Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä väri teistä on masentava? Minusta tumma khakinvihreä

Vierailija
21.07.2024 |

Se on tänä vuonna jopa muodissa.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaa 

Vierailija
2/44 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskea

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaa. Tietyissä yhteyksissä myös musta. Ei yleensä mikään muu.

Vierailija
4/44 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoinen

Vierailija
5/44 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina tykännyt tuosta väristä ja armeijan vihreästä. Mikään väri ei masenna, mutta en tykkää keltaisesta, oranssista enkä violetista.

Vierailija
6/44 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan tummaa khakinvihreää.

Vierailija
7/44 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

karmellin punainen.

Vierailija
8/44 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaa (ei kaikkialla tai kaikki), sinapinruskea, viininpunainen, sinapinkeltainen, myrkynvihreä, liikaa valkoista tai liikaa kullattua, ei ruskeaa liikaa, kokopinkki asuna.

Vierailija
9/44 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä myös peukku khakinvihreälle. Neutraali väri, joka ei ole masentava kuten harmaa tai liian yleinen niin kuin musta tai kesällä valkoinen.

Vierailija
10/44 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut suosikki jo 5 vuotta tuo väri siis. Joku ällön violetti on synkkä.

Vierailija
11/44 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okra

Kirkas oranssi

Likaisenruskeahkot sävyt

Harmaat likaiset sävyt

Vierailija
12/44 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä onko tumma khakinvihreä nyt muodissa?? Ihan paras väri mulle. Kaupoille, heippa -->

Vierailija
13/44 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on kyllä erittäin huono väri niillä joille se ei käy. Ja on vain vähän ihmisiä keille se oikeasti sopii. 

Vierailija
14/44 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neonvärit ja shokkivärit masentavat, kun ihmiset tunkeutuvat näkökenttääni, haluten näyttää käveleviltä liikennemerkiltä.

Vierailija
15/44 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oranssi

Vierailija
16/44 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset täällä puhuu ristiin masentavista väreistä ja väreistä joista eivät pidä. 

Minusta tumma khakivihreä on kiva väri mutta ei sovi minulle yhtään niin en käytä vaatteissa. Mutta on totta että onhan se tavallaan tosi ankea. 

Sellainen tumman violetti on synkeä, voisi sanoa masentava, sellainen kirkollinen, vakava violetti. 

Muita ei nyt tule mieleen. 

Vierailija
17/44 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tumma khakinvihreä ja muutkaan murretut sävyt eivät ole masentavia, päinvastoin. Johtuu varmaan siitä, että luontainen hiusvärini on tumma mahonginpunainen ja myös rusketun helposti. Eli olen värikäs luonnostaan ja tummat murretut värit korostavat sitä. Minulla on ruskeanharmaa tweed jakkupuku, joka näyttää päälläni upealta. Toki sekin auttaa että olen pitkä ja hoikka. Monet värit on lyhyiden ja tanakoiden päâllä masentavia.

Vierailija
18/44 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaa on masentava, ja moni on innoissaan pilannut remontilla kämppänsä,  vain hetken muodissa olleella, harmaalla. Vaalea violetti ja pepsodentin sininen ovat masentavia myös ja oudosti ahdistavia värejä.

Vierailija
19/44 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

magenta-sävy on aika syvältä, myöskin joku kirkas kuolleensininen

Vierailija
20/44 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tumma khakinvihreä ja muutkaan murretut sävyt eivät ole masentavia, päinvastoin. Johtuu varmaan siitä, että luontainen hiusvärini on tumma mahonginpunainen ja myös rusketun helposti. Eli olen värikäs luonnostaan ja tummat murretut värit korostavat sitä. Minulla on ruskeanharmaa tweed jakkupuku, joka näyttää päälläni upealta. Toki sekin auttaa että olen pitkä ja hoikka. Monet värit on lyhyiden ja tanakoiden päâllä masentavia.

Jatkan vielä. Mulle ei toisaalta sovi mitkää pirteät kirkkaat värit kuten punainen tai vihreä. Ja vaaleansininen on ihan kamala väri mulle. Juhlapuvuissa suosia laivastonsinistä, smaragdinvihreää ja viininpunaista