Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos nainen on kiinnostunut, niin miksi ei laita viestiä?

Vierailija
14.10.2022 |

Miksi se viestittely ja ulos pyytäminen on vain miehen tehtävä?

Kommentit (135)

Vierailija
21/135 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamatusta luin vanhasta testamentista, oliko Rebekka vai joku muu matriarkaatti, en nyt tarkemmin muista. Mutta rikas mies oli lähettänyt palvelijansa etsimään itselleen vaimoa. Palvelija näki naisen, laittoi hänelle kultaisen nenärenkaan ja kultaiset rannerenkaat. Meni kysymään naisen perheeltä luvan, antoivat luvan, mies lahjoitti perheelle rikkauksia, ja nainen sanoi haluavansa lähteä palvelijan mukaan tapaamaan tulevaa aviomiestään. Näin se meni silloin joskus. Toisaalta, ovatko ajat muuttuneet niin kauheasti siitä? Mies tulee hienolla autollaan, laittaa naisen sormeen kultaa ja timantteja, iso talo on ja täpäkkää löytyy. Vanhemmilta ei tosin kysytä enää mitään.

22/135 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen Aika usein aloitteen ensitreffeille menosta. Joskus on käynyt niin, että mies on sen jälkeen poistanut matchin Tinderissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/135 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on niin nähty, että miehen mielenkiinto, arvostus ja selkäranka ei säily, jos hän ei näe sitä vaivaa, että tekisi aloitteen.

Vierailija
24/135 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mt-ongelmia ollut aiemminkin kyllä, burn-out, lapsuustraumaa. Nyt tämän takia lääkitystä lisätty ja kovasti odotan terapiaan pääsyä. En pääse tästä asiasta eteenpäin omin voimin.

Ap

Vierailija
25/135 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska käytännössä todettu niiiiin monta kertaa, että miehen täytyy saada saalistaa. Jos itse teen aloitteen se vaikuttaa kai sitten liian helpolta miehelle, koska niistä jutuista ei koskaan tule mitään. Ja ei, ei ollut mitään alsa-kirurgi-miesmalli-lentäjiä ne kehen tämä teoria perustuu.

Kyllä näin on,huomaa,että miestä ei sitten enää kiinnosta yhtää ja peli on menetetty,kun nainen on liian hyökkäävä,jos laittaa sen ensimmäisen yhdenkään viestin :)

Vierailija
26/135 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minun kokemus on, että sitä miestä saa nainen metsästää ja tavoitella suhteen alusta loppuun. Ei oma mies ainakaan viestitellyt muuten vain, eikä muitakaan asioitaan kertonut kuin kysyttäessä. Vasta, kun hän narisi minulle, että minun viestini hänelle ovat vähentyneet, sanoin, etten minä hänelle viitsi yksipuolisesti viestitellä. Silloin vasta mies tajusi, että hänhän vain nautti minulta tulleista viesteistä, muttei itse vastannut niihin, kunhan vain luki minun viestini ja kihersi tyytyväisenä ja laittoi sitten puhelimen pois!

Uskomatonta mutta totta. Vain mieheltä tälläinenkin epähuomio onnistuu.

Vierailija
27/135 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raamatusta luin vanhasta testamentista, oliko Rebekka vai joku muu matriarkaatti, en nyt tarkemmin muista. Mutta rikas mies oli lähettänyt palvelijansa etsimään itselleen vaimoa. Palvelija näki naisen, laittoi hänelle kultaisen nenärenkaan ja kultaiset rannerenkaat. Meni kysymään naisen perheeltä luvan, antoivat luvan, mies lahjoitti perheelle rikkauksia, ja nainen sanoi haluavansa lähteä palvelijan mukaan tapaamaan tulevaa aviomiestään. Näin se meni silloin joskus. Toisaalta, ovatko ajat muuttuneet niin kauheasti siitä? Mies tulee hienolla autollaan, laittaa naisen sormeen kultaa ja timantteja, iso talo on ja täpäkkää löytyy. Vanhemmilta ei tosin kysytä enää mitään.

Aika moni kysyy vanhemmiltaan, mutta ei välttämättä sitten tee niin kuin he sanovat.

Raamatun Rebekka sai myös itse päättää, tahtoiko hän lähteä miehen matkaan. Siitä lienee saanut alkunsa kristillisen vihkikaavan "tahdotko"-kysymys.

Vierailija
28/135 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen ei pidä lähteä piirittämään ja metsästämään miestä. Jotakin on pielessä, jos ei mies tee aloitetta.

Vierailija
29/135 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele aloite.

Vierailija
30/135 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Raamatun Rebekka ja Iisak rakastuivat kovasti toisiinsa. Rebekka sai tosiaan myös vapaasti valita lähteekö miehen mukaan.

Vierailija
31/135 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen aktiivisuudessa on se vaara, että mies on tyyppiä joka ei osaa sanoa ei, ja sitten suostuu naisen ehdottamiin tapaamisiin, vaikkei oikeasti ole yhtään kiinnostunut eikä haluaisi. Koettu on, ikävä kyllä. Sen verran paska maku jäi tuosta että varmaa on, etten enää ikinä tule olemaan yhdenkään miehen suuntaan aloitteellinen.

Vierailija
32/135 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen on liian innokas niin mies perääntyy tai pitää varmana. Eli ei kannata. Jos olet kiinnostunut, niin tee itse aloite.

Vierailija
33/135 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen ei pidä lähteä piirittämään ja metsästämään miestä. Jotakin on pielessä, jos ei mies tee aloitetta.

Vaimo pyysi aikoinaan treffeille. En olisi ikimaailmassa uskonut, että niin kaunis ja mukava nainen voisi olla minusta kiinnostunut. Etenkin kun luulin häntä ulkonäön perusteella itseäni huomattavasti nuoremmaksi.

Osasin sitten kyllä viedä jutun maaliin, kun hän oli tuonut kiinnostuksensa julki.

Vierailija
34/135 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kyllä ottanut miehiin yhteyttä. Viimeisellä kerralla olin lopulta liiankin innostunut, suhde siitä tuli, mutta minua kohdeltiin todella huonosti.

Joten vähän kallistun nyt kyllä siihen, että parempi niin että se mies on kiinnostunut, eikä vain tyydy käyttämään hyväkseen, kun kerran tyrkytetään.

Vierailija
35/135 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät ole vastuussa omasta elämästä vaan haluavat miehen ohjaavan.

Vierailija
36/135 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva on niiiiiin ujo, ettei mitään yhteyttä yritä tai uskalla ottaa, jos on kiinnostunut toisesta. Hän ei siis luultavasti ole sinusta tarpeeksi kiinnostunut.

Toisekseen, naiset osaavat osoittaa avointa kiinnostusta myös sellaisia miehiä kohtaan, joista he ovat kiinnostuneita vain ystävinä tai vain juttuseurana. Ehkä olet erehtynyt siinä, missä mielessä hän on kiinnostunut sinusta. Kenties se kiinnostus ei ole romanttista alkuunkaan. Minullekin on käynyt niin, että joku on pelkän ystävällisyyteni tulkinnut ihan väärin ja luullut, että olisin ollut hänestä jotenkin romanttisesti kiinnostunut.

Vierailija
37/135 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Raamatussakin suhtauduta kielteisesti siihen, että nainen on näissä parisuhteessa aktiivinen aloitteentekijä. Vai mitähän tämä tarkoittaa, osaako joku uskovainen selittää:

Jer. 31:22: "Kuinka kauan sinä mutkistelet sinne ja tänne, sinä luopiotytär (Israel)? Sillä Herra luo maahan uutta: nainen miestä piirittää."

Vierailija
38/135 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvo Tasa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jos naisella ei oo täyttä 100% varmuutta miehen kiinnostuksesta,ite odotan ainakin,että mies laittaa viestiä ensin,vaikka pienimuotoista

Entä jos miehet kin odottaisivat, kunnes voivat olla 100% varmoja naisen kiinnostuksesta? Mahtaisi väestö kuolla sukupolvessa sukupuuttoon.

Tarkoitin tuolla,että sitten kun miehellekin on selvinnyt että nainen voisi olla kiinnostunut,eli nainen viihtyy miehen seurassa,tykkää jutella...nainen ei vaan voi olla liian kiinnostunut ensin,vaan odottaa,että mies pyytää kahville tai jonnekin,elokuviin , syömään tai pyörälenkille jne. jos mies on tosissaan kiinnostunut

Vierailija
39/135 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kyllä ottanut miehiin yhteyttä. Viimeisellä kerralla olin lopulta liiankin innostunut, suhde siitä tuli, mutta minua kohdeltiin todella huonosti.

Joten vähän kallistun nyt kyllä siihen, että parempi niin että se mies on kiinnostunut, eikä vain tyydy käyttämään hyväkseen, kun kerran tyrkytetään.

Sama kokemus täällä. Rumasti kohdeltiin ja suhdetta ei syntynyt vaikka olisin halunnut. Seksiä toki oli, ja ihan hyvää, mutta olisin toivonut enemmän. Olin liian naiivi nuorempana.

Vierailija
40/135 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat kaukonäköisiä ja tajuava, että jos mies ei ole aktiivinen edes alussa, turha sitä aktiivisuutta on 20 avioliittovuodenkaan päästä odottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi