Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vanhemmat miehet, jatka ajattelevat ettei ikäerolla ole merkitystä

Vierailija
12.10.2022 |

Valottakaapa hieman tätä psykologista seikkaa. Mikä saa parikymmentä buotts vanhemman miehen olettamaan, että nsinen näkisi hänet parisuhdemielessä? Kyllä poikkeuksia on, mutta harvemmin näitä pariskuntia kuitenkaan kohtaa.

Kommentit (336)

Vierailija
101/336 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhassa ukossa kiinnostaa lompakko.

Tämän myönnän minäkin, että hetken mietin olisiko ruokaa ja lämmin kämppä tarjolla, kun näitä pappoja on lähestynyt. (Tai no, tulihan se selväksi kun jutellessa yksikin juuri tarjosi, että tule tänne, kun oli puhetta sähkölämmityksen hinnasta). Ja pystyisinkö oikeasti sitä ruppanaa katselemaan.

Vierailija
102/336 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuoruus on naisella valttia. Tämä totuus kirvelee vanhoja naisia ymmärrettävästi. 

Hassua kun en tiedä yhtään nuorta naista joka pitäisi vanhoista ukoista ne kun on melkoisen kuvottavia pappoja. Ja vaikka kuinka nuoruuden perään haikailet niin ikääntyminen on sinunkin olemukseesi jo tehnyt tehtävänsä ja se juna meni jo muutama vuosikymmen sitten. Loppuelämän yksinäisyys vanhalla ulolla edessä yritä se tajuta ja anna niiden nuorten naisten olla rauhassa vastenmieliseltä olemukseltasi.

Mä oon jotenkin iskenyt silmäni yli kymmnene vuotta mua vanhempaan mieheen. En yhtään ymmärrä miksi. Mun ensimmäinen ajatus olis kun näin hänet ensimmäistä kertaa, että toi ei ole yhtään sen oloinen, joka mua normaalisti kiinnostaa. Siis oikeasti. Hän käveli huoneeseen sisään ja en tiennyt edes kuka hän on ja toi oli se, mikä mulle tuli mieleen. Voisko joku selittää mulle, että mikä mua vaivaa? :D

Sitä kutsutaan rakkaudeksi

Ei kai sentään? Kai tuo jokin muu mielenhäiriö on ennemmin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/336 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika koville tuntuu mammoille ottavan se, että miesten valinta on osunut nuorempaan. 

Siis mikä valinta? Se että on valinnut kirjoittaa deittipalvelussa 15-20 vuotta nuoremmalle naiselle. Ei se nyt erityisen koville ota mutta on se kieltämättä vähän ällöttävää. Itse en noille vastaa mitään vaan estän koska mulla lukee profiilissani selvästi minkä ikäistä seuraa etsin ja jos ei välitä sitä toivetta kunnioittaa niin mielestäni ei ansaitse edes vastausta.

Niin, jokainen päättää itse seurastaan, mutta seuraava saattaa jo olla kiinnostunutkin vaikka sua kuinka ällöttäisi.

Juu, toki. Kannattaa kuitenkin katsoa niitä ikätoiveita mitä sillä seuraavallakin on profiilissaan. Jos hän etsii tietyn ikäistä miestä ja sinä 10 vuotta sitten tuon ikähaarukan ohittaneena otat yhteyttä, niin hyvin todennäköisesti häntäkin ällöttää.

Se on eri asia, mutta harvalla on baarissa lappua kaulassa, jossa lukee minkä ikäistä seuraa on vailla.

No se näkyy ihan hyvin. Naiset hakevat itsensä ikäistä kumppania.

Vierailija
104/336 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret naiset ja vanhemmat miehet kuuluvat yhteen. Se on luonnonlaki. 

Vierailija
105/336 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä siinä ole ikäerolla merkitystä jos kaksi ihmistä rakastuu toisiinsa. En ymmärrä miksi asiasta pitäisi olla kiinnostunut mitä muut asiasta ajattelee. 

N32

Ei kannata odottaa, että tällä palstalla ymmärrettäisiin jotain rakkaudesta (joitain poikkeuksia lukuun ottamatta). Pääosin ihmiset pahasti tunnevammaisia, katkeroituneita, kyynisiä. Osa syö sellaisia mömmöjä, että tunne-elämä käytännössä kuollut.:(

Vierailija
106/336 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sillä olekaan. Olen 36v nainen, rakastajani 63. Upea mies.

Vierailija
107/336 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika koville tuntuu mammoille ottavan se, että miesten valinta on osunut nuorempaan. 

Miehet eivät valitse mitään. Naiset valitsevat, ja äärimmäisen harvoin itseään vuosikymmeniä vanhempaa miestä. Länkytä mitä länkytät.

Tämä on niin totta. Naiset valitsevat!

Vierailija
108/336 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Ne miehet ajattelevat, että jos kerta esim. Mikko Leppilammella on 16v nuorempi vaimo niin kyllä minäkin saan huomattavasti nuoremman mimmin.

Näyttää ette ikäeroa juuri ole. Mikko on suhteen paremman näköinen osapuoli.

Joskus ikäero näyttää pienemmältä kuin on ja joskus reippaasti suuremmalta koska IHMISET EIVÄT VANHENE SAMAAN TAHTIIN.

Vierailija
109/336 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua lähestyy pääsääntöisesti kymmenen vuotta nuoremmat ja komeat miehet, koska minut arvioidaan poikkeuksetta vähintään kymmenen vuotta ikääni nuoremmaksi.

Viimeksi viime viikolla lääkäri kirjasi ikäni 11 vuotta nuoremmaksi.

Minulta kysytään edelleen henkkareita. Ei ole uurteita eikä löysiä leimoja eikä roikkoposkia.

N46

Hohhoijaa

Vierailija
110/336 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sinuun ei ole kenenkään naisen valinta osunut kun täällä länkytät. Täällä kirjoittavat vain naisettomat miehet kuten sinä. Me naiset olemme naimisissa olevia naisia.

No en nyt sanoisi noinkaan. Minä en ole kelvannut oikein kellekään, paitsi tosiaan nuo jotkut papat lähestyvät.

Olen hukannut ihan liikaa elämästäni vanhempien miesten kanssa, on kuitenkin sanottava. Nyt harmittaa etten aikoinaan vain odotellut sitä samanikäistä. Nyt se samanikäinenkin on ruttupylly, kaljuhko ja ryppyinen. Enkä kelpaa, kun haikailevat nuorta.

Vierailija
111/336 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Ne miehet ajattelevat, että jos kerta esim. Mikko Leppilammella on 16v nuorempi vaimo niin kyllä minäkin saan huomattavasti nuoremman mimmin.

Näyttää ette ikäeroa juuri ole. Mikko on suhteen paremman näköinen osapuoli.

Joskus ikäero näyttää pienemmältä kuin on ja joskus reippaasti suuremmalta koska IHMISET EIVÄT VANHENE SAMAAN TAHTIIN.

Kyllä

Mikko on minun ikääni, noin 45 mutta olemus vanhempi kuin minulla.

Seurani on nuoremman näköistä kuin Mikko.

Lisäksi hänen nykyinen pienisilmäinen ja ohuthuulinen naisensa näyttää saman ikäiseltä kuin Mikon ex-vaimo Emilia, joka on 42. Vaikka Beata on alle 30, hänen ulkonäkönsä ei ole erityisen nuorekas.

Vierailija
112/336 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evoluutiopsykologi lataa: Kaikki miehet haluavat 22-vuotiaita naisia, mutta vanhemmilta saa helpommin seksiä

Monet miehet suosivat nuoria naisia, vaikka he eivät sitä myöntäisikään. Naiset taas rakastuvat renttuihin – kunhan he ovat komeita.

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000005287186.html

Vierailija
113/336 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua lähestyy pääsääntöisesti kymmenen vuotta nuoremmat ja komeat miehet, koska minut arvioidaan poikkeuksetta vähintään kymmenen vuotta ikääni nuoremmaksi.

Viimeksi viime viikolla lääkäri kirjasi ikäni 11 vuotta nuoremmaksi.

Minulta kysytään edelleen henkkareita. Ei ole uurteita eikä löysiä leimoja eikä roikkoposkia.

N46

Hohhoijaa

Hohhoijaa vaan itsellesi. Olet varmaan perusmamma, paino alkaa vähintään seiskalla ja kuntotesti reputtaa.

Vierailija
114/336 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua haittaa se, että vanhemmat miehet yrittävät. Minua haittaa se, ettei käytöstapoja ole eikä mene perille kun sanotaan suoraan EI. Kysyä aina saa, kunhan pystyy elämään lopputuloksen kanssa.

Vierailija
115/336 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sinuun ei ole kenenkään naisen valinta osunut kun täällä länkytät. Täällä kirjoittavat vain naisettomat miehet kuten sinä. Me naiset olemme naimisissa olevia naisia.

No en nyt sanoisi noinkaan. Minä en ole kelvannut oikein kellekään, paitsi tosiaan nuo jotkut papat lähestyvät.

Olen hukannut ihan liikaa elämästäni vanhempien miesten kanssa, on kuitenkin sanottava. Nyt harmittaa etten aikoinaan vain odotellut sitä samanikäistä. Nyt se samanikäinenkin on ruttupylly, kaljuhko ja ryppyinen. Enkä kelpaa, kun haikailevat nuorta.

Ketä tuosta pitäisi syyttää? Niin..

mies54v

Vierailija
116/336 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä saa parikymmentä vuotta nuoremman naisen tehtailemaan näitä aloituksia lähes joka päivä?

Kiinnostavat ihmiset nyt vain ovat kiinnostavia, iästä tai mistään muustakaan riippumatta.

Vierailija
117/336 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat seuraani tunkijat ovat nykyisin jo omaa lastakin nuorempia. Ne maalaa kel on liituu.

Vierailija
118/336 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä siinä ole ikäerolla merkitystä jos kaksi ihmistä rakastuu toisiinsa. En ymmärrä miksi asiasta pitäisi olla kiinnostunut mitä muut asiasta ajattelee. 

N32

Ei kannata odottaa, että tällä palstalla ymmärrettäisiin jotain rakkaudesta (joitain poikkeuksia lukuun ottamatta). Pääosin ihmiset pahasti tunnevammaisia, katkeroituneita, kyynisiä. Osa syö sellaisia mömmöjä, että tunne-elämä käytännössä kuollut.:(

Osaa muuten siperia opettaa. Eron jälkeenhän sen vasta ehkä tajuaa että hukkasi nuoruutensa, turhaan.

Ja itse olin esim. 14 vuotta vanhemman miehen kanssa joskus 36-vuotiaana, ja se haki koko ajan nuorempia selän takana.

Vierailija
119/336 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erosin 45-vuotiaana. Töissä se yksi 23-vuotias mimmi alkoi osoittaa vahvoja kiinnostumisen merkkejä. Arvatkaapa mitä tein? En yhtään mitään. 

Se oli oikeesti hyvä tyyppi, mutta me elettiin ihan eri maailmoissa, ja oli vain pari vuotta mun tytärtä vanhempi. 

En ole epätoivoinen. Ja haluan suhteen, jossa olen pitkälti samalla aallonpituudella kuin kumppanini. Näin siis reaalimaailmassa av:n ulkopuolella.

m48

Puolisoni on viisitoista vuotta itseäni vanhempi, ja vaikka muuten ollaan oikein sopivat toisillemme niin kyllä sen huomaa että ollaan eri kaudelta. Musiikkimaku on erilainen, ja niin edelleen.

Vierailija
120/336 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea nainen kirjoitti:

Omat seuraani tunkijat ovat nykyisin jo omaa lastakin nuorempia. Ne maalaa kel on liituu.

Joo on munkin seuraan väkisellä tunkenut yksi kaverin lapsi. Ja toisaalta toisen kaverin isä.

Arvaa kiinnostaako kumpikaan?