Vanhemmat miehet, jatka ajattelevat ettei ikäerolla ole merkitystä
Valottakaapa hieman tätä psykologista seikkaa. Mikä saa parikymmentä buotts vanhemman miehen olettamaan, että nsinen näkisi hänet parisuhdemielessä? Kyllä poikkeuksia on, mutta harvemmin näitä pariskuntia kuitenkaan kohtaa.
Kommentit (436)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä palstatätien logiikkaa. Jos jokin ei ole yleistä, niin sitä ei saisi/kannattaisi tavoitella?
Jättäkää nuoret rauhaan. Haluaisitko itse, että sinua jahtaisivat 20-30 vuotta vanhemmat täti-ihmiset, tuskin.
Taas palstatädeillä on vaikeuksia ymmärtää ihmiset yksilöinä. Täällä kokoontuu kyllä Suomen yksinkertaisimmat tädit.
Tuollaiset oman isän/äidin ikäiset puolisot ovat äärimmäisen harvinaisia. Siitä voit päätellä jotain.
Selitä omia sanoja käyttäen mitä siitä voi päätellä, mihin sen tulisi vaikuttaa ja miten.
No kuule. Ihmiset, jotka ovat ihan eri sukupolvea, edustavat täysin eri ajattelua. Heillä erilainen musiikkimaku, erilaiset kokemukset, huumori, kaikki.
He ovat fyysisesti täysin eri pisteessä. Joku keski-iän kriisiä poteva mies voi kokea olevansa hyvinkin viriili ja ponteva, mutta viimeisiä viedään. Sitten saa miettiä että miten pitää nuoren naisen tyytyväisenä seuraavat kymmenet vuodet. Pilleripurkkien kannet napsuvat.
Entäs jos nainen haluaa lapsia, tai hänellä on pienet lapset? Kiva on sitten jo yhden perheen kasvattaneen miehen alkaa samaan rumbaan uudestaan. Kuka viitsii?
Sitten on oma lukunsa tällaisen nuoremman henkilön psyykkinen rakenne? Mitä pyörii päässä, kun vanha äijä kiinnostaa? Monet sanovat, että vallanhalu. Vanhaa miestä on helppo hallita. Sitäkö haluat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lohta kannattaa pyytää vaikka ei saiskaan, sanotaan.
No nimenomaan ei kannata, jos ei saa. Sellainen pyytäminen on kannattamatonta toimintaa.
On huvittavaa nähdä miten tärkeitä nuo ylänuolet on monille palstanaisille. Sinäkin kirjoitit tyhmän viestin, josta heti perään itse tykkäsit.
Hymyä huuleen, hapannaama! Hauskaa vappua!🥳
Vierailija kirjoitti:
Raakaa ja häikäilemätöntä peliä se on. Mies tarvitsee tuen egolleen. Nuorta naista kiinnostaa asema ja varakkuus. Jostakin rakkaudesta puhuminen ja se mitä tapahtuu kulissin takana on ihan eri asia.
.
Ja naista kiinnostaa tietysti valta. Vanhaa miestä on helppo hallita.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä näissä peleissä vanheneva mies on se pelinappula jolla pelataan.
Nimenomaan! Mies, joka voi edistää naisen uraa. Mies, jolla on omaisuutta.
Miksi kukaan viriili nainen ottaisi hiipuvan hömelön?
Tottakai ikäerolla on merkitystä. Nuorempi nainen on kaunis ja eloisa, eikä vielä samanlainen hermoraunioinen ja mt-ongelmainen, negatiivinen rusina, kuten oman ikäset naiset. En voisi kuvitellakaan koskevani yli 40-vuotiaaseen naiseen.
M42
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän nämä samat herrat ovat sitä mieltä, että ikäerolla toiseen suuntaan eli nainen vanhempi on todella paljon väliä. Vaikka naiset elävät vanhemmiksi.
Ulkokultaista
Säälittävän näköisiä nämä ikäeropariskunnat. Tulee niin vahvat sugar daddy -vibat, ettei tiedä, kumpi on reppanampi: äijä, jonka pitää maksaa seurasta, vai nainen, joka ottaa maksu.
Toisinpäin pariskunnat eivät yleensä julkisesti liiku. Vanhempi nainen tajuaa pysytellä nuoren miehen kanssa neljän seinän sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä palstatätien logiikkaa. Jos jokin ei ole yleistä, niin sitä ei saisi/kannattaisi tavoitella?
Jättäkää nuoret rauhaan. Haluaisitko itse, että sinua jahtaisivat 20-30 vuotta vanhemmat täti-ihmiset, tuskin.
Taas palstatädeillä on vaikeuksia ymmärtää ihmiset yksilöinä. Täällä kokoontuu kyllä Suomen yksinkertaisimmat tädit.
Tuollaiset oman isän/äidin ikäiset puolisot ovat äärimmäisen harvinaisia. Siitä voit päätellä jotain.
Selitä omia sanoja käyttäen mitä siitä voi päätellä, mihin sen tulisi vaikuttaa ja miten.
No kuule. Ihmiset, jotka ovat ihan eri sukupolvea, edustavat täysin eri ajattelua. Heillä erilainen musiikkimaku, erilaiset kokemukset, huumori, kaikki.
He ovat fyysisesti täysin eri pisteessä. Joku keski-iän kriisiä poteva mies voi kokea olevansa hyvinkin viriili ja ponteva, mutta viimeisiä viedään. Sitten saa miettiä että miten pitää nuoren naisen tyytyväisenä seuraavat kymmenet vuodet. Pilleripurkkien kannet napsuvat.
Entäs jos nainen haluaa lapsia, tai hänellä on pienet lapset? Kiva on sitten jo yhden perheen kasvattaneen miehen alkaa samaan rumbaan uudestaan. Kuka viitsii?
Sitten on oma lukunsa tällaisen nuoremman henkilön psyykkinen rakenne? Mitä pyörii päässä, kun vanha äijä kiinnostaa? Monet sanovat, että vallanhalu. Vanhaa miestä on helppo hallita. Sitäkö haluat?
Jos nainen haluaa lapsia, hän varmaan ottaa miehen, joka myös haluaa lapsia. Pitääkö näin itsestäänselvä asia selittää sinulle erikseen? Sama pätee kaikkiin noihin listaamiisi asioihin. Jos nainen haluaa miehen, jolla on samankaltainen musiikkimaku, hän varmaan osaa sellaisen ihan itse valita ilman että sinun täytyy asiasta nettipalstoilla itkeä. Se mitä minä haluan, on että sinä selität millä logiikalla olet niin kovasti tätä nuori nainen / vanhempi mies -asetelmaa vastaan. Vielä et ole osannut selittää yhtään tolkullista syytä. Tuo valtakin on aivan iästä riippumaton asia.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ikää 54 vuotta ja kihlattu on 33 vuotta. Repikää mammat siitä
Kuinka monta kihlattua 54 vuotiaalla onkaan ollut?
Ei kysytty mistä miehet ovat kiinnostuneita, vaan miksi nainen kiinnostuisi. Vastaus varakkaat miehet saavat nuoria naisia. Okei. Ehkä saavat, mutta miksi? Kuka itseään arvostava mies haluaa olla naisen kanssa, jos tietää tämän olevan kanssaan vain rahan takia?
Vierailija kirjoitti:
Säälittävän näköisiä nämä ikäeropariskunnat. Tulee niin vahvat sugar daddy -vibat, ettei tiedä, kumpi on reppanampi: äijä, jonka pitää maksaa seurasta, vai nainen, joka ottaa maksu.
Toisinpäin pariskunnat eivät yleensä julkisesti liiku. Vanhempi nainen tajuaa pysytellä nuoren miehen kanssa neljän seinän sisällä.
"säälittävän näköistä, noloa"
Palstanaisten argumentointi ei yllätä. Pahinta heille on se mitä muut ajattelevat. Hui kauhistus mikä sosialline häpeä! Mitä muutkin ajattelevat! :D
Vierailija kirjoitti:
Ei kysytty mistä miehet ovat kiinnostuneita, vaan miksi nainen kiinnostuisi. Vastaus varakkaat miehet saavat nuoria naisia. Okei. Ehkä saavat, mutta miksi? Kuka itseään arvostava mies haluaa olla naisen kanssa, jos tietää tämän olevan kanssaan vain rahan takia?
Ihan kuin miehiä naisten motivaatiot kiinnostaisivat. Lol. Ei niiden itsereflektio riitä tuollaisen pohtimiseen.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai ikäerolla on merkitystä. Nuorempi nainen on kaunis ja eloisa, eikä vielä samanlainen hermoraunioinen ja mt-ongelmainen, negatiivinen rusina, kuten oman ikäset naiset. En voisi kuvitellakaan koskevani yli 40-vuotiaaseen naiseen.
M42
Taisit kuvailla samalla itsesi 🤣
Vierailija kirjoitti:
Sä keksit omasta pienestä päästäsi yhden selityksen (raha) ja heti perään heitit oletuksen, että se olisi ainoa mahdollinen syy. Matalaotsaista argumentointia.
Vierailija kirjoitti:
M42
Tämä on ihan totta. Ja sama koskee myös nuoria miehiä. Onneksi naiset oat lopulta tajunneet sen, että vanhaa miestä ei kannata ottaa. Se on tylsä, negatiivinen, ruma, läski ja haisee pahalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli 16 vuotta vanhempi mies. Liitto kesti 8 vuotta ja rikkoi minut. Minä luulin aidosti että se oli rakkautta, mutta nyt ymmärrän että olin vaikean taustani takia helposti hurmattavissa ja lahjottavissa (nälkäänäkevä opiskelija arvostaa kun saa ruokaa), ja miehen panostuksen ja kiinnostuksen lopahtaminen heti kun oli saanut minut nalkkiin avioliittoon johtui siitä ettei hän oikeasti rakastanut minua henkilönä ja jaksanut kuunnella ns. lapsellisia ajatuksiani, vaan hän tykkäsi ajatuksentasolla seksisuhteesta paljon nuorempaan naiseen. Heti kun aloin oireilemaan pahaa oloani suhteessa, mies muuttui pahansuovaksi. Voi vaan miettiä miksi tämä mies ei löytänyt oman ikäistä seuraa..
Nyt olen itse sen ikäinen kuin mies oli kun ensimmäistä kertaa tapasimme ja kylmää ajatuskin että edes katsoisin jotain 16v kakaroita. Tai että vain muutaman vuoden päästä menisin sellaisen kanssa naimisiin. Eihän meillä ole mitään yhteistä! That’s some pedoshit! 😬
Halusin vielä jakaa yhden asian mikä tuli tästä mieleen jälkikäteen: Muistan silloin nuorena miten egoani hiveli se miten mies sanoi luulleensa minun olevan vanhempi koska olin niin kypsä. Tavallaan totta, jouduin vaikean taustan takia ottamaan enemmän vastuuta elämässä kuin lapsen pitäisi ja olin töissäkin, hyvin totinen/vakava. Mutta en minä todellakaan ollut vielä henkisesti kypsä, en lähellekään 30v ajatuksiltani, en edes 20v. Asianlaita ei siis ollut niin että minä olisin ollut ikäistäni kypsempi, vaan mies oli ikäisekseen lapsellinen. Ei nuorekas. Vaan kakaramainen. Se ei tehnyt meistä yhteensopivia, vaan loi tilanteen jossa minä olin lapsellisen ihmisen mielihalujen alaisena, kun valta ja resurssit oli ikänsä ja sen mukaisen elämäntilanteen puolesta hänen käsissään. Lopulta kävi niin että minä kasvoin aikuiseksi, henkisesti hänen ohitseen, kun taas hän pysyi kakarana eikä sietänyt muutosta minussa.
Sama kokemus. Luulin, että mies oli kypsä ja aikuinen, mutta nyt vieläkin tulee mieleen, että miten kertakaikkisen lapsellinen hän oli. Ja minua imarteli "aikuisen miehen" huomio.
Hän sitten myöhemmin kuoli ennenaikaisesti alkoholismin aiheuttamaan syöpään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"säälittävän näköistä, noloa"
Palstanaisten argumentointi ei yllätä. Pahinta heille on se mitä muut ajattelevat. Hui kauhistus mikä sosialline häpeä! Mitä muutkin ajattelevat! :D
No, nämä näyttävät säälittäviltä, toisinaan häpeileviltä.
Kyllähän sitä normaali ihminen toivoisi toisillekin sellaisen elämän, jossa voi kulkea pystypäin. Tai ehkä se vanha, maksava ukko polleana kulkeekin, enpä tiedä. Eikä kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M42
Taas tyypillinen keski-ikäinen setämies, joka katselee itseään ruusunpunaisten lasien läpi peilistä. Kyllä se ikä näkyy jo sinussakin, arvon papparainen. Ja tuo asenne naisia kohtaan tekee sinusta entistäkin rumemman.
Tuo naisten katkeruus on varmasti kuluttavaa.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kyseessä onkin juuri se, että nuoresta naisesta voi päätellä, että miehellä on rahaa. Vanha mieshän on yksistään yleensä aika epäkiinnostava otus.
On huvittavaa nähdä miten tärkeitä nuo ylänuolet on monille palstanaisille. Sinäkin kirjoitit tyhmän viestin, josta heti perään itse tykkäsit.