Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vartaloni on niin ällöttävä, että en kykene intiimiin kanssakäymiseen uuden miehen kanssa

Vierailija
12.10.2022 |

Monta vuotta ollut yksin ja nyt pitäisi riisua vaatteet toisen edessä. Tuntuu ihan kauhealta ajatukselta vaikka seksiä haluaisinkin. Miten tästä pääsee eteenpäin?

Kommentit (583)

Vierailija
61/583 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eniten vituttaa naiset jotka häpeilee vartaloaan. Pahin turnoff koskaan

Miksiköhän naiset häpeilevät?? Olisiko miesten tyhmät kommentit jo teinivuosista alkaen syynä tähän.

Ja esim exäni kommentit kun olin ensimmäistä kertaa nakkena: olet kauniimpi vaatteet päällä. Sepä se innostaa olemaan alasti hänen edessään.

Miehet kuulevat jo ennen naisen lähelle pääsemistä kuinka ovat: puutarhatonttuja, pieni munaisia, köyhiä, lihavia, kaljuja, huono ihoisia, vaaleita, in celeitä ja mitä vielä. Menepä normaalin miehen profiililla Tinderiin ja koita saada kontaktia naisiin

Silläkös se paranee, että kostetaan kaikille naisille?

Eikö paremåi olisi puhua kauniisti ja rakastavasti potentiaalisen kumppanin vartalosta.

Näin kai normaalit ihmiset tekevätkin? 

Miksi ihmeessä haluatte seksiä huonokäytöksisten kusipäitten kanssa?

Vierailija
62/583 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksiköhän naiset häpeilevät?? Olisiko miesten tyhmät kommentit jo teinivuosista alkaen syynä tähän.

Ja esim exäni kommentit kun olin ensimmäistä kertaa nakkena: olet kauniimpi vaatteet päällä. Sepä se innostaa olemaan alasti hänen edessään.

Miehet kuulevat jo ennen naisen lähelle pääsemistä kuinka ovat: puutarhatonttuja, pieni munaisia, köyhiä, lihavia, kaljuja, huono ihoisia, vaaleita, in celeitä ja mitä vielä. Menepä normaalin miehen profiililla Tinderiin ja koita saada kontaktia naisiin

Eli saat Tinderissä matcheja ja ne naiset matchaavat kanssasi vain päästäkseen solvaamaan sinua? Kuinka usein tarkalleen ottaen tätä tapahtuu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/583 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla jo eka suhteen tapainen oli niin traumatisoiva, että tuskin enää koskaan pystyn seksiin kenenkään kanssa. Ei jäänyt epäselväksi kuinka pettynyt vartalooni mies oli.

Et anna tuon paskapään voittaa! Mutta seuraava kerta hyvän miehen kanssa. Halaus

Vierailija
64/583 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla jo eka suhteen tapainen oli niin traumatisoiva, että tuskin enää koskaan pystyn seksiin kenenkään kanssa. Ei jäänyt epäselväksi kuinka pettynyt vartalooni mies oli.

Jos palstalaiset tunnistaisivat narsistin/kusipään samalla tehokkuudella kuin palstalla jaetaan diagnooseja, kaikilla naisilla olisi ollut vain mukavia mies kokemuksia. Miksi helvetissä te annatte kusipää mulkkujen panna teitä?

Kai sitä on halunnut ajatella ihmisistä hyvää.

Vierailija
65/583 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne sitä osaisi hävetä jos miehet ei olisi aiemmin nöyryyttäneet. En minä ainakaan tiennyt olevani helvetin kuvottava ennen kuin se minulle kerrottiin.

Miehetkin kyllä ovat kuulleet mitä vikaa heissä on. 

Ylempi lainaus: et sinä ole kuvottava, vaikka joku kusiainen niin sanoisi. Jos uskot, hän pääsi tavoitteeseensa. Älä usko! Tuo on vain aikuisten koulukiusaamista.

Minä olen aikuinen nainen jo ja kuullut kaikki hävyttömyydet keski-ikäsiltä miehiltä joilla on omia tyttäriä. Sellaista seksuaalista ja henkistä häpäisyä ja nöyryytystä en halua kellekään kokemuksena.  En viitsi niitä törkeyksiä tänne laittaa mitä minulle on tehty, laitettu kokemaan ja olen joutunut kuuntelemaan. Tuo esimerkkini oli sieltä lievimmästä päästä.  Ei ole kyse vain yhdestä ihmisestä ja kokemuksesta vaan useammasta. 

Vierailija
66/583 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos palstalaiset tunnistaisivat narsistin/kusipään samalla tehokkuudella kuin palstalla jaetaan diagnooseja, kaikilla naisilla olisi ollut vain mukavia mies kokemuksia. Miksi helvetissä te annatte kusipää mulkkujen panna teitä?

Tai sitten valitsette aina kusipää miehen ja jostain syystä odotatte erilaista lopputulosta

Vierailija
67/583 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narsistin lempiuhri on ihminen joka näkee kaikissa hyvää silloinkin kun sitä ei ole ja ymmärtää loputtomasti ja on halukas selvittämään kaikki ongelmat.

Vierailija
68/583 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies haukkuu jonkun toisen naisen kehoa, se on jo itsessään syy pysyä kaukana. Riippumatta siitä onko sulla sellainen keho vai ei. Ei näitä voi kukaan miellyttää, he hajottavat itsetunnon niin kauneilta kuin vähemmän kauneiltakin. Ja siihen he juuri pyrkivät. Etsikää mies joka tykkää teistä sellaisena kuin olette ja unohtakaa nämä lyttääjät.

Niin, tätä mietin, siis minä, joka kerroin tästä elokuvan naisen kropan haukkumisesta. Hän hyvin ilkeästi sitä kommentoi. Minusta se nainen oli kaunis, ja juuri kuten minä, voimakasrakenteinen ja vähän ylipainoinenkin.

Niin mitä, jos mies hyväksyy minut, mutta kuitenkin mielessään ajattelee aina noin. Itse hän on hyväkroppainen.

Teksti vilisee red flageja narsistista. Esineellistää, mutta hauraan sisuksensa vuoksi haluaa itseään sopivan verran heikkotasoisemman (ulkoisesti) kumppanin, jotta voi tuntea itse olevansa saalis eikä hönen tarvitse jänskätä.

Mun narsistieksä myös alkoi haukkua telkkarissa olevia naisia, jotka muistuttivat minua.

Suhteen alussa olin sinut oman puutteellisen kehoni kanssa ja suhteen lopussa jo täysin estynyt.

Sehän nimenomaan alussa tehdään juuri noin että narsku haukkuu jotain muuta ihmistä tai julkiuuden henkilöä jostain ominaisuudesta mikä hänen uhrillaan on. Ei siis sano suoraan päin naamaa vielä siinä vaiheessa. Mutta ottaa sillä tavalla selvää, huomaako uhri ja miten reagoi voiko siitä jatkaa.

Niinpä. Tämä uhri huomasi, esitti ettei hoksannut mitään ja alkoi kerätä tapahtumia ja kun faktat kasassa, suunnitteli turvallisen exit planin. Eksä esitti täydellistä hurmuriherrasmiestä aluksi.

Vierailija
69/583 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saatana että tää palsta on täynnä ankeita ihmisiä.

Vierailija
70/583 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

voimakasrakenteinen ja vähän ylipainoinenkin.

Kai se mies nyt näkee vaatteetkin päällä jos olet himmee läski?

Kyllä on naisten vaatemuotiasiat jääneet sulta väliin, jos oikeasti luulet, että naiset on samannäköisiä vaatteet päällä ja ilman vaatteita!!! Hyvänen aika, korsettikin on keksitty jo 400 vuotta sitten!!!! Naiset ovat vetäneet niitä historiassakin jo niin piukalle, että pyörtyilivät, kun ei rintakehä päässyt kohoilemaan kunnolla korsetin tiukkuuden takia. Ja ne törrötissit - oikeastiko luulet, että tissit sojottaa sillä lailla luonnostaan?! 😁

Vierailija
71/583 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos narsisteja on 0.5% - 6% väestöstä ja näistäkin osa on naisia, niin ihmeen suosittuja kumppani ehdokkaita he ovat. Mikähän niissä sitten niin kovasti vetoaa?

Vierailija
72/583 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne sitä osaisi hävetä jos miehet ei olisi aiemmin nöyryyttäneet. En minä ainakaan tiennyt olevani helvetin kuvottava ennen kuin se minulle kerrottiin.

Miehetkin kyllä ovat kuulleet mitä vikaa heissä on. 

Ylempi lainaus: et sinä ole kuvottava, vaikka joku kusiainen niin sanoisi. Jos uskot, hän pääsi tavoitteeseensa. Älä usko! Tuo on vain aikuisten koulukiusaamista.

Minä olen aikuinen nainen jo ja kuullut kaikki hävyttömyydet keski-ikäsiltä miehiltä joilla on omia tyttäriä. Sellaista seksuaalista ja henkistä häpäisyä ja nöyryytystä en halua kellekään kokemuksena.  En viitsi niitä törkeyksiä tänne laittaa mitä minulle on tehty, laitettu kokemaan ja olen joutunut kuuntelemaan. Tuo esimerkkini oli sieltä lievimmästä päästä.  Ei ole kyse vain yhdestä ihmisestä ja kokemuksesta vaan useammasta. 

Nyt sitten omaan terapiaan, suosittelen. Itse sain tarpeekseni jo tokan narsistin jälkeen ja korjaan hartiavoimin itseäni narsistivapaaksi.

Voisi kyllä olla terapeuttista muille kuulla, millaista joku on kokenut. Minulla se oli vain sellaista mekaanista se seksi, vaikka puheissa oli niin rakastunut ja maailmanluokan rakastajan tapaan kuvaili mitä kaikkea haluaa kanssani tehdä. Oikeasti se oli kahden minuutin mekaaninen akti aina. Piti varmaan itseään herrasmiehenä, kun ei runno kuivaan sisälle vaan varmistaa naisen olevan valmis. Muuta huomaavaisuutta sitten ei ollutkaan.

Vierailija
73/583 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos narsisteja on 0.5% - 6% väestöstä ja näistäkin osa on naisia, niin ihmeen suosittuja kumppani ehdokkaita he ovat. Mikähän niissä sitten niin kovasti vetoaa?

Niitä on 1-4% väestöstä. Psykopaattisia ihmisiä on tilastojen mukaan noin 12% väestöstä. Joten et aina kohtaa narsistia. Joskus kohtaat psykopaatin, sosiopaatin, narsistin tai machiavellistin. 

Vierailija
74/583 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

voimakasrakenteinen ja vähän ylipainoinenkin.

Kai se mies nyt näkee vaatteetkin päällä jos olet himmee läski?

Kyllä on naisten vaatemuotiasiat jääneet sulta väliin, jos oikeasti luulet, että naiset on samannäköisiä vaatteet päällä ja ilman vaatteita!!! Hyvänen aika, korsettikin on keksitty jo 400 vuotta sitten!!!! Naiset ovat vetäneet niitä historiassakin jo niin piukalle, että pyörtyilivät, kun ei rintakehä päässyt kohoilemaan kunnolla korsetin tiukkuuden takia. Ja ne törrötissit - oikeastiko luulet, että tissit sojottaa sillä lailla luonnostaan?! 😁

Taitaa olla luetun ymmärtäminen haastavaa? Missä tässä väitettiin että ovat samannäköisiä?

Vierailija
75/583 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi punkkahommiin, ennenkuin luottamus on sillä tasolla, että voi alasti näyttäytyä.

Minä mietin samoja, vaikken ihan noin pitkällä olekaan (mies vielä haussa, ehdokkaita olisi). Lisäksi ikää myöten parin viime vuoden aikana ihoni on alkanut roikkua inhottavasti - takamuskin valahtanut silmin nähden. Norm.painoinen ja liikunnallinen olen, mutta mitkään jumpat eivät oleellisesti peitä tilannetta, että vanhempi iho valuu alaspäin.

Ihan kus_pää mies, jos arvostelemaan lähtisi sinua siinä tilanteessa eli hyväkin päästä mokomasta eroon. Itsetunnolle se ei tee hyvää. Sellaisia me ollaan.

Vierailija
76/583 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on ihan luonnoton vaatimus naisilta että heitä pitäisi pitää kauniina jos ei ole mitään vaatteita päällä. Sen takiana ihmiset ehostaa itseään koska ihminen alastomana ja laittautumattomana nyt on usein aika tyhmän näkönen.

Vierailija
77/583 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mieti omaa kroppaasi, vaan ihaile sen toisen. Jos hän haluaa seksiä juuri sinun kanssasi, niin silloin sinun kroppasi on haluttava hänen silmissään. Se riittää.

Vierailija
78/583 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opin arvostamaan omaa kehoani lapsen syntymän jälkeen. Näytin varmasti paremmalta, ennen lapsen syntymää, mutta nykyään arvostan itseäni ja kehoani enemmän. Pystyisitkö ajattelemaan myös kehostasi positiivisesti? 

Voit ajatella esimerkiksi niin, että kehosi on upea ja toimii.. jalkasi pitävät sinua pystyssä ja olet terve. Se on kehosi ansiota.

Tsemppiä! <3 

Ap:n ajatukset kehostaan ei ole miehen ajatuksia hänen kehostaan. Se on väärin tunkea tätä ajatusmaailmaa ihmisten mieliin, että kun sinä nyt hyväksyt itsesi niin muut hyväksyvät. Ei meillä ole mitään valtaa omilla valinnoillamme päättää mitä muut meistä ajattelee. Tsemppiä ap:lle, on todella rohkeaa heittäytyä kirjaimellisesti alasti silloin kun keho on kaikkea muuta kuin perinteisesti normaali.

Määritellään vielä normaali.

Sinä sen varmaan osaatkin tehdä hyvin?

Vierailija
79/583 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole omasta mielestäsi ällöttävän näköinen alasti. Syytä siitä miehiä ja voimaannu?

Vierailija
80/583 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opin arvostamaan omaa kehoani lapsen syntymän jälkeen. Näytin varmasti paremmalta, ennen lapsen syntymää, mutta nykyään arvostan itseäni ja kehoani enemmän. Pystyisitkö ajattelemaan myös kehostasi positiivisesti? 

Voit ajatella esimerkiksi niin, että kehosi on upea ja toimii.. jalkasi pitävät sinua pystyssä ja olet terve. Se on kehosi ansiota.

Tsemppiä! <3 

Ap:n ajatukset kehostaan ei ole miehen ajatuksia hänen kehostaan. Se on väärin tunkea tätä ajatusmaailmaa ihmisten mieliin, että kun sinä nyt hyväksyt itsesi niin muut hyväksyvät. Ei meillä ole mitään valtaa omilla valinnoillamme päättää mitä muut meistä ajattelee. Tsemppiä ap:lle, on todella rohkeaa heittäytyä kirjaimellisesti alasti silloin kun keho on kaikkea muuta kuin perinteisesti normaali.

Määritellään vielä normaali.

Sinä sen varmaan osaatkin tehdä hyvin?

Iltapäivälehdistä voit katsoa näitä alastomia ja puolialastomia voimaantujia, heillä on normaaliksi luokiteltava keho. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä