Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kivaa, duunikaveri taas saikulla koko viikon!

Vierailija
10.10.2022 |

Joudun tekemään kahden työt. Mitä järkeä palkata sellainen, jonka pää ei kestä normaalia ja helppoa asiakaspalvelutyötä? Tai ilmeisesti mitään työtä kun koko ajan on masis ja joku psykan häiriö päällä. Ja irtisanomista ei voi tehdä vaikka käytännössä yhden työteho on puolet. Ärsyttää.

Kommentit (104)

Vierailija
101/104 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä tekis tupladuunia yhen liksalla. Miksi kukaan suostuu? Ei ne saikuttajat oo ongelma vaan se joka mahdollistaa sen, ja uhriutuu. Toivottavasti saat edes arvostusta.

Mistä luulet, että työnantaja maksaisi palkan kolmelle, kun vain yksi on töissä eli saikuttaja saa täyden palkan ja työhönjäävälle pitäisi maksaa tuplat, vaikka työteho ei voi olla sellainen, että tienaa kolmen verran. Palkattomat sairauslomat olisivat ratkaisu tähän, silloin saikuttaja itse vastaisi siitä, että ei tule töihin, nyt vastuun kantaa työnantaja ja työyhteisö.

Saa se työnantaja Kelasta työntekijän päivärahan. Toisaalta, työnantaja voi ilmoittaa, ettei hyväksy slomaa ja sairas sairastaa sit kelan päivärahoilla.

Eipä saa heti, vaan vasta muutaman päivän päästä. Eli alle 3 päivän saikutukset menee yrittäjän piikkiin.

Se on muuten 10 päivää mikä työnantajan on maksettava. Ja sen jälkeenkin sivukulut.

Vierailija
102/104 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen elokuun puolenvälin jälkeen ollut enemmän pois kuin töissä. Syynä lapsen päiväkoti, joka on järkyttävä pöpöpesä. Lapsella on nyt neljäs kuumetauti menossa 2kk sisällä. Meinaan tulla hulluksi kun työt kasaantuvat ja deadlinet paukkuvat. Älkää viekö niitä kipeitä lapsia päiväkotiin!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/104 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai olet esimiehen kanssa puhunut asiasta, että kohta alkaa sinullakin saikuttelut, jos joudut jatkuvasti tekemään kahden ihmisen työt? Että asialle pitäisi ihan oikeasti tehdä jotain. Ei tuo ole saikuttajan vika, vaan työpaikan.

No mitä se TA voisi tehdä? Laittoman irtisanomisen? Tää työkaveri soittaa aamulla ennen avaamista että on saikulla. Käy sitten hakemassa lääkärintodistuksen tai saa sen puhelimitse tms, en tiedä. Kun saikku alkaa maanantaina, niin max keskiviikko-torstai TA saa tuuraajan. Ja ilmeisesti ei korvausta, koska nämä saikut aina viikon tai alle.

Itse olisin kyllä antanut potkut.

Ap

Lääkärintodistuksia ei haeta, ne saadaan, jos saadaan. Sinulla ei ole kyvykkyyttä arvioida toisen työkuntoa.

Vierailija
104/104 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni mies ei tehnyt pääosin mitään muuta kuin makasi sängyssä tai pelasi tietokonepelejä. Tätä kesti kolme vuotta. Mies ei pystynyt menemään töihin masennuksen takia. Todella kurja tilanne.

Mies aktivoitui kuin ystäväni kiikutti miehelleen eropaperit. Mies yrittää nyt kaikkensa kun on tosi kysymyksessä.

Ovat nyt eroamassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän