Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos nainen on kiinnostunut, niin miksi ei laita viestiä?

Vierailija
14.10.2022 |

Miksi se viestittely ja ulos pyytäminen on vain miehen tehtävä?

Kommentit (135)

Vierailija
41/135 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon ei pidä mielestäni ollenkaan lähteä, siis naisen metsästämään jotakin vätystä. Tai jos lähtee, niin sitä saa mitä tilaa.

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minun kokemus on, että sitä miestä saa nainen metsästää ja tavoitella suhteen alusta loppuun. Ei oma mies ainakaan viestitellyt muuten vain, eikä muitakaan asioitaan kertonut kuin kysyttäessä. Vasta, kun hän narisi minulle, että minun viestini hänelle ovat vähentyneet, sanoin, etten minä hänelle viitsi yksipuolisesti viestitellä. Silloin vasta mies tajusi, että hänhän vain nautti minulta tulleista viesteistä, muttei itse vastannut niihin, kunhan vain luki minun viestini ja kihersi tyytyväisenä ja laittoi sitten puhelimen pois!

Uskomatonta mutta totta. Vain mieheltä tälläinenkin epähuomio onnistuu.

Vierailija
42/135 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei millään pahalla. Kuulostaa siltä ettet ole sinut menneisyyden kanssa. Oikein purkaannuit pelkästään ghostaamisen takia. Kukaan ei tietenkään tule täysin ehjäksi. Huomaa (!) yksi ghostaus aiheutti noin voimakkaan vuodon. Käsittelisin ensin menneisyyden arpeuman ennen deittailua. Nainen saattaa säikähtää sua seuraavan ohivuodon aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/135 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa nyt joku viestiä Sepolle.

Vierailija
44/135 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös Raamatussakin suhtauduta kielteisesti siihen, että nainen on näissä parisuhteessa aktiivinen aloitteentekijä. Vai mitähän tämä tarkoittaa, osaako joku uskovainen selittää:

Jer. 31:22: "Kuinka kauan sinä mutkistelet sinne ja tänne, sinä luopiotytär (Israel)? Sillä Herra luo maahan uutta: nainen miestä piirittää."

Raamatussa ei suoranaisesti oteta kantaa siihen, saako ja voiko nainen olla aktiivinen osapuoli. Toimellisia naisia kyllä on Raamatussakin. Mutta siihen aikaan mies oli se aktiivinen osapuoli, jonka varjeluksessa nainen oli, ja miehelle haettiin ja otettiin vaimo. Se taas varmaankin juontaa luomiseen; Aadamhan luotiin ensin ja vaimo vasta miehen avuksi ja kumppaniksi.

Jeremian kirja kohta taas viittaa Israelin ja Jumalan väliseen suhteeseen, jossa israel osoittautui hengellisesti haureelliseksi eli seurasi epäjumalia, ollen uskoton todelliselle Jumalalle. Israelia verrataan siis raamatussa tyttäreen ja vaimoon, Jumala taas viittaa itseensä Isään ja aviomieheen.

Vierailija
45/135 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa olen ihmetellyt. Näitä naisia löytyy Tinderistä paljon. Jotkut kertovat jo esittelytekstissään, että viestin laittaminen on miehen tehtävä. Ihme vässyköitä minun mielestäni. En haluaisi kaveria, joka odottaa ehdottomasti minun ottavan yhteyttä saati sitten tällaista kumppania.

Mä olen naisena pannut merkille että jos teen tinderissä aloitteen miehelle ei keskustelua koskaan synny muutamaa viestiä pidemmälle tai sitten mies ei vastaa ollenkaan, joten olen päättänyt jättää miehille tuon aloitteen teon kokonaan koska muutenkin miehet tykkää "metsästää" Jos ei ole miehessä edes sitä vertaa miestä että pystyy kirjoittamaan muutaman sanasen, niin ehkä on parempikin että tiemme eivät kohtaa.

Vierailija
46/135 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raamatusta luin vanhasta testamentista, oliko Rebekka vai joku muu matriarkaatti, en nyt tarkemmin muista. Mutta rikas mies oli lähettänyt palvelijansa etsimään itselleen vaimoa. Palvelija näki naisen, laittoi hänelle kultaisen nenärenkaan ja kultaiset rannerenkaat. Meni kysymään naisen perheeltä luvan, antoivat luvan, mies lahjoitti perheelle rikkauksia, ja nainen sanoi haluavansa lähteä palvelijan mukaan tapaamaan tulevaa aviomiestään. Näin se meni silloin joskus. Toisaalta, ovatko ajat muuttuneet niin kauheasti siitä? Mies tulee hienolla autollaan, laittaa naisen sormeen kultaa ja timantteja, iso talo on ja täpäkkää löytyy. Vanhemmilta ei tosin kysytä enää mitään.

Mitä mä just luin?

Vierailija
47/135 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos naisella ei oo täyttä 100% varmuutta miehen kiinnostuksesta,ite odotan ainakin,että mies laittaa viestiä ensin,vaikka pienimuotoista

Miksei voi ottaa riskiä? Ei miehilläkään ole 100% varmuutta naisten kiinnostuksesta.

Vierailija
48/135 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän tällaisen kuvaamaan kokemuksen, vaikka yleisesti ottaen kannatan sitä, että mies tekee aloitteen. Hyvä, että osasit viedä jutun maaliin.

Paatunut ukkomies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen ei pidä lähteä piirittämään ja metsästämään miestä. Jotakin on pielessä, jos ei mies tee aloitetta.

Vaimo pyysi aikoinaan treffeille. En olisi ikimaailmassa uskonut, että niin kaunis ja mukava nainen voisi olla minusta kiinnostunut. Etenkin kun luulin häntä ulkonäön perusteella itseäni huomattavasti nuoremmaksi.

Osasin sitten kyllä viedä jutun maaliin, kun hän oli tuonut kiinnostuksensa julki.

Vierailija
49/135 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on luomakunnan outoin otus jota kukaan ei ymmärrä mitä se ajattelee.

Vierailija
50/135 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei millään pahalla. Kuulostaa siltä ettet ole sinut menneisyyden kanssa. Oikein purkaannuit pelkästään ghostaamisen takia. Kukaan ei tietenkään tule täysin ehjäksi. Huomaa (!) yksi ghostaus aiheutti noin voimakkaan vuodon. Käsittelisin ensin menneisyyden arpeuman ennen deittailua. Nainen saattaa säikähtää sua seuraavan ohivuodon aikana.

En tiedä, kelle tarkoitit negatiivisen kommenttisi, mutta ko. mies on jo edesmennyt. Ja suhteemme oli tosi hyvä. Kaipausta on 10 vuoden päästäkin vielä. Enkä ole kaivannut uutta tilalle, koska en usko yhtä hyvää löytyvän.

Vierailija
51/135 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät ole vastuussa omasta elämästä vaan haluavat miehen ohjaavan.

Miehiä varten jouduttiin perustamaan vaimokauppa. M-I-E-T-I

Vierailija
52/135 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, kelle tarkoitit negatiivisen kommenttisi, mutta ko. mies on jo edesmennyt. Ja suhteemme oli tosi hyvä. Kaipausta on 10 vuoden päästäkin vielä. Enkä ole kaivannut uutta tilalle, koska en usko yhtä hyvää löytyvän.

Mitä negatiivista tuossa oli? Totuus vain sattuu olemaan ettei ketään voida velvoittaa terapeutiksi.

Vierailija
53/135 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. Aika paljon jo tiesinkin, mutta olen miettinyt mitä tuo kohta "nainen miestä piirittää" tarkoittaa tuossa kontekstissa ja yleisesti. Tiedätkö sinä?

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös Raamatussakin suhtauduta kielteisesti siihen, että nainen on näissä parisuhteessa aktiivinen aloitteentekijä. Vai mitähän tämä tarkoittaa, osaako joku uskovainen selittää:

Jer. 31:22: "Kuinka kauan sinä mutkistelet sinne ja tänne, sinä luopiotytär (Israel)? Sillä Herra luo maahan uutta: nainen miestä piirittää."

Raamatussa ei suoranaisesti oteta kantaa siihen, saako ja voiko nainen olla aktiivinen osapuoli. Toimellisia naisia kyllä on Raamatussakin. Mutta siihen aikaan mies oli se aktiivinen osapuoli, jonka varjeluksessa nainen oli, ja miehelle haettiin ja otettiin vaimo. Se taas varmaankin juontaa luomiseen; Aadamhan luotiin ensin ja vaimo vasta miehen avuksi ja kumppaniksi.

Jeremian kirja kohta taas viittaa Israelin ja Jumalan väliseen suhteeseen, jossa israel osoittautui hengellisesti haureelliseksi eli seurasi epäjumalia, ollen uskoton todelliselle Jumalalle. Israelia verrataan siis raamatussa tyttäreen ja vaimoon, Jumala taas viittaa itseensä Isään ja aviomieheen.

Vierailija
54/135 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska käytännössä todettu niiiiin monta kertaa, että miehen täytyy saada saalistaa. Jos itse teen aloitteen se vaikuttaa kai sitten liian helpolta miehelle, koska niistä jutuista ei koskaan tule mitään. Ja ei, ei ollut mitään alsa-kirurgi-miesmalli-lentäjiä ne kehen tämä teoria perustuu.

Kyllä näin on,huomaa,että miestä ei sitten enää kiinnosta yhtää ja peli on menetetty,kun nainen on liian hyökkäävä,jos laittaa sen ensimmäisen yhdenkään viestin :)

Kyse on todennäköisesti sen ensimmäisen viestin laadusta ja ajoituksesta.

Vierailija
55/135 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cats don't chace dogs

Vierailija
56/135 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Nainen miestä piirittää" tarkoittaa Jeesuksen tuloa maailmaan. Se ei siis viittaa mihinkään maalliseen miehen ja naisen romanssiin.

Vierailija
57/135 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cats don't chace dogs

Cats also can't spell, it seems.

Vierailija
58/135 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen aktiivisuudessa on se vaara, että mies on tyyppiä joka ei osaa sanoa ei, ja sitten suostuu naisen ehdottamiin tapaamisiin, vaikkei oikeasti ole yhtään kiinnostunut eikä haluaisi. Koettu on, ikävä kyllä. Sen verran paska maku jäi tuosta että varmaa on, etten enää ikinä tule olemaan yhdenkään miehen suuntaan aloitteellinen.

Ei eroa mitenkään siitä riskistä mikä miehellä on. Kyllä noita huvikseen treffeille lähtijöitä löytyy naisistakin.

Vierailija
59/135 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Cats don't chace dogs

Haloo. Kuka jaksaa panostaa ketjuihin jotka kuitenkin poistuu?

Vierailija
60/135 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Cats don't chace dogs

Haloo. Kuka jaksaa panostaa ketjuihin jotka kuitenkin poistuu?

lol

"Jaksaa" panostaa, yhtä nopeasti sen olisi oikein kirjoittanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan