Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rivatril loppui apteekeista

Vierailija
11.10.2022 |

Te joilla on Rivatril lääkitys, millä valmisteella lääkärinne korvaa hoidon nyt kun Rivatrilissa on toimitusvaikeuksia?

Minua on hoidettu tällä valmisteella vuosia ja nyt lääkäri kirjoitti pamit, eikä niillä ole mitään vaikutusta. Olo on tuskainen ja kamala.

Kohtalotovereita?

Kommentit (419)

Vierailija
161/419 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oli 6mg ja riitti 2mg Rivatril päivässä ja nyt vaihdettiin temestaan 3mg päivä, koska Rivat loppu Suomesta ja Clonazepamiakaan ei vielä ole saatavilla tarpeeksi.

Vierailija
162/419 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo määräytyy kelle noita määrätään ja kelle ei?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/419 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nauti ihan järjettömistä vierotusoireistasi jos olet syönyt vuosia 6mg rivoja päivittäin 🤣🤣🤣

Mikä niissä toisen refloissa noin paljon naurattaa sinua?

No Kannattaako syödä tuollaisia annoksia vuosikausia joka päivä haloo?

Lääkärit ei todellakaan määrää bentsoja pitkäaikaiskäyttöön helposti tässä maassa, kyllä niillä joilla niihin on resepti on myös ihan oikea tarve.

Mikä oikea tarve? Täällä ollaan oltu aina kuka milloinkin lääkeriippuvainen milloin mistäkin syystä. Kovia huumeita kuten metamfetamiina ja opiaatteja vedetään edelleenkin.

Jos vetää vuosia, ellei jopa vuosikymmeni jotain bentsoja, niin se ei kerro mistään muusta kuin järjestelmästä ja lääkäreiden laiskuudesta. Amerikassahan nämä ongelmat ovat vielä hieman suurempia. Aineet olivat muuten ennen kaikki täysin laillisia kunnes ne kiellettiin kolikolla joskus sotien jälkeen.

Vierailija
164/419 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm missä ovat aivosi, ihme kysymys..

Minulla on diaknoosi: Sekamuotoinen masennus/ahdistustila

Joten siihen niitä minulla määrätään.

Vierailija
165/419 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piripäillä... anteeksi ADHD diaknoosin saaneilla tulee haasteita kun virallisia lääkkeitä ei saa ja silti huumetesti näyttää positiivista amfetamiinin osalta

Vierailija
166/419 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nauti ihan järjettömistä vierotusoireistasi jos olet syönyt vuosia 6mg rivoja päivittäin 🤣🤣🤣

Lääkärit ei todellakaan määrää bentsoja pitkäaikaiskäyttöön helposti tässä maassa, kyllä niillä joilla niihin on resepti on myös ihan oikea tarve.

Tai sitten ovat todella hyviä vedättämään lääkäreitä. Itse sain puhutettua kolmen vuoden ajan kympin pameja, enkä edes syönyt niitä itse, vaan myin ne kavereille. Kerran sitten menin liian ylimielisenä pienessä pilvessä ja yliväsyneenä uusimaan reseptiä ja silloin oli vastassa lääkäri, joka oli ns. kova luu ba laittoi lopun pamien saannilleni. Jouduin uusimaan reseptin aina ensineuvon kautta ja puhuttamaan ainakin 15 eri lääkäriä tuona aikana. Mutta joo, on niitä ihmisten todella vaikeaa saada.

Niin, juuri sinun laistesi toiminnan takia niitä on vaikea saada.

Se on aivan oma vikasi jos systeemisi on niin kädetön. Nyt kadut ovat täynnä unkarilaista ja muuta pimeää ksalolia eli alpratsolaamia. Ja ksalol eli suomeksi xanor on se kaikista quuuumottavin huuuumebentso. Ironista.

Vierailija
167/419 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sain Opamoxia tilalle. Paska lääke koska niin lyhytvaikutteinen. Mulla vaikeaan krooniseen unettomuuteen + ahdistuneisuuteen siis Rivatril ollut jo 10 vuotta ja se käytännössä pelasti mun elämän, työkyvyttömyyseläkettäkin ennen sitä harkittiin... Nyt Opamox ja saan sillä sentään ehkä 5 tuntia nukuttua, sen jälkeen puolesta päivästä alkaen v-mäinen olo kun bentso poistuu elimistöstä. Rivalla tuollaista ei tule koska puoliintuu niin hitaasti ettei pitoisuus mene koskaan nollaan.

Ei Opa ole oikea lääke unettomuuteen! Se on paniikkikohtauksiin ja tilapäiseen käyttöön.

Nukkumiseen pitäisi olla Imovane 7,5. Se on hitaampi ja tasaisempi, ei tee tokkuraista oloa.

Vierailija
168/419 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piripäillä... anteeksi ADHD diaknoosin saaneilla tulee haasteita kun virallisia lääkkeitä ei saa ja silti huumetesti näyttää positiivista amfetamiinin osalta

Nega tuli,  3 krt oon tehny testin ( huvikseen).

Virallisilla lääkkeillä siis .  

Vierailija
169/419 |
17.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhki kirjoitti:

Siis oli 6mg ja riitti 2mg Rivatril päivässä ja nyt vaihdettiin temestaan 3mg päivä, koska Rivat loppu Suomesta ja Clonazepamiakaan ei vielä ole saatavilla tarpeeksi.

Tota Clonazepamia on tulossa vasta joulukuussa, eli viikko 49.

Kysyin tänään a klinikalla ja silloin kaikki apteekit voivat tilata sitä.

Itsellänikin vaihdettiin rivatril 0.5mg 4kertaa päivässä, kahteen temestaan eli 2mg päivä.

Ei auta läheskään niin hyvin ahdistukseen kuin rivat. N. 3 tuntia pitää ahdistuksen poissa ja sitten se tulee taas kun rivalla kesti aamusta iltaan pitämään ahdistuksen poissa.

Vierailija
170/419 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alunperin korvaava Clonazepam tablets piti tulla viikolla 43. No sitä arviota on siirretty muutaman kerran ja nyt sitten arvotaan viikkoa 49. Tuskin tuler silloinkaan. Kuka kumma näitä arvioita jakelee, koska lääkettä ei ole saatavilla kuitenkaan?

Vierailija
171/419 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on täysin lääkäri- ja lärvikohtaista.

Vierailija
172/419 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla olisi yksi käyttämätön pakkaus tuota. Lääkäri kirjoitti unettomuuteen, mutta käytin toista joten tuo jäi käyttämättä. Harmi vaan, kun sen lahjoittaminen jollekin toiselle ei ole mikään helppo juttu.

Voin ottaa!

Vierailija
173/419 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten vaan kadulta Rivotrilia huuleen. Ei tosin voi tietää mitä mömmöä siellä on seassa, mutta jos ei enää huomenna herää päivään uuteen, niin ei ainakaan ole huolta huomisesta.

Vierailija
174/419 |
18.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista, että tästä maasta löytyy niin paljon urpoja eli lääkäreitä, jotka ovat saaneet paperinsa jostain muropaketista ja kirjoittavat noita ja muita pameja aika lailla kenelle vaan. Aika lailla joka paikkakunnalta pääsääntöisesti yksityispuolelta näitä urpoja löytyy. Tunnistettavissa yleensä siitä, että nimi usein itään viittaava ja ammattitaitoa ei ole oikein mihinkään muuhun, niin sitten rahastetaan tuolla helpolla tavalla. 

Vierailija
175/419 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi enää ku nauraa käsi otsalla noille typerille haukkujille ym idareille, joita tämä lääkeasia ei edes kosketa ja tulevat tänne muita arvostelemaan, haukkumaan, kehottamaan menemään töihin (itse olen palkkatyössä käynyt koko aikuisikäni, jos sillä joku helvetin merkitys tässä lääkeasiassakin muka on:) ja muuta turhaa. Pakko olla vaillinainen, tyhjä oma elämä ja koko identiteetti hukassa jos on oikeasti aikaa (nimettömänä) netissä haukkua ja arvostella muita IHMISIÄ! Silkkaa heikkoutta ja itsen nostamisyritystä ylemmäs muiden kustannuksella. Yhtä samaa ihmispaskaa me kaikki ollaan, ni älkää tehkö itsestänne entistä typerämpiä julkisesti häiritsemällä täällä oikeita keskusteluja. Ja joo, ihmisten itsekusetukset...niiden varaan pohjautuu varmasti suurimman osan elämä ja uskomukset. Minä en usko, että aidoimmat ja viisaimmat ihmiset löytyy vauva-foorumilta huvikseen muita pilkkaamasta. Toivottavasti te haukkujat ja muut samasta sarjasta saatte oman elämänne solmut auki, mut ikävä kyllä se vaatii sitä rehellisyyttä itselle ja siihenhän se teillä usein kaatuu, voi voi... :) 

Vierailija
176/419 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä sain Opamoxia tilalle. Paska lääke koska niin lyhytvaikutteinen. Mulla vaikeaan krooniseen unettomuuteen + ahdistuneisuuteen siis Rivatril ollut jo 10 vuotta ja se käytännössä pelasti mun elämän, työkyvyttömyyseläkettäkin ennen sitä harkittiin... Nyt Opamox ja saan sillä sentään ehkä 5 tuntia nukuttua, sen jälkeen puolesta päivästä alkaen v-mäinen olo kun bentso poistuu elimistöstä. Rivalla tuollaista ei tule koska puoliintuu niin hitaasti ettei pitoisuus mene koskaan nollaan.

Ei Opa ole oikea lääke unettomuuteen! Se on paniikkikohtauksiin ja tilapäiseen käyttöön.

Nukkumiseen pitäisi olla Imovane 7,5. Se on hitaampi ja tasaisempi, ei tee tokkuraista oloa.

Imovane on nukahtamislääke. Sen vaikutus kestää noin 4 tuntia. Ei toimi, jos on vaikea koko yön unettomuus.

Vierailija
177/419 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin vaivaan sulla on mennyt Rivatril?

Muistaakseni se on epilepsia lääke alunperin, mutta tiedän että se auttaa mm lihasjännitykseen.

Mulle on määrätty Rivatril pahaan ahdistuneisuushäiriöön, sosiaalisten tilanteiden pelkoon ja paniikkihäiriöön muunmuassa. Se on toiminut hyvin, annostus on 0,5mg*3 aamuin illoin, eli 6mg vuorokaudessa. Olen sen avulla pysynyt toimintakykyisenä. Muut valmisteet, kuten opamox, eivät anna mitään vastetta. Nyt sain kokeiluun diapamia 0,5mg*3, kaksi kertaa vuorokaudessa. Entuudestaan jo tiesin ettei todennäköisesti anna vastetta, kun olen saanut sitä esilääkkeenä Rivatril hoidon aikana ja oli täysin hyödytön.

Ap.

Millä matematiikalla 6mg?

Vierailija
178/419 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ne on minulle aivan syystä määrätty. En ymmärrä miksi pitää olla ilkeä. Olen onnellinen siitä, että olen hengissä ja niiden avulla pystynyt elämään tavallista arkea.

Ap.

Rivatril on hankalan epilepsian hoidossa käytetty tukilääke.

Ap sinun oireita ei lääkärisi hoida käypä hoito ohjeistuksen mukaisesti. Noita oireita vaivoja ei hoideta bentsodiatsepiini lääkkeillä.

Lääkärisi saa varmasti Valviralta paimen kirjeitä.

Vierailija
179/419 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä myydään niin paljon päihdekäyttöön, että kyllä vaan määrää turhaan.

180/419 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla menee nyt Opamox. Rivatril on ollut 9 vuotta vaikeaan unettomuuteen sekä EDS:n aiheuttamaan autonomisen hermoston häiriöön. Opamox toimii ihan yllättävän hyvin, en ole huomannut voinnissa mitään eroa, ja unen päästäkin saan näillä hyvin kiinni. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan