Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä teillä vieraat nukkuu?

Vierailija
09.10.2022 |

Tuli mieleen, kun meidät majoitettiin leikkimökkiin. Siellä oli patteri, koska on sähköt. Mutta silti aika karua. Oveakaan ei saanut lukkoon. Jos meillä olisi tuo tilanne, että olisi talo, jonne ei mahdu, minä menisin itse sinne leikkimökkiin ja nukkukoot vieraat sisällä sängyissä. Me oltaisiin mahduttu kyllä olohuoneen lattioille patjoille (ja yksi sohvalle), mutta isäntäväki oli sitä mieltä, että ne talloo päälle yöllä mennessään vessaan ja kissat tulee patjoille. Mikä sinänsä ei minua ainakaan olisi haitannut, siis kissojen tulo sängylle.

Kommentit (118)

Vierailija
1/118 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierashuoneeseen. Teidän tapauksessanne olisin mielummin nukkunut leikkimökissä kuin olohuoneen lattialla.

Vierailija
2/118 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yksi makuuhuone tyhjillään joten siellä vieraat yöpyvät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/118 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piharakennuksessa. Siellä on alakerrassa keittiö, olohuone, wc + suihku ja yläkerrassa makuutilat.

Vierailija
4/118 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olohuoneessa. Itse olisin kyllä mieluusti mennyt nukkumaan leikkimökkiin, koska yökylässä aina mietityttää häiritseekö muita.

Vierailija
5/118 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi olkoon, joku likainen leikkimökki, jossa levitelty hiekkaa ja kuljettu kengillä. En olisi suostunut.

Vierailija
6/118 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläkerrassa. Kotoa muuttaneiden lasten huoneissa. Tavallisesti öitsijät ovat em. lasten lapsia.

Vierailija
7/118 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierashuoneeseen ja/tai takkahuoneeseen.

Vierailija
8/118 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotellissa.

Vierailija
9/118 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksioni makuuhuoneessa niin saavat vähän omaa tilaa ja rauhaa. Itsehän olen kotonani vaikka saunan lauteiden alla.

Vierailija
10/118 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaksi vierashuonetta tai toinen on työhuone, siellä nukkuvat.

Vierailija
11/118 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkkarin lattialle . Eipä täällä vaihtoehtoja oo ennenkuin teini muuttaa omilleen.

Vierailija
12/118 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuuhuoneessa ja itse nukun olkkarissa, kun aamuvirkkuna herään niin aikaisin. Vieraat voivat rauhassa nukkua pitempään.

Vierailija
13/118 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiinni siitä, kuka on vieraana. Lapsenlapsi nukkuu vieressäni, perheetön lapsi omassa entisessä huoneessaan, vanhempani hotellissa, paras ystäväni vierashuoneessa jne.

Vierailija
14/118 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilla on kaksi makuuhuonetta vieraita varten.

Vierailija
15/118 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierashuoneessa. Siellä on 90-senttinen sänky plus sitten saa vielä vierasvuoteen.

Lukiolaisella on omassa huoneessaan kerrossänky, joten sinne voi majoittua esim serkku ja lattiallakin on vielä taittopatjoja. jos meille tulisi perhe kylään, lukiolainen varmaan lainaisi huoneensa ja nukkuisi vierashuoneessa.

Vierailija
16/118 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkkarissa, sohvalla tai patjalla lattialla (jos yksi vieras saa itse valita, jos kaksi saavat keskenään arpoa kumpi kummassa). Meillä oli ilmatäytteinen vieraspatja, mutta se meni rikki, pitäis kyllä ostaa uusi.

Vierailija
17/118 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ottanut yökylään kuin oman lapsen ikäistä veljentyttöä ja muutamaa lapsen kaveria. Nukkuvat joko olkkarin vuodesohvalla tai patjalla lapsen huoneessa... miten itse haluavat.

Muut sukulaiset joutaa mennä kotiinsa.

Vierailija
18/118 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teoreettinen kysymys, meillä ei käy yövieraita, paitsi veli joskus, ehkä kerran parissa vuodessa. Mahtuu hyvin olohuoneen sohvalle. Normi sohva on, ei vuodesohva. Varastossa pari retkipatjaa niin ne voi levitellä olohuoneen lattialle  jos sattuu sellainen epätodennäköinen tapahtuma, että tulee toinen yövieras yhtä aikaa. Mökillä  yövieraat nukkuneet saunakamarissa tai parvella tai levitettävällä sängyllä vieressäni kun kaverin kanssa kaksistaan ollaan mökillä oltu ja koiralle tehtiin viltistä oma peti lattialle

Vierailija
19/118 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo leikkimökki kuulosti ihan hyvältä vaihtoehdolta. Siellä on lämmitys ja omaa rauhaa. Jos teillä itsellänne oli oletuksena, että majoitutte olohuoneen lattialla huushollissa, mikä on niin pieni, että jos yöllä menee vessaan, pitää hyppelehtiä teidän ohitsenne, miksi ylipäätänsä olitte menossa sinne yöksi.

Olisin mennyt teidän sijassanne suosiolla hotelliin.

Vierailija
20/118 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksiöni sohvalla. Leikkimökkihän ois luksusta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi