Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet eivät halua kanssani parisuhteeseen?

Vierailija
09.10.2022 |

29-vuotias nainen enkä ole ikinä seurustellut, miehiä ei tunnu kiinnostavan seurustelu joko ylipäätään tai sitten vika on kokonaan minussa. Olen ihan hyvännäköinen, sillä kelpaan kyllä muuksi seuraksi. 170 senttiä ja 60 kiloa. Luonnolliset pitkät hiukset ja pukeudun usein treenikamoihin työnikin vuoksi. En ymmärrä tätä, kaikki kaverit ovat parisuhteessa ja minusta ei ole mihinkään. Kuitenkin paljon ystäviä, koen olevani hyvä kuuntelija ja hauskakin. Auttakaa, haluan poikaystävän.

Kommentit (326)

Vierailija
61/326 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun mies kysyy palstalla samaa asiaa ja kehuu olevansa hyväkroppainen ja suht komea, kaikki lyttäävät ja tulee kommenttia "ehkä äitisi mielestä" tai "väität ja kuvittelet vain". Nyt kun AP on nainen ja väittää olevansa hyväkroppainen ja nätti, kaikki uskovat yhtään kyseenalaistamatta, että AP saattaa itse uskotella itselleen näin.

Kauneushan on kai aina katsojan silmissä, en tietenkään ole mikään missi. Useammalta eri taholta olen kuullut näyttäväni vahvasti nuorelta Ali Larterilta, tiedä sitten.

https://reviewsfrommycouch.com/wp-content/uploads/2021/09/ali-larter-fi…

AP

Vierailija
62/326 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sopivan ihmisen löytäminen on pitkälti tuurista kiinni. Sulla on vaan ollut huono tuuri. Et ole ainoa.

Olen eri mieltä. Tuurilla on hyvässä elämässä varsin vähän tekemistä.

Kyllä ne on omat teot ja valinnat. Tuuriin ei kannata turvata!

Kyllähän se tuuria on, kuka sattuu vastaan. Tottakai voi hakeutua ihmisten ilmoille, mutta tuuria on silti, ketä sattuu kohdalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/326 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet todennäköisesti tosiaan hyvännäköinen ja myös ekstrovertti ja sosiaalinen, ehkä tosi hyvässä kunnossa (jos urheilu liittyy ammattiisikin). Ehkä miehille tulee paineita kanssasi. Uskaltavat kevyeen suhteeseen, mutta ego ei kestä olla sun kanssa pidemmän päälle. Miesten kun usein täytyy tuntea olevansa jotenkin parempitasoisia kuin naisensa. Esim. kovempia urheilemaan, enemmän/paremmat sosiaaliset piirit, paremman näköinen, parempi työ, mikä nyt kenellekin on sitten se munanjatkeensa. Monestihan mies ottaa naisen, jonka pystyvät voittamaan joka lajissa, jolloin asetelma on selvä, että kuka se perheen alfa on.

Saattavat kokea sinut ns. uhaksi ja pelkäävät näyttävänsä reppanoilta sinun vierelläsi. Saavat voittonsa sillä, että ottavat kevyen suhteen kanssasi, mutteivät kestäisi virallistaa.

Niinpä. Taas feministi/vihaajan mielipide. "Kaikki miehet ovat näin..."

Höh, no en kyllä ole mikään feministi/vihaaja ja kirjoitin tuon. Satun itse olemaan hyvätuloinen ja kuten ap:kin totesi, varmaan ihan hyvännäköinen, koska vientiä sinänsä on. Vakavaa suhdetta kuitenkin vaikea saada. Edellisen miehen, johon ihastuin, kanssa oli aika selvää, että hänellä oli jotain alemmuuskomplekseja mun suhteen. Harmitti tosi paljon, koska itse tykkäsin hänestä kyllä. Kyllä se on ihan tosi asia, että sellaiset sosiaaliset ns. suositut ja hyvännäköiset naiset ja varsinkin vielä urheilulliset sellaiset saattavat olla monelle miehelle liikaa. Tarvitaan siis todella hyvällä itsetunnolla varustettu mies.

Ja jännää tässä on se, että usein naista ei yhtään haittaa, jos miehensä on parempi urheilussa, parempituloinen, paremmin työelämässä menestynyt jne. Tai en itse ole ainakaan törmännyt yhteenkään tuollaiseen naiseen, ketä miehen menestys haittaisi. Enkä todellakaan vihaa miehiä, tai mitenkään pahalla tätä sano, mutta kyllä tuo ilmiö on olemassa, että monet ns. tavalliset miehet karsastaa tietyllä tapaa liian hyviä naisia. Toki ne narsistit ja supersuositut esim. julkkismiehet jne. ei tästä kärsi, mutta jos nyt ihan tavallisista ihmisistä puhutaan.

Vierailija
64/326 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Tasokkaan miehen löytyminen suhteeseen on tosi vaikeaa myös korkeatasoisille naisille.

Ei se kyllä ole.

Riippunee ikäluokasta. Jos vaikka 35+ puhutaan, niin on se. Ja siis oletettavasti ne tasokkaat on siis eronneita, ketkä on toisella kierroksella ja hyviä vapautuu harvakseltaan.

Toki nuorena kaikki on helppoa.

Vierailija
65/326 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet todennäköisesti tosiaan hyvännäköinen ja myös ekstrovertti ja sosiaalinen, ehkä tosi hyvässä kunnossa (jos urheilu liittyy ammattiisikin). Ehkä miehille tulee paineita kanssasi. Uskaltavat kevyeen suhteeseen, mutta ego ei kestä olla sun kanssa pidemmän päälle. Miesten kun usein täytyy tuntea olevansa jotenkin parempitasoisia kuin naisensa. Esim. kovempia urheilemaan, enemmän/paremmat sosiaaliset piirit, paremman näköinen, parempi työ, mikä nyt kenellekin on sitten se munanjatkeensa. Monestihan mies ottaa naisen, jonka pystyvät voittamaan joka lajissa, jolloin asetelma on selvä, että kuka se perheen alfa on.

Saattavat kokea sinut ns. uhaksi ja pelkäävät näyttävänsä reppanoilta sinun vierelläsi. Saavat voittonsa sillä, että ottavat kevyen suhteen kanssasi, mutteivät kestäisi virallistaa.

Höh, no en kyllä ole mikään feministi/vihaaja ja kirjoitin tuon. Satun itse olemaan hyvätuloinen ja kuten ap:kin totesi, varmaan ihan hyvännäköinen, koska vientiä sinänsä on. Vakavaa suhdetta kuitenkin vaikea saada. Edellisen miehen, johon ihastuin, kanssa oli aika selvää, että hänellä oli jotain alemmuuskomplekseja mun suhteen. Harmitti tosi paljon, koska itse tykkäsin hänestä kyllä. Kyllä se on ihan tosi asia, että sellaiset sosiaaliset ns. suositut ja hyvännäköiset naiset ja varsinkin vielä urheilulliset sellaiset saattavat olla monelle miehelle liikaa. Tarvitaan siis todella hyvällä itsetunnolla varustettu mies.

Ja jännää tässä on se, että usein naista ei yhtään haittaa, jos miehensä on parempi urheilussa, parempituloinen, paremmin työelämässä menestynyt jne. Tai en itse ole ainakaan törmännyt yhteenkään tuollaiseen naiseen, ketä miehen menestys haittaisi. Enkä todellakaan vihaa miehiä, tai mitenkään pahalla tätä sano, mutta kyllä tuo ilmiö on olemassa, että monet ns. tavalliset miehet karsastaa tietyllä tapaa liian hyviä naisia. Toki ne narsistit ja supersuositut esim. julkkismiehet jne. ei tästä kärsi, mutta jos nyt ihan tavallisista ihmisistä puhutaan.

Sielunsisko siis siellä - tsemppiä meille 👍

AP

Vierailija
66/326 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa... taas nainen, joka tavoittelee vain miesten parhaimmistoa. Sitten ihmettelee, kun kelpaa vain panoksi. Tavismiehiin ei vilkaisekaan, vaikka heitä jonoksi asti olisi.

Luitkohan ollenkaan tuota kommenttia, jossa hän kertoi, että häntä oletettavasti lähestyy vain ne sellaiset kevytsuhteilijamiehet. Ja vaikka sainkin paljon kuraa siitä, kun kommentoin, että tavismiehillä ei itsetunto riitä ap:n suhteen, niin siitä tässä taas on kysymys. Monet tavalliset miehet ns. pelkää ap:n kaltaisia naisia (no ei nyt pelkää, mutteivät vakavaan suhteeseen uskailtaisi ottaa).

Vierailija
67/326 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun mies kysyy palstalla samaa asiaa ja kehuu olevansa hyväkroppainen ja suht komea, kaikki lyttäävät ja tulee kommenttia "ehkä äitisi mielestä" tai "väität ja kuvittelet vain". Nyt kun AP on nainen ja väittää olevansa hyväkroppainen ja nätti, kaikki uskovat yhtään kyseenalaistamatta, että AP saattaa itse uskotella itselleen näin.

Kauneushan on kai aina katsojan silmissä, en tietenkään ole mikään missi. Useammalta eri taholta olen kuullut näyttäväni vahvasti nuorelta Ali Larterilta, tiedä sitten.

AP

Tuo asia ei selviä kun sillä että laitat kuvan, mitä yksikään täysjärkinen ihminen ei luonnollisesti tekisi.

"Minua kehutaan usein/ihmiset sanovat että" on yhtä tyhjän kanssa.

Laita muutama kuva miehistä jotka muistuttavat niitä miehiä jotka eivät vakiinnu kanssasi.

Vierailija
68/326 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa... taas nainen, joka tavoittelee vain miesten parhaimmistoa. Sitten ihmettelee, kun kelpaa vain panoksi. Tavismiehiin ei vilkaisekaan, vaikka heitä jonoksi asti olisi.

Luitkohan ollenkaan tuota kommenttia, jossa hän kertoi, että häntä oletettavasti lähestyy vain ne sellaiset kevytsuhteilijamiehet. Ja vaikka sainkin paljon kuraa siitä, kun kommentoin, että tavismiehillä ei itsetunto riitä ap:n suhteen, niin siitä tässä taas on kysymys. Monet tavalliset miehet ns. pelkää ap:n kaltaisia naisia (no ei nyt pelkää, mutteivät vakavaan suhteeseen uskailtaisi ottaa).

Ihan täyttä höpönlöpöä.

Tuo "miehet pelkäävät" on naisten keksimä juttu, jolla asia käännetään naisten egoa hivelevästi siten että mies on huono koska pelkää naista joka on niin hyvä.

Vierailija
69/326 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

https://i.pinimg.com/originals/89/1d/85/891d8591f02c9f1fdf52065fcc45c7a…

Eli tämä kuva vastaa osapuilleen ulkonäöllistä tasoasi suihkunraikkaana ja vanhalla järjestelmäkameralla kuvattuna?

Vierailija
70/326 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko antanut ymmärtää joillekin näistä, että olet enemmän kuin kiinnostunut?

Miten he ovat vastanneet?

Olen antanut ymmärtää, mutta tälläiset keskustelut menee usein siihen että mies "ei ole valmis vakiintumaan" (vaikka ikää on 30) tai että työ/opiskelut/harrastukset vie niin paljon aikaa että haluaa keskittyä täysillä niihin. Aina olen kuulemma tosi kiva ym. mutta "wrong timing".

Ihan täyttä höpönlöpöä.

Noin sanotaan että päästään naisesta siististi eroon.

Jos kiinnostava nainen tulisi vastaan, ko. miehet olisivat kyllä halukkaita vakiintumaan.

Jep, tää on ihan totta. En tiedä miten tekisin itsestäni tarpeeksi kiinnostavan.. 

AP

Et mitenkään.

Et sinä itseäsi virittelemällä muutu riittävän kiinnostavaksi niille miehille joita tapailet. Ehkä saisit pidettyä jonkun näistä miehistä vähän aikaa, mutta ero tulisi kun paljastuisi ettet ole aito alfanainen aidolle alfamiehelle. Ne alfat ovat syntyneet ja kasvneet alfoiksi, eivät ne ole käyneet läpi surkeaa itseltuntoa ja sitten taistelleet itseään suositummiksi.

Ala tapailemaan miehiä joita voisit saada ja jotka luultavasti sopisivatkin sinulle paremmin. Ja jotta näin tapahtuisi, ole itse aloitteellinen. Älä vain odota että mies tulee ja ottaa.

Tämä.

Naisilta tulee alapeukkua aina kun luontainen alfamies ei olisikaan sopiva kaikille naisille.

Mutta ne itsevarmat ja komeat alfat ovat tottuneet olemaan komeita ja suosittuja, koko elämä on mennyt siten että naisia on helppo saada. Tyttöystäväksi haetaan alfanaarasta joka on vastaavasti täysin varma feminiinisyydestään.

Ehkä ap:lla on hyvä kroppa ja riittävän nätit kasvot että komeakin mies kiinnostuu seksuaalisesti ja haluaa tutustua. Mutta lopulta ap ei ole samassa kastissa näiden miesten kanssa.

Ap:n kanssa samassa kastissa on siis komea mies, joka ei ole niin itsevarma. Eikö niin? Vai tarkoitatko että nätin ja hyväkroppaisen naisen pitäisi tyytyä ulkoisesti huomattavasti itseään heikompitasoiseen mieheen? Turhaan minä tätä oikeastaan edes kysyn, totta kai tarkoitat. Tällä palstalla aina jostain syystä taivutellaan naisia valkkailemaan rumia miehiä.

Haha, ketkähän saattais olla taivuttelemassa?

Vierailija
71/326 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko antanut ymmärtää joillekin näistä, että olet enemmän kuin kiinnostunut?

Miten he ovat vastanneet?

Olen antanut ymmärtää, mutta tälläiset keskustelut menee usein siihen että mies "ei ole valmis vakiintumaan" (vaikka ikää on 30) tai että työ/opiskelut/harrastukset vie niin paljon aikaa että haluaa keskittyä täysillä niihin. Aina olen kuulemma tosi kiva ym. mutta "wrong timing".

Noi on just niitä top-5% -vastauksia. Ei mitään aikeita vakiintua jos voi syödä rusinat ilman että tarvitsee tehdä kompromisseja kenenkään kanssa.

Vierailija
72/326 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrität liian korkeatasoisia.

Laskea tasoa omalle tasollesi niin tärppää.

Vierailija
73/326 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja millaisia nämä "alemmuuskompleksista" kärsivät miehet olivat?

Kuten jo sanottu, syy minkä mies esittää sille että jatkaa matkaansa kohti uusia seikkailuja, on usein ns. kohteliaisuus eikä totuus.

Vierailija
74/326 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on taas naisten egotrippailua.

Ei se tuloistasi johdu.

Se johtuu siitä ettet ole riittävän kiinnostava naisena, mutta koska olet hyvätuloinen, nostat rimaa miesten sosioekonomisen statuksen suhteen. Ja miehelle sosioekonominen status on tasoa nostava tekijä.

Vierailija
75/326 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

M G T O W... M G T O W...

Vierailija
76/326 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin että heti alkaa jauhaminen siitä, että ap tavoittelee jotain kympin miehiä.

Itsekään en kelpaa parisuhteeseen. En ole ruma enkä läski, en mt-ongelmainen tai muutakaan sellaista. En vaan jostain syystä herätä mitään kiinnostusta vastakkaisessa sukupuolessa. Ja todellakin olen tehnyt aloitteita, mutta en vaan yksinkertaisesti kiinnosta ketään.

Vierailija
77/326 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Jos olet tuon näköinen ja kroppa on kunnossa niin todennäköisesti ongelma on, että yrität suhdetta miesten kanssa jotka eivät halua sitoutua eli alfa-chadit. Suhteeseen tarvitaan kaksi eli etsi sellainen mies joka myös haluaa suhdetta.

Vierailija
78/326 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvasin että heti alkaa jauhaminen siitä, että ap tavoittelee jotain kympin miehiä.

Itsekään en kelpaa parisuhteeseen. En ole ruma enkä läski, en mt-ongelmainen tai muutakaan sellaista. En vaan jostain syystä herätä mitään kiinnostusta vastakkaisessa sukupuolessa. Ja todellakin olen tehnyt aloitteita, mutta en vaan yksinkertaisesti kiinnosta ketään.

Ap kuvaa itsensä Ali Laterin näköisenä, upeakroppaisena alfanaaraana joka on lisäksi älykäs ja hauska.

Jos yksikään mies ei ole ap:ta kelpuuttanut parisuhteeseen, ei se mistään maagisesta kohtalosta tai horoskoopeistakaan johdu.

Sama kysymys sinun kanssasi. Millaisille miehille olet tehnyt aloitteita? Voin sanoa 100% varmuudella että itseäsi tasokkaammille, vaikka kuinka pitäisit heitä tavismiehinä.

Vierailija
79/326 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sisko arvota itseäsi miesten mielipiteen mukaan!!

Ymmärrän että kaipaa poikaystävää etenkin jos haluat vielä lapsia. Itse en kaipaa, lapset onneksi tehtynä ja isoja.

Itse en "kelpaa" parisuhteeseen koska minulla on oma ääni eikä minua kohdella huonosti.

Olen kai hankala, paska akka ja onnellinen ihan yksinäni mutten yksinäisenä.

Vierailija
80/326 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://i.pinimg.com/originals/89/1d/85/891d8591f02c9f1fdf52065fcc45c7a…

"Olen 29v mukava, älykäs, hauska, liikunnallinen, naisellinen ja asiansa kunnialla hoitava nainen. Yksikään mies ei ole koskaan kiinnostunut parisuhteesta vaikka olen yrittänyt löytää poikaystävän ja haluaisin kovasti seurustella"

Naisten mielestä tämä on uskotavaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän