Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet eivät halua kanssani parisuhteeseen?

Vierailija
09.10.2022 |

29-vuotias nainen enkä ole ikinä seurustellut, miehiä ei tunnu kiinnostavan seurustelu joko ylipäätään tai sitten vika on kokonaan minussa. Olen ihan hyvännäköinen, sillä kelpaan kyllä muuksi seuraksi. 170 senttiä ja 60 kiloa. Luonnolliset pitkät hiukset ja pukeudun usein treenikamoihin työnikin vuoksi. En ymmärrä tätä, kaikki kaverit ovat parisuhteessa ja minusta ei ole mihinkään. Kuitenkin paljon ystäviä, koen olevani hyvä kuuntelija ja hauskakin. Auttakaa, haluan poikaystävän.

Kommentit (326)

Vierailija
81/326 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun mies kysyy palstalla samaa asiaa ja kehuu olevansa hyväkroppainen ja suht komea, kaikki lyttäävät ja tulee kommenttia "ehkä äitisi mielestä" tai "väität ja kuvittelet vain". Nyt kun AP on nainen ja väittää olevansa hyväkroppainen ja nätti, kaikki uskovat yhtään kyseenalaistamatta, että AP saattaa itse uskotella itselleen näin.

Kauneushan on kai aina katsojan silmissä, en tietenkään ole mikään missi. Useammalta eri taholta olen kuullut näyttäväni vahvasti nuorelta Ali Larterilta, tiedä sitten.

https://reviewsfrommycouch.com/wp-content/uploads/2021/09/ali-larter-fi…

AP

https://i.pinimg.com/originals/89/1d/85/891d8591f02c9f1fdf52065fcc45c7a…

Eli tämä kuva vastaa osapuilleen ulkonäöllistä tasoasi suihkunraikkaana ja vanhalla järjestelmäkameralla kuvattuna?

Suunnilleen, vähän enemmän massaa jaloissa ja käsivarsissa - olen pesäpalloilija.

AP

Vierailija
82/326 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Olen 29v mukava, älykäs, hauska, liikunnallinen, naisellinen ja asiansa kunnialla hoitava nainen. Yksikään mies ei ole koskaan kiinnostunut parisuhteesta vaikka olen yrittänyt löytää poikaystävän ja haluaisin kovasti seurustella"

Naisten mielestä tämä on uskotavaa?

joo - oman tasoiset miehet ei halua vakiintua, ja muut ei uskalla edes yrittää. mulla kaveripiirissä paljo naisii jotka on upeita mutta ei vaan tärppää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/326 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että ap kelpaat "muuhun", ei tarkoita, että kelpaisit parisuhteeseen. Miehet voivat harrastaa seksiä hyvin epäviehättävienkin naisten kanssa, kunhan seksiä vain jostain saa. Miehet ovat valmiita tiputtamaan rimaa rajusti seksiä saadakseen, mutta monet eivät parisuhteeseen huoli, kuin priimaa. Naisilla menee toisin päin.

Vierailija
84/326 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun mies kysyy palstalla samaa asiaa ja kehuu olevansa hyväkroppainen ja suht komea, kaikki lyttäävät ja tulee kommenttia "ehkä äitisi mielestä" tai "väität ja kuvittelet vain". Nyt kun AP on nainen ja väittää olevansa hyväkroppainen ja nätti, kaikki uskovat yhtään kyseenalaistamatta, että AP saattaa itse uskotella itselleen näin.

Kauneushan on kai aina katsojan silmissä, en tietenkään ole mikään missi. Useammalta eri taholta olen kuullut näyttäväni vahvasti nuorelta Ali Larterilta, tiedä sitten.

AP

Eli tämä kuva vastaa osapuilleen ulkonäöllistä tasoasi suihkunraikkaana ja vanhalla järjestelmäkameralla kuvattuna?

Suunnilleen, vähän enemmän massaa jaloissa ja käsivarsissa - olen pesäpalloilija.

AP

Asutko pienellä paikkakunnalla? Valikoimaa vaan vähän? En tiedä, mitä on tapahtunut, mutta korona-aikaan monet miehet tuntuu kokonaan lopettaneen itsensä ylläpidon. Paljon risupartoja, ylimääräistä keskivartalolla jne. Naiset taas on monet panostaneet kotoiluajan kaunistautumiseen ja treenaamiseen, joten nyt kun ihmiset taas liikkuu, ihan pistää silmään, että keskimäärin naiset näyttää hyvältä ja miehet kaipais vähän tuunausta. Ja geenikomeudesta en puhu, vaan ihan siitä huoliteltuna olemisesta.

Vierailija
85/326 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Tuo asia ei selviä kun sillä että laitat kuvan, mitä yksikään täysjärkinen ihminen ei luonnollisesti tekisi.

"Minua kehutaan usein/ihmiset sanovat että" on yhtä tyhjän kanssa.

Laita muutama kuva miehistä jotka muistuttavat niitä miehiä jotka eivät vakiinnu kanssasi.

Viimeksi kun tapailin miestä niin hän näytti suunnilleen tältä:

https://p0.pikist.com/photos/562/181/man-shirt-jacket-smile-hands-in-pa…

AP

Vierailija
86/326 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymppitonnilla saa paremman auton kuin parin tonnin kiesin, mutta ei sillä sitävastoin sadantonnin kulkupeliä saa.

Vierailija
87/326 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet todennäköisesti tosiaan hyvännäköinen ja myös ekstrovertti ja sosiaalinen, ehkä tosi hyvässä kunnossa (jos urheilu liittyy ammattiisikin). Ehkä miehille tulee paineita kanssasi. Uskaltavat kevyeen suhteeseen, mutta ego ei kestä olla sun kanssa pidemmän päälle. Miesten kun usein täytyy tuntea olevansa jotenkin parempitasoisia kuin naisensa. Esim. kovempia urheilemaan, enemmän/paremmat sosiaaliset piirit, paremman näköinen, parempi työ, mikä nyt kenellekin on sitten se munanjatkeensa. Monestihan mies ottaa naisen, jonka pystyvät voittamaan joka lajissa, jolloin asetelma on selvä, että kuka se perheen alfa on.

Saattavat kokea sinut ns. uhaksi ja pelkäävät näyttävänsä reppanoilta sinun vierelläsi. Saavat voittonsa sillä, että ottavat kevyen suhteen kanssasi, mutteivät kestäisi virallistaa.

Niinpä. Taas feministi/vihaajan mielipide. "Kaikki miehet ovat näin..."

Höh, no en kyllä ole mikään feministi/vihaaja ja kirjoitin tuon. Satun itse olemaan hyvätuloinen ja kuten ap:kin totesi, varmaan ihan hyvännäköinen, koska vientiä sinänsä on. Vakavaa suhdetta kuitenkin vaikea saada. Edellisen miehen, johon ihastuin, kanssa oli aika selvää, että hänellä oli jotain alemmuuskomplekseja mun suhteen. Harmitti tosi paljon, koska itse tykkäsin hänestä kyllä. Kyllä se on ihan tosi asia, että sellaiset sosiaaliset ns. suositut ja hyvännäköiset naiset ja varsinkin vielä urheilulliset sellaiset saattavat olla monelle miehelle liikaa. Tarvitaan siis todella hyvällä itsetunnolla varustettu mies.

Ja jännää tässä on se, että usein naista ei yhtään haittaa, jos miehensä on parempi urheilussa, parempituloinen, paremmin työelämässä menestynyt jne. Tai en itse ole ainakaan törmännyt yhteenkään tuollaiseen naiseen, ketä miehen menestys haittaisi. Enkä todellakaan vihaa miehiä, tai mitenkään pahalla tätä sano, mutta kyllä tuo ilmiö on olemassa, että monet ns. tavalliset miehet karsastaa tietyllä tapaa liian hyviä naisia. Toki ne narsistit ja supersuositut esim. julkkismiehet jne. ei tästä kärsi, mutta jos nyt ihan tavallisista ihmisistä puhutaan.

Mitä jännää tuossa on, kun kaikki tieteelliset tutkimuksetkin todistavat, että nainen pyrkii pariutumaan ylös päin? Miksi se siis haittaisi? Täysin luonnollinen asia.

Vierailija
88/326 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko AP sinulla koira lemmikkinä?

Vierailija
89/326 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Olen 29v mukava, älykäs, hauska, liikunnallinen, naisellinen ja asiansa kunnialla hoitava nainen. Yksikään mies ei ole koskaan kiinnostunut parisuhteesta vaikka olen yrittänyt löytää poikaystävän ja haluaisin kovasti seurustella"

Siinä tapauksessa, jos nainen ei sitten kuitenkaan ole varma feminiinisyydestään tai epäilee olevansa tylsä. Siis epävarma.

Vierailija
90/326 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi tää palsta on pilalla. Sori ap noiden ylautaröllien takia.

Vierailija
91/326 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvasin että heti alkaa jauhaminen siitä, että ap tavoittelee jotain kympin miehiä.

Itsekään en kelpaa parisuhteeseen. En ole ruma enkä läski, en mt-ongelmainen tai muutakaan sellaista. En vaan jostain syystä herätä mitään kiinnostusta vastakkaisessa sukupuolessa. Ja todellakin olen tehnyt aloitteita, mutta en vaan yksinkertaisesti kiinnosta ketään.

Jos olet liian hajuton, eli et itsekään uskalla heittäytyä ja antautua mielenkiintoisille asioille. Oletko liian mukautuva, etkä edes uskalla näyttää, puolustaa etkä tavoitella niitä asioita, jotka ovat sinulle tärkeitä? Arvailen vain.

Vierailija
92/326 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrität liian korkeatasoisia.

Laskea tasoa omalle tasollesi niin tärppää.

Vierailija
93/326 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chad only boyos

Vierailija
94/326 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä tapauksessa, jos nainen ei sitten kuitenkaan ole varma feminiinisyydestään tai epäilee olevansa tylsä. Siis epävarma.

Ap kertoo olevansa mukava, hauska ja varsinainen alfanaaras.

Jos ep kuvaa ulkonäkönsä realistisesti - mitä en usko hetkeäkään - tätä ketjua ei olisi.

Jos ap on tylsä ja epävarma, mikä on luultavasti aivan totta, komeilta ja hauskoilta alfamiehiltä ei luultavasti heruisi parisuhdetta vaikka ap olisikin kuin Ali Larter parhaimmillaan.

Vierailija
95/326 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Tuo asia ei selviä kun sillä että laitat kuvan, mitä yksikään täysjärkinen ihminen ei luonnollisesti tekisi.

"Minua kehutaan usein/ihmiset sanovat että" on yhtä tyhjän kanssa.

Laita muutama kuva miehistä jotka muistuttavat niitä miehiä jotka eivät vakiinnu kanssasi.

Viimeksi kun tapailin miestä niin hän näytti suunnilleen tältä:

https://p0.pikist.com/photos/562/181/man-shirt-jacket-smile-hands-in-pa…

AP

Miehen ammatti oli mikä?

Vierailija
96/326 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ylipainoinen noilla mitoilla.

Vierailija
97/326 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap satuilee minkä ehtii.

Yhtään mikään ap:n jutuissa ei ole uskottavaa.

Teoriassa voisi olla että ap:lle kelpaa vain komeimmat, itsevarmimmat, hauskimmat ja menestyneimmät pk-seudun eliittimiehet ja heille ap ei kelpaa vaikka olisikin hyvännäköinen.

Vierailija
98/326 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita Tinderiin ja muihin deittisivustoille, että haet alle 180cm pitkää miestä. Deittipalstoilla valtava määrä miehiä, joille kukaan nainen ei vastaa, koska he ovat alle 180cm pitkiä. Melkein kaikkien naisten profiileissa on minimipituusvaatimus 180cm.

Vierailija
99/326 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap satuilee minkä ehtii.

Yhtään mikään ap:n jutuissa ei ole uskottavaa.

Teoriassa voisi olla että ap:lle kelpaa vain komeimmat, itsevarmimmat, hauskimmat ja menestyneimmät pk-seudun eliittimiehet ja heille ap ei kelpaa vaikka olisikin hyvännäköinen.

Mikä tässä ei ole uskottavaa? Että olen tahtomattani sinkku?

AP

Vierailija
100/326 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaatko vuorovaikuttaa luontevasti, toisin sanoen otatko kantaa, kyseletkö, esitätkö mielipiteitäsi, oletko huumorintajuinen, osaatko antaa myönteistä palautetta, oletko ilmeikäs jne.?

En tekisi Ali Larterillakaan mitään, jos hän olisi juttukumppanina vaisu ja laimea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi