Jos nainen on kiinnostunut, niin miksi ei laita viestiä?
Miksi se viestittely ja ulos pyytäminen on vain miehen tehtävä?
Kommentit (135)
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset naiset ovat liian passiivisia.
Totta joka sana. Olen huomannut matkustellessani täysin saman asian. Enkä nyt tosiaankaan tarkoita mitään maksullisten naisten tyrkkyseuraa, vaan ihan tavallisten naisten. Tulevat rohkeasti ja oma-aloitteisesti juttelemaan, eivätkä vain odota että se joku tulisi juttelemaan. Jopa tavis miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen saanut henkisesti turpiini koko ikäni (ei pelkästään parisuhdekiinnostuksen merkeissä, vaan lapsuudenkodissa ja koulussa ihan kaikesta mitä olen tehnyt), niin ei minulla ole mitään intressiä satuttaa itseäni yhtään enempää: miksi osottaisin kiinnostukseni ketään kohtaan kun siitä saa vain kylmää rättiä kasvoilleen?
Niin ja jos joku sen sinun puolesta kuitenkin hoitaa, samoin toimisin jos olisin nainen ja varaa passivoitua ilman pelkoa loppuiän yksinkärvistelystä.
Koska nainen ottaa oma-aloitteisesti kontaktia ainoastaan jännäkalsarikirurgiin.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat kaukonäköisiä ja tajuava, että jos mies ei ole aktiivinen edes alussa, turha sitä aktiivisuutta on 20 avioliittovuodenkaan päästä odottaa.
Eli joku sellainen perinteinen "miehen kuuluu"-juttu näin pian vuonna 2023 jolloin sukupuolia ei pitäisi edes kohta enää ollakaan ja kaikki saman arvoisia jne.
Vierailija kirjoitti:
Koska käytännössä todettu niiiiin monta kertaa, että miehen täytyy saada saalistaa. Jos itse teen aloitteen se vaikuttaa kai sitten liian helpolta miehelle, koska niistä jutuista ei koskaan tule mitään. Ja ei, ei ollut mitään alsa-kirurgi-miesmalli-lentäjiä ne kehen tämä teoria perustuu.
Älä kehtaa yleistää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat kaukonäköisiä ja tajuava, että jos mies ei ole aktiivinen edes alussa, turha sitä aktiivisuutta on 20 avioliittovuodenkaan päästä odottaa.
Eli joku sellainen perinteinen "miehen kuuluu"-juttu näin pian vuonna 2023 jolloin sukupuolia ei pitäisi edes kohta enää ollakaan ja kaikki saman arvoisia jne.
Niinpä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on niin nähty, että miehen mielenkiinto, arvostus ja selkäranka ei säily, jos hän ei näe sitä vaivaa, että tekisi aloitteen.
Jos haluat lapselle hyvän isän, ota mies, joka näyttää kiinnostuksensa selkeästi ja vahvasti (ja on tasapainoinen henkisesti myös).
Jos otat miehen, kenelle joudut tekemään aloitteen, suunnittelemaan treffejä jne. niin saat itse kantaa kaiken vastuun perheestä, mies vetäytyy tai ottaa lapsen roolin.
Aivan typerä selitys. On tutkittua, että ne suhteet, joissa nainen on tehnyt aloitteen miehelle, ovat olleet kaikkein pitkäkestoisempia. Että revi siitä.
Vierailija kirjoitti:
Äitinikn jo sanoi minulle aikoinaan, että ei kannata tehdä aloitetta miehelle, ettei joudu katumaan sitä myöhemmin ja kuulemaan myöhemmin mieheltä asiasta riitojen yhteydessä.
Huonon neuvoi antoi lapselleen...
Vierailija kirjoitti:
Luonto on antanut miehelle kymmenkertaisen määrän testosteroni aloitteellisuuteen. Jos kuitenkin jo tunnette eikä nainen vain vastaile viesteihisi, hän ei ole kiinnostunut.
Ja yhtä lailla luonto on antanut naiselle kymmenkertaisen määrän estrogeenia lasten hoivaamiseen ja kodin sisäisten asioiden hoitamiseen.
No, kuka sitä riskeeraa sen, että lähtis kyselemään deitille, kun ei sitä koskaan tiedä, millainen kahjo se kaveri on. Josko lähtee sitten levittelemään kiusaamismielessä jotain viestejä, että se lumppu rupes vonkaamaan tai jotain muuta vastaavaa.
Ei ikinä.
Vasta sitten jos täysin tietää, millaisesta tyypistä on kyse. Pystyy luottamaan, että ei ole mikään hullu!
Kysytkö missä mielessä? Kuvittelet että joku on sinusta kiinnostunut, vai ihan vaan yleisesti haluat tietää, miksi deitille pyytää vain xy-tyyppi.
Mulla on varmaan mennyt monta erilaista suhdetta ohi, mutta pidän jääräpäisesti kiinni siitä, että naisen pitää tehdä aloite. Varsinkiin näin postmetoon ja suostumuksen aikoina koen sen aina vain
tärkeämmäksi.
Toistaiseksi on riittänyt, että menen baariin kirjan kanssa ja yritän näyttää söpöltä.
Moni nykyinen naisystäväni ( frendi ) ihmettelee, että en koskaan tehnyt aloitetta, vaikka kemiaa selvästi oli.
Ei käy, en suostu. Voin toki humalassa baarissa tehdä aloitteen, jos flirttaillaan koko ilta ja hän vääntää rautalangasta, että tässä tää nyt olis.
Meillä hyvännäköisillä miehillä on myös tietyt kriteerit - emme halua seksiä kenen tahansa kanssa.
Naiset ilmeisesti tykkää ennemmin ottaa riskin mahdollisen pelkän seksin perässä olevan pöksyihin uiskentelijamiehen kanssa, kuin että itse lähestyisivät pitämäänsä miestä parisuhdemielessä ja saisivat sen parisuhteen. Sehän ei nimittäin kerro miehen vakavuudesta mitään jos lähestyy naista.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ilmeisesti tykkää ennemmin ottaa riskin mahdollisen pelkän seksin perässä olevan pöksyihin uiskentelijamiehen kanssa, kuin että itse lähestyisivät pitämäänsä miestä parisuhdemielessä ja saisivat sen parisuhteen. Sehän ei nimittäin kerro miehen vakavuudesta mitään jos lähestyy naista.
Aina kun olen tehnyt aloitteen suhteeseen, niin olen saanut pakit tai juttu on mennyt tasolle "katsellaan" ja sit ghostataan.
Ja todellakin olen siinä vaiheessa ollut jo ympärirakastunut ja varma, eikä miehet ole todellakaan olleet mitään standardien ja väittämien mukaan rikkaita ja komeita vaan ihan duunareita ja työttömiä joilla on omat ongelmansa, kuten mullakin.
Mies eka piirittää ja sit kun uskaltaa tuntea niin mies perääntyy ja se sattuu ihan hitosti kun en mä ketä tahansa päästä niin lähelle, pitää olla tunnetta ja yhteys.
No minulle kylläkin kävi viimeksi niin, että laitoin naiselle facessa kaveripyynnön, mutta hän sitten viestitti ja ehdotti tapaamista.
Olen huomannut, että naiset ovat aloitteellisia vain silloin, kun he tarvitsevat jotain palvelusta mieheltä. Silloin kyllä laitetaan viestiä, imarrellaan ja kehutaan - ja lopuksi sitten pudotetaan se varsinainen asia, eli avunpyyntö jossain käytännön asiassa. Jos siihen vastaa kieltävästi, kommunikaatio loppuu heti.