Vanhemmat miehet, jatka ajattelevat ettei ikäerolla ole merkitystä
Valottakaapa hieman tätä psykologista seikkaa. Mikä saa parikymmentä buotts vanhemman miehen olettamaan, että nsinen näkisi hänet parisuhdemielessä? Kyllä poikkeuksia on, mutta harvemmin näitä pariskuntia kuitenkaan kohtaa.
Kommentit (336)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Ne miehet ajattelevat, että jos kerta esim. Mikko Leppilammella on 16v nuorempi vaimo niin kyllä minäkin saan huomattavasti nuoremman mimmin.
Näyttää ette ikäeroa juuri ole. Mikko on suhteen paremman näköinen osapuoli.
Joskus ikäero näyttää pienemmältä kuin on ja joskus reippaasti suuremmalta koska IHMISET EIVÄT VANHENE SAMAAN TAHTIIN.Miehet vanhenevat kuin viini, naiset vanhenevat kuin maito.
Taidat olla yhtä etikoitunut kuin tämä kulunut fraasisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika koville tuntuu mammoille ottavan se, että miesten valinta on osunut nuorempaan.
No sinuun ei ole kenenkään naisen valinta osunut kun täällä länkytät. Täällä kirjoittavat vain naisettomat miehet kuten sinä. Me naiset olemme naimisissa olevia naisia.
No en nyt sanoisi noinkaan. Minä en ole kelvannut oikein kellekään, paitsi tosiaan nuo jotkut papat lähestyvät.
Olen hukannut ihan liikaa elämästäni vanhempien miesten kanssa, on kuitenkin sanottava. Nyt harmittaa etten aikoinaan vain odotellut sitä samanikäistä. Nyt se samanikäinenkin on ruttupylly, kaljuhko ja ryppyinen. Enkä kelpaa, kun haikailevat nuorta.Ketä tuosta pitäisi syyttää? Niin..
mies54v
Niin, minä olin juuri se mielenterveysongelmainen, jolla olematon itsetunto. Siispä aikuisen miehen olisi pitänyt ehkä olla se fiksumpi, eikä käyttää minua sen nuoruus-fetissinsä kanssa.
Olen 33v mies ja seurustelen 23v naisen kanssa. Ei mitään ongelmaa, ikäeroa ei huomaa👌
Vierailija kirjoitti:
Monikohan nainen kehtaa tyrkyttää itseään parikymmentä vuotta nuoremmalle miehelle?
Aika moni, jos Gambiaakin kutsutaan jo Grambiaksi.
Ne papat haluaa vain ilmaisen omaishoitajan. Muutahan ne eivät tarvitse. Vähän puuroa neljä kertaa päivässä ja painepesurilla ukko puhtaaksi.
Kun sen horinaan kyllästyy, kääntää vain sen pyörätuolin kohti nurkkaa tai kärrää toiseen huoneeseen.
Miespoloiset. Itsensä pahimmat viholliset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erosin 45-vuotiaana. Töissä se yksi 23-vuotias mimmi alkoi osoittaa vahvoja kiinnostumisen merkkejä. Arvatkaapa mitä tein? En yhtään mitään.
Se oli oikeesti hyvä tyyppi, mutta me elettiin ihan eri maailmoissa, ja oli vain pari vuotta mun tytärtä vanhempi.
En ole epätoivoinen. Ja haluan suhteen, jossa olen pitkälti samalla aallonpituudella kuin kumppanini. Näin siis reaalimaailmassa av:n ulkopuolella.
m48
Puolisoni on viisitoista vuotta itseäni vanhempi, ja vaikka muuten ollaan oikein sopivat toisillemme niin kyllä sen huomaa että ollaan eri kaudelta. Musiikkimaku on erilainen, ja niin edelleen.
Ja se musiikkimaku sitten on jotenkin ratkaisevaa parisuhteen kannalta?
Ja ylipäätään hullua ajatella, että kaikki samaan ikäryhmään kuuluvat ihmiset kuuntelisivat samanlaista musiikkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monikohan nainen kehtaa tyrkyttää itseään parikymmentä vuotta nuoremmalle miehelle?
No ei kai niille tarvitse tyrkyttää, kun vapaaehtoisia on jonoksi asti?
Vierailija kirjoitti:
Olen 33v mies ja seurustelen 23v naisen kanssa. Ei mitään ongelmaa, ikäeroa ei huomaa👌
🤮🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Ne miehet ajattelevat, että jos kerta esim. Mikko Leppilammella on 16v nuorempi vaimo niin kyllä minäkin saan huomattavasti nuoremman mimmin.
Näyttää ette ikäeroa juuri ole. Mikko on suhteen paremman näköinen osapuoli.
Joskus ikäero näyttää pienemmältä kuin on ja joskus reippaasti suuremmalta koska IHMISET EIVÄT VANHENE SAMAAN TAHTIIN.Miehet vanhenevat kuin viini, naiset vanhenevat kuin maito.
Taidat olla yhtä etikoitunut kuin tämä kulunut fraasisi.
Mä kuulin sen ekaa kertaa, ja tottahan se on. Vanheneminen miehistää kumpaakin sukupuolta, ei sille mitään mahda.
Vierailija kirjoitti:
ihana suomimies 😊 miksi tyytyisit johonkin vitunsäälittävään, rumaan, lörtsypilluiseen suomilahnaan, kun voit saada minut 🤭 he ovat niin säälittäviä jämiä 😁
Siksi "tyytyisin", koska rakkaus, todellinen rakkaus ei ole t rol li ja mielikuvitusta kuten sinä olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika koville tuntuu mammoille ottavan se, että miesten valinta on osunut nuorempaan.
No sinuun ei ole kenenkään naisen valinta osunut kun täällä länkytät. Täällä kirjoittavat vain naisettomat miehet kuten sinä. Me naiset olemme naimisissa olevia naisia.
No en nyt sanoisi noinkaan. Minä en ole kelvannut oikein kellekään, paitsi tosiaan nuo jotkut papat lähestyvät.
Olen hukannut ihan liikaa elämästäni vanhempien miesten kanssa, on kuitenkin sanottava. Nyt harmittaa etten aikoinaan vain odotellut sitä samanikäistä. Nyt se samanikäinenkin on ruttupylly, kaljuhko ja ryppyinen. Enkä kelpaa, kun haikailevat nuorta.Ketä tuosta pitäisi syyttää? Niin..
mies54v
Niin, minä olin juuri se mielenterveysongelmainen, jolla olematon itsetunto. Siispä aikuisen miehen olisi pitänyt ehkä olla se fiksumpi, eikä käyttää minua sen nuoruus-fetissinsä kanssa.
Shit things happen. Olisko tuo onnistunut samanikäisen kanssa? Tuskinpa, jos katsoo tilastoja. Mielenterveysongelmiin pitäisi kiinnittää enemmän huomiota, koska ovat kasvava trendi. Mistähän tuo johtuu ja mihin aikaan tuo kytkeytyy..
Kaikinpuolin ikävää..
mies54v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä siinä ole ikäerolla merkitystä jos kaksi ihmistä rakastuu toisiinsa. En ymmärrä miksi asiasta pitäisi olla kiinnostunut mitä muut asiasta ajattelee.
N32
Ei kannata odottaa, että tällä palstalla ymmärrettäisiin jotain rakkaudesta (joitain poikkeuksia lukuun ottamatta). Pääosin ihmiset pahasti tunnevammaisia, katkeroituneita, kyynisiä. Osa syö sellaisia mömmöjä, että tunne-elämä käytännössä kuollut.:(
Osaa muuten siperia opettaa. Eron jälkeenhän sen vasta ehkä tajuaa että hukkasi nuoruutensa, turhaan.
Ja itse olin esim. 14 vuotta vanhemman miehen kanssa joskus 36-vuotiaana, ja se haki koko ajan nuorempia selän takana.
Siitä ei kuitenkaan kannata vetää yleispäteviä johtopäätöksiä. Jokainen on yksilö ja jokaisen elämänpolku on omanlaisensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kai niille tarvitse tyrkyttää, kun vapaaehtoisia on jonoksi asti?
Ja kauppa käy.
https://www.google.com/amp/s/www.thesun.co.uk/fabulous/8709959/gambia-s…
Tutuntuttuni sai 50-vuotiaana (suunnilleen) esikoisensa. Hän oli antanut lisääntymisvuotensa ikälopulle professorilleen (joka siis suhteen alkaessa oli noin 50). Olen hänen puolestaan onnellinen, että lapsi tuli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä yhtään ymmärrä yli 5v ikäeron suhteita. Olen itse 26v mies, ja 23-vuotiaskin nainen tuntuisi ihan liian nuorelta ja eri elämäntilanteessa olevalta
En ymmärrä kommenttiasi. Itsellä säätöä 21v naisen kanssa, ja tinderissä ollessani halukkaita 20-25 ikäluokan naisia riitti. En juuri edes huomaa itsessäni eroa 5v nuorempaan
Toinen m26
Tyttöraukka, tulee jäämään aikaisin leskeksi
Aika monet nuoremmat naiset haaveilevat vanhemmasta miehestä ainakin seksin merkeissä. Niin se vaan menee..
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tarvinnut tyrkyttää. Olen ollut muutaman n.20-25v. nuoremman miehen kanssa. Edellisestä kerrasta on pari vuotta aikaa.
N52
Vierailija kirjoitti:
Aika monet nuoremmat naiset haaveilevat vanhemmasta miehestä ainakin seksin merkeissä. Niin se vaan menee..
Aika monet mutta ei kaikki.
Senkö takia te lähetätte niitä kuvia? Haju ei välity ja yleensä mittanauhakin kuvasta puuttuu.