Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

34 vuotias nainen, lapset jo isoja. Vieläkö lähtisi toiselle kierrokselle vaipparalliin?

Vierailija
09.10.2022 |

Jotenkin haikeaa kun lapset kasvaa ja koti hiljenee. Parasta aikaa elämässä on ollut se kun lapset on ollut pieniä. Aiemmin ajattelin että ei missään nimessä enää lisää lapsia. Nyt olen yllätyksekseni alkanutkin pohtimaan että vieläkö niitä lapsia kuitenkin tulisi meidän perheeseen.
Mies haluaisi 4 lasta. Tällä hetkellä niitä on 2. 11 ja 13 vuotiaat.

Onko muita jotka olleet vastaavassa tilanteessa?

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin aina suurperheen ja paljon lapsia. Viisi lasta ollaan saatu ja niin rakkaita jokainen. Tietenkin lapset on vain hetken meillä lainassa ja mitään velvollisuutta ei meihin vanhempiin ole kun omille siivilleen nousevat. Tämä aika on kuitenkin tosi ihanaa ja osaan arvostaa, koska tiedostan sen seikan että jossain vaiheessa me vanhemmat jäädään kaksin.

Tosin siinä vaiheessa alkaa jo ikääkin olemaan niin paljon, että en usko tämän olevan enää ongelma. Olen 45 ja vieläkin asuu kaikki lapset kotona .

34 vuotiaana on vielä todella nuori tekemään vaikka kuinka paljon lapsia :)

Vierailija
62/64 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen elämänkaari:

0-20v: harjoitellaan nukkeleikkiä

20-30v: mangutaan nukkeleikkiä mieheltä

30-45v: nukkeleikki

45-55v: nuppi sekoaa kun nukkeleikki on takana -> häiriökäyttäytymistä

55v->: mangutaan nukkeleikkiä lapsiltaan

Tämän naisen elämänkaari:

0-20, ei mitään mielenkiintoa lapsiin,

20-30 yksi silloisen mankuvan miehen mieliksi,

40 v homma hoidettu,

45 on vielä edessä, mutta häiriökäyttäytyminen kuulostaa hauskalta, taidanpa kokeilla. 

Eikä ole mielipidettä siihen pitäisikö nuoren aikuisen hankkia lapsia, se on hänen ja vain hänen asiansa. 

Ihmiset eivät kävele kahdella jalalla, koska minulla ei ole jalkoja.

Totta ettei ole lapsen asia minne hänet pakotetaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen elämänkaari:

0-20v: harjoitellaan nukkeleikkiä

20-30v: mangutaan nukkeleikkiä mieheltä

30-45v: nukkeleikki

45-55v: nuppi sekoaa kun nukkeleikki on takana -> häiriökäyttäytymistä

55v->: mangutaan nukkeleikkiä lapsiltaan

Tämän naisen elämänkaari:

0-20, ei mitään mielenkiintoa lapsiin,

20-30 yksi silloisen mankuvan miehen mieliksi,

40 v homma hoidettu,

45 on vielä edessä, mutta häiriökäyttäytyminen kuulostaa hauskalta, taidanpa kokeilla. 

Eikä ole mielipidettä siihen pitäisikö nuoren aikuisen hankkia lapsia, se on hänen ja vain hänen asiansa. 

Ihmiset eivät kävele kahdella jalalla, koska minulla ei ole jalkoja.

Totta ettei ole lapsen asia minne hänet pakotetaan.

On hyvä sinunkin huomata, ettei me olla mikään massaentiteetti nimeltä naiset. Siltä varalta ettet tunne ketään.

Vierailija
64/64 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen jotenkin alkanut miettiä mielessäni sellaista isoa perhettä, piha täynnä polkupyöriä ja lasten leluja. Pulkat ja rattaat ja kotona semmoinen kodikas hälinä.

Luin joskus myös jonkun lehtijutun miten monilta nykyajan vanhemmilta jää kokematta sellainen perhemalli, missä isommat hoitaa pienempiä sisaruksia ja ollaan semmoista yhtä suurta perhettä.

Tuo ajatus oli mun mielestä todella ihana. Että olisi paljon rakkautta ympärillä kun vanhenee. Iso pöytä täynnä porukkaa juhlapyhinä ja tavallisina viikonloppuina. Lapset on parasta mitä olen elämässäni kokenut. Vaikka tietysti raskastakin on ollut.

-ap

Sinä teet lapsesi itse ja hoidat ne itse. Sinun lapsesi eivät ole velvollisia hoitamaan sinun hankkimaa uutta lasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi