Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet eivät halua kanssani parisuhteeseen?

Vierailija
09.10.2022 |

29-vuotias nainen enkä ole ikinä seurustellut, miehiä ei tunnu kiinnostavan seurustelu joko ylipäätään tai sitten vika on kokonaan minussa. Olen ihan hyvännäköinen, sillä kelpaan kyllä muuksi seuraksi. 170 senttiä ja 60 kiloa. Luonnolliset pitkät hiukset ja pukeudun usein treenikamoihin työnikin vuoksi. En ymmärrä tätä, kaikki kaverit ovat parisuhteessa ja minusta ei ole mihinkään. Kuitenkin paljon ystäviä, koen olevani hyvä kuuntelija ja hauskakin. Auttakaa, haluan poikaystävän.

Kommentit (326)

Vierailija
21/326 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet haluavat seurustella koska saavat siten vakipillun. Joka muuta väittää valehtelee.

Top-5% miehet eivät seurustele koska he pääsevät panemaan niin paljon kuin jaksavat seurustelematta ja vaihtelu virkistää.

Vierailija
22/326 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet todennäköisesti tosiaan hyvännäköinen ja myös ekstrovertti ja sosiaalinen, ehkä tosi hyvässä kunnossa (jos urheilu liittyy ammattiisikin). Ehkä miehille tulee paineita kanssasi. Uskaltavat kevyeen suhteeseen, mutta ego ei kestä olla sun kanssa pidemmän päälle. Miesten kun usein täytyy tuntea olevansa jotenkin parempitasoisia kuin naisensa. Esim. kovempia urheilemaan, enemmän/paremmat sosiaaliset piirit, paremman näköinen, parempi työ, mikä nyt kenellekin on sitten se munanjatkeensa. Monestihan mies ottaa naisen, jonka pystyvät voittamaan joka lajissa, jolloin asetelma on selvä, että kuka se perheen alfa on.

Saattavat kokea sinut ns. uhaksi ja pelkäävät näyttävänsä reppanoilta sinun vierelläsi. Saavat voittonsa sillä, että ottavat kevyen suhteen kanssasi, mutteivät kestäisi virallistaa.

Niinpä. Taas feministi/vihaajan mielipide. "Kaikki miehet ovat näin..."

Meinasin tulla samaa sanomaan. Varsin ahdistava maailmankuva tuolla kirjoittajalla, huh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/326 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse inhiat itseäsi niin miten ajattelet jonkun toisen mystisesti haluavan? Ihmiset on laumaeläimiä ja päätyy 95% ajasta samaan päätökseen kuin muutkin. Jokainen joskus myyntityötä tehnyt tietää ilmiön, jossa kymmenen ein jälkeen seuraava on hyvin todennäköinen ei koska oma optimismi on kaikonnut.

Sulta puuttuu bde (guuglaajis et tiedä). Itse pitää ajatella olevansa upea saalis ja valita kumppani sen mukaan. Näin olen ajatellut ha perässäni on juostu aina, ja jos on tullut pakitkin niinne on harmittanut ehkä yhden illan.

Vierailija
24/326 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mä en kelpaa ikinä kellekään ja inhottaa ihan itsekin".

"Siis eiks tää ookaan se asenne jolla on kiinnostava ja houkutteleva?"

25/326 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasokkaan miehen löytyminen suhteeseen on tosi vaikeaa myös korkeatasoisille naisille.

Vierailija
26/326 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Tasokkaan miehen löytyminen suhteeseen on tosi vaikeaa myös korkeatasoisille naisille.

Ei se kyllä ole.

Vierailija
27/326 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaatko laittaa ruokaa? Sänkytemppuja et varmasti osaa kovinkaan hyvin koska et ole päässyt opettelemaan.

Vierailija
28/326 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko antanut ymmärtää joillekin näistä, että olet enemmän kuin kiinnostunut?

Miten he ovat vastanneet?

Vierailija
29/326 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen antanut ymmärtää, mutta tälläiset keskustelut menee usein siihen että mies "ei ole valmis vakiintumaan" (vaikka ikää on 30) tai että työ/opiskelut/harrastukset vie niin paljon aikaa että haluaa keskittyä täysillä niihin. Aina olen kuulemma tosi kiva ym. mutta "wrong timing".

Vierailija
30/326 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinusta paistaa kauas, että olet pelimiesten kyntösarkaa.

Vierailija
31/326 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen antanut ymmärtää, mutta tälläiset keskustelut menee usein siihen että mies "ei ole valmis vakiintumaan" (vaikka ikää on 30) tai että työ/opiskelut/harrastukset vie niin paljon aikaa että haluaa keskittyä täysillä niihin. Aina olen kuulemma tosi kiva ym. mutta "wrong timing".

Nos sitten vaan uutta matoa koukkuun. Kyllä se oikea osuu kohdalle vielä. Auttaisiko sosiaalisen kentän laajentaminen. Eri sosiaaliluokkia, koulutustaustoja, ammatteja jne.

Vierailija
32/326 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet todennäköisesti tosiaan hyvännäköinen ja myös ekstrovertti ja sosiaalinen, ehkä tosi hyvässä kunnossa (jos urheilu liittyy ammattiisikin). Ehkä miehille tulee paineita kanssasi. Uskaltavat kevyeen suhteeseen, mutta ego ei kestä olla sun kanssa pidemmän päälle. Miesten kun usein täytyy tuntea olevansa jotenkin parempitasoisia kuin naisensa. Esim. kovempia urheilemaan, enemmän/paremmat sosiaaliset piirit, paremman näköinen, parempi työ, mikä nyt kenellekin on sitten se munanjatkeensa. Monestihan mies ottaa naisen, jonka pystyvät voittamaan joka lajissa, jolloin asetelma on selvä, että kuka se perheen alfa on.

Saattavat kokea sinut ns. uhaksi ja pelkäävät näyttävänsä reppanoilta sinun vierelläsi. Saavat voittonsa sillä, että ottavat kevyen suhteen kanssasi, mutteivät kestäisi virallistaa.

Tässä taas miesasiantuntija vauhdissa.

Mitäs osaat kertoa naisista samalla tavalla yleistäen?

Vierailija
33/326 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun mies oikeasti ihastuu naiseen, hän ei todellakaan anna opiskelukiireiden tai harrastusten pilata potentiaalista suhdetta.

Miehet joita olet tapaillut, eivät ole olleet riittävän innostuneita sinusta. Pelaat omaan tasoosi nähden ihan liian korkeatasoisessa liigassa. Ne miehet joita yrität, ovat liian hyviä sinulle.

Sun pitää joko nostaa omaa tasoasi, tai sitten alentaa vaatimustasoasi miesten suhteen.

Vierailija
34/326 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvot eivät ole nätit? Sinusta liikkuu juoruja? Jälkimmäinen voi tapahtua niin, että et koskaan uskoisi.

Vierailija
35/326 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Perusta Tinder profiili

2. Vastaanota satoja tykkäyksiin muutamassa päivässä

3. Valitse parhaat, ja käy niiden kanssa treffeillä.

Ongelma ei ole treffeille pääsy, vaan se ettei miehiä tunnu kiinnostavan mikään vakava.

AP

Miksi niitä kiinnostaisi? Mitä siitä vakavasta enää kukaan hyötyy, kun mihinkään ei voi luottaa? Itse olen pitkässä parisuhteessa ja nainen, mutta huomaan kyllä millaiseksi ihmissuhteet ovat näiden vuosikymmenien aikana muuttuneet.

Vierailija
36/326 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvot eivät ole nätit? Sinusta liikkuu juoruja? Jälkimmäinen voi tapahtua niin, että et koskaan uskoisi.

Kerropa nyt miten kun kerta aloitit.

Vierailija
37/326 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile valoa tinderin sijaan

Vierailija
38/326 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun mies oikeasti ihastuu naiseen, hän ei todellakaan anna opiskelukiireiden tai harrastusten pilata potentiaalista suhdetta.

Miehet joita olet tapaillut, eivät ole olleet riittävän innostuneita sinusta. Pelaat omaan tasoosi nähden ihan liian korkeatasoisessa liigassa. Ne miehet joita yrität, ovat liian hyviä sinulle.

Sun pitää joko nostaa omaa tasoasi, tai sitten alentaa vaatimustasoasi miesten suhteen.

Saatan hyvinkin tapailla itseäni kovatasoisempia miehiä, mutta he ovat ainoita jotka minua lähestyvät. En muista koska minua olisi viimeksi lähestynyt mies jota en pitäisi fyysisesti hyvännäköisenä ja kiinnostavana. En käytä tinderiä tai muuta, olen tavannut miehiä lähinnä työn tai harrastusten parissa tai kavereiden illanvietoissa.

AP 

Vierailija
39/326 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisista miehistä olet kiinnostunut, ja mitä olet tehnyt löytääksesi poikaystävän?

Vierailija
40/326 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan täyttä höpönlöpöä.

Noin sanotaan että päästään naisesta siististi eroon.

Jos kiinnostava nainen tulisi vastaan, ko. miehet olisivat kyllä halukkaita vakiintumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi