Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhemmat miehet, jatka ajattelevat ettei ikäerolla ole merkitystä

Vierailija
12.10.2022 |

Valottakaapa hieman tätä psykologista seikkaa. Mikä saa parikymmentä buotts vanhemman miehen olettamaan, että nsinen näkisi hänet parisuhdemielessä? Kyllä poikkeuksia on, mutta harvemmin näitä pariskuntia kuitenkaan kohtaa.

Kommentit (336)

Vierailija
141/336 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä siinä ole ikäerolla merkitystä jos kaksi ihmistä rakastuu toisiinsa. En ymmärrä miksi asiasta pitäisi olla kiinnostunut mitä muut asiasta ajattelee. 

N32

Ei kannata odottaa, että tällä palstalla ymmärrettäisiin jotain rakkaudesta (joitain poikkeuksia lukuun ottamatta). Pääosin ihmiset pahasti tunnevammaisia, katkeroituneita, kyynisiä. Osa syö sellaisia mömmöjä, että tunne-elämä käytännössä kuollut.:(

Osaa muuten siperia opettaa. Eron jälkeenhän sen vasta ehkä tajuaa että hukkasi nuoruutensa, turhaan.

Ja itse olin esim. 14 vuotta vanhemman miehen kanssa joskus 36-vuotiaana, ja se haki koko ajan nuorempia selän takana.

Siitä ei kuitenkaan kannata vetää yleispäteviä johtopäätöksiä. Jokainen on yksilö ja jokaisen elämänpolku on omanlaisensa.

No on näitä 10v vanhempiakin ollut siinä määrin, etten enää oikein luottaisi mieheen jolle se nuoruus näyttäisi olevan itsetarkoitus. Ja hyvin monellehan se on, kuten tästä ketjustakin huomaa.

Kaikkia ei toki sovi yleistää, voihan se olla että joku olisi naisesta kiinnostunut vaikka tämä olisi samanikäinenkin, ja yhtä rupsahtanut kuin mies. Mutta sitä ei lopulta voi tietää jos on huomattavasti nuorempi, että miksi se mies lopulta kiinnostui ja olisiko toisenlaisena kelvannut...

Vierailija
142/336 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika monet nuoremmat naiset haaveilevat vanhemmasta miehestä ainakin seksin merkeissä. Niin se vaan menee..

Juu suurin piirtein yhtä monet kuin ne nuoret miehet jotka haaveilevat vanhasta naisesta. Eipä tässä mitään eroa ole, ihan sama asia. Löytyyhän sitä kaikenlaista kun etsii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/336 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä yhtään ymmärrä yli 5v ikäeron suhteita. Olen itse 26v mies, ja 23-vuotiaskin nainen tuntuisi ihan liian nuorelta ja eri elämäntilanteessa olevalta

En ymmärrä kommenttiasi. Itsellä säätöä 21v naisen kanssa, ja tinderissä ollessani halukkaita 20-25 ikäluokan naisia riitti. En juuri edes huomaa itsessäni eroa 5v nuorempaan

Toinen m26

Tyttöraukka, tulee jäämään aikaisin leskeksi

LOL

Vierailija
144/336 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika koville tuntuu mammoille ottavan se, että miesten valinta on osunut nuorempaan. 

Minun mieheni valinta osui vanhempaan, eli minuun. Hän nyt 27, minä 34.

Tyytyväisiä ollaan molemmat :)

Vierailija
145/336 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos. Parikymppisenä työharjoittelussa juttelin paljon kolmenkympin puolessavälissä olleelle miespuoliselle työkaverille, jolla oli lapsia ja vaimo. Lopetettuani töissä tämä alkoi vongata tekstiviesteillä kahville yms, vonkaus eskaloitui haukkumiseksi kun en lähtenyt. Ällötti ihan hitosti, olin pitänyt tätä miestä ns. isoveljenä töissä, mikään muu ei tullut mieleenkään noin suurella ikäerolla.

Vierailija
146/336 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä siinä ole ikäerolla merkitystä jos kaksi ihmistä rakastuu toisiinsa. En ymmärrä miksi asiasta pitäisi olla kiinnostunut mitä muut asiasta ajattelee. 

N32

Ei kannata odottaa, että tällä palstalla ymmärrettäisiin jotain rakkaudesta (joitain poikkeuksia lukuun ottamatta). Pääosin ihmiset pahasti tunnevammaisia, katkeroituneita, kyynisiä. Osa syö sellaisia mömmöjä, että tunne-elämä käytännössä kuollut.:(

Osaa muuten siperia opettaa. Eron jälkeenhän sen vasta ehkä tajuaa että hukkasi nuoruutensa, turhaan.

Ja itse olin esim. 14 vuotta vanhemman miehen kanssa joskus 36-vuotiaana, ja se haki koko ajan nuorempia selän takana.

Siitä ei kuitenkaan kannata vetää yleispäteviä johtopäätöksiä. Jokainen on yksilö ja jokaisen elämänpolku on omanlaisensa.

No on näitä 10v vanhempiakin ollut siinä määrin, etten enää oikein luottaisi mieheen jolle se nuoruus näyttäisi olevan itsetarkoitus. Ja hyvin monellehan se on, kuten tästä ketjustakin huomaa.

Kaikkia ei toki sovi yleistää, voihan se olla että joku olisi naisesta kiinnostunut vaikka tämä olisi samanikäinenkin, ja yhtä rupsahtanut kuin mies. Mutta sitä ei lopulta voi tietää jos on huomattavasti nuorempi, että miksi se mies lopulta kiinnostui ja olisiko toisenlaisena kelvannut...

Kokemuksesta voin sanoa, että sen kyllä tietää. Aidon rakkauden tunnistaa kyllä, jos sen on joskus kokenut.

Ja itse kiertäisin kaukaa miehet, joille se nuoruus on itsetarkoitus.

Vierailija
147/336 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä seurustelin nuorena noin 30v vanhemman miehen kanssa. Ja kyllä, mun isäsuhde on ongelmallinen ja mulla on mt-ongelmia. Kyseinen mies on terapeutti ja todellakin osasi käyttää mun tilannetta hyväkseen. Onneksi suhde jäi lyhyeksi.

Vierailija
148/336 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten niin "joskus" saattaa joutua omaishoitajaksi? Jokainen tarvitsee elämän viimeisinä päivinä/kuukausina/vuosina hoitajaa, jos ei kuole kohtuullisen nuorena. Vanhana hoitoa tarvitsee. Jos on 10-20 vuotta nuorempi kumppani niin se rooli jää kumppanille, usein jää kumppanille vaikka ollaan saman ikäisiäkin, silloin ei vain jaksa hoitaa toista niin kauan.

Vierailija
149/336 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikääntyviä naisia ahdistaa elämän totuudet. Jos on tasokas mies eli ns. varakas, niin kyllähän saa ja ottaa nuoren naisen, eikä teitä ikääntyviä korppuja. Miehiin vetoaa nuorekkuus,hedelmällisyys ja kauneus. Te vanhenevat av mammat tiedätte tämän kyllä varsin hyvin, mutta silti jaksatte täällä inistä denialismin kourissa tästä aiheesta.

Kyllä meihin naisiin vetoaa se nuori ja kaunis mies myöskin, me vain ymmärrämme totuuden. Että kukas se denialisti lieneekään.

Tämä. Itse olen yli 40v. nainen ja minua kiinnostaa seksuaalisessa mielessä eniten joku 20-25-vuotias mies, mutta mulla on elämän realiteetit tallella. En oikeasti koskaan kehtaisi yrittää iskeä tuollaista nuorta kollia, koska ymmärrän, ettei tämä olisi todellakaan minusta kiinnostunut :D

Vierailija
150/336 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikääntyviä naisia ahdistaa elämän totuudet. Jos on tasokas mies eli ns. varakas, niin kyllähän saa ja ottaa nuoren naisen, eikä teitä ikääntyviä korppuja. Miehiin vetoaa nuorekkuus,hedelmällisyys ja kauneus. Te vanhenevat av mammat tiedätte tämän kyllä varsin hyvin, mutta silti jaksatte täällä inistä denialismin kourissa tästä aiheesta.

Ja meitä ikääntyviä tasokkaita kauniita naisia kiinnostaa älykkäät, nuorekkaat, komeat ja suorituskykyiset miehet eikä nuoria naisia himoavat typerät lurppamunat. T. N50+

Vierailija
151/336 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta nuoret kuuluu nuorille. Itseään selvästi nuorempia haikailevat yrittävät varastaa toisen nuoruutta, se ei ole oikein. Nuorten kuuluu seurustella nuorten kanssa, perustaa perhe ja elää nuoren ihmisen elämää.

Puumat ja hopeaketut sais pariutua keskenään!

Vierailija
152/336 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä meihin naisiin vetoaa se nuori ja kaunis mies myöskin, me vain ymmärrämme totuuden. Että kukas se denialisti lieneekään.

Tämä. Itse olen yli 40v. nainen ja minua kiinnostaa seksuaalisessa mielessä eniten joku 20-25-vuotias mies, mutta mulla on elämän realiteetit tallella. En oikeasti koskaan kehtaisi yrittää iskeä tuollaista nuorta kollia, koska ymmärrän, ettei tämä olisi todellakaan minusta kiinnostunut :D

No joo, ja vaikka olisikin, niin eihän siinä hyvät lähtökohdat ole pidemmälle suhteelle, jota ainakin itse etsin. Näitä nuoria miehiä on tarjolla kyllä, mutta tietäähän sen... ja jos olisikin joku rassukka joka haluaisi vakavan suhteen, niin se on vaan väärin.

Ei ne oikeasti edes viehäty, kunhan vain ajattelevat tyytyä. Enkä minä halua olla se johon tyydytään paremman puutteessa.

Vierailija
153/336 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta nuoret kuuluu nuorille. Itseään selvästi nuorempia haikailevat yrittävät varastaa toisen nuoruutta, se ei ole oikein. Nuorten kuuluu seurustella nuorten kanssa, perustaa perhe ja elää nuoren ihmisen elämää.

Tämä juuri. Itsekin olen usein näissä ketjuissa puhunut siitä että siinä varastetaan toisen nuoruus.

Vanhoja ehtii katsella vanhana, jos ei joku varastanut jo sitä nuoruuttakin.

Vierailija
154/336 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen kasvojen iho vanhenee keski-iän jälkeen nopeammin. Tieteellinen fakta, jota voin alkaa perustella jos vänkääjiä löytyy.

Vierailija
155/336 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 33v mies ja seurustelen 23v naisen kanssa. Ei mitään ongelmaa, ikäeroa ei huomaa👌

No teidän ikäero on vielä hyväksyttävän rajoissa. Sitten kun puhutaan yli 15 v.ikäerosta, alkaa tuntua. Etenkin jos nuorempi osapuoli kahdenkympin kieppeillä. Ei ehkä heti, mutta kun oottaa muutaman vuoden, alkaa ikäero näyttäytyä.

Vierailija
156/336 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antaisit kaikkien elää haluamallaan tavalla ja ottaa oppia kokemistaan asioista.

Vierailija
157/336 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ketjun kirjoittajista naisia, jotka eivät enää kelpaa oman ikäluokkansa miehille, koska miehet arvostavat kumppanin ulkonäköä enemmän kuin naiset. Tähän kaikki kiteytyy ja näin se on. Siksi keski-iässä tai sen jälkeen solmituissa suhteissa on parempi, että mies jonkun verran vanhempi.

Vierailija
158/336 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa ketjun kirjoittajista naisia, jotka eivät enää kelpaa oman ikäluokkansa miehille, koska miehet arvostavat kumppanin ulkonäköä enemmän kuin naiset. Tähän kaikki kiteytyy ja näin se on. Siksi keski-iässä tai sen jälkeen solmituissa suhteissa on parempi, että mies jonkun verran vanhempi.

Hmm, itse en ainakaan halua kumppania jolle ulkonäkö on ykkösjuttu. Itseasiassa tämän takia nuorena jäi suhteet lyhyiksi kun tuntui ettei miehille muu merkinnyt mitään. Sitten keski-iässä löytyi oman ikäinen mies, joka arvostaa muita asioita. Ihanin mies joka minulla on koskaan ollut.

Summa summarum, jos en jollekulle ulkonäköni vanhenemisen takia kelpaa niin ei se ihminen ole minua varten muutenkaan enkä häneen voisi luottaa vaikka kelpaisinkin. Ulkonäköhän menee koko ajan alaspäin, niin naisilla kuin miehilläkin.

Vierailija
159/336 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset arvostavat kyllä kumppanin ulkonäköä. Mutta osaavat myös katsoa peiliin, toisin kuin nähtävästi te miehet.

Vierailija
160/336 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä en ottaisi itsestäni yli 4v vanhempaa miestä. Hyi hyi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi