Vanhemmat miehet, jatka ajattelevat ettei ikäerolla ole merkitystä
Valottakaapa hieman tätä psykologista seikkaa. Mikä saa parikymmentä buotts vanhemman miehen olettamaan, että nsinen näkisi hänet parisuhdemielessä? Kyllä poikkeuksia on, mutta harvemmin näitä pariskuntia kuitenkaan kohtaa.
Kommentit (436)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä palstatätien logiikkaa. Jos jokin ei ole yleistä, niin sitä ei saisi/kannattaisi tavoitella?
Jättäkää nuoret rauhaan. Haluaisitko itse, että sinua jahtaisivat 20-30 vuotta vanhemmat täti-ihmiset, tuskin.
Miten tuo "jahtaaminen" ihan käytännössä tapahtuu, jos se on sinulle se ongelma? Jos ei ole, niin selitä mikä se ongelma tässä sulle on.
Se on ongelmallista esimerkiksi työyhteisössä, jossa nuorempi on huomattavasti alemmalla portaalla ja vanhempi voi vapaasti jahdata asemansa turvin.
Kun sillä nuorella ei ole esimerkiksi vakituista virkaa vaan elää projekteissa ja apurahoilla, on vaikeaa vastata vakivirassa olevan vanhemman työkaverin lähentely-yrityksiin sillä tavalla kuin niihin kuuluisi. Eli torjuvasti.
Tietysti aina on myös niitä, jotka ovat vähän löyhempiä ja lähtevät mukaan. Ainakin joksikin aikaa.
Eihän iällä ole tuossakaan mitään merkitystä. On aina väärin käyttää valta-asemaa. Juuri tämään takia yritin kysyä sinulta mitä se mainitsemasi "jahtaaminen" on, mutta valitettavasti et osaa näemmä vastata, vaikka sinulla on hirveän vahvatr mielipiteet vanhempia miehiä vastaan.
Jahtaaminen on juuri tuota. Että lähestyy aktiivisesti nuorempia naisia tilanteissa ja asetelmissa, joissa naisten on vaikeaa toivottaa törppö ja asiaton äijä kuuseen. Kun törppö mies ei saa normaalia tiukkaa palautetta, sama toiminta jatkuu. Mies kun ei ymmärrä olevansa naurettava ja kiusallinen.
Ikä liittyy valta-asemaan siten, että vanhemmilla miehillä tuppaa olemaan valta-asemia, joita nuoremmilla naisilla tai miehillä ei ole. Mies ei ehk itse tajua tätä, vaan luulee olevansa hurmaava. Se liittyy täysin asiaan.
Aika usein kuitenkin kohtaa. Juuri tutustuin 25v naiseen joka sanoi että haluaa miehen olevan vanhempi. Olen 40v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne papat haluaa vain ilmaisen omaishoitajan. Muutahan ne eivät tarvitse. Vähän puuroa neljä kertaa päivässä ja painepesurilla ukko puhtaaksi.
Kun sen horinaan kyllästyy, kääntää vain sen pyörätuolin kohti nurkkaa tai kärrää toiseen huoneeseen.
Papoilla on lapsia ja maksullista hoitoa tarjolla...Pysykööt alkuperäisen vaimonsa kanssa.
Mutta alkuperäinen vaimo on näyttänyt ovea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä palstatätien logiikkaa. Jos jokin ei ole yleistä, niin sitä ei saisi/kannattaisi tavoitella?
Jättäkää nuoret rauhaan. Haluaisitko itse, että sinua jahtaisivat 20-30 vuotta vanhemmat täti-ihmiset, tuskin.
Miten tuo "jahtaaminen" ihan käytännössä tapahtuu, jos se on sinulle se ongelma? Jos ei ole, niin selitä mikä se ongelma tässä sulle on.
Se on ongelmallista esimerkiksi työyhteisössä, jossa nuorempi on huomattavasti alemmalla portaalla ja vanhempi voi vapaasti jahdata asemansa turvin.
Kun sillä nuorella ei ole esimerkiksi vakituista virkaa vaan elää projekteissa ja apurahoilla, on vaikeaa vastata vakivirassa olevan vanhemman työkaverin lähentely-yrityksiin sillä tavalla kuin niihin kuuluisi. Eli torjuvasti.
Tietysti aina on myös niitä, jotka ovat vähän löyhempiä ja lähtevät mukaan. Ainakin joksikin aikaa.
Eihän iällä ole tuossakaan mitään merkitystä. On aina väärin käyttää valta-asemaa. Juuri tämään takia yritin kysyä sinulta mitä se mainitsemasi "jahtaaminen" on, mutta valitettavasti et osaa näemmä vastata, vaikka sinulla on hirveän vahvatr mielipiteet vanhempia miehiä vastaan.
Jahtaaminen on juuri tuota. Että lähestyy aktiivisesti nuorempia naisia tilanteissa ja asetelmissa, joissa naisten on vaikeaa toivottaa törppö ja asiaton äijä kuuseen. Kun törppö mies ei saa normaalia tiukkaa palautetta, sama toiminta jatkuu. Mies kun ei ymmärrä olevansa naurettava ja kiusallinen.
Ikä liittyy valta-asemaan siten, että vanhemmilla miehillä tuppaa olemaan valta-asemia, joita nuoremmilla naisilla tai miehillä ei ole. Mies ei ehk itse tajua tätä, vaan luulee olevansa hurmaava. Se liittyy täysin asiaan.
Eli sä olet ikäeroa vastaan vain niissä tilanteissa, joissa miehellä on valta-asema, jota hän käyttää hyväkseen? Sulla ei ole ongelmaa, jos vanhempi mies on alainen ja nuorempi nainen hänen pomonsa? Tai jos suhde on tasavertainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika monet nuoremmat naiset haaveilevat vanhemmasta miehestä ainakin seksin merkeissä. Niin se vaan menee..
Aika monet mutta ei kaikki.
Taitaa jäädä testiin. Juttuja vähän kuullut 😉 Näitä on muitakin tämän tyyppisiä toisten käyttäjiä 😃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisessa ketjussa nainen miettii ettei kehtaa riisua alasti miehen nähden. Aika yleistä taitaa olla. Miettivätkö nämä paljon vanhemmat miehet koskaan? No nähtävästi eivät.
Kulkevat röyheänä isoine mahoineen ilman paitaa ja likaisena. Eivät katso peiliin.
Haukkuminen ja toisten halveksunta tulee aina naisilta, kuten tästäkin ketjusta huomaamme. Ja sitten naiset häpeilevät itseään, koska tietävät miten ilkeästi itse toisista ajattelevat ja pelkäävät, että muut ajattelevat heistä samalla tavalla. Tämä ei koske miehiä, koska miehet eivät halveksu muita, joten eivät myöskään ajattele, että heitä halveksutaan. Ongelma on kirjaimellisesti sun omien korvien välissä.
Miehet nimenomaan halveksuu naisia. Tuo oli toteamus miesten tavasta ajatella vain omia silmiään ja toivoa ettei nainen huomaa.
Naiset tykkäävät oman ikäisistään. Aika moni mies haluaisi vaan aina 25-vuotiaan. Nuorilla naisilla usein ylimielinen asenne miehiin. Karisee ehkä iän myötä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai ikäerolla on merkitystä. Nuorempi nainen on kaunis ja eloisa, eikä vielä samanlainen hermoraunioinen ja mt-ongelmainen, negatiivinen rusina, kuten oman ikäset naiset. En voisi kuvitellakaan koskevani yli 40-vuotiaaseen naiseen.
M42
Taas tyypillinen keski-ikäinen setämies, joka katselee itseään ruusunpunaisten lasien läpi peilistä. Kyllä se ikä näkyy jo sinussakin, arvon papparainen. Ja tuo asenne naisia kohtaan tekee sinusta entistäkin rumemman.
Aika epäuskottavaa sanoa nelikymppistä papparaiseksi. Jos servauksesi ovat tuota tasoa, noista keski-ikääntyvät miehet saavat vain lisävirtaa, sillä heillä ei ole mitään pelättävää.
Pahansisuinen toive toisen raihnaisuudesta ei muutu todellisuudeksi.
Kyllä nelikymppinen on minusta papparainen. Isäni on vain muutaman vuoden vanhempi, enkä pidä näistä setämiehistä yhtään. Kuvittelevat olevansa nuorekkaita, mutta ovat oikeasti naurettavia.
Niinpä, kun olin 20 v., niin isä oli 45 v. Ikäero on valtava, ihan eri ikäluokan ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisessa ketjussa nainen miettii ettei kehtaa riisua alasti miehen nähden. Aika yleistä taitaa olla. Miettivätkö nämä paljon vanhemmat miehet koskaan? No nähtävästi eivät.
Kulkevat röyheänä isoine mahoineen ilman paitaa ja likaisena. Eivät katso peiliin.
Haukkuminen ja toisten halveksunta tulee aina naisilta, kuten tästäkin ketjusta huomaamme. Ja sitten naiset häpeilevät itseään, koska tietävät miten ilkeästi itse toisista ajattelevat ja pelkäävät, että muut ajattelevat heistä samalla tavalla. Tämä ei koske miehiä, koska miehet eivät halveksu muita, joten eivät myöskään ajattele, että heitä halveksutaan. Ongelma on kirjaimellisesti sun omien korvien välissä.
Miehet nimenomaan halveksuu naisia. Tuo oli toteamus miesten tavasta ajatella vain omia silmiään ja toivoa ettei nainen huomaa.
Höpön pöppöä. Mokasit jo ja paljastit millainen olet. Nyt on myöhäistä yrittää projisoida niitä omia virheitään miehiin. Olet ongelman alku ja juuri. Siksi minne tahansa menet, ongelmasi ja häpeäsi seuraavat aina sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikääntyviä naisia ahdistaa elämän totuudet. Jos on tasokas mies eli ns. varakas, niin kyllähän saa ja ottaa nuoren naisen, eikä teitä ikääntyviä korppuja. Miehiin vetoaa nuorekkuus,hedelmällisyys ja kauneus. Te vanhenevat av mammat tiedätte tämän kyllä varsin hyvin, mutta silti jaksatte täällä inistä denialismin kourissa tästä aiheesta.
Kyllähän kypsä nainenkin saa halutessaan nuoren, kyvykkään ja elämäniloisen miehen. Sen kun vain hakee Gambiasta. Ei tarvitse nyrpeään roikkopeppuun tyytyä.
Ei tarvitse naisen edes olla varakas.
Gambialainen mies pettää HETI kun saa käsiinsä nuoremman hedelmällisen seksikkään naisen ja jättää ruman ikäkurpan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät halveksu muita? Mitä minä juuri luin? Miesten yleisin kommentti on, että naisen viimeinen käyttöpäivä on silloin, kun hän täyttää 25. Itse voidaan olla jotain saatanan punakoita, tanakoita, hanakoita kaljuja röllykkäukkoja vailla kolmea tervettä hammasta, ja naisen pitäisi nähdä tämä mies haluttavana. Kyllä mies kehtaa.
Vierailija kirjoitti:
Naiset tykkäävät oman ikäisistään. Aika moni mies haluaisi vaan aina 25-vuotiaan. Nuorilla naisilla usein ylimielinen asenne miehiin. Karisee ehkä iän myötä
Mikä ihmeen ylimielinen asenne? Jos ihminen ei ole kiinnostunut sinusta, onko hän ylimielinen? Vai onko sinulla itselläsi heikko itsetunto?
Vierailija kirjoitti:
Mielummin yksin, kuin rummon kanssa. Katkerat velhon hihat eivät vedä puoleensa.
Sun pahin ongelma on henkisellä puolella. Jos olisit naisia edes nähnyt, tietäisit että naisilla on kaiken ikäisinä hyvin monenlaisia vartaloita. Ne poikkeyuksellisen timmit naiset vaan usein pitää edelleen ikäisestään (omasta) miehestä. Ja se mies ei ole katkera rutkuttaja..
Nainenhan se on yleensä joka lähestyy. Juuri nuori 20-25v nainen parikymmentä vuotta vanhempaa miestä ja syyksi sanoo että oman ikäiset miehet ovat niin lapsia vielä.
Vierailija kirjoitti:
Aika usein kuitenkin kohtaa. Juuri tutustuin 25v naiseen joka sanoi että haluaa miehen olevan vanhempi. Olen 40v
Odotapa pari vuotta, kun pallisi riippuvat vitjoina polvissasi, naamaasi tulee syviä uurteita, tukkasi ohenee ja polvinivelesi nitisevät. Kaksseiska nainen lähtee yökerhoon ja pitää sinua tylsänä pappana, kun sinua ei enää kiinnosta. Sinä jäät vauva-palstalle ulisemaan, että miksi ei kukaan huoli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikääntyviä naisia ahdistaa elämän totuudet. Jos on tasokas mies eli ns. varakas, niin kyllähän saa ja ottaa nuoren naisen, eikä teitä ikääntyviä korppuja. Miehiin vetoaa nuorekkuus,hedelmällisyys ja kauneus. Te vanhenevat av mammat tiedätte tämän kyllä varsin hyvin, mutta silti jaksatte täällä inistä denialismin kourissa tästä aiheesta.
Kyllä meihin naisiin vetoaa se nuori ja kaunis mies myöskin, me vain ymmärrämme totuuden. Että kukas se denialisti lieneekään.
Tämä. Itse olen yli 40v. nainen ja minua kiinnostaa seksuaalisessa mielessä eniten joku 20-25-vuotias mies, mutta mulla on elämän realiteetit tallella. En oikeasti koskaan kehtaisi yrittää iskeä tuollaista nuorta kollia, koska ymmärrän, ettei tämä olisi todellakaan minusta kiinnostunut :D
Näin on, kyllä naisetkin pitää jonkin verran nuoremmista eniten heti kolmen kympin jälkeen. Se vaan voi olla sille liian nuorelle hyvin ahdistava tilanne miten poistua tilanteesta tyylikkäästi. Varsinkin jos on tuttu ihminen. Kun kuitenkin haluaa välit säilyttää.
Se on kyllä ällötävää kun + 40 setämiehet tulevat iskemään ihan missä vain. Itse siis olen parikymppinen nainen ja minua kuvaillaan erittäin nuoren näköiseksi... Lopuksi eivät edes jätä rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät halveksu muita? Mitä minä juuri luin? Miesten yleisin kommentti on, että naisen viimeinen käyttöpäivä on silloin, kun hän täyttää 25. Itse voidaan olla jotain saatanan punakoita, tanakoita, hanakoita kaljuja röllykkäukkoja vailla kolmea tervettä hammasta, ja naisen pitäisi nähdä tämä mies haluttavana. Kyllä mies kehtaa.
Sinä olet se, joka nyt haukkuu. Huomaatko? Eivät ne vanhemmat miehet, jotka ovat nuorien kanssa, ketään hauku. He vain nauttivat elämästä ja ajattelevat muista positiivisesti, joten olettavat, että muutkin ajattelevat heistä positiivisesti. Tätä te myrkylliset tädit ette ymmärrä. Ette vaikka kuinka selittäisi, että syypää teidän ongelmiin ja häpeään katselee teitä vessan peilistä.
Vierailija kirjoitti:
Se on kyllä ällötävää kun + 40 setämiehet tulevat iskemään ihan missä vain. Itse siis olen parikymppinen nainen ja minua kuvaillaan erittäin nuoren näköiseksi... Lopuksi eivät edes jätä rauhaan.
Niillä miehillä on vahva pedovibe. Ehkä toivovat sinua alaikäiseksi.