Vartaloni on niin ällöttävä, että en kykene intiimiin kanssakäymiseen uuden miehen kanssa
Monta vuotta ollut yksin ja nyt pitäisi riisua vaatteet toisen edessä. Tuntuu ihan kauhealta ajatukselta vaikka seksiä haluaisinkin. Miten tästä pääsee eteenpäin?
Kommentit (583)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opin arvostamaan omaa kehoani lapsen syntymän jälkeen. Näytin varmasti paremmalta, ennen lapsen syntymää, mutta nykyään arvostan itseäni ja kehoani enemmän. Pystyisitkö ajattelemaan myös kehostasi positiivisesti?
Voit ajatella esimerkiksi niin, että kehosi on upea ja toimii.. jalkasi pitävät sinua pystyssä ja olet terve. Se on kehosi ansiota.
Tsemppiä! <3
Ap:n ajatukset kehostaan ei ole miehen ajatuksia hänen kehostaan. Se on väärin tunkea tätä ajatusmaailmaa ihmisten mieliin, että kun sinä nyt hyväksyt itsesi niin muut hyväksyvät. Ei meillä ole mitään valtaa omilla valinnoillamme päättää mitä muut meistä ajattelee. Tsemppiä ap:lle, on todella rohkeaa heittäytyä kirjaimellisesti alasti silloin kun keho on kaikkea muuta kuin perinteisesti normaali.
Lainaamasi kirjoitti vain oman kehon arvostamisesta, ei väittänyt, että muutkin tykkäävät kun itse tykkää.
Kun arvostaa itseään, sillä ei ole enää niin väliä, jos joku toinen ei osaa.
Pidä vaatteet edelleen päällä, jos ette ole vielä naimisissa.
"Koejao" on miesten keksintö, johon ei tarvitse suostua.
Aito rakkaus odottaa.
Vierailija kirjoitti:
voimakasrakenteinen ja vähän ylipainoinenkin.
Kai se mies nyt näkee vaatteetkin päällä jos olet himmee läski?
Jos hänellä temput onnistuu sinut nähdessään, niin anna mennä vaan. Miehet jakautuvat onneksi erilaisista tyyleistä pitäviin, Jokaiselle naistyypille löytyy kyllä omansa.
Keskity siihen miehen vartaloon. Mulle ainakin ihan sama miltä ite näytän kunhan mies on kuuma mies kyllä syttyy kun osaat koskettaa oikein
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eniten vituttaa naiset jotka häpeilee vartaloaan. Pahin turnoff koskaan
Ei ne sitä osaisi hävetä jos miehet ei olisi aiemmin nöyryyttäneet. En minä ainakaan tiennyt olevani helvetin kuvottava ennen kuin se minulle kerrottiin.
Miehetkin kyllä ovat kuulleet mitä vikaa heissä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies haukkuu jonkun toisen naisen kehoa, se on jo itsessään syy pysyä kaukana. Riippumatta siitä onko sulla sellainen keho vai ei. Ei näitä voi kukaan miellyttää, he hajottavat itsetunnon niin kauneilta kuin vähemmän kauneiltakin. Ja siihen he juuri pyrkivät. Etsikää mies joka tykkää teistä sellaisena kuin olette ja unohtakaa nämä lyttääjät.
Niin, tätä mietin, siis minä, joka kerroin tästä elokuvan naisen kropan haukkumisesta. Hän hyvin ilkeästi sitä kommentoi. Minusta se nainen oli kaunis, ja juuri kuten minä, voimakasrakenteinen ja vähän ylipainoinenkin.
Niin mitä, jos mies hyväksyy minut, mutta kuitenkin mielessään ajattelee aina noin. Itse hän on hyväkroppainen.
Teksti vilisee red flageja narsistista. Esineellistää, mutta hauraan sisuksensa vuoksi haluaa itseään sopivan verran heikkotasoisemman (ulkoisesti) kumppanin, jotta voi tuntea itse olevansa saalis eikä hönen tarvitse jänskätä.
Mun narsistieksä myös alkoi haukkua telkkarissa olevia naisia, jotka muistuttivat minua.
Suhteen alussa olin sinut oman puutteellisen kehoni kanssa ja suhteen lopussa jo täysin estynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
voimakasrakenteinen ja vähän ylipainoinenkin.
Kai se mies nyt näkee vaatteetkin päällä jos olet himmee läski?
Exäni juurikin kommentoi, kun olin ensimmäistä kertaa alasti hänen kanssaan, että olet kauniimpi vaatteet päällä.
No niin ja olipa törkeästi sanottu kropastani. Minusta sekä elokuvan nainen oli kaunis ja minä itsekin, mutta miesystävät harrastavat ilkeää kommentointia,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän naiset häpeilevät?? Olisiko miesten tyhmät kommentit jo teinivuosista alkaen syynä tähän.
Ja esim exäni kommentit kun olin ensimmäistä kertaa nakkena: olet kauniimpi vaatteet päällä. Sepä se innostaa olemaan alasti hänen edessään.
Henkisen väkivallan määrä ja nöyryyttäminen on ihan järkyttävää mitä miehet harjoittaa parisuhteessa. Siksi en halua olla missään tekemisissä miesten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän naiset häpeilevät?? Olisiko miesten tyhmät kommentit jo teinivuosista alkaen syynä tähän.
Ja esim exäni kommentit kun olin ensimmäistä kertaa nakkena: olet kauniimpi vaatteet päällä. Sepä se innostaa olemaan alasti hänen edessään.
Miehet kuulevat jo ennen naisen lähelle pääsemistä kuinka ovat: puutarhatonttuja, pieni munaisia, köyhiä, lihavia, kaljuja, huono ihoisia, vaaleita, in celeitä ja mitä vielä. Menepä normaalin miehen profiililla Tinderiin ja koita saada kontaktia naisiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla jo eka suhteen tapainen oli niin traumatisoiva, että tuskin enää koskaan pystyn seksiin kenenkään kanssa. Ei jäänyt epäselväksi kuinka pettynyt vartalooni mies oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies haukkuu jonkun toisen naisen kehoa, se on jo itsessään syy pysyä kaukana. Riippumatta siitä onko sulla sellainen keho vai ei. Ei näitä voi kukaan miellyttää, he hajottavat itsetunnon niin kauneilta kuin vähemmän kauneiltakin. Ja siihen he juuri pyrkivät. Etsikää mies joka tykkää teistä sellaisena kuin olette ja unohtakaa nämä lyttääjät.
Niin, tätä mietin, siis minä, joka kerroin tästä elokuvan naisen kropan haukkumisesta. Hän hyvin ilkeästi sitä kommentoi. Minusta se nainen oli kaunis, ja juuri kuten minä, voimakasrakenteinen ja vähän ylipainoinenkin.
Niin mitä, jos mies hyväksyy minut, mutta kuitenkin mielessään ajattelee aina noin. Itse hän on hyväkroppainen.
Teksti vilisee red flageja narsistista. Esineellistää, mutta hauraan sisuksensa vuoksi haluaa itseään sopivan verran heikkotasoisemman (ulkoisesti) kumppanin, jotta voi tuntea itse olevansa saalis eikä hönen tarvitse jänskätä.
Mun narsistieksä myös alkoi haukkua telkkarissa olevia naisia, jotka muistuttivat minua.
Suhteen alussa olin sinut oman puutteellisen kehoni kanssa ja suhteen lopussa jo täysin estynyt.
Sehän nimenomaan alussa tehdään juuri noin että narsku haukkuu jotain muuta ihmistä tai julkiuuden henkilöä jostain ominaisuudesta mikä hänen uhrillaan on. Ei siis sano suoraan päin naamaa vielä siinä vaiheessa. Mutta ottaa sillä tavalla selvää, huomaako uhri ja miten reagoi voiko siitä jatkaa.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen, että teet vaatteisiin reiän reikiesi kohdalle, niin mies voi hoitaa homman niiden kautta.
Oispa nainen joka suostus tämmöseen :p
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne sitä osaisi hävetä jos miehet ei olisi aiemmin nöyryyttäneet. En minä ainakaan tiennyt olevani helvetin kuvottava ennen kuin se minulle kerrottiin.
Miehetkin kyllä ovat kuulleet mitä vikaa heissä on.
Ylempi lainaus: et sinä ole kuvottava, vaikka joku kusiainen niin sanoisi. Jos uskot, hän pääsi tavoitteeseensa. Älä usko! Tuo on vain aikuisten koulukiusaamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet kuulevat jo ennen naisen lähelle pääsemistä kuinka ovat: puutarhatonttuja, pieni munaisia, köyhiä, lihavia, kaljuja, huono ihoisia, vaaleita, in celeitä ja mitä vielä. Menepä normaalin miehen profiililla Tinderiin ja koita saada kontaktia naisiin
Silläkös se paranee, että kostetaan kaikille naisille?
Eikö paremåi olisi puhua kauniisti ja rakastavasti potentiaalisen kumppanin vartalosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narsisti... juu, tottakai se oli narsisti. Onnistuit löytämään kaikkien miesten joukosta juuri sen joka kuuluu hyvin pieneen osaan ihmisistä. Entä jos hän oli ihan vaan mlkku? Onko jotenkin hienompaa ajatella olevansa narsistin uhri kuin myöntää, että tuli rakastuttua mulkvistiin?
Vierailija kirjoitti:
Varaudu miehen pikaiseen poistumiseen. Miehet ovat todella tarkkoja esim. pillun, tissien ja perseen ulkonäöstä. Myös sellaiset isot tummat näpyt iholla ovat big turn-off.
No höpö häpö!
Vierailija kirjoitti:
Voihan sillä miehelläkin olla epävarmuuksia kehostaan. Esim. siitä mitä housuista löytyy.
Se ei silti takaa, että mies kohtelisi naista asiallisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla jo eka suhteen tapainen oli niin traumatisoiva, että tuskin enää koskaan pystyn seksiin kenenkään kanssa. Ei jäänyt epäselväksi kuinka pettynyt vartalooni mies oli.
Jos palstalaiset tunnistaisivat narsistin/kusipään samalla tehokkuudella kuin palstalla jaetaan diagnooseja, kaikilla naisilla olisi ollut vain mukavia mies kokemuksia. Miksi helvetissä te annatte kusipää mulkkujen panna teitä?
Voihan sillä miehelläkin olla epävarmuuksia kehostaan. Esim. siitä mitä housuista löytyy.