Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi tällä palstalla ollaan niin ilkeitä?

Vierailija
13.10.2022 |

Kysymys otsikossa

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei täällä nyt niin erityisen ilkeitä olla.  Normielämässä on paljon ilkeämpi meno. Täällä sentään ollaan anonyymejä, joita ei voi oikeasti edes vihata.

Mulle ja monille on oltu. Ruudun takana on ajatteleva ja tunteva ihminen. Netissä on helppo kiusata muita. Ei puhuta vihaamisesta.

Miksi paljastat kipukohtasi netissä ja annat ne kiusaajien mällättäväksi? Keskustelupalstalla ei kannata paljastaa itsestään sellaisia asioita, joista ei pysty vastaanottamaan kritiikkiä tai muuta ilman että murenee palasiksi. Sinulla on itsellä vastuu pitää siitä huoli.

En ole paljasanut itsestäni sellaista. Olen puhunut yleisistä asioista. Henk. kohtaisista puhun muualla. En netissä.

Silti menee tunteisiin anonyymien kommentit?

Vierailija
42/60 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäonnistuneet ihmiset kanavoivat kasvavaa pahoinvointiaan muualle. Hyvin surullista.

Parempi silti kai netti kuin face-to-face?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei täällä nyt niin erityisen ilkeitä olla.  Normielämässä on paljon ilkeämpi meno. Täällä sentään ollaan anonyymejä, joita ei voi oikeasti edes vihata.

Mulle ja monille on oltu. Ruudun takana on ajatteleva ja tunteva ihminen. Netissä on helppo kiusata muita. Ei puhuta vihaamisesta.

Miksi paljastat kipukohtasi netissä ja annat ne kiusaajien mällättäväksi? Keskustelupalstalla ei kannata paljastaa itsestään sellaisia asioita, joista ei pysty vastaanottamaan kritiikkiä tai muuta ilman että murenee palasiksi. Sinulla on itsellä vastuu pitää siitä huoli.

Tämä on ihan totta ja samaa mieltä 👍 hyvin sanottu.

Vierailija
44/60 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäonnistuneet ihmiset kanavoivat kasvavaa pahoinvointiaan muualle. Hyvin surullista.

Ei opeta käsittelemään pahoinvointia nälvimättä muita.

Vierailija
45/60 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei opeta käsittelemään pahoinvointia nälvimättä muita.

Mutta eihän ihmiset tee tuolla todellisuudessa muuta kuin puhu paskaa toisistaan selän takana? Sehän on suomalaisten tyyli purkaa pahoinvointia. Täällä se tarjoillaan ihan suoraan. Ja joo kai se sit pahalta tuntuu. Itse kyllä mielummin silti kuulen sen suoraan kuin vahingossa kulman takaa.

Vierailija
46/60 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

wild-wild-vauva.fi

Vierailija
47/60 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeassa elämässä on vielä ilkeämpää 

Vierailija
48/60 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi uskoa että epäonnistuneet olisivat kiusaajia vaan ihan päinvastoin pyrkyrit ja jotenkuten keskitason onnistuneet ovat kiusaajia eikä se ole tuonut onnea kuitenkaan elämään. Työpaikoillakin pyrkyreitten ja persnuolijoiden kuppikunnat olivat kaikkein pahimpia josta joku vähänkin erilainen savustettiin ja kiusattiin pois porukasta helposti. Minä inhosin kuppikuntia ja nuolijoita ylitse ihan kaiken työyhteisössä. Onneksi ei enää tarvitse niitä katsella. 

Vierailija
49/60 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen työtön ja työttömien haukkuminen on jotain ihan hirveää. Monesti itken kun pahoitan mielen. En tunne olevani minkään arvoinen vain sen takia kun mulla ei ole työpaikkaa.

Ajattele kuinka arvokas työtön on työllistäessään niin paljon paperinpyörittelijöitä ja haastattelu virkailijoita ja kuinkä tärkeä elinkeino, leiväntuoja työtön on niin monelle ettei sitä kukaan uskoisikaan. Ilman työttömiä olisi työttömiä paljon enemmän😇

olen eri, mutta hyvin sanottu :D  Olisipa jännä tilanne kun koko Suomen työttömät saataisiin työllistettyä ja sitten ne työkkärin tädit ja sedät katselisivat toisiaan että mitäs nyt :D

Jumalaton määrä työttömillä tienaavia olisi työttöminä kun niillä ei olisi enää työttömiä pyöriteltävinä ja minne ne sitten työllistettäisiin. 

Vierailija
50/60 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaa enemmän, miksi tulen tänne kerta toisensa jälkeen tästä ilkeydestä huolimatta. Vaikka kuinka yrittäisi jättää huomiotta ja keskittyä vain normaaleihin viesteihin, kyllä tuo ihan jatkuva nälviminen, nimittely ja törkeä haukkuminen vain syöpyy mieleen, ja lopulta aina lähden täältä uskoni ihmisyyteen menettäneenä. Minkä ihmeen takia sitä kiusaa itseään tällaisella palstalla...

Vierailija
51/60 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalla on paljon mt-ongelmaisia. Todella paljon on myös mies- ja naisvihaa, nuo henkilöt voisivat vähän työstää itseään.

Vierailija
52/60 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Täällä palstalla olisi paljon hyviä juttuja mutta joka päivä inhottaa nähdä sitä ilkeilyä, jotku ottaa sen oikein elämäntehtäväksi täällä. Itse en koskaan tee niin edes anonyymina netissä! Pistetään mieluummin hyvää mieltä kiertämään! Ja monet hyvät ketjut kuten Miks salkkareissa 2022 on pilattu rasittavalla asiaankuulumattomalla j ankkauksella (en tiedä onko tuokin sana sensuroitu, tänään poistettiin ketju jossa puhuttiin saako lakanoita kuivattaa oven päällä.)

Vierailija
53/60 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kiinnostaa enemmän, miksi tulen tänne kerta toisensa jälkeen tästä ilkeydestä huolimatta. Vaikka kuinka yrittäisi jättää huomiotta ja keskittyä vain normaaleihin viesteihin, kyllä tuo ihan jatkuva nälviminen, nimittely ja törkeä haukkuminen vain syöpyy mieleen, ja lopulta aina lähden täältä uskoni ihmisyyteen menettäneenä. Minkä ihmeen takia sitä kiusaa itseään tällaisella palstalla...

Täällä täysin sama! Mutta johtuu siitä että täällä on myös paljon hyviä ketjuja, ennenkuin ne pilataan. Mutta silti tuntuu että pitäisi vaan olla ilman nettiä kokonaan eikä avata enää koskaan yhtäkään keskustelupalstaa tai uutista.

Vierailija
54/60 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkuri ei uskalla sanoa päin naamaa.

Vierailija
55/60 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
56/60 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Masokismi on yllättävän yleinen fetissi

Vierailija
57/60 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vittuilu on välittämistä ja piikki on empatiaa. Ajattele, jos kukaan ei kiinnittäisi sinuun mitään huomiota, mutta keljuilua saadessasi tiedät koskettaneesi kommentoijaa niin paljon, että hän runoili sinulle sydämensä pohjasta.

Sinun äitisi taisi välittää sinusta oikein huolella. Kuulostat psykopaatilta.

Vierailija
58/60 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin äsken v.....iltiin kuin viimeistä päivää liittyen rahoihini😂😂 siis aivan täysin s.e.k.o.p.ä.i.s.iä päätelmiä ventovieraan elämästä vailla MITÄÄN totuuspohjaa. Porukka vain keksi päästään kaikkea pas.kaa ja sen perusteella v....ili minulle. Aivan sairasta!!😂 harmi vain, että yksi ainutkaan juttu ei pitänyt pätkääkään paikkaansa.

Vierailija
59/60 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen työtön ja työttömien haukkuminen on jotain ihan hirveää. Monesti itken kun pahoitan mielen. En tunne olevani minkään arvoinen vain sen takia kun mulla ei ole työpaikkaa.

Mulla sama. Ja muistan kertoneeni jossain ketjussa viime vuonna, kuinka olin keskeyttänyt opinnot mielenterveyden takia. Se oli virhe :D Ei ainakaan olo parantunut.

Vierailija
60/60 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä helppoa ilkeillä. Eihän ne ilkeilijät itse voi hyvin. Ei kannata jäädä näitä tyyppejä edes miettimään, lakiin pitäisi saada sakko-ja/vankeusrangaistus herjaavasta kommentoinnista oli sitten netissä ta ei. Moderaattoreiden pitäisi evätä oikeus kommentoida IPn tai sisällön perusteella nämä törpöt haittaamasta ihmisten elämää.

Jostain syystä johtuen(kansanluonne? geeniperimä? Mikä ) Suomessa on johtoasema kun katsotaan tilastoja työkyvyttömyyseläkkeiden syistä (mielenterveysongelmat) tai työ- ja koulu"kiusaamisesta.

Herää kysymys mikä meitä suomalaisia oikein vaivaa?

Veroissa sitten maksetaan mm. huonosta, epäasiallisesta käyttäytymisestä johtuvia seurauksia kun ihmisiä hajotetaan ennenaikaiselle eläkkeelle tai tukien varaan.

Some people just need a high five. On the face. With a chair! No joo, mustaa huumoria..