Miksi miehet eivät halua kanssani parisuhteeseen?
29-vuotias nainen enkä ole ikinä seurustellut, miehiä ei tunnu kiinnostavan seurustelu joko ylipäätään tai sitten vika on kokonaan minussa. Olen ihan hyvännäköinen, sillä kelpaan kyllä muuksi seuraksi. 170 senttiä ja 60 kiloa. Luonnolliset pitkät hiukset ja pukeudun usein treenikamoihin työnikin vuoksi. En ymmärrä tätä, kaikki kaverit ovat parisuhteessa ja minusta ei ole mihinkään. Kuitenkin paljon ystäviä, koen olevani hyvä kuuntelija ja hauskakin. Auttakaa, haluan poikaystävän.
Kommentit (326)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet todennäköisesti tosiaan hyvännäköinen ja myös ekstrovertti ja sosiaalinen, ehkä tosi hyvässä kunnossa (jos urheilu liittyy ammattiisikin). Ehkä miehille tulee paineita kanssasi. Uskaltavat kevyeen suhteeseen, mutta ego ei kestä olla sun kanssa pidemmän päälle. Miesten kun usein täytyy tuntea olevansa jotenkin parempitasoisia kuin naisensa. Esim. kovempia urheilemaan, enemmän/paremmat sosiaaliset piirit, paremman näköinen, parempi työ, mikä nyt kenellekin on sitten se munanjatkeensa. Monestihan mies ottaa naisen, jonka pystyvät voittamaan joka lajissa, jolloin asetelma on selvä, että kuka se perheen alfa on.
Saattavat kokea sinut ns. uhaksi ja pelkäävät näyttävänsä reppanoilta sinun vierelläsi. Saavat voittonsa sillä, että ottavat kevyen suhteen kanssasi, mutteivät kestäisi virallistaa.
Heidän täytyy tuntea noin, koska naiset etsivät itseään parempitasoisempia miehiä. Et voi kääntää asia niinpäin, että kyse olisi jostain miesten pikkumaisuudesta, kun asia on ihan tilastoilla tai Tinderillä havaittavissa.
Toki on sitten varmaan tapauksia, joissa mies ja nainen seurustelevat olosuhteissa, joissa nainen näyttäisi olevan parempitasoinen. Kaikki miehistä eivät ehkä pysty hyväksymään sitä, että suhde kestää, koska ulkopuolisten faktojen valossa ennuste näyttää huonolta ja he lähtevät suhteesta, että eivät tulisi jätetyiksi ja vaihdetuksi parempaan. Voi myös olla, että mies ei ole oppinut sanoittamaan omia vahvuuksiaan ja tarvitsisi apua siinä.
En jaksa uskoa että naiset enää nykyään järjestään etsisivät aina itseään parempitasoisia miehiä, varsinkaan materiaalisesti. Mutta se mihin uskon kyllä on se että naiset kiinnostuvat yleensä miehistä joissa on tiettyä itsevarmuutta ja jotka ova sinut itsensä kanssa. Se ei ole läheskään aina sitä että mies olisi jotenkin varsinaisesti menestynyt vaan että hän uskaltaa rohkeasti olla mitä on ja on liikkeellä sellaisella "tätä minä olen, ota tai jätä" asenteella.
Muistan kun tapasin oman mieheni niin se mihin kiinnitin kaikkein eniten huomiota oli juuri se että hän ei esittänyt mitään tai yrittänyt tehdä minuun mitään vaikutusta. Hän vain oli se mitä oli. Eikä hän myöskään minkään pelimiesteorioiden mukaan taas dissannutkaan minua lainkaan eli oli nimenomaan luonnolisen tuntuinen ja kykeni erittäin hyvään ja avoimeen keskusteluun.
Et jaksa uskoa, mutta parisuhdetilastot kertovat omaa karua totuuttaan.
Toki, se selitellään naisten koulutustasovaatimuksilla, eikä tietenkään huonommin tienaavaa voi ottaa...
Eli jos ette etsi erityisesti sellaista miestä, niin jotenkin hassusti vain jätätte ne miehet huomioimatta.
No jos naisten pariutuminen parempituloisten kanssa korreloin sen kanssa että miehet noin yleisestikin ansaitsevat naisia enemmän niin en nyt suoraan vetäisi siitä johtopäätöstä että se parempituloisuus on ainoa syy. Ennemminkin se on seuraus.
Mikä estää naisia kouluttautumasta alalle jossa maksetaan?
Vastaus: he eivät tarvitse rahaa parisuhteen muodostamiseksi. Sitä tarvitaan vain miehiltä.
Yleensä esim. se että se ala ei kiinnosta sitten pätkäkään. Eli se sama asia jonka takia miehet eivät ota naisia joista eivät ole ollenkaan kiinnostuneita.
Raha kun ei ole ainoa tekijä jonka perusteella joku ammatti tai työ valitaan. Sen työn pitää myös kiinnostaa jollain tasolla jotta sitä jaksaa tehdä ja sitä ensin opiskella.
Jos menee johonkin työhän vain rahan takia niin se on ihan sama kuin ottaa puoliso vain seksin takia.
Mitä sanotte hoitajat?
Miten se tähän liittyy? Ei todellakaan jokainen alan jättänyt hoitaja ole mennyt mihinkään parempipalkkaiseen työhän vaan esim. vain työhön joka on vähemmän stressaavaa, työajoiltaan säännöllisempää jne.
He hakivat ratkaisua rahalla, ei työolojen muutosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ehkä "kelvannut muuksi seuraksi" liiankin usein
Se että tykkää seksistä ei pitäisi olla este parisuhteelle, ja kyllä - kun ei ole ikinä ollut parisuhteessa niin tottakai on tullut oltua useammassa tapailusuhteessa.
Pidän itseäni ihan tasokkaana - maisteri, hyvä työpaikka, tienaan tarpeeksi, urheilen ja harrastan.
Itse olen miettinyt että ehkä olen välillä liiankin oma itseni, en peittele kiusoittelevaa ja humoristista luonnettani ja olen todella kilpailuhenkinen. Olen extrovertti tiettyyn pisteeseen asti, mutta kuuntelen toista mielelläni ja annan aikaani.Mutta tätä tasojuttua en edelleenkään ymmärrä - olen tehnyt aloitteita ja ne on aina otettu hyvin eli siitä on jotain alkanut. Toisaalta minua eivät lähesty muut kuin miehet joiden koen olevan hyvännäköisiä ja kivoja. Ja samalla lailla käyttäydyn kaikkien kanssa, ulkonäöstä huolimatta.
AP
Maisteri joka ei osaa kirjoittaa ekstrovertti? Mielenkiintoista.
No, olet siis luonnevikainen kusipää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattele niin, ettet itsekään VIELÄ halua sitoutua. Se vetää puoleensa miehiä. Sinua ei saa helposti.
Käy treffeillä, vertaile ja arvioi miehiä. Laita heidät kilpailemaan huomiostasi.
Tämä tepsii.
Tämä muuten toimii, kokeiltu on ja toimii!! Miehet kiinnostuu juurikin siitä naisesta joka ei vaikuta olevan heistä kiinnostunut ja kun sulle ei kelpaa kuka vain ja et epätoivoisesti etsi, sen huomaa sinusta ja vaikutat kerta kaikkiaan kiinnostavalta. Ja kun tämä on todellinen tuntemuksesi, niin mönkään menevät jutut ei tunnu niin isoilta ja et jää suotta märehtimään mitään turhia suhdevirityksiä, vaan menet kohti sitä mitä oikeasti toivotkin.
Toimii vain ja ainoastaan naisilla joista kiinnostutaan muutenkin usein. Jos minä olisin alkanut nihkeäksi ja vaikeasti tavoiteltavaksi niin minua ei olisi lähestynyt nekään vähät miehet jotka minusta nyt kiinnostuivat.
No, oma kokemukseni perustuu siihen, että en ole mitenkään erityisen kaunis, mutta en kyllä rumakaan. Kaikki lähtee kuitenkin itsestä. Hain itsekin vuosia kumppania, taustalla oli kyllä toive, että tämä kumppani jotenkin parantaisi elämääni, johon en ollut ihan tyytyväinen. Muutaman kriisin jälkeen ymmärsin, että minun on kerta kaikkiaan muututtava itse ja alettava viihtymään täysillä omassa elämässäni. Ja näin tein, ihan itse. Ja tämän jälkeen minusta tuli kiinnostava ihminen. Vaikka en kaunotar olekaan, mutta minulle on sanottu, että minun lähelläni on miellyttävää olla ja se johtuu vain ja ainoastaan siitä, että nautin suuresti omasta seurastani, enkä tarvitse ketään parantamaan elämääni. Jakamaan toki, mutta ei parantamaan.
Onko sinulla hyvä itsetunto?
Oletko avoin rakkaudelle vai epätoivoinen?
Kelpaako sinulle vain superkomeat ja hyvässä asemassa olevat miehet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että tykkää seksistä ei pitäisi olla este parisuhteelle, ja kyllä - kun ei ole ikinä ollut parisuhteessa niin tottakai on tullut oltua useammassa tapailusuhteessa.
Pidän itseäni ihan tasokkaana - maisteri, hyvä työpaikka, tienaan tarpeeksi, urheilen ja harrastan.
Itse olen miettinyt että ehkä olen välillä liiankin oma itseni, en peittele kiusoittelevaa ja humoristista luonnettani ja olen todella kilpailuhenkinen. Olen extrovertti tiettyyn pisteeseen asti, mutta kuuntelen toista mielelläni ja annan aikaani.Mutta tätä tasojuttua en edelleenkään ymmärrä - olen tehnyt aloitteita ja ne on aina otettu hyvin eli siitä on jotain alkanut. Toisaalta minua eivät lähesty muut kuin miehet joiden koen olevan hyvännäköisiä ja kivoja. Ja samalla lailla käyttäydyn kaikkien kanssa, ulkonäöstä huolimatta.
AP
Mikään noista asioista ei tee susta tasokasta.
Riippuu ihan mistä "piireistä" mies tulee. On paljon miehiä joille on tärkeää myös se että naisen voi huoletta esitellä vanhemmille ja suvulle ja silloin esim. korkea koulutus ja hyvätyö on ihan hyvä valtti naisella.
Ei tuollaisia kyllä paljoa ole. Tietenkin hyvä koulutus ja korkea tulotaso on positiivinen asia naisessa joka on muutenkin kiinnostava ja seksikäs, mutta kyllä sellaiset on ihan pientä vähemmistöä, joille ne ratkaisee. Sitäpaitsi sen mukavan, kiinnostavan ja seksikkään voi joka tapauksessa laittaa opiskelemaan, jos se on tärkeää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Perusta Tinder profiili
2. Vastaanota satoja tykkäyksiin muutamassa päivässä
3. Valitse parhaat, ja käy niiden kanssa treffeillä.Ongelma ei ole treffeille pääsy, vaan se ettei miehiä tunnu kiinnostavan mikään vakava.
AP
Miksi niitä kiinnostaisi? Mitä siitä vakavasta enää kukaan hyötyy, kun mihinkään ei voi luottaa? Itse olen pitkässä parisuhteessa ja nainen, mutta huomaan kyllä millaiseksi ihmissuhteet ovat näiden vuosikymmenien aikana muuttuneet.
Halu saada perhe ja lapsia voisi olla yksi syy, miksi miehet pariutuvat. Muusta syystä ei naisenkaan enää kannata pariutua, koska parisuhteesta on myös rasitetta ja aikaa menee paljon hukkaan. Tosin mies voi vaan haluta lapsen ja häipyä sen jälkeen. Mutta perinteinen parisuhde ei ole enää nykymaailmaa. Kun miehillä on liikaa valinnanvaraa niin meno on tällaista. Pelimiehistä pahimmat jäävät usein lapsettomiksi ja moni siitä vanhemmiten kärsiikin.
Huomaa että naiset hakevat hyötyä
Miehet hakevat enemmän hyötyä ja tutkimusten mukaan mies hyötyy suhteesta enemmän. Tämä on naisen syytä tiedostaa, ettei rakenna elämäänsä miehen varaan, joka voi yhtäkkiä vain lähteä. Juurihan miehet ovat hokeneet, etteivät halua naista kuin seksiin. Kyllä oppi menee perille, kun hyötynäkökulmaa koko ajan korostetaan miesten puolelta.
Tutkimusten mukaan miehet eivät hyödy suhteista enempää kuin naiset.
Nyt puhutaan tutkimuksesta jossa seurattiin samoja miehiä ja naisia ennen suhdetta vs sinkkuina.
"Tutkimus" jossa verrataan vain sinkkuja vs pariutuneita sukupuolittain ei ole validi.
Esimerkiksi:
- me tiedämme että onnellisuuden kanssa korreloi voimakkaimmin varallisuus
- me tiedämme että varallisuus lisää miehen mahdollisuuksia pariutua ja vähentää naisen haluja pariutua
Sä oot sinkku koska sä kelpuutat vain alfan jolla on miljoonat tilillä, statusduuni ym
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattele niin, ettet itsekään VIELÄ halua sitoutua. Se vetää puoleensa miehiä. Sinua ei saa helposti.
Käy treffeillä, vertaile ja arvioi miehiä. Laita heidät kilpailemaan huomiostasi.
Tämä tepsii.
Tämä muuten toimii, kokeiltu on ja toimii!! Miehet kiinnostuu juurikin siitä naisesta joka ei vaikuta olevan heistä kiinnostunut ja kun sulle ei kelpaa kuka vain ja et epätoivoisesti etsi, sen huomaa sinusta ja vaikutat kerta kaikkiaan kiinnostavalta. Ja kun tämä on todellinen tuntemuksesi, niin mönkään menevät jutut ei tunnu niin isoilta ja et jää suotta märehtimään mitään turhia suhdevirityksiä, vaan menet kohti sitä mitä oikeasti toivotkin.
Toimii vain ja ainoastaan naisilla joista kiinnostutaan muutenkin usein. Jos minä olisin alkanut nihkeäksi ja vaikeasti tavoiteltavaksi niin minua ei olisi lähestynyt nekään vähät miehet jotka minusta nyt kiinnostuivat.
No, oma kokemukseni perustuu siihen, että en ole mitenkään erityisen kaunis, mutta en kyllä rumakaan. Kaikki lähtee kuitenkin itsestä. Hain itsekin vuosia kumppania, taustalla oli kyllä toive, että tämä kumppani jotenkin parantaisi elämääni, johon en ollut ihan tyytyväinen. Muutaman kriisin jälkeen ymmärsin, että minun on kerta kaikkiaan muututtava itse ja alettava viihtymään täysillä omassa elämässäni. Ja näin tein, ihan itse. Ja tämän jälkeen minusta tuli kiinnostava ihminen. Vaikka en kaunotar olekaan, mutta minulle on sanottu, että minun lähelläni on miellyttävää olla ja se johtuu vain ja ainoastaan siitä, että nautin suuresti omasta seurastani, enkä tarvitse ketään parantamaan elämääni. Jakamaan toki, mutta ei parantamaan.
Ja tässä on selitys myyttiin että pariutuminen parantaa miesten elämää ja heikentää naisten elämää.
Ei, vaan naiset joilla on pinkka kunnossa, ovat haluttomampia pariutumaan. Naiset joilla on tarpeilta, eli elämästä puuttuu jotain, ovat halukkaampia pariutumaan. Alas, sinkkunaiset vaikuttavat onnellisemmilta. Mutta ei siksi että sinkkuus tekisi onnellisemmaksi, vaan koska he olivat onnellisia alun perinkin.
Miehellä taas pitää olla pinkka kunnossa jotta hän vaikuttaisi naisista kiinnostavalta, ja miehet ovat halukkaampia ottamaan "miehekkään" naisen tarpeiden täyttäjän roolin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yrität liian korkeatasoisia.
Laskea tasoa omalle tasollesi niin tärppää.
Tyytyisivätkö ne miehet sitten seksittömään ja hellyydettömään suhteeseen? Koska jos ap ei kokisi heitä puoleensavetäviksi ja haluttaviksi, niin eipä sellaisessa suhteessa seksiä ja hellyyttä olisi. Jos taas ap kokee jonkun puoleensavetäväksi ja haluttavaksi, niin silloinhan hänen ei tarvitse "laskea tasoa".
Milloinhan saisin vastauksen tähän kysymykseen? Monta kertaa olen sen esittänyt, mutta kukaan ei kommentoi. Kuinka moni teistä keskustelussa olevista sinkkumiehistä tyytyisi seksittömään suhteeseen, jossa nainen ei muutenkaan pitäisi teitä haluttavana, ei katselisi ihaillen ja rakastavasti, ei hakeutuisi lähelle ja koskettaisi jne?
Kaikki parisuhteessa olevat miehet taas tietää että naisilta loppuu mielenkiinto seksiin kun lapsiluku on täynnä.
Miksi, jos seksi on ollut hyvää ja heitä(kin) tyydyttävää? Oikeastiko ajattelet, että naiset ovat pohjimmiltaan aseksuaaleja? Silloinhan yksikään nainen ei edes pettäisi miestään, jos noin olisi.
Tietysti, ei naisia kiinnosta seksi. Sen verran sitä harrastetaan kun on pakko että saa haluamansa.
Jos nainen harrastaa säännöllisesti seksiä, se johtuu siitä että hän laskeskelee pitävänsä miehen sillä.
Seksiä haluavat naiset kärsivät hysteriasta joka on mielisairaus. Nykyään siihen on hyvät lääkkeet kuten onnellisuus- ja e-pillerit jotka vievät halut tehokkaasti. Ei tarvitse näitä naisia sulkea enää mielisairaalaan.
Ei naiset halua seksiä jolleivat he saa siitä jotain muuta.
Joskus se on lapsia, myöhemmin tarvittaessa miehen tuoma varallisuus parisuhteenseen, jossa seksi on ikävä kotityö muiden ohessa.
Tosin pyykki pestään mielummin kuin harrastetaan seksiä, siinä mielessä se on hieman ikävämpi kotityö naisille.
Jos seksistä saa nautintoa ja orgasmin, se on se mitä seksin kautta haetaan. Kannattaa siis tarjota naiselle hyvää seksiä, niin he haluavat sitä seksin itsensä takia.
Vierailija kirjoitti:
Kuvien avulla jokainen meistä kertoo omaa tarinaa. Yksi profiilikuva saattaa ratkaista halun laittaa viestiä.
Voitko avata millainen on hyvä kuva naisten mielestä?
Tälleen miehenä tuntuu että arvottaisin ihan eri asioita, ja mun mielestä hyvä kuva olis semmonen mitä tässä ketjussa aiemmin kuvattiin väsyneeksi, ei panostettu tarpeeksi jne.
Mitkä asiat toistuvat mies-/naisystävässäsi`? Mikä asia ärsytti eniten edellisessä kumppanissa?
Pikkuveljeni väitti, että jos miesystäväni seisoisi kymmenen muun satunnaisen miehen joukossa, hän löytäisi ulkonäön ja kolmen kysymyksen avulla oikean kaverin joukosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yrität liian korkeatasoisia.
Laskea tasoa omalle tasollesi niin tärppää.
Tyytyisivätkö ne miehet sitten seksittömään ja hellyydettömään suhteeseen? Koska jos ap ei kokisi heitä puoleensavetäviksi ja haluttaviksi, niin eipä sellaisessa suhteessa seksiä ja hellyyttä olisi. Jos taas ap kokee jonkun puoleensavetäväksi ja haluttavaksi, niin silloinhan hänen ei tarvitse "laskea tasoa".
Milloinhan saisin vastauksen tähän kysymykseen? Monta kertaa olen sen esittänyt, mutta kukaan ei kommentoi. Kuinka moni teistä keskustelussa olevista sinkkumiehistä tyytyisi seksittömään suhteeseen, jossa nainen ei muutenkaan pitäisi teitä haluttavana, ei katselisi ihaillen ja rakastavasti, ei hakeutuisi lähelle ja koskettaisi jne?
Kaikki parisuhteessa olevat miehet taas tietää että naisilta loppuu mielenkiinto seksiin kun lapsiluku on täynnä.
Miksi, jos seksi on ollut hyvää ja heitä(kin) tyydyttävää? Oikeastiko ajattelet, että naiset ovat pohjimmiltaan aseksuaaleja? Silloinhan yksikään nainen ei edes pettäisi miestään, jos noin olisi.
Tietysti, ei naisia kiinnosta seksi. Sen verran sitä harrastetaan kun on pakko että saa haluamansa.
Jos nainen harrastaa säännöllisesti seksiä, se johtuu siitä että hän laskeskelee pitävänsä miehen sillä.
Seksiä haluavat naiset kärsivät hysteriasta joka on mielisairaus. Nykyään siihen on hyvät lääkkeet kuten onnellisuus- ja e-pillerit jotka vievät halut tehokkaasti. Ei tarvitse näitä naisia sulkea enää mielisairaalaan.
Ei naiset halua seksiä jolleivat he saa siitä jotain muuta.
Joskus se on lapsia, myöhemmin tarvittaessa miehen tuoma varallisuus parisuhteenseen, jossa seksi on ikävä kotityö muiden ohessa.
Tosin pyykki pestään mielummin kuin harrastetaan seksiä, siinä mielessä se on hieman ikävämpi kotityö naisille.
Jos seksistä saa nautintoa ja orgasmin, se on se mitä seksin kautta haetaan. Kannattaa siis tarjota naiselle hyvää seksiä, niin he haluavat sitä seksin itsensä takia.
t. lahna joka ei ota itse mitään vastuuta nautinnostaan
Vierailija kirjoitti:
Muistan yhden naisen joka kirjoitteli aiheesta, postasi joskus omat kuvansakin.
Sellainen ihan ok kroppa, laihaläski kylläkin. Kasvoiltaan kertoi olevansa tavis, nuorempana mielestään ruma. Ihmetteli miksei miehiä kiinnosta mikään vakava.
Oli kuulemma kiinnostunut tavallisista, ystävällisen näköisistä miehistä. Kun pyydettiin postaamaan esimerkkikuvia, miehet olivat lihaksikkaita salialfoja. Kaikilla metsästäjän viirusilmät, kulmikkaat kasvot, ja ylimielinen pelimiehen ilme.
Voi miettiä minkä tasoisia miehiä ap tavoittelee. Niitä 30v komeita pelimiehiä joilla ei ole kiire pariutua kun naisia riittää.
Miltä näyttää metsästäjän viirusilmät?? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3. Valitse parhaat, ja käy niiden kanssa treffeillä.Ongelma ei ole treffeille pääsy, vaan se ettei miehiä tunnu kiinnostavan mikään vakava.
AP
Miksi niitä kiinnostaisi? Mitä siitä vakavasta enää kukaan hyötyy, kun mihinkään ei voi luottaa? Itse olen pitkässä parisuhteessa ja nainen, mutta huomaan kyllä millaiseksi ihmissuhteet ovat näiden vuosikymmenien aikana muuttuneet.
Halu saada perhe ja lapsia voisi olla yksi syy, miksi miehet pariutuvat. Muusta syystä ei naisenkaan enää kannata pariutua, koska parisuhteesta on myös rasitetta ja aikaa menee paljon hukkaan. Tosin mies voi vaan haluta lapsen ja häipyä sen jälkeen. Mutta perinteinen parisuhde ei ole enää nykymaailmaa. Kun miehillä on liikaa valinnanvaraa niin meno on tällaista. Pelimiehistä pahimmat jäävät usein lapsettomiksi ja moni siitä vanhemmiten kärsiikin.
Et ole varmaan koskaan ollut oikeasti parisuhteessa, tai sitten olet tosi nuori. Kyllä se on vaikka 60-vuotiaanakin kiva juttu, että on joku, jonka kanssa lähteä viikonloppuna mökille, mennä Oopperajuhlille, käydä ravintolassa syömässä, viettää koti-iltaa kaulakkain. Ei tarvi enää tehdä lapsia, vaan ihan vaan sitä parisuhdetta haetaan. On se aika pinnallista joka viikonlopulle etsiä jotain uutta säätöä.
Ja itse olen melkein 40v, vierestä katsonut 60v työkavereideni juttuja. Lapset mulla on tehty jo, että kyllä ihan toivoisin sitä kumppania elämään jatkossa. Yhteen ei tarvi muuttaa, jos siitä tulee hankaluuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Sulla on todennäköisesti sama ongelma kuin mullakin (ja mäkin sovin tuohon listaan ja kuvaamaasi käytökseen). On tottakai helppoa saada miehiä kevyeen suhteeseen, mutta luulen, että heillä menee ns. pupu pöksyyn, jos pitäisi vakinaistaa. Yhdellä oli merkittävästi pienemmät tulot kuin mulla ja vaikka kuinka koitin näyttää, ettei mua yhtään haittaa, niin häntä varmaan haittasi. Toiset taas heti kättelyssä jotenkin eivät ollenkaan kestä sitä, että nainenkin haluaa ja nauttii seksistä (mitä ihmettä?!). Kaikenlaista.
Ei ole helppoa löytää hyväitsetuntoista miestä.
Ei se riman alentaminen toimi, jollei halua laskea elämänlaatua aika rankasti.
Miehet arvioivat itsensä yläkanttiin, naiset sen sijaan usein vähättelevät itseään.
Tullut sivusta nähtyä, miten 165 cm/ 100 kg ja pelkän peruskoulun käynyt ja tukien varassa elävä mies arvioi tasoisekseen itseään nuorempaa, normaalipainoisia, työssä käyvää akateemista naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Sanotko miehille ekalla deitillä että haet vakavaa parisuhdetta?? Sähän työnnät ne luotasi. Deittailun tarkoitushan on pitää hauskaa yhdessä, katsoa ensin onnistuuko se sinun kanssasi. Seksiä toisen tai viimeistään kolmannen deitin päätteeksi, taas miehet katsovat miten hyvin se teiltä onnistui, yleensä silloin alamme ajattelemaan "tuon muijan kanssa kaikki natsaa hmm vois sitä olla ehkä jopa parisuhteessa". Älä hypi suoraan tohon "vakavaan" kun ette alussa tiedä millainen se toinen ihminen olisi parisuhteessa.
-mies
Unohdit mainita, että se sun unelmanainen ei ole harrastanut seksiä kuin 1-2 poikaystävän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ei se riman alentaminen toimi, jollei halua laskea elämänlaatua aika rankasti.
Miehet arvioivat itsensä yläkanttiin, naiset sen sijaan usein vähättelevät itseään.
Tullut sivusta nähtyä, miten 165 cm/ 100 kg ja pelkän peruskoulun käynyt ja tukien varassa elävä mies arvioi tasoisekseen itseään nuorempaa, normaalipainoisia, työssä käyvää akateemista naista.
Ja kun siitä riman alentamisesta täällä jauhetaan, niin tämä ukkeli ei selvästi olisi kelpuuttanut sen naisen kaveria eli minua, koska normaalipainon yläraja ylittyy muutamalla kilolla eikä tukkakaan ollut silloin pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Olet todennäköisesti tosiaan hyvännäköinen ja myös ekstrovertti ja sosiaalinen, ehkä tosi hyvässä kunnossa (jos urheilu liittyy ammattiisikin). Ehkä miehille tulee paineita kanssasi. Uskaltavat kevyeen suhteeseen, mutta ego ei kestä olla sun kanssa pidemmän päälle. Miesten kun usein täytyy tuntea olevansa jotenkin parempitasoisia kuin naisensa. Esim. kovempia urheilemaan, enemmän/paremmat sosiaaliset piirit, paremman näköinen, parempi työ, mikä nyt kenellekin on sitten se munanjatkeensa. Monestihan mies ottaa naisen, jonka pystyvät voittamaan joka lajissa, jolloin asetelma on selvä, että kuka se perheen alfa on.
Saattavat kokea sinut ns. uhaksi ja pelkäävät näyttävänsä reppanoilta sinun vierelläsi. Saavat voittonsa sillä, että ottavat kevyen suhteen kanssasi, mutteivät kestäisi virallistaa.
No on kylä vaikea olla mies, miten yleensä pystytte elämään kun päänne on noin sekaisin?
Laitas lähde väitteellesi, tuotakin omien mielipiteiden esittämistä totuuksina on tässäkin ketjussa kritisoitu.