Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi tällä palstalla ollaan niin ilkeitä?

Vierailija
13.10.2022 |

Kysymys otsikossa

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei täällä nyt niin erityisen ilkeitä olla.  Normielämässä on paljon ilkeämpi meno. Täällä sentään ollaan anonyymejä, joita ei voi oikeasti edes vihata.

Mulle ja monille on oltu. Ruudun takana on ajatteleva ja tunteva ihminen. Netissä on helppo kiusata muita. Ei puhuta vihaamisesta.

Vierailija
22/60 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole huomannut ilkeyttä palstalla. Ehkä Ap olet vain sekaisin päästäsi ja kuvittelet asioita.

Sinä se sekaisin olet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole huomannut ilkeyttä palstalla. Ehkä Ap olet vain sekaisin päästäsi ja kuvittelet asioita.

Huomaatko mitä juuri teit?

Mitä tapahtui?

Vierailija
24/60 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin monen oma elämä sekaisin ja elämänhallinta hukassa, että yrittävät parantaa itseinhoaan ja alemmuudentuntoaan kiusaamalla muita täällä.

Miten ihan käytännössä kiusaaminen anonyymipalstalla onnistuu?

Vierailija
25/60 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä se sekaisin olet.

Olen välillä aika sekaisin.

Ap

Vierailija
26/60 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olet.

Vierailija
27/60 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten koulujen loma-ajoilla olen kaikenlaisten epäasiattomuuksien huomannut lisääntyvän mutta aika pieni prosentti on kokemukseni mukaan ollut suoranaista v*******a. 

Ensi viikon syysloma-aika voi taas olla vähän hankala ja aion pysyä pois täältä keksien jotain muuta aktiiviteettia. 

Täällä pitää olla niin vahva psyyke sitten jos jotain sanoo niin voi odottaa kuraa niskaan tai muuten ei kannata sanoa yhtään mitään jos kaikesta ottaa itseensä eikä ole päänsilittäjiä eikä ymmärtäjiä. 

Vierailija
28/60 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen miksi aiheen ohi meneviin trolliviesteihin vastataan ja annetaan huomiota.

Jos pelkkiä asiattomuuksia niin paras jättää täysin huomiotta tai ilmiantaa, jolloin poistuu.

Vierailija
29/60 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää vain ymmärtää ilkeitä ihmisiä. He eivät ole tyytyväisiä elämäänsä.

Itse voi kuitenkin lähettää hyvää mieltä toisille.😊

Vierailija
30/60 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kirjoitin joskus niin, että minut tunnisti muutamat ihmiset täältä ja alkoi kiusaaminen. He entisiä koulukiusaajiani. Asia laajeni täältä myös oikeaan elämään ja tiedän ketä he ovat. Sanotaan etten kerro enempää, koska asiasta on kyllä tehty rikosilmoitus ja oikean elämän todisteilla(riistakameran kuvaa) ja täältä mm. t ap po uh kauksia minulle sekä lapsilleni. Me kaikki ollaan siinä noin 50-vuotiaita, joten kyllä ne jotkut jaksaa. Nimenikin on täällä mainittu ja se harvinainen. Mulla on nyt vainon vuoksi sairaslomaakin pitkälle ensi vuoteen. Mahtaa käydä kalliiksi.

Vierailija
31/60 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei täällä nyt niin erityisen ilkeitä olla.  Normielämässä on paljon ilkeämpi meno. Täällä sentään ollaan anonyymejä, joita ei voi oikeasti edes vihata.

Mulle ja monille on oltu. Ruudun takana on ajatteleva ja tunteva ihminen. Netissä on helppo kiusata muita. Ei puhuta vihaamisesta.

Miksi paljastat kipukohtasi netissä ja annat ne kiusaajien mällättäväksi? Keskustelupalstalla ei kannata paljastaa itsestään sellaisia asioita, joista ei pysty vastaanottamaan kritiikkiä tai muuta ilman että murenee palasiksi. Sinulla on itsellä vastuu pitää siitä huoli.

Vierailija
32/60 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen työtön ja työttömien haukkuminen on jotain ihan hirveää. Monesti itken kun pahoitan mielen. En tunne olevani minkään arvoinen vain sen takia kun mulla ei ole työpaikkaa.

Ajattele kuinka arvokas työtön on työllistäessään niin paljon paperinpyörittelijöitä ja haastattelu virkailijoita ja kuinkä tärkeä elinkeino, leiväntuoja työtön on niin monelle ettei sitä kukaan uskoisikaan. Ilman työttömiä olisi työttömiä paljon enemmän😇

Vierailija
33/60 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen miksi aiheen ohi meneviin trolliviesteihin vastataan ja annetaan huomiota.

Jos pelkkiä asiattomuuksia niin paras jättää täysin huomiotta tai ilmiantaa, jolloin poistuu.

Minäpäs kerron: ihan vain v****lakseni vastaan.

Vierailija
34/60 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen työtön ja työttömien haukkuminen on jotain ihan hirveää. Monesti itken kun pahoitan mielen. En tunne olevani minkään arvoinen vain sen takia kun mulla ei ole työpaikkaa.

Ajattele kuinka arvokas työtön on työllistäessään niin paljon paperinpyörittelijöitä ja haastattelu virkailijoita ja kuinkä tärkeä elinkeino, leiväntuoja työtön on niin monelle ettei sitä kukaan uskoisikaan. Ilman työttömiä olisi työttömiä paljon enemmän😇

olen eri, mutta hyvin sanottu :D  Olisipa jännä tilanne kun koko Suomen työttömät saataisiin työllistettyä ja sitten ne työkkärin tädit ja sedät katselisivat toisiaan että mitäs nyt :D

Vierailija
35/60 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kirjoitin joskus niin, että minut tunnisti muutamat ihmiset täältä ja alkoi kiusaaminen. He entisiä koulukiusaajiani. Asia laajeni täältä myös oikeaan elämään ja tiedän ketä he ovat. Sanotaan etten kerro enempää, koska asiasta on kyllä tehty rikosilmoitus ja oikean elämän todisteilla(riistakameran kuvaa) ja täältä mm. t ap po uh kauksia minulle sekä lapsilleni. Me kaikki ollaan siinä noin 50-vuotiaita, joten kyllä ne jotkut jaksaa. Nimenikin on täällä mainittu ja se harvinainen. Mulla on nyt vainon vuoksi sairaslomaakin pitkälle ensi vuoteen. Mahtaa käydä kalliiksi.

Taidat olla hullu?!

Vierailija
36/60 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan se nyt kai vähän hölmöä vaatia hulluilta hyviä käytöstapoja?

Vierailija
37/60 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäpäs kerron: ihan vain v****lakseni vastaan.

suomalaiset rakastaa vidduilua

Vierailija
38/60 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi paljastat kipukohtasi netissä ja annat ne kiusaajien mällättäväksi? Keskustelupalstalla ei kannata paljastaa itsestään sellaisia asioita, joista ei pysty vastaanottamaan kritiikkiä tai muuta ilman että murenee palasiksi. Sinulla on itsellä vastuu pitää siitä huoli.

En ole paljasanut itsestäni sellaista. Olen puhunut yleisistä asioista. Henk. kohtaisista puhun muualla. En netissä.

Vierailija
39/60 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi vähänhän tällä palstalla on älykästä keskustelua. Mahtaa olla mato aivoissa niillä jotka suoltavat kaikkea typerää ja sellaisia typeriä kommentteja ja aloituksia on paljon.

Vierailija
40/60 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäonnistuneet ihmiset kanavoivat kasvavaa pahoinvointiaan muualle. Hyvin surullista.