Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhemmat miehet, jatka ajattelevat ettei ikäerolla ole merkitystä

Vierailija
12.10.2022 |

Valottakaapa hieman tätä psykologista seikkaa. Mikä saa parikymmentä buotts vanhemman miehen olettamaan, että nsinen näkisi hänet parisuhdemielessä? Kyllä poikkeuksia on, mutta harvemmin näitä pariskuntia kuitenkaan kohtaa.

Kommentit (336)

Vierailija
81/336 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika koville tuntuu mammoille ottavan se, että miesten valinta on osunut nuorempaan. 

Miehet eivät valitse mitään. Naiset valitsevat, ja äärimmäisen harvoin itseään vuosikymmeniä vanhempaa miestä. Länkytä mitä länkytät.

Vierailija
82/336 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua lähestyy pääsääntöisesti kymmenen vuotta nuoremmat ja komeat miehet, koska minut arvioidaan poikkeuksetta vähintään kymmenen vuotta ikääni nuoremmaksi.

Viimeksi viime viikolla lääkäri kirjasi ikäni 11 vuotta nuoremmaksi.

Minulta kysytään edelleen henkkareita. Ei ole uurteita eikä löysiä leimoja eikä roikkoposkia.

N46

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/336 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan naiset osoittavat taas hienosti tässäkin ketjussa sen, miksi vanhemmat naiset kannattaa kiertää kaukaa. Myrkyllisiä ja katkeria akkoja.

Vierailija
84/336 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä yhtään ymmärrä yli 5v ikäeron suhteita. Olen itse 26v mies, ja 23-vuotiaskin nainen tuntuisi ihan liian nuorelta ja eri elämäntilanteessa olevalta

En ymmärrä kommenttiasi. Itsellä säätöä 21v naisen kanssa, ja tinderissä ollessani halukkaita 20-25 ikäluokan naisia riitti. En juuri edes huomaa itsessäni eroa 5v nuorempaan

Toinen m26

Vierailija
85/336 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuoruus on naisella valttia. Tämä totuus kirvelee vanhoja naisia ymmärrettävästi. 

Ja vanhuus miehellä ei ole valtti. Tämä totuus kirvelee vanhoja, eli yli 35- vuotiaita, miehiä.

On se sillon jos mies on yli yhdeksänkymppinen ja sikarikas. :D

Vierailija
86/336 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika koville tuntuu mammoille ottavan se, että miesten valinta on osunut nuorempaan. 

Siis mikä valinta? Se että on valinnut kirjoittaa deittipalvelussa 15-20 vuotta nuoremmalle naiselle. Ei se nyt erityisen koville ota mutta on se kieltämättä vähän ällöttävää. Itse en noille vastaa mitään vaan estän koska mulla lukee profiilissani selvästi minkä ikäistä seuraa etsin ja jos ei välitä sitä toivetta kunnioittaa niin mielestäni ei ansaitse edes vastausta.

Vierailija
87/336 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Mitään muuta järjellistä selitystä ei tälläiselle ketjulle oikein löydy. Jos jotakuta ei kiinnosta häntä lähestynyt vanhempi mies, niin fine. Jotakuta toista se saattaa kiinnostaa vaikka kuinka täällä kirjoittelisi. Jokainen päättää ihan itse elämästään.

Vierailija
88/336 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aja se kuvas HOW OLD NETIN kautta ja ylläty.

Näytät kymmenen vuotta vanhemmalta vaarilta.

Minut se arvioi aina nuoremmaksi ja se on myös totuus oikeasta elämästä.

Vierailija
89/336 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mikä valinta? Se että on valinnut kirjoittaa deittipalvelussa 15-20 vuotta nuoremmalle naiselle. Ei se nyt erityisen koville ota mutta on se kieltämättä vähän ällöttävää. Itse en noille vastaa mitään vaan estän koska mulla lukee profiilissani selvästi minkä ikäistä seuraa etsin ja jos ei välitä sitä toivetta kunnioittaa niin mielestäni ei ansaitse edes vastausta.

Niin, jokainen päättää itse seurastaan, mutta seuraava saattaa jo olla kiinnostunutkin vaikka sua kuinka ällöttäisi.

Vierailija
90/336 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuoruus on naisella valttia. Tämä totuus kirvelee vanhoja naisia ymmärrettävästi. 

Hassua kun en tiedä yhtään nuorta naista joka pitäisi vanhoista ukoista ne kun on melkoisen kuvottavia pappoja. Ja vaikka kuinka nuoruuden perään haikailet niin ikääntyminen on sinunkin olemukseesi jo tehnyt tehtävänsä ja se juna meni jo muutama vuosikymmen sitten. Loppuelämän yksinäisyys vanhalla ulolla edessä yritä se tajuta ja anna niiden nuorten naisten olla rauhassa vastenmieliseltä olemukseltasi.

Mä oon jotenkin iskenyt silmäni yli kymmnene vuotta mua vanhempaan mieheen. En yhtään ymmärrä miksi. Mun ensimmäinen ajatus olis kun näin hänet ensimmäistä kertaa, että toi ei ole yhtään sen oloinen, joka mua normaalisti kiinnostaa. Siis oikeasti. Hän käveli huoneeseen sisään ja en tiennyt edes kuka hän on ja toi oli se, mikä mulle tuli mieleen. Voisko joku selittää mulle, että mikä mua vaivaa? :D

Vierailija
91/336 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hassua kun en tiedä yhtään nuorta naista joka pitäisi vanhoista ukoista ne kun on melkoisen kuvottavia pappoja. Ja vaikka kuinka nuoruuden perään haikailet niin ikääntyminen on sinunkin olemukseesi jo tehnyt tehtävänsä ja se juna meni jo muutama vuosikymmen sitten. Loppuelämän yksinäisyys vanhalla ulolla edessä yritä se tajuta ja anna niiden nuorten naisten olla rauhassa vastenmieliseltä olemukseltasi.

Mä oon jotenkin iskenyt silmäni yli kymmnene vuotta mua vanhempaan mieheen. En yhtään ymmärrä miksi. Mun ensimmäinen ajatus olis kun näin hänet ensimmäistä kertaa, että toi ei ole yhtään sen oloinen, joka mua normaalisti kiinnostaa. Siis oikeasti. Hän käveli huoneeseen sisään ja en tiennyt edes kuka hän on ja toi oli se, mikä mulle tuli mieleen. Voisko joku selittää mulle, että mikä mua vaivaa? :D

Sitä kutsutaan rakkaudeksi

Vierailija
92/336 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hassua, minä taas tunnen useita

N28

Eli terveisin Pertti 67v vasta toinen jalka haudassa.

Sellaset nuoret naiset kyllä vähän heräättää hilpeyttä, jotka pariutuu näiden varakkaiden Perttien kanssa ja odottavat, että ne kippaisi, jotta saisi hyvän perinnön ja sitten se Pertti porskuttaa vielä täysissä voimissa 90-vuotiaana.

Vierailija
93/336 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, jokainen päättää itse seurastaan, mutta seuraava saattaa jo olla kiinnostunutkin vaikka sua kuinka ällöttäisi.

Juu, toki. Kannattaa kuitenkin katsoa niitä ikätoiveita mitä sillä seuraavallakin on profiilissaan. Jos hän etsii tietyn ikäistä miestä ja sinä 10 vuotta sitten tuon ikähaarukan ohittaneena otat yhteyttä, niin hyvin todennäköisesti häntäkin ällöttää.

Vierailija
94/336 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikääntyviä naisia ahdistaa elämän totuudet. Jos on tasokas mies eli ns. varakas, niin kyllähän saa ja ottaa nuoren naisen, eikä teitä ikääntyviä korppuja. Miehiin vetoaa nuorekkuus,hedelmällisyys ja kauneus. Te vanhenevat av mammat tiedätte tämän kyllä varsin hyvin, mutta silti jaksatte täällä inistä denialismin kourissa tästä aiheesta.

Mitä pari vuosikymmentä sitten vasektomian tehnyt ukko tekee jollain hedelmällisellä naisella? Miehen omatkin lapset on kolmekymppisiä, lapsenlapsiakin on jo monella.

Panee sitä.

Vaan hedelmällinen nuori ei halua hedelmätöntä ikääntyvää kurppanaa, me otamme nuoremman ja timmimmän miehen.

Vierailija
95/336 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhassa ukossa kiinnostaa lompakko.

Vierailija
96/336 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ikää 54 vuotta ja kihlattu on 33 vuotta. Repikää mammat siitä

Ja kuitenkin vietät mieluummin aikasi täällä ikäistesi naimisissa olevien naisten kanssa.

Tällä palstalla kirjoittaa vain naisettomat miehet.

Vierailija
97/336 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, toki. Kannattaa kuitenkin katsoa niitä ikätoiveita mitä sillä seuraavallakin on profiilissaan. Jos hän etsii tietyn ikäistä miestä ja sinä 10 vuotta sitten tuon ikähaarukan ohittaneena otat yhteyttä, niin hyvin todennäköisesti häntäkin ällöttää.

Se on eri asia, mutta harvalla on baarissa lappua kaulassa, jossa lukee minkä ikäistä seuraa on vailla.

Vierailija
98/336 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kuitenkin vietät mieluummin aikasi täällä ikäistesi naimisissa olevien naisten kanssa.

:D 

Vierailija
99/336 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä yhtään ymmärrä yli 5v ikäeron suhteita. Olen itse 26v mies, ja 23-vuotiaskin nainen tuntuisi ihan liian nuorelta ja eri elämäntilanteessa olevalta

En ymmärrä kommenttiasi. Itsellä säätöä 21v naisen kanssa, ja tinderissä ollessani halukkaita 20-25 ikäluokan naisia riitti. En juuri edes huomaa itsessäni eroa 5v nuorempaan

Toinen m26

En tiedä ketään parikymppistä nuorta naista, joka olisi kiinnostunut 26-vuotiaista papparaisista. Joten kommenttisi haiskahtaa päiväunien tuotokselta :)

Vierailija
100/336 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ethän nyt mielessäsi sotkenut kirjoittajia.

mies54v