Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan säälinyt narsistia tai psykopaattia?

Vierailija
13.10.2022 |

Tunnen pari, joista toinen on narsisti ja toinen psykopaatti. Yhteistä näille on valtava kateus muita kohtaan, jopa huonompiosaisille. Narsisti, joka tienaa huimasti vuodessa on kateellinen työmarkkinatuella oleville ja psykopaatti jolla on kaikkea ei ole tyytyväinen omaan elämäänsä vaan yrittää tuhota kaiken muilta. Kumpikaan ei osaa arvostaa mitään mitä heillä on jo vaan pää kiehuu kateudesta jos joku muu iloitsee edes pienistä asioista, joista narsku ja psyko voivat vain haaveilla iloitsevansa esim. syksyn ruskasta, kevään ensi kukista jne. Kun sisällä on tyhjiö siellä missä kuuluisi olla tunnetta, empatiaa ja iloa, niin heillä siellä on viha, kateus ja katkeruus.

Siihen sääliin sitten...kun raivon vallassa yrittää tuhota toista, lopulta tuhoutuu itse. Maine ja kunnia menee ja ehkä siinä vaiheessa herää miksi läksin. Niin, myöhäistä katua kun on paskat housussa. Uskonko, että oppivat jotain? Valitettavasti en, vaan kuten eräs ihminen jolle olen puhunut näistä sanoi: tuo tulee vielä aiheittamaan hirveästi tuhoa aina uusissa paikoissa, koska luonne on sellainen.

Narsistia ja psykoa voi sääliä tai vihata, mutta lopulta elävät omassa helvetin tulessa, kun ovat ikuisesti kateellisia toisille, miettikääpä kaikki henkisesti terveet ihmiset minkämoista elämää se olisi. Ei käy kateeksi.

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykopaatin sääliminen on typerää, se tarkoittaa että olet jo psykopaatin narussa.

Narsistidiagnoosia heitellään niin kepein perustein nykyään että en edes noteeraa jos joku väittää toista narsistiksi.

Väitän että 90% ihmisistä on taipuvaisuutta omahyväisyyteen niin turha sitä on kauhistella ja tuomita. Mielummin katse peiliin ja tarkkailua kuinka omahyväinen itse on.

Vierailija
2/72 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälin lähinnä sitä, miten paljon aitoa iloa ja ystävyyttä he menettävät elämässä, kun eivät osaa nähdä oman toimintansa vaikutuksia itseensä. 

Pohjallahan on helvetin heikko itsetunto. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Psykopaatin sääliminen on typerää, se tarkoittaa että olet jo psykopaatin narussa.

Narsistidiagnoosia heitellään niin kepein perustein nykyään että en edes noteeraa jos joku väittää toista narsistiksi.

Väitän että 90% ihmisistä on taipuvaisuutta omahyväisyyteen niin turha sitä on kauhistella ja tuomita. Mielummin katse peiliin ja tarkkailua kuinka omahyväinen itse on.

Et ole siis tavannut aitoa naskua tai psykoa. Muuten et kitjoittaisi noin.

Vierailija
4/72 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta olen rakastanut, syvästi. Jollakin tasolla rakastan yhä. Kovin isku oli tajuta, ettei tällaisella henkilöllä ole lainkaan _ymmärrystä_ mitä rakkaus ylipäätään on. Sitä ei heille ole.

Vierailija
5/72 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheinen saattoi olla aikoinaan narsisti tai ainakin narsistinen. Olen yrittänyt ymmärtää ja hakea syitä henkilön lapsuudesta ja nuoruudesta miksi hänestä tuli sellainen kuin tuli. Todetaan vaan että oli hyvin lahjakas ihminen monella osa-alueella mutta ei päässyt toteuttamaan itseään ehkä niin kuin halusi. Jotenkin turhautui siitä sitten.

Vierailija
6/72 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen. Tunnen paljon omahyväisiä itsekkäitä ihmisiä. Mutta tällä palstalla saa käsityksen että kaikkien anopit ja exät ovat narsisteja, mutta itse kirjoittajat ei koskaan. Tämä on tilastollinen mahdottomuus.

Psykopaatteja on vain 1-2% väestöstä ja ovat sosiaaliluokaltaan keskimääräistä ylempänä psykopatiansa takia, joten tuskin tunnen yhtään kun liikun alemmassa sosiaaliluokassa.

Sosiopaatteja tunnen yhden.

Vierailija
7/72 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kaikki psykopaatit ole menestyneitä. Mutta koska valehtelevat patologisesti ja peittelevät tekonsa, sitä ei havaita.

Vierailija
8/72 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, osasi uhriutua sopivasti ja tajusin vasta vuosien päästä, että hän vie kaikkien miesystävät ja jättää ne kun itseä ei enää kiinnosta. Ja tähän sitten leivotaan sopiva tarina, että häntä on hyväksikäytetty ja manipuloitu suhteessa taas.

Vierailija
9/72 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se minusta surullista on, ettei joku voi kokea rakkautta eikä edes ymmärrä sen merkitystä. Tyhjä kuori elää tyhjää elämää.

Vierailija
10/72 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolevat lopulta menetetyn elämän katkeroittamina. Läheiset ovat hylänneet ja status ja ulkonäkö mennyt.

Vierailija
11/72 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen. Tunnen paljon omahyväisiä itsekkäitä ihmisiä. Mutta tällä palstalla saa käsityksen että kaikkien anopit ja exät ovat narsisteja, mutta itse kirjoittajat ei koskaan. Tämä on tilastollinen mahdottomuus.

Psykopaatteja on vain 1-2% väestöstä ja ovat sosiaaliluokaltaan keskimääräistä ylempänä psykopatiansa takia, joten tuskin tunnen yhtään kun liikun alemmassa sosiaaliluokassa.

Sun on hyvä tajuta se tosiasia että jotkut , kuten minä , ovat eläneet dg narsistien kanssa ja päässeet eroon paskasta. Se että puhutaan eksästä narsistina tarkoittaa voimakkaasti narsistisia piirteitä omaavaa henkilöä. Tutustu aiheeseen enne kuin tulet mussuttamaan tänne. Näitä hulluja on tosi paljon . Ihmiset ketkä elää näitten kanssa ei näe sitä sairautta koska on tottuneet siihen , osa ei uskalla näitä vastustaa. Mutta se että SINÄ vaadit jokaiselta diagnoosin ei poista sitä karmeaa tosiasiaa että näitä kahjoja on.

Vierailija
12/72 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun on hyvä tajuta se tosiasia että jotkut , kuten minä , ovat eläneet dg narsistien kanssa ja päässeet eroon paskasta. Se että puhutaan eksästä narsistina tarkoittaa voimakkaasti narsistisia piirteitä omaavaa henkilöä. Tutustu aiheeseen enne kuin tulet mussuttamaan tänne. Näitä hulluja on tosi paljon . Ihmiset ketkä elää näitten kanssa ei näe sitä sairautta koska on tottuneet siihen , osa ei uskalla näitä vastustaa. Mutta se että SINÄ vaadit jokaiselta diagnoosin ei poista sitä karmeaa tosiasiaa että näitä kahjoja on.

Pakko peukuttaa 👍

Vierailija
13/72 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne ketään narsistia tai psykopaattia. Pidän naurettavana ihmistä, joka antaa sellaisia diagnooseja ihmisille. Jos olisin itse samanlainen kyökkipsykologi, niin sanoisin jopa, että hänellä itsellään on huomiohakuinen persoonallisuushäiriö. Ja usko tai älä, niin olisin tasan yhtä oikeassa kuin hän jaellessaan leimoja muille.

Vierailija
14/72 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sinut voi tekstisi perustella riidanhakuiseksi, joten veikkaan että suhteessanne sinä olit se jolla on päässä vikaa. Että mussunmussun.

Vierailija
15/72 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälin joka päivä peilissä näkyvää narskua, koska hän ei voi koskaan olla yhtä komea ja mahtava ja menestynyt ja ihailtu kuin minä, koska minä olen paras kaikessa!

Vierailija
16/72 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseiseen kategoriaan voi nykyään laittaa suurimman osan ihmisistä...Sad but true!

Vierailija
17/72 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No psykopaatti saattoi juuri sisareni raskaaksi. Hakannut sisareni pari kertaa niin pahasti että työkyky oli mennä kokonaan. En sääli tätä psykopattia, mutta heidän lastaan jonka ei pitäisi joutua syntymään tähän maailmaan tuollaisille vanhemmille. Mitä voin tehdä? Sisareni tuntuu olevan aidosti iloinen, mutta kihisen kiukusta kun en halua hänen lisääntyvän oman itsensä vuoksi mutta myös tämän syntymättömän lapsen, jota säälin.

Vierailija
18/72 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunne ketään narsistia tai psykopaattia. Pidän naurettavana ihmistä, joka antaa sellaisia diagnooseja ihmisille. Jos olisin itse samanlainen kyökkipsykologi, niin sanoisin jopa, että hänellä itsellään on huomiohakuinen persoonallisuushäiriö. Ja usko tai älä, niin olisin tasan yhtä oikeassa kuin hän jaellessaan leimoja muille.

No, mun terapeutti on kanssani samaa mieltä, että elämässäni x ja y ovat narsisteja. Lisäksi olen kysellyt, onko itselläni jotain diagnosoitavaa kuten narsismia ja olen saanut vastauksen, että oken terve ja samoin kokevat ystävänikin.

Jos joku kertoisi sinulle tulleensa raiskatuksi, kuvittelisit hänennitse olevan raiskaaja tai huomionhakuinen valehtelija? Tai jos joku tulee pahoinpidellyksi, hän mielestäsi itse aloitti tappelun?

Vierailija
19/72 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, mun terapeutti on kanssani samaa mieltä, että elämässäni x ja y ovat narsisteja. Lisäksi olen kysellyt, onko itselläni jotain diagnosoitavaa kuten narsismia ja olen saanut vastauksen, että oken terve ja samoin kokevat ystävänikin.

Jos joku kertoisi sinulle tulleensa raiskatuksi, kuvittelisit hänennitse olevan raiskaaja tai huomionhakuinen valehtelija? Tai jos joku tulee pahoinpidellyksi, hän mielestäsi itse aloitti tappelun?

Ai henkilö jolle maksat kuuntelusta on sun kanssa samaa mieltä? Tosi kummallista.

Vierailija
20/72 |
13.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No psykopaatti saattoi juuri sisareni raskaaksi. Hakannut sisareni pari kertaa niin pahasti että työkyky oli mennä kokonaan. En sääli tätä psykopattia, mutta heidän lastaan jonka ei pitäisi joutua syntymään tähän maailmaan tuollaisille vanhemmille. Mitä voin tehdä? Sisareni tuntuu olevan aidosti iloinen, mutta kihisen kiukusta kun en halua hänen lisääntyvän oman itsensä vuoksi mutta myös tämän syntymättömän lapsen, jota säälin.

Jos valitsee jännänyksilön niin itseään saa syyttää. Olis ottanut mukavan ja vähä rumemman niin olis säästynyt hakkauksilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi