Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maikki Marjaniemi Kevenny keittiössä. Kokemuksia kellään?

Vierailija
08.01.2023 |

Ajattelin että se voisi olla hyvä tuki mun elämäntapamuutokselle, painoa on pudotettavana yhden ihmisen verran. Haluan oppia nimenomaan tavallisen, terveellisen ruokavalion. En mitään erikoista. Tuo Kevenny keittiössä vaikuttaisi ihan hyvältä. Onko kellään kokemusta? Kannattaako ostaa?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopsan.

Vierailija
2/11 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hop.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maikki on aikas kuuma misu.

M44

Vierailija
4/11 |
17.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan

Vierailija
5/11 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksia?

Vierailija
6/11 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on. En tykännyt suurimmasta osasta ruokia yhtään. Ja jälkeenpäin ajateltuna osaisin kyllä itsekin syödä kevyemmin.

Vierailija
7/11 |
03.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ei juuri tuosta valmennuksesta kokemusta, mutta olen Maikin kursseja ostanut ja käynyt useammankin ja olen kyllä tykännyt kaikista. Viimeksi keväällä olin kuukauden tehokiinteytyksessä, johon sisältyi ruokavalio ja treeniohjelma. Ruokavalio ainakin tässä valmennuksessa oli tosi hyvä, selkeä, simppeli, mutta silti monipuolinen. Itse tykkäsin ohjeista ja aion hyödyntää niitä jatkossakin. Uskaltaisin kyllä suositella Maikin kursseja.

Vierailija
8/11 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin tuosta kevenny keittiössä - kurssista. Tulostin kaikki ruokaohjeet, ja päätin kokeilla jokaista ruokaa, ilman ennakkoluuloja. Se oli hauskaa. Ohjeet sopi hyvin myös kasvissyöjälle! Aina oli "kaavisversio" mainittu. Laihduin sen 4 kg mitä olin toivonutkin, ja sain helppoja reseptejä arkeen ja juhlaan, ja ruokarytmin kohdilleen  Suosittelen!

Vierailija
9/11 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopiiko nuo kasvisversiot myös vegaanille vai tuleeko proteiinit niissä pitkälle maitotuotteista? Houkuttelisi kokeilla, mutta en viitsisi 50 e maksaa jos joukossa vain muutama vegaanisena oikeasti toimiva resepti.

Vierailija
10/11 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kestä yhtään sitä Maikkia. Heti menee poistoon, kun hänen ylipirteä olemuksensa ilmestyy ruudulle. En tiedä, miksi näin, hän vaikuttaa ihan mukavalle ihmiselle. En vain kestä häntä. En siis ostaisi valmennusta. 

Vierailija
11/11 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kestä yhtään sitä Maikkia. Heti menee poistoon, kun hänen ylipirteä olemuksensa ilmestyy ruudulle. En tiedä, miksi näin, hän vaikuttaa ihan mukavalle ihmiselle. En vain kestä häntä. En siis ostaisi valmennusta. 

Tämä on täysin ohi aiheen. Ei kukaan valmentaja miellytä kaikkia. Jos jostain syystä yhden persoona ei osu, niin kokeile jotain muuta. Minusta Maikki on tosi symppiksen oloinen, vaikka kokemusta hänen kursseistaan ei ole. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi