Miksi tällä palstalla ollaan niin ilkeitä?
Kommentit (60)
Sitä olen minäkin monesti miettinyt.
Niinpä ja jos sanotaan jotakin väärin niin ivataan siitä.
Joillakin ei vain ole mitään sisältöä elämässään. Itse teen niin että en reagoi noihin ilkeyksiin. Tosin joskus alapeukutan. Jos lähtee väittelemään niin nää kiusaajat vain innostuu onnistumisestaan
Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Näin ei tule paha mieli.
Mukavaa iltaa kaikille asialliselle palstalaisille! On meitäkin täällä.
Vierailija kirjoitti:
Joillakin ei vain ole mitään sisältöä elämässään. Itse teen niin että en reagoi noihin ilkeyksiin. Tosin joskus alapeukutan. Jos lähtee väittelemään niin nää kiusaajat vain innostuu onnistumisestaan
Kuitenkin trollaat minkä kerkiät.
Niin monen oma elämä sekaisin ja elämänhallinta hukassa, että yrittävät parantaa itseinhoaan ja alemmuudentuntoaan kiusaamalla muita täällä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä haluat? Lässytystä ja piiperrystä?
Asiallista puhumista. Onko se niin vaikeaa?
Ihmiset voivat nykyään niin valtavan huonosti. Luulen, että ilkeily on sellainen pakokeino omasta pahasta olosta ulkoistamalla sitä muille.
(Lähes) täysi anonymiteetti tuon tekee
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut tuon. Parasta kun ei vastaa heille. Kiitos samoin.
Ei täällä nyt niin erityisen ilkeitä olla. Normielämässä on paljon ilkeämpi meno. Täällä sentään ollaan anonyymejä, joita ei voi oikeasti edes vihata.
En ole huomannut ilkeyttä palstalla. Ehkä Ap olet vain sekaisin päästäsi ja kuvittelet asioita.
Joskus vuosia sitten, kun olin (tietysti!) nuorempi, palstalla vierailu ja kommenttien lukeminen sai minut tosi ahdistuneeksi. Lopetin vauvan seuraamisen, kun tuli niin paha olo.
Jossain vaiheessa palasin takaisin, en muista mistä syystä. Edelleen palstalla on ilkeiltä, mutta en ahdistu enää. Tosin mietin, että onko ihmiset oikeastikin näin vastnmielisiä ja suorastaan tyhmiä moukkia. Asun yksin, puolierakkona, en juuri tapaa ihmisiä. Eikä tee mieli livenä tutustuakaan, jos suurin osa todella on pohjimmillaan semmoista roskasakkaa kuin palstalla näkyy olevan.
Harvoin hyvä keskustelun aloitus säilyy sellaisena, vaan kohta ketjuun tulee ihme vänkääjiä, jankkaaajia, toisten kirjoittajien mollaajia jne.
Plääh. Riittäköön tämä. :))
Olen työtön ja työttömien haukkuminen on jotain ihan hirveää. Monesti itken kun pahoitan mielen. En tunne olevani minkään arvoinen vain sen takia kun mulla ei ole työpaikkaa.
Vierailija kirjoitti:
En ole huomannut ilkeyttä palstalla. Ehkä Ap olet vain sekaisin päästäsi ja kuvittelet asioita.
Huomaatko mitä juuri teit?
Vierailija kirjoitti:
Oletko ap?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä haluat? Lässytystä ja piiperrystä?
Asiallista puhumista. Onko se niin vaikeaa?
Näköjään joillekin mahdotonta.
Samaa miettinyt.