken vastuun perheestä, mies vetäytyy tai ottaa lapsen roolin.
Ja tässä kuvioissa nainen voi omaksua sen lapsen roolin ihan siitä ensimmäisestä miehen tekemästä aloitteesta asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vahvistan kokemusasiantuntijana tämän. Olen itse organisaattorityyppi, mielelläni järjestän kaikkea, enkä ehkä edes huomaa, että toinen vain vapaamatkustaa, mutta lapsiarjessa sitä tekemistä on sen verran, että todellakin ottaa päähän miehenmuotoisen kivireen raahaaminen. Kun toinen on siis ihan hyödytön/vain omiin asioihinsa keskittyvä. Erohan siitä tuli.
Jatkossa kiinnitän paljon huomiota siihen, että miehen tulee järjestää asioita myös. Ei sillä, että enää lisää lapsia kenenkään kanssa olisin tekemässä, mutta muuten vain ja vinkiksi lapsista haaveileville.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vahvistan kokemusasiantuntijana tämän. Olen itse organisaattorityyppi, mielelläni järjestän kaikkea, enkä ehkä edes huomaa, että toinen vain vapaamatkustaa, mutta lapsiarjessa sitä tekemistä on sen verran, että todellakin ottaa päähän miehenmuotoisen kivireen raahaaminen. Kun toinen on siis ihan hyödytön/vain omiin asioihinsa keskittyvä. Erohan siitä tuli.
Jatkossa kiinnitän paljon huomiota siihen, että miehen tulee järjestää asioita myös. Ei sillä, että enää lisää lapsia kenenkään kanssa olisin tekemässä, mutta muuten vain ja vinkiksi lapsista haaveileville.
Varsinkin aikaansaavien naisten ansa, että otetaan joku vätys mieheksi, kun sellainen usein helposti saadaan. Ilman lapsia voi toimia hyvinkin, jos molemmat saa olla roolissa joka itselle sopii, mutta lapsiperhe-parisuhdearki ei toimi jos vastuu perheestä jää yhdelle.
Suomalaiset naiset ovat liian passiivisia.