Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhemmat miehet, jatka ajattelevat ettei ikäerolla ole merkitystä

Vierailija
12.10.2022 |

Valottakaapa hieman tätä psykologista seikkaa. Mikä saa parikymmentä buotts vanhemman miehen olettamaan, että nsinen näkisi hänet parisuhdemielessä? Kyllä poikkeuksia on, mutta harvemmin näitä pariskuntia kuitenkaan kohtaa.

Kommentit (436)

Vierailija
341/436 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä palstatätien logiikkaa. Jos jokin ei ole yleistä, niin sitä ei saisi/kannattaisi tavoitella?

Vierailija
342/436 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johtuu siitä, että nuoret naiset ovat kauniimpia ja haluttavampia. Siinä se tulikin, ei tässä ole muuta syytä. Se on luontainen vietti haluta nuorempia ja kauniita naisia, ei sille oikein voi mitään. Itse olen 40-vuotias ja vielä pystyn parikymppisten kanssa pitämään hauskaa, mutta jossain vaiheessa varmaan pitää lopetella, mutta ei vielä. Mun mielestä aina saa lähestyä ja yrittää, mutta jos toinen ei osoita kiinnostuksen merkkejä, silloin pitää lopettaa oli minkä ikäinen tahansa. Muuten, kyllä parikymppiset naiset ihan kokeilee vanhempia miehiä, jos pelaa korttinsa oikein eikä tässä ole mitään väärää T.mies

Vaikea kuvitella puheen aiheita kahdenkymmenen vuoden ikäerolla. Neljäkymppinen mies on auttamatta pappa kaksikymppisen naisen mielestä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/436 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johtuu siitä, että nuoret naiset ovat kauniimpia ja haluttavampia. Siinä se tulikin, ei tässä ole muuta syytä. Se on luontainen vietti haluta nuorempia ja kauniita naisia, ei sille oikein voi mitään. Itse olen 40-vuotias ja vielä pystyn parikymppisten kanssa pitämään hauskaa, mutta jossain vaiheessa varmaan pitää lopetella, mutta ei vielä. Mun mielestä aina saa lähestyä ja yrittää, mutta jos toinen ei osoita kiinnostuksen merkkejä, silloin pitää lopettaa oli minkä ikäinen tahansa. Muuten, kyllä parikymppiset naiset ihan kokeilee vanhempia miehiä, jos pelaa korttinsa oikein eikä tässä ole mitään väärää T.mies

Vaikea kuvitella puheen aiheita kahdenkymmenen vuoden ikäerolla. Neljäkymppinen mies on auttamatta pappa kaksikymppisen naisen mielestä. 

Nyt naiset eivät olekaan yksilöitä, kun se ei sovi teikätädin narratiiviin. Olipa yllättävää!

Vierailija
344/436 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raakaa ja häikäilemätöntä peliä se on. Mies tarvitsee tuen egolleen. Nuorta naista kiinnostaa asema ja varakkuus. Jostakin rakkaudesta puhuminen ja se mitä tapahtuu kulissin takana on ihan eri asia. 

.

Vierailija
345/436 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli 16 vuotta vanhempi mies. Liitto kesti 8 vuotta ja rikkoi minut. Minä luulin aidosti että se oli rakkautta, mutta nyt ymmärrän että olin vaikean taustani takia helposti hurmattavissa ja lahjottavissa (nälkäänäkevä opiskelija arvostaa kun saa ruokaa), ja miehen panostuksen ja kiinnostuksen lopahtaminen heti kun oli saanut minut nalkkiin avioliittoon johtui siitä ettei hän oikeasti rakastanut minua henkilönä ja jaksanut kuunnella ns. lapsellisia ajatuksiani, vaan hän tykkäsi ajatuksentasolla seksisuhteesta paljon nuorempaan naiseen. Heti kun aloin oireilemaan pahaa oloani suhteessa, mies muuttui pahansuovaksi. Voi vaan miettiä miksi tämä mies ei löytänyt oman ikäistä seuraa..

Nyt olen itse sen ikäinen kuin mies oli kun ensimmäistä kertaa tapasimme ja kylmää ajatuskin että edes katsoisin jotain 16v kakaroita. Tai että vain muutaman vuoden päästä menisin sellaisen kanssa naimisiin. Eihän meillä ole mitään yhteistä! That’s some pedoshit! 😬

Vierailija
346/436 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei etsi kaunista naista vaan seksikästä. Moni viisikymppinen on vielä seksikäs, joten älkää menettäkö toivoanne, kyllä miehet myös teistä kiinnostuvat.

Mutta mitä tehdä sillä epäseksikkäällä roikkopeppupapalla?

Vierailija
347/436 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä näissä peleissä vanheneva mies on se pelinappula jolla pelataan. 

Vierailija
348/436 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä palstatätien logiikkaa. Jos jokin ei ole yleistä, niin sitä ei saisi/kannattaisi tavoitella?

Jättäkää nuoret rauhaan. Haluaisitko itse, että sinua jahtaisivat 20-30 vuotta vanhemmat täti-ihmiset, tuskin.

Vierailija
349/436 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jättäkää nuoret rauhaan. Haluaisitko itse, että sinua jahtaisivat 20-30 vuotta vanhemmat täti-ihmiset, tuskin.

Taas palstatädeillä on vaikeuksia ymmärtää ihmiset yksilöinä. Täällä kokoontuu kyllä Suomen yksinkertaisimmat tädit. 

Vierailija
350/436 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrettävää, koska tavallinen palstanainenhan on kehityksestä jäljessä muutenkin. Siinä kun normaali parikymppinen on perustanut perheen ja hankkinut lapsia, niin palstanainen herää seksuaalisestikin 20 vuotta myöhemmin, kun alkaa olla jo melko kelvoton miehille. 

Vierailija
351/436 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin 20v ihastunut noin 40v mieheen, oli meillä vähän sutinaakin, mutta jäi siihen. Välissä olin parisuhteessa oman ikäisen kanssa ja reilu kolmekymppisenä otin sen 20 vuotta vanhemman miehen puolisoksi. Paras parisuhde tähän mennessä, toivottavasti sitä piisaa seuraavan pari vuosikymmentä. Voin sitten alkaa vaikka puumaksi myöhemmällä iällä. :D

Vierailija
352/436 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja minulla on aina ollut itseäni nuorempia miehiä (paitsi nyt 20-35-v oli samanikäisiä tasan) mutta nyt olisi pitkästä aikaa yksi samanikäinen tuossa pyrkimässä tulille :D 
Kyllä huomaan, että on helpompi jutella esim. ikääntyvien vanhempien aiheuttamasta stressistä, kun on joku toinen samanikäinen jakamassa asioita. Seksiseuraa en tiedä tuleeko hänestä. Tosi vaikea ajatella omanikäistä miestä (55+) enää niissä puuhissa...
Olen kyllä ollut aina sitä mieltä että sielu ensin, mutta minua miellyttävät nuoremmat. Jos on löytynyt  nuori JA fiksu, olen kelpuuttanut. 

Vierailija
353/436 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas palstatädeillä on vaikeuksia ymmärtää ihmiset yksilöinä. Täällä kokoontuu kyllä Suomen yksinkertaisimmat tädit. 

Tuollaiset oman isän/äidin ikäiset puolisot ovat äärimmäisen harvinaisia. Siitä voit päätellä jotain.

Vierailija
354/436 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies 13 vuotta vanhempi. Olemme rakastuneita, olet yhdessä 10 vuotta, olen onnellinen. Kyllästyin oma ikäisiin miehiin jo kauan aikaa sitten. Tuntui, että he ovat jääneet jollekin lapsen tasolle. Tämän miehen kanssa sain elämääni siihen suuntaan mihin halusin. Olen saanut ihanan perheen.

Alkuun kuulin typeriä kommentteja "no entä sitten kun se kuolee paljon ennen sua" . Itse ajattelen niin, ettei kukaan ole luvannut meille huomista. Me nautitaan joka hetkestä jonka saamme yhdessä viettää.

Miehen kaverin puolelta miehet ovat ottaneet minut hyvin vastaan, mutta heidän puolisot eivät. Mistähän tämä johtuu?

Mun kaveri on miestään (miehen vanha kaveri) 16 v nuorempi. Tämä nainen tuli aikanaan valmiiseen kaveripiiriin ja vastaanotto oli varmaan vähän nahkea, kun ei kukaan uskonut, että hän siinä kauaa olisi, miehensä ei ollut tunnettu mistään pitkistä ja tasapainoisesta suhteista, joten tutustumisen vaiva oli vähän kyseenalainen. Jäi kuitenkin ja tutustuttiin hyvinkin. On poikkeavasta taustastaan johtuen ajatusmaailmaltaan samankaltainen kuin miehensä, ja hyvin solahti mukaan silloisten nelikymppisten juttuihin. 10 v myöhemmin aika eon erottanut porukan. Tuolla parilla on kaksi alle kouluikäistä lasta, iskä joutuu ei-perusterveenä tekemään kovasti töitä jaksamisensa kanssa eikä elämänvaihe enää muutenkaan kohtaa, meillä lapset ovat jo aikuisia. Harvemmin siis enää nähdään tai tehdään mitään yhdessä, soitellaan kyllä.

Vierailija
355/436 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli 16 vuotta vanhempi mies. Liitto kesti 8 vuotta ja rikkoi minut. Minä luulin aidosti että se oli rakkautta, mutta nyt ymmärrän että olin vaikean taustani takia helposti hurmattavissa ja lahjottavissa (nälkäänäkevä opiskelija arvostaa kun saa ruokaa), ja miehen panostuksen ja kiinnostuksen lopahtaminen heti kun oli saanut minut nalkkiin avioliittoon johtui siitä ettei hän oikeasti rakastanut minua henkilönä ja jaksanut kuunnella ns. lapsellisia ajatuksiani, vaan hän tykkäsi ajatuksentasolla seksisuhteesta paljon nuorempaan naiseen. Heti kun aloin oireilemaan pahaa oloani suhteessa, mies muuttui pahansuovaksi. Voi vaan miettiä miksi tämä mies ei löytänyt oman ikäistä seuraa..

Nyt olen itse sen ikäinen kuin mies oli kun ensimmäistä kertaa tapasimme ja kylmää ajatuskin että edes katsoisin jotain 16v kakaroita. Tai että vain muutaman vuoden päästä menisin sellaisen kanssa naimisiin. Eihän meillä ole mitään yhteistä! That’s some pedoshit! 😬

Halusin vielä jakaa yhden asian mikä tuli tästä mieleen jälkikäteen: Muistan silloin nuorena miten egoani hiveli se miten mies sanoi luulleensa minun olevan vanhempi koska olin niin kypsä. Tavallaan totta, jouduin vaikean taustan takia ottamaan enemmän vastuuta elämässä kuin lapsen pitäisi ja olin töissäkin, hyvin totinen/vakava. Mutta en minä todellakaan ollut vielä henkisesti kypsä, en lähellekään 30v ajatuksiltani, en edes 20v. Asianlaita ei siis ollut niin että minä olisin ollut ikäistäni kypsempi, vaan mies oli ikäisekseen lapsellinen. Ei nuorekas. Vaan kakaramainen. Se ei tehnyt meistä yhteensopivia, vaan loi tilanteen jossa minä olin lapsellisen ihmisen mielihalujen alaisena, kun valta ja resurssit oli ikänsä ja sen mukaisen elämäntilanteen puolesta hänen käsissään. Lopulta kävi niin että minä kasvoin aikuiseksi, henkisesti hänen ohitseen, kun taas hän pysyi kakarana eikä sietänyt muutosta minussa.

Vierailija
356/436 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla väliä, voi olla olematta väliä. Riippuu ihan yksilöstä. 

Vierailija
357/436 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut miehet on niin täynnä itseään ja luulevat olevansa 45v vuotiaana vielä täydessä iskussa ja hyväkroppaisia /komeita. Voivat olla itse näitä ns aikuislapsia jotka ei ole oikeasti kasvanut koskaan aikuisiksi ja ovat ihan pokkana sitä mieltä että vieläkin viehättävät reilu parikymppisiä likkoja.

Hih. Nolaavat itsensä vaan.

Minulla on flaksi ainoastaan parantunut mitä enemmän ikää on tullut. Huonoiten naista irtosi aivan nuorena.

Vierailija
358/436 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaiset oman isän/äidin ikäiset puolisot ovat äärimmäisen harvinaisia. Siitä voit päätellä jotain.

Selitä omia sanoja käyttäen mitä siitä voi päätellä, mihin sen tulisi vaikuttaa ja miten.

Vierailija
359/436 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lohta kannattaa pyytää vaikka ei saiskaan, sanotaan.

No nimenomaan ei kannata, jos ei saa. Sellainen pyytäminen on kannattamatonta toimintaa.

Vierailija
360/436 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo "jahtaaminen" ihan käytännössä tapahtuu, jos se on sinulle se ongelma? Jos ei ole, niin selitä mikä se ongelma tässä sulle on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän