Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kivaa, duunikaveri taas saikulla koko viikon!

Vierailija
10.10.2022 |

Joudun tekemään kahden työt. Mitä järkeä palkata sellainen, jonka pää ei kestä normaalia ja helppoa asiakaspalvelutyötä? Tai ilmeisesti mitään työtä kun koko ajan on masis ja joku psykan häiriö päällä. Ja irtisanomista ei voi tehdä vaikka käytännössä yhden työteho on puolet. Ärsyttää.

Kommentit (104)

Vierailija
1/104 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupea sinäkin saikuttamaan burn outista kun on tuplatyötkin

Vierailija
2/104 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole mikään vastaus. Ei mulla ole burnout, veetuttaa vaan lusmut.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/104 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista edes sinä mennö, että minä saan jokapäiväisen kaljalastini. Kiitos.

Vierailija
4/104 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista edes sinä mennö, että minä saan jokapäiväisen kaljalastini. Kiitos.

Joo meillä ei myydä kaljaa.

Ap

Vierailija
5/104 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä tekis tupladuunia yhen liksalla. Miksi kukaan suostuu? Ei ne saikuttajat oo ongelma vaan se joka mahdollistaa sen, ja uhriutuu. Toivottavasti saat edes arvostusta.

Vierailija
6/104 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai olet esimiehen kanssa puhunut asiasta, että kohta alkaa sinullakin saikuttelut, jos joudut jatkuvasti tekemään kahden ihmisen työt? Että asialle pitäisi ihan oikeasti tehdä jotain. Ei tuo ole saikuttajan vika, vaan työpaikan.

Vierailija
7/104 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi on kivaa, kun duunikaveri on saikulla?

Minusta ei olisi.

Vierailija
8/104 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole mikään vastaus. Ei mulla ole burnout, veetuttaa vaan lusmut.

Ap

Ne jatkaa samaan tahtiin. Joko hyväksyt ja raadat, tai otat itsekin välillä saikut.

Vierailija
9/104 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkikoon työnantaja sijaisen saikuttajalle. Itse en alkaisi kovin montaa kertaan enkä pitkää aikaa tekemään kahden töitä yhden palkalla.

Vierailija
10/104 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lavasta se saikuttaja varkaaksi. Pääsee työnantaja sanomaan sen irti.

Vierailija
11/104 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä tekis tupladuunia yhen liksalla. Miksi kukaan suostuu? Ei ne saikuttajat oo ongelma vaan se joka mahdollistaa sen, ja uhriutuu. Toivottavasti saat edes arvostusta.

Mistä luulet, että työnantaja maksaisi palkan kolmelle, kun vain yksi on töissä eli saikuttaja saa täyden palkan ja työhönjäävälle pitäisi maksaa tuplat, vaikka työteho ei voi olla sellainen, että tienaa kolmen verran. Palkattomat sairauslomat olisivat ratkaisu tähän, silloin saikuttaja itse vastaisi siitä, että ei tule töihin, nyt vastuun kantaa työnantaja ja työyhteisö.

Vierailija
12/104 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai olet esimiehen kanssa puhunut asiasta, että kohta alkaa sinullakin saikuttelut, jos joudut jatkuvasti tekemään kahden ihmisen työt? Että asialle pitäisi ihan oikeasti tehdä jotain. Ei tuo ole saikuttajan vika, vaan työpaikan.

No mitä se TA voisi tehdä? Laittoman irtisanomisen? Tää työkaveri soittaa aamulla ennen avaamista että on saikulla. Käy sitten hakemassa lääkärintodistuksen tai saa sen puhelimitse tms, en tiedä. Kun saikku alkaa maanantaina, niin max keskiviikko-torstai TA saa tuuraajan. Ja ilmeisesti ei korvausta, koska nämä saikut aina viikon tai alle.

Itse olisin kyllä antanut potkut.

Ap

Vierailija
13/104 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät saikuttaako huvikseen vai todella kipeänä? Itse en juurikaan aloittajan kaltaisten juoruräksyttäjien takia edes puhu omista asioistani. Harmi ettei räksyttävään työkaveriin pysty luottamaan.

Vierailija
14/104 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä se TA voisi tehdä? Laittoman irtisanomisen? Tää työkaveri soittaa aamulla ennen avaamista että on saikulla. Käy sitten hakemassa lääkärintodistuksen tai saa sen puhelimitse tms, en tiedä. Kun saikku alkaa maanantaina, niin max keskiviikko-torstai TA saa tuuraajan. Ja ilmeisesti ei korvausta, koska nämä saikut aina viikon tai alle.

Itse olisin kyllä antanut potkut.

Ap

Kyllä ta:n kuuluu ottaa nämä saikuttelut puheeksi asianomaisen kanssa, JOS tämä on oikeasti usein toistuvaa ja haittaa huomattavasti työntekoa. Kolmikantaneuvottelut sun muut. Ei tuollainen ihminen ole 100 % työkykyinen ja siihen pitäisi puuttua.

Vierailija
15/104 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät saikuttaako huvikseen vai todella kipeänä? Itse en juurikaan aloittajan kaltaisten juoruräksyttäjien takia edes puhu omista asioistani. Harmi ettei räksyttävään työkaveriin pysty luottamaan.

Täytyy sanoa, että jos oikeasti saikuttaa todella paljon, niin ei sen kuuluisi olla työnantajalle vaan mikään ilmoitus "moro, olen saikulla tänään ja huomenna" ja ta vastaa "asia kunnossa". Kyllä tähän pitäisi tulla mukaan työterveyshuolto, jos/kun on epäilys, ettei työntekijä ole oikeasti työkunnossa.

Vierailija
16/104 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenkään työkaverin ei kuuluisi edes saada tietää kollegansa sairausloman syytä, ellei ao.itse sitä muille kerro.

Vierailija
17/104 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ihan samaa miettinyt AP!

Meillä on töissä oikeasti monta nuorta, jotka jääneet jollekin pääsaikulle työn kuormittavuuden takia. Ja siis aspa tehtäviä, ei kiirettä. Siisti toimistotyö.

Ensimmäisten kohdall oikeasti riitti sympatia, nyt alkaa olla vähän se fiilis, et oo hiljaa ja tee työsi.

Vierailija
18/104 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No toivottavasti on kipeänä!!! Se tästä nyt vielä puuttuisi, että fuulaa.

Mun pointti nimen omaan oli se, että jos ei pää kestä ihan basic asiakaspalvelutyötä, pitäiskö hakeutua muualle?

Ap

Vierailija
19/104 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei ihan samaa miettinyt AP!

Meillä on töissä oikeasti monta nuorta, jotka jääneet jollekin pääsaikulle työn kuormittavuuden takia. Ja siis aspa tehtäviä, ei kiirettä. Siisti toimistotyö.

Ensimmäisten kohdall oikeasti riitti sympatia, nyt alkaa olla vähän se fiilis, et oo hiljaa ja tee työsi.

Jos on monta nuorta jo pääsaikulla, niin eikö olisi jo vihdoin työnantajan aika katsoa mikä *ttu siinä työssä mättää!? Ihan oikeasti. Sinä sanot, että on siisti toimistotyö eikä kiirettä, mutta totuus voi olla silti jotain muuta. Tämä on työnantajan velvollisuus selvittää.

Vierailija
20/104 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi miten typeriä kommentteja. Ette taida ymmärtää yhtään mitään mielenterveys ongelmista. Jos on todella vaikea masennus,unettomuus,ahdistus ym sairautena,ei silloin ole työkykyinen eikä voi sille mitään että pakko jäädä sairauslomalle. Ja se ei ole sairaan vastuulla jos joku joutuu tekemään kahden työt! Se on täysin pomojen järkättävä hommat ja heidän vastuulla. Järkyttävää syyllistää sairauslomalla olevaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme