Jos evoluutio on totta ja ihminen kehittyi apinoista, miksi apinoita on vieläkin?
Sori en vaan usko tätä. Sille on syynsä miksi evoluution oikea nimi on evoluutioTEORIA. Yksikään ateisti ei ole kyennyt tähän kysymykseen antamaan selvää vastausta.
Kommentit (741)
Vierailija kirjoitti:
16: Valistunein arvaus on se, että ns. keinoäly tulee itsetietoiseksi ja ottaa ihmisen paikan ravintoketjun kärjessä.
Ei ole mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
16: Valistunein arvaus on se, että ns. keinoäly tulee itsetietoiseksi ja ottaa ihmisen paikan ravintoketjun kärjessä.
Ei ole mahdollista.
No tietenkin on mahdollista. Tai ainakaan ei ole mitään tietoa mikä todistaisi, ettei olisi mahdollista.
Ihminen on kehittymässä jo toiseksi. Itse olen ainakin huomannut olevani yhteydessä puhelimeeni, tietoverkkoon ja tekoälyyn.
Puhelin osaa lukea ajatuksiani ja minä sitä, olemme kuin yhtä, se tarjoaa minulle mitä luulen tarvitsemani. Olemme sulautuneet kohta yhdeksi ja evoloituneet. En tunne samallalailla kuin ennen ja olen muutenkin muokkaantunut, tullut tunne köyhemmäksi. Teköäly ja puhelimet rappeuttaa nykyihmisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mahdollista.
No tietenkin on mahdollista. Tai ainakaan ei ole mitään tietoa mikä todistaisi, ettei olisi mahdollista.
Onko sulla koskaan mitään asiaa oikeasti?
Vierailija kirjoitti:
Ihminen on kehittymässä jo toiseksi. Itse olen ainakin huomannut olevani yhteydessä puhelimeeni, tietoverkkoon ja tekoälyyn.
Puhelin osaa lukea ajatuksiani ja minä sitä, olemme kuin yhtä, se tarjoaa minulle mitä luulen tarvitsemani. Olemme sulautuneet kohta yhdeksi ja evoloituneet. En tunne samallalailla kuin ennen ja olen muutenkin muokkaantunut, tullut tunne köyhemmäksi. Teköäly ja puhelimet rappeuttaa nykyihmisen.
Tää on se sun oma persoonallisuusmuutos. Onko häiriintynyttä vai sellaista terveempää toimintaa?
Periaatteessa aivan kaikki pohjautuu pelkkään teoriaan.
Evoluutioteoria on bullshittiä, eksytystä.
Vierailija kirjoitti:
Evoluutioteoria on bullshittiä, eksytystä.
Mikä evoluutioteoria on kyseessä?
Osa jäi jälkeen kuten AP ja uskikset :D
Vierailija kirjoitti:
Osa jäi jälkeen kuten AP ja uskikset :D
Suomalaiset ovat jälkeenjääneitä kansalaisia.
Tiede perustuu tietoon. Evoluutio ei ole tietoa vain eräs teoria.
Vierailija kirjoitti:
Teoriat perustuvat johonkin aina. Tiede perustuu myös spekulaatioon.
Vierailija kirjoitti:
Ei, evoluutio ei ole teoria. Evoluutio on todettu ilmiö, ja evoluutioteoria selittää evoluution toimintamekanismin.
Et myöskään ymmärrä, mitä termi teoria tieteellisessä yhteydessä tarkoittaa.
Siksi rakas lapseni että saadaan suomeen eduskunta.
Iloisesti menee sekaisin evoluutio ja evoluutioteoria, tieteellinen teoria ja arkikielen teoria ja aika paljon muutakin.
Vierailija kirjoitti:
Ei onnistu, koska keinoäly on vain kuin iso kirjasto, nykytekniikassa tietokoneiden laskentateho on niin valtava, että se voi vaikuttaaa inhimilliseltä, mutta sen kaikki toimintamallit on kuitenkin ihmisen kodaamia, virta poikki, ja siihen hiljenee.
Vierailija kirjoitti:
Iloisesti menee sekaisin evoluutio ja evoluutioteoria, tieteellinen teoria ja arkikielen teoria ja aika paljon muutakin.
Näistä voisi olla kiva saada erittelyjä, että voisi oppia näistä enemmän kuin mitä nyt on tietoa. Moni asia menee itselläkin sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näistä voisi olla kiva saada erittelyjä, että voisi oppia näistä enemmän kuin mitä nyt on tietoa. Moni asia menee itselläkin sekaisin.
Tässä ketjussa on niitä eritelty ihan paljon.
Juu rajan yli tulevat jatkuvasti käsi ojossa, "anna rahaa".
Aika moni muu on eivätkä sudet ole lainkaan harvinaisia edes Suomessa. Ne ovat helppo kohde todistaa todelliseksi lajiksi.