Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos nainen on kiinnostunut, niin miksi ei laita viestiä?

Vierailija
14.10.2022 |

Miksi se viestittely ja ulos pyytäminen on vain miehen tehtävä?

Kommentit (135)

Vierailija
81/135 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viestiä ei tule, jos ei ole kiinnostusta tarpeeksi. Ihan selvä asia tämä minulle ainakin olisi, jos ei kerran viestiä kuulu.

Miksi edes luulet, että joku EI ottaisi yhteyttä, jos kerran on kiinnostunut sinusta? Vain, jos sinulla on salaiset numerot ja osoitteet niin, ettei hän tiedä, miten sinut tavoittaisi, niin se olisi pätevä syy, miksi ei ole kuulunut mitään. Muussa tapauksessa häntä ei kiinnosta.

Jos minä voin jättää viestimättä, vaikka olen kiinnostunut, niin miksei joku toinenkin voisi niin tehdä? Ihmiset ovat erilaisia. Minä tarvitsen naiselta selvän osoituksen kiinnostuksesta ennen kuin alan itse aloitteellisemmaksi.

Olen saanut joskus viikkojen päästä viestiä, että et sitten ollutkaan kiinnostunut. No olin, mutta kun en saanut sinulta viestiä, oletin että sinä et ollut kiinnostunut. Naisilla on yleensä monta ehdokasta kerralla tarjokkaina, joten helppo olettaa, että viestimättömyys johtuu juuri siitä.

Nainen valitsee, joten kiinnostunut nainen kyllä myös laittaa viestiä oma-aloitteisesti.

Voi laittaa, mutta sinä sitten sen jälkeen uskallat osoittaa kiinnostuksesi ja huomaat ettei kiinnostakaan.

Nämä naiset eivät ole olleet tarpeeksi kiinnostavia sinulle. Jos olisivat, olisit tehnyt aloitteen.

Vierailija
82/135 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen aktiivisuudessa on se vaara, että mies on tyyppiä joka ei osaa sanoa ei, ja sitten suostuu naisen ehdottamiin tapaamisiin, vaikkei oikeasti ole yhtään kiinnostunut eikä haluaisi. Koettu on, ikävä kyllä. Sen verran paska maku jäi tuosta että varmaa on, etten enää ikinä tule olemaan yhdenkään miehen suuntaan aloitteellinen.

Ei eroa mitenkään siitä riskistä mikä miehellä on. Kyllä noita huvikseen treffeille lähtijöitä löytyy naisistakin.

En mä jaksa uskoa että naisissa on niin paljon niitä jotka voivat kuukausiakin pyörittää, mennä sänkyyn jne. vaikka ei oikeasti alussakaan kiinnostanut, ja sitten huomaat olevasi yksi ringissä tms. Miehissä näitä riittää.

Mies voi panna hyvinkin vaikka kokisi naisen ulkonäönkin ällöttävänä. Aika harva nainen nyt tuollaiseen lähtee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/135 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina, jos olen itse tehnyt aloitteen miestä ei ole kiinnostanut, vaikka ovat olleet ihan taviksia ja muuten saan miehiltä huomiota.

Lisään vielä, että nämä miehet eivät ole edes suoraan viitsineet sanoa, että ei kiinnosta vaan sen näkee sitten muusta käytöksestä. Ovat lähteneet treffeille vaikka ei heitä alkuunkaan edes kiinnostakaan tai eivät vastaa treffikutsuun mitään, mutta jatkavat juttelua ja homma jää junnaamaan paikoillaan siihen asti kunnes itse olen lopettanut sen.

Vierailija
84/135 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä miehet eivät ole olleet tarpeeksi kiinnostavia. Jos olisivat, nainen olisi tehnyt aloitteen.

Vierailija
85/135 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin nainen teki alotteen ja hyvä niin, kun en ite tajunnut sen olleen kiinnostunut

Vierailija
86/135 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti siksi kun ei ole kiinnostunut.

Joskus antanut numeroni naiselle (ei yöelämässä), hän ei torjunut tai sanonut että olisi varattu ja ainakin esitti ottavansa numeron ylös.. Mutta koskaan ei ole mitään kuulunut.

Ei siinä, no hard feelings jne. Olemme vieläkin tekemisissä ja hyvissä väleissä.. En ole koskaan kehdannut ottaa asiaa puheeksi, kiusallisuuden välttämiseksi.

Vierailija
87/135 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska monet miehet eivät osaa sanoa ei, vaikka haluaisivatkin.

Vierailija
88/135 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus antanut numeroni naiselle (ei yöelämässä), hän ei torjunut tai sanonut että olisi varattu ja ainakin esitti ottavansa numeron ylös.. Mutta koskaan ei ole mitään kuulunut.

Ei siinä, no hard feelings jne. Olemme vieläkin tekemisissä ja hyvissä väleissä.. En ole koskaan kehdannut ottaa asiaa puheeksi, kiusallisuuden välttämiseksi.

Jos ei vielä ole ollut asiaa tai sen on voinut kertoa kasvotusten.

Vierailija
89/135 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei vielä ole ollut asiaa tai sen on voinut kertoa kasvotusten.

Niin, ymmärrän kyllä että ihmisillä on erilaiset tarpeet ja tilanteet. Annoin kyllä (mielestäni) ymmärtää että olen kiinnostunut tutustumaan paremmin, mutta hänen toimimattomuudesta olen päätellyt että häntä ei kiinnosta.

Toki se ajatus ja jonkinlainen toivo jatkaa tuolla pääkopassa pyörimistä, sillä ei hän koskaan ole "kylmentynyt" minua kohtaan, ehkä jopa päinvastoin.

Vierailija
90/135 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelle kuuluu mielestäni aloitteen tekeminen, mutta kyllä naisen täytyy arvostaa miestä niin, ettei käytä häntä hyväkseen ja odota vain palveluksia. Ja aina kannattaa puolin ja toisin puhua ääneen asioista eli odotuksista ja toiveista.

Mikä on tämä mystinen syy, että se kuuluu vain miehelle?

Vierailija
91/135 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehelle kuuluu mielestäni aloitteen tekeminen, mutta kyllä naisen täytyy arvostaa miestä niin, ettei käytä häntä hyväkseen ja odota vain palveluksia. Ja aina kannattaa puolin ja toisin puhua ääneen asioista eli odotuksista ja toiveista.

Mikä on tämä mystinen syy, että se kuuluu vain miehelle?

Se on "kätevää".

Vierailija
92/135 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet pilaa elämän. Siksi suhtaudun miehiin kuin kedon kukkiin. Niitä ei tuoda kotiin vaan annetaan olla siellä missä ovat ja katsellaan vaan etäisyyden päästä.

Vierailija
93/135 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä itse laitoin eka viestiä mun miehelle. Tosin me tavattiin eka baarissa kavereitten kautta ja se pyysi mua tanssimaan, eli tavallaan se teki ekan alotteen. Mä tein sen tokan. Ja sitten hän kolmannen ja sen jälkeen ollaan molemmat oltu alotteellisia.

Vierailija
94/135 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska käytännössä todettu niiiiin monta kertaa, että miehen täytyy saada saalistaa. Jos itse teen aloitteen se vaikuttaa kai sitten liian helpolta miehelle, koska niistä jutuista ei koskaan tule mitään. Ja ei, ei ollut mitään alsa-kirurgi-miesmalli-lentäjiä ne kehen tämä teoria perustuu.

Minulle myös eräs nörtti selitti tätä jälkeenpäin. Eli oli pettynyt, kun ei ollut saanut piirittää minua. Nykyään olen liian laiska laittamaan viestiä kiinnostavalle miehelle, koska olisin vielä laiskempi deittailemaan. Mieluummin panostan aikani harrastuksiini: siellä on aina mukavia ihmisiä, joiden kanssa jutella, eikä tarvitse kuunnella joutavia saalistusteorioita.

Vierailija
95/135 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viestiä ei tule, jos ei ole kiinnostusta tarpeeksi. Ihan selvä asia tämä minulle ainakin olisi, jos ei kerran viestiä kuulu.

Miksi edes luulet, että joku EI ottaisi yhteyttä, jos kerran on kiinnostunut sinusta? Vain, jos sinulla on salaiset numerot ja osoitteet niin, ettei hän tiedä, miten sinut tavoittaisi, niin se olisi pätevä syy, miksi ei ole kuulunut mitään. Muussa tapauksessa häntä ei kiinnosta.

Jos minä voin jättää viestimättä, vaikka olen kiinnostunut, niin miksei joku toinenkin voisi niin tehdä? Ihmiset ovat erilaisia. Minä tarvitsen naiselta selvän osoituksen kiinnostuksesta ennen kuin alan itse aloitteellisemmaksi.

Olen saanut joskus viikkojen päästä viestiä, että et sitten ollutkaan kiinnostunut. No olin, mutta kun en saanut sinulta viestiä, oletin että sinä et ollut kiinnostunut. Naisilla on yleensä monta ehdokasta kerralla tarjokkaina, joten helppo olettaa, että viestimättömyys johtuu juuri siitä.

Nainen valitsee, joten kiinnostunut nainen kyllä myös laittaa viestiä oma-aloitteisesti.

Viikkojen päästä mistä? Millaisesta tilanteesta tässä nyt puhutaan, siitä kun olette matchanneet tinderissä vai olette jo tapailemassa?

Tämä tapaus oli kun oli jo tavattu ja sovittu toisista treffeistä. Niitä tapauksia on useampiakin missä on vasta kirjoiteltu ja huomaan toisella olevan useampia keskustelukumppaneita ja olen lopettanut kirjoittelun koska se on minulle turn off. Muina naisina sitten palaavat viestimään päivien päästä, kun ei ole natsannut muiden kanssa.

Muitakin sovittuja toisia tai kolmansia treffejä on jäänyt pitämättä, kun nainen ei ole osoittanut riittävää kiinnostusta treffien jälkeen. Orastava kiinnostukseni kyllä lopahtaa silloin tehokkaasti. Tässä kysymässäsi tapauksessa oma kiinnostukseni oli kyllä vahvaa, mutta en saanut toiselta sitä kiinnostusta osoittavaa viestiä, joten annoin olla, koska oma kokemukseni on se, että kiinnostunut nainen on aktiivinen.

Vierailija
96/135 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen aktiivisuudessa on se vaara, että mies on tyyppiä joka ei osaa sanoa ei, ja sitten suostuu naisen ehdottamiin tapaamisiin, vaikkei oikeasti ole yhtään kiinnostunut eikä haluaisi. Koettu on, ikävä kyllä. Sen verran paska maku jäi tuosta että varmaa on, etten enää ikinä tule olemaan yhdenkään miehen suuntaan aloitteellinen.

Ei eroa mitenkään siitä riskistä mikä miehellä on. Kyllä noita huvikseen treffeille lähtijöitä löytyy naisistakin.

En mä jaksa uskoa että naisissa on niin paljon niitä jotka voivat kuukausiakin pyörittää, mennä sänkyyn jne. vaikka ei oikeasti alussakaan kiinnostanut, ja sitten huomaat olevasi yksi ringissä tms. Miehissä näitä riittää.

Mies voi panna hyvinkin vaikka kokisi naisen ulkonäönkin ällöttävänä. Aika harva nainen nyt tuollaiseen lähtee.

Vaikka sinä et jaksa uskoa, niin minua on kyllä monikin nainen pitänyt suhteessa, koska eivät vain ole osanneet olla yksin.

Vierailija
97/135 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varattu?

Vierailija
98/135 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi laittaa, mutta sinä sitten sen jälkeen uskallat osoittaa kiinnostuksesi ja huomaat ettei kiinnostakaan.

Nämä naiset eivät ole olleet tarpeeksi kiinnostavia sinulle. Jos olisivat, olisit tehnyt aloitteen.

Kuinka väärässä oletkaan. Elämäni rakkaudet ovat tehneet aloitteen minulle. Itse olen uskaltanut tehdä aloitteen vain sellaisille joiden pakkien en pelkää rikkovan minua liikaa.

Vierailija
99/135 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka sinä et jaksa uskoa, niin minua on kyllä monikin nainen pitänyt suhteessa, koska eivät vain ole osanneet olla yksin.

Näitä, jotka ei osaa yksin olla, on ihan molemmissa sukupuolissa. Jos mun kumppani tuntuu haluttomalta olla mun seurassa, olen mieluummin yksin.

Vierailija
100/135 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harva on niiiiiin ujo, ettei mitään yhteyttä yritä tai uskalla ottaa, jos on kiinnostunut toisesta. Hän ei siis luultavasti ole sinusta tarpeeksi kiinnostunut.

Toisekseen, naiset osaavat osoittaa avointa kiinnostusta myös sellaisia miehiä kohtaan, joista he ovat kiinnostuneita vain ystävinä tai vain juttuseurana. Ehkä olet erehtynyt siinä, missä mielessä hän on kiinnostunut sinusta. Kenties se kiinnostus ei ole romanttista alkuunkaan. Minullekin on käynyt niin, että joku on pelkän ystävällisyyteni tulkinnut ihan väärin ja luullut, että olisin ollut hänestä jotenkin romanttisesti kiinnostunut.

Juuri tämän takia miehen ei kannata ihan helpolla tehdä aloitetta. Nolaa vain itsensä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme