Miksi miehet eivät halua kanssani parisuhteeseen?
29-vuotias nainen enkä ole ikinä seurustellut, miehiä ei tunnu kiinnostavan seurustelu joko ylipäätään tai sitten vika on kokonaan minussa. Olen ihan hyvännäköinen, sillä kelpaan kyllä muuksi seuraksi. 170 senttiä ja 60 kiloa. Luonnolliset pitkät hiukset ja pukeudun usein treenikamoihin työnikin vuoksi. En ymmärrä tätä, kaikki kaverit ovat parisuhteessa ja minusta ei ole mihinkään. Kuitenkin paljon ystäviä, koen olevani hyvä kuuntelija ja hauskakin. Auttakaa, haluan poikaystävän.
Kommentit (326)
Vierailija kirjoitti:
Ei se riman alentaminen toimi, jollei halua laskea elämänlaatua aika rankasti.
Miehet arvioivat itsensä yläkanttiin, naiset sen sijaan usein vähättelevät itseään.
Tullut sivusta nähtyä, miten 165 cm/ 100 kg ja pelkän peruskoulun käynyt ja tukien varassa elävä mies arvioi tasoisekseen itseään nuorempaa, normaalipainoisia, työssä käyvää akateemista naista.
Mutta olihan hän mies!
Ap on useassa viestissä todennut että häntä lähestyvät vain hänestä komeat, sujuvasti puhuvat ja muutenkin laadukkaat miehet. Nämä eivät ole kuitenkaan kiinnostuneet mistään vakavammasta hänen kanssaan. Vedetäämpä tästä ranskalaisilla viivoilla johtopäätöksiä, joista osa varmasti menee näin vähillä tiedoilla metsään.
- Ap on kaunis, mutta ei selvästikään helposti lähestyttävä. Kaunis siksi, että muuten komeat miehet eivät lähestyisi ja vaikeasti lähestyttävä siksi, koska rumat eivät sitä tee.
- Koska Ap ei ole helposti lähestyttävä, pitää miehen olla poikkeuksellisen itsevarma ja ektroverttinen, joka ei välttämättä edes tarvitse juurikaan Ap:n aktiivista panosta keskusteluun pitääkseen keskustelun ja tunnelman yllä.
- Kuten tiedämme, niin harjoitus tekee mestarin ja että mestarit harjoittelevat aina. Eli sanoisin että on melko suuri todennäköisyys sille, että Ap:ta lähestyvä sujuva flirttailija on hyvin rutinoitunut ja hionut käyttäytymisensä naisia yleisesti viehättäväksi. Hän on saanut onnistumisia, mikä näkyy Ap:lle itseluottamuksena ja heittäytymiskykynä.
- Komealla sujuvasti käyttäytyvällä ja aktiivisesti seuraa etsivällä miehellä on paljon kysyntää ja mahdollisuuksia parisuhteeseen niin halutessaan. Jos Ap haluaa tällaisen miehen itsensä kanssa parisuhteeseen, niin hänen on kysyttävä että mikä tekee hänestä paremman kuin miehen muista vaihtoehdoista. Niistä jotka eivät ole ennen Ap:ta kelvanneet ja niistä jotka tulevat mahdollisesti Ap:n jälkeen.
- Jos Ap:sta tuntuu, että passiivinen pelimiesten "aikuistumisen" odottaminen ei enää kiinnosta, niin vaihtoehtona on aina niin epämiellyttävä aktiivisuuden lisääminen ja muiden kuin aloitteita tekevien komeiden miesten lisääminen vaihtoehdoksi. Ehkä sieltä löytyy joku sen verran passiivinen/ujo komea mies, joka ei juuri passiivisuutensa takia ole löytänyt parisuhdetta. Aktiiviset parisuhdetta etsivät komeat sinkkumiehet on niitä naisten yksisarvisia, joita kaikki tavoittelevat, mutta harva löytää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yrität liian korkeatasoisia.
Laskea tasoa omalle tasollesi niin tärppää.
Tyytyisivätkö ne miehet sitten seksittömään ja hellyydettömään suhteeseen? Koska jos ap ei kokisi heitä puoleensavetäviksi ja haluttaviksi, niin eipä sellaisessa suhteessa seksiä ja hellyyttä olisi. Jos taas ap kokee jonkun puoleensavetäväksi ja haluttavaksi, niin silloinhan hänen ei tarvitse "laskea tasoa".
Milloinhan saisin vastauksen tähän kysymykseen? Monta kertaa olen sen esittänyt, mutta kukaan ei kommentoi. Kuinka moni teistä keskustelussa olevista sinkkumiehistä tyytyisi seksittömään suhteeseen, jossa nainen ei muutenkaan pitäisi teitä haluttavana, ei katselisi ihaillen ja rakastavasti, ei hakeutuisi lähelle ja koskettaisi jne?
Kaikki parisuhteessa olevat miehet taas tietää että naisilta loppuu mielenkiinto seksiin kun lapsiluku on täynnä.
Miksi, jos seksi on ollut hyvää ja heitä(kin) tyydyttävää? Oikeastiko ajattelet, että naiset ovat pohjimmiltaan aseksuaaleja? Silloinhan yksikään nainen ei edes pettäisi miestään, jos noin olisi.
Tietysti, ei naisia kiinnosta seksi. Sen verran sitä harrastetaan kun on pakko että saa haluamansa.
Jos nainen harrastaa säännöllisesti seksiä, se johtuu siitä että hän laskeskelee pitävänsä miehen sillä.
Seksiä haluavat naiset kärsivät hysteriasta joka on mielisairaus. Nykyään siihen on hyvät lääkkeet kuten onnellisuus- ja e-pillerit jotka vievät halut tehokkaasti. Ei tarvitse näitä naisia sulkea enää mielisairaalaan.
Ei naiset halua seksiä jolleivat he saa siitä jotain muuta.
Joskus se on lapsia, myöhemmin tarvittaessa miehen tuoma varallisuus parisuhteenseen, jossa seksi on ikävä kotityö muiden ohessa.
Tosin pyykki pestään mielummin kuin harrastetaan seksiä, siinä mielessä se on hieman ikävämpi kotityö naisille.
Jos seksistä saa nautintoa ja orgasmin, se on se mitä seksin kautta haetaan. Kannattaa siis tarjota naiselle hyvää seksiä, niin he haluavat sitä seksin itsensä takia.
t. lahna joka ei ota itse mitään vastuuta nautinnostaan
Aina yhtä mielenkiintoinen kommentti.
Jos voisin itse nuolla itseäni, niin en kai minä miestä siihen tarvitsisi. Sormilla voin hoidella itseni ja siksi juuri miehen pitää tarjota jotain parempaa, jotta haluaisin seksiä hänen kanssaan.
eri
Mä harrastan liikuntaa päivittäin. Yritin löytää tinderistä liikunnallisen ja fiksun miehen. Ei löytynyt. En ole mikään rumilus, joten en kiinnostu rumista miehistä. Enkä myöskään epätavallisen lyhyistä kun olen itse keskipituinen. Mutta ne sporttimuehetkin vaan halus netflux ja chill
Vierailija kirjoitti:
Mä harrastan liikuntaa päivittäin. Yritin löytää tinderistä liikunnallisen ja fiksun miehen. Ei löytynyt. En ole mikään rumilus, joten en kiinnostu rumista miehistä. Enkä myöskään epätavallisen lyhyistä kun olen itse keskipituinen. Mutta ne sporttimuehetkin vaan halus netflux ja chill
Kirjoita selkeästi Tinderissä, että etsit lihaksikasta, paksuhiuksista ja tummaa miesmallia. Ja että et kiinnostu rumista miehistä. Saat sitten tasoisesi miehen, joka ajattelee samalla tavalla sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Tasottomilla miehillä on aina sama konsti käytössä: murentamalla naisen itsetuntoa voi saada itseään tasokkaamman eli nuoremman, kauniimman ja koulutetumman kiikkuun.
Konsti myös toimii, koska akateemisilla miehillä on akateemisia naisia useammin yhtä koulutettu puoliso. Moni nainen jää jonkun röyhkeän rotan loukkuun vähättelemään sen tavoin itseään.
Tasottomat miehet eivät edes puhu naisille.
Naisille ei kelpaa mikään. Komea top 10 mies vaan.
Ulkonäkö kuuluu olevan hyvä.
Valtaosalle miehille poistyöntäviä asioita on koirat, valittaminen, negatiivinen asenne, miesviha, feminismi, kasvisyönti, vegaani, punavihreä, huonot käytöstavat, myöhästely, muutenkin huono ajanhallinta, uusavuttomuus, heikko yleissivistys (ei tiedä mitä maailmassa tapahtuu) jne.
30 vuoden hujakoilla valtaosa hyvistä sitoutumishaluisista miehistä on jo parisuhteessa.
Jos 29 vuotiaaksi on tapaillut sarjassa miehiä, niin se sängystä sänkyyn hyppiminen laskee naiset markkina-arvoa. Onko naisella oikeus siihen, ehdottomasti on., mutta se laskee sitä markkina-arvoa.
Ei jos on mukava, hyväkäytöksinen, hauska, hyvännäköinen, seksi sujuu, on edes vähän aloitteellinen, osaa tehdä hyvää ruokaa, niin tuolla on jo jono oven takana.
Koulutus, urat jne eivät ole miehille tärkeitä parisuhteessa. Monesti koulutettu uranainen on melko väsynyt ja valittava tapaus, ei toista kautta se viehättyvyys alenee paljon.
Koulutettuja, menestyneitä, hyvännäköisiä miehiä ei riitä kaikille naisille. Miehiä aletaan jo syrjäyttää peruskoulussa. Eikä ketään kiinnosta tilanteen korjaaminen.
Miestä etsivän naisen kannattaa miettiä, mitä mies saa parisuhteesta. Seksiä etenkin huippu-uroot saavat ilman sitoutumistakin.
aloittaja voisi kysyä totuuden joltain kaveriltaan tai joltain niistä miehistä, ketkä eivät olleet vakavasti kiinnostuneita, ties vaikka olisi pahan hajuinen hengitys jota ei usein kehdata sanoa ja onhan näitä muitakin vastaavia töörnoffeja
toinen selitys voi löytyä siitä, jos viestittää jotain feministi-woke-ym tyyppistä juttua niin näitähän miehet karttavat kuin ruttoa, panevat kyllä mielellään jos ulkonäköä löytyy mutta eivät takuulla seurustele
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyytyisivätkö ne miehet sitten seksittömään ja hellyydettömään suhteeseen? Koska jos ap ei kokisi heitä puoleensavetäviksi ja haluttaviksi, niin eipä sellaisessa suhteessa seksiä ja hellyyttä olisi. Jos taas ap kokee jonkun puoleensavetäväksi ja haluttavaksi, niin silloinhan hänen ei tarvitse "laskea tasoa".
Milloinhan saisin vastauksen tähän kysymykseen? Monta kertaa olen sen esittänyt, mutta kukaan ei kommentoi. Kuinka moni teistä keskustelussa olevista sinkkumiehistä tyytyisi seksittömään suhteeseen, jossa nainen ei muutenkaan pitäisi teitä haluttavana, ei katselisi ihaillen ja rakastavasti, ei hakeutuisi lähelle ja koskettaisi jne?
Kaikki parisuhteessa olevat miehet taas tietää että naisilta loppuu mielenkiinto seksiin kun lapsiluku on täynnä.
Miksi, jos seksi on ollut hyvää ja heitä(kin) tyydyttävää? Oikeastiko ajattelet, että naiset ovat pohjimmiltaan aseksuaaleja? Silloinhan yksikään nainen ei edes pettäisi miestään, jos noin olisi.
Tietysti, ei naisia kiinnosta seksi. Sen verran sitä harrastetaan kun on pakko että saa haluamansa.
Jos nainen harrastaa säännöllisesti seksiä, se johtuu siitä että hän laskeskelee pitävänsä miehen sillä.
Seksiä haluavat naiset kärsivät hysteriasta joka on mielisairaus. Nykyään siihen on hyvät lääkkeet kuten onnellisuus- ja e-pillerit jotka vievät halut tehokkaasti. Ei tarvitse näitä naisia sulkea enää mielisairaalaan.
Ei naiset halua seksiä jolleivat he saa siitä jotain muuta.
Joskus se on lapsia, myöhemmin tarvittaessa miehen tuoma varallisuus parisuhteenseen, jossa seksi on ikävä kotityö muiden ohessa.
Tosin pyykki pestään mielummin kuin harrastetaan seksiä, siinä mielessä se on hieman ikävämpi kotityö naisille.
Jos seksistä saa nautintoa ja orgasmin, se on se mitä seksin kautta haetaan. Kannattaa siis tarjota naiselle hyvää seksiä, niin he haluavat sitä seksin itsensä takia.
t. lahna joka ei ota itse mitään vastuuta nautinnostaan
Kyllä otan - masturboin joka päivä. Miehen kanssa harrastan seksiä, mikäli hänkin osallistuu, eikä ajatus ole se, että myös seksissä minä masturboin itse itselleni orgasmin. Kivaahan sekin on, mutta mikäli mies ei osallistu, niin miehen osuus koko hommassa on turha ja silloin mieluummin masturboin itsekseni ja jätän sen seksiosuuden miehen kanssa väliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloinhan saisin vastauksen tähän kysymykseen? Monta kertaa olen sen esittänyt, mutta kukaan ei kommentoi. Kuinka moni teistä keskustelussa olevista sinkkumiehistä tyytyisi seksittömään
suhteeseen, jossa nainen ei muutenkaan pitäisi teitä haluttavana, ei katselisi ihaillen ja rakastavasti, ei hakeutuisi lähelle ja koskettaisi jne?Kaikki parisuhteessa olevat miehet taas tietää että naisilta loppuu mielenkiinto seksiin kun lapsiluku on täynnä.
Ei,kun se loppuu siinä vaiheessa, kun ei enää jaksa tehdä sitä 3.työpäivää. Kannattaisi teidän miesten alkaa tekemään niitä kotitöitä ahkerasti, ja hoitaa lapsia, niin pillunsaanti jatkuisi.
Mies tekee jo pidempää päivää työelämässä ja osallistuu kotitöihin.
Mutta kuten itse todistit, naisille seksi on yksi kotityö lisää, ei mikään rakkauden teko.
No sitten vika on siinä tunnesiteessä miehen ja naisen välillä. Ei sitä voi ostaa vain kotitöillä vaan siinä pitäisi saada tuntea olevansa ihan aidosti rakastettu ja haluttu, ei vain joku tyydytysväline.
Miksi sitten puhutte kolmannesta työpäivästä? Miehenkö pitäisi tuolla perusteella tuntea itsensä rakastetuksi?
Ei miehen tarvitse tuntea itseään rakastetuksi, se on naisille.
Noin ajatteleva mies ei rakkaudesta juuri mitään ymmärrä ja siksi ei siihen myöskään juuri kykene.
Olen nainen.
No sitten olet nainen joka ei rakkaudesta mitään ymmärrä. Sellaisiakin näköjään on.
Ymmärrän ja näköjään enemmän kuin sinä.
Meissä on sellainen ero että minä olen rehellinen.
Rehellinen siitä että kerrot mielipiteitä jotka ovat omiasi mutta eivät mikään yleinen totuus.
Samaa voi sanoa sinulle.
No minun mielipiteeni on kuitenkin sama kuin vaikkapa tieteellisen psykologian mielipide asiasta. Eli että miehet kaipaavat ihan samoin rakastetuksi tulemista kuin naisetkin.
Laitas lähde väitteellesi, tuotakin omien mielipiteiden esittämistä totuuksina on tässäkin ketjussa kritisoitu.
Esim. tämä Tampereen yliopison kanditutkimus (Miesten ja naisten kiintymyksen ilmaisu parisuhteessa, 2020):
"Keskeisimpinä tuloksina tutkimuksesta nousi kiintymyksen osoittamiseen liittyvät monet merkitykset. Sekä miehet että naiset kokivat kiintymyksen osoittamisen liittyvän perustarpeeseen tulla rakastetuksi ja hyväksytyksi. "
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ehkä "kelvannut muuksi seuraksi" liiankin usein
Se että tykkää seksistä ei pitäisi olla este parisuhteelle, ja kyllä - kun ei ole ikinä ollut parisuhteessa niin tottakai on tullut oltua useammassa tapailusuhteessa.
Pidän itseäni ihan tasokkaana - maisteri, hyvä työpaikka, tienaan tarpeeksi, urheilen ja harrastan.
Itse olen miettinyt että ehkä olen välillä liiankin oma itseni, en peittele kiusoittelevaa ja humoristista luonnettani ja olen todella kilpailuhenkinen. Olen extrovertti tiettyyn pisteeseen asti, mutta kuuntelen toista mielelläni ja annan aikaani.Mutta tätä tasojuttua en edelleenkään ymmärrä - olen tehnyt aloitteita ja ne on aina otettu hyvin eli siitä on jotain alkanut. Toisaalta minua eivät lähesty muut kuin miehet joiden koen olevan hyvännäköisiä ja kivoja. Ja samalla lailla käyttäydyn kaikkien kanssa, ulkonäöstä huolimatta.
AP
Mikään noista asioista ei tee susta tasokasta.
Riippuu ihan mistä "piireistä" mies tulee. On paljon miehiä joille on tärkeää myös se että naisen voi huoletta esitellä vanhemmille ja suvulle ja silloin esim. korkea koulutus ja hyvätyö on ihan hyvä valtti naisella.
Ei tuollaisia kyllä paljoa ole. Tietenkin hyvä koulutus ja korkea tulotaso on positiivinen asia naisessa joka on muutenkin kiinnostava ja seksikäs, mutta kyllä sellaiset on ihan pientä vähemmistöä, joille ne ratkaisee. Sitäpaitsi sen mukavan, kiinnostavan ja seksikkään voi joka tapauksessa laittaa opiskelemaan, jos se on tärkeää.
No tietenkin on. Kyllä kolmannes miehistä suorittaa jonkun korkeakoulututkinnon ja he tulevat yleensä itsekin perheistä joissa on korkea koulutus. Siellä arvostetaan myös puolisoissa samanlaisesta taustasta tulevaa naista. Jos mies valitsee naisen sinne vain ulkonäön ja seksikkyyden perusteella niin saa kyllä vähän ihmetteleviä katseita siitä että noinko valitsit.
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla hyvä itsetunto?
Oletko avoin rakkaudelle vai epätoivoinen?
Kelpaako sinulle vain superkomeat ja hyvässä asemassa olevat miehet?
Hän on itse superkaunis ja hyvässä, johtavassa asemassa.
Miksi hän tyytyisi tavikseen? Ei sellaisen suuntaan edes katsota.
Vierailija kirjoitti:
Ei se riman alentaminen toimi, jollei halua laskea elämänlaatua aika rankasti.
Miehet arvioivat itsensä yläkanttiin, naiset sen sijaan usein vähättelevät itseään.
Tullut sivusta nähtyä, miten 165 cm/ 100 kg ja pelkän peruskoulun käynyt ja tukien varassa elävä mies arvioi tasoisekseen itseään nuorempaa, normaalipainoisia, työssä käyvää akateemista naista.
Tarinasi on totta koska se lukee netissä.
Mistä tiesit miehen painon, koulutusasteen, elämäntilanteen? Entä missä tilanteessa hän arvioi läsnäollessasi ko. naisen tasoa? Entä mistä tiesit naisen iän, painon, koulutusasteen ja työllisyystilanteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sopivan ihmisen löytäminen on pitkälti tuurista kiinni. Sulla on vaan ollut huono tuuri. Et ole ainoa.
Tämä on ehkä huonoin neuvo ikinä. Tänä päivänä, kun meillä on periaatteessa mahdollisuus kohdata about kaikki maailman ihmiset, kyse ei ole tuurista. Tuuriin vetoavat ihmiset ovat niitä, jotka eivät tunnista sitä miten valmiita (e tarvitse olla täydellinen ihminen, se on mahdotonta) ja avoinna ovat parisuhteelle. Onko osaamista parisuhde-vuorovaikutukseen, jne. Se on ihan oikeasti taito, joka on opittavissa.
Ja katsokaan ihmiset ympärillenne, kyse ei ole mistään ulkonäöstä, kaikennäköiset ihmiset kyllä seurustelevat.
Kyllä on. Jotta suhde syntyisi niin meidän ei pidä vain tavata juuri oikea ihminen vaan meidän pitää kohdata hänet oikealla tavalla ja oikeaan aikaan. Jos tapaaminen ei tapahdu oikeassa mielentilassa tai toinen ei juuri silloin ole valmis suhteeseen niin suhde ei ala edes oikean ihmisen kanssa.
Nykyajan ongelma on juuri se että yritämme tavata valtavan määrän ihmisiä liian lyhyessä ajassa jolloin kohtaamiset ovat usein hätäisiä ja pinnallisia. Silloin meillä ei ole aikaa kohdata toista oikeasti ja rauhassa. On ihan tuurista kiinni että tuleeko se kipinä ilmi juuri sinä lyhyenä hetkenä kun ihmiset kohtaavat.
Nimenomaan ei ole kyse tuurista, niin kuin itsekin kirjoitit: "Jotta suhde syntyisi niin meidän ei pidä vain tavata juuri oikea ihminen vaan meidän pitää kohdata hänet oikealla tavalla ja oikeaan aikaan." Tämähän on meistä itsestä kiinni, että olemmeko valmiit eikä suinkaan, että tapaammeko sattumalta. Jos taas on epärealistinen ajatus, että maailmassa on vain yksi tai kaksi meille sopivaa ihmistä, niin sitten voi puhua tuurista. Mutta se ajatus on todella keskenkasvuinen.
Vaikka maailmassa ei ole jokaiselle vain yhtä ainoaa oikeaa, ei niitä myöskään ole mitenkään rajaton määrä. Voit siis hyvällä tuurilla tavata sen jo heti elämäsi ensimmäisillä treffeillä tai sitten vasta vanhainkodissa. Jos siis joku ei ole tavannut itselleen sopivaa kumppania vaikkapa 30-vuotiaana niin kyse voi olla ihan vain siitä että niitä hänelle todella sopivia ei vain syystä tai toisesta ole tullut vastaan kun taas joku häntä "vaikeammin pariutuva" on vain sattunut sen sopivan tapaamaan jo vuosia aikaisemmin.
Ehkä näin käy, jos asuu jossain todella pienellä paikkakunnalla, mutta sekään ei ole este tänä päivänä. Lataa maksullinen tinder ja sinulla on koko maapallollinen ihmisiä tarjolla. Se, että joku tapaa itselle sopivan ensimmäisillä treffeillä, niin oletan kyllä, että tämä henkilö on ollut valmis ja oikeassa kohdassa tapaamaan tämän kumppaninsa. Eli ei ole tuurista kiinni.
No tietenkin on. Jos ajatellaan vaikka että yksi ihminen sadasta on sinulle hyvin sopiva niin se voi vaatia yhdet treffit, kymmenen ttreffikertaa tai sata treffikertaa että tapaat sen. Eli sen oikean tapaamisessa voi mennä päivä tai vuosia. Riippuu ihan tuurista että milloin se tullee vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkö kuuluu olevan hyvä.
Valtaosalle miehille poistyöntäviä asioita on koirat, valittaminen, negatiivinen asenne, miesviha, feminismi, kasvisyönti, vegaani, punavihreä, huonot käytöstavat, myöhästely, muutenkin huono ajanhallinta, uusavuttomuus, heikko yleissivistys (ei tiedä mitä maailmassa tapahtuu) jne.
30 vuoden hujakoilla valtaosa hyvistä sitoutumishaluisista miehistä on jo parisuhteessa.
Jos 29 vuotiaaksi on tapaillut sarjassa miehiä, niin se sängystä sänkyyn hyppiminen laskee naiset markkina-arvoa. Onko naisella oikeus siihen, ehdottomasti on., mutta se laskee sitä markkina-arvoa.
Ei jos on mukava, hyväkäytöksinen, hauska, hyvännäköinen, seksi sujuu, on edes vähän aloitteellinen, osaa tehdä hyvää ruokaa, niin tuolla on jo jono oven takana.
Koulutus, urat jne eivät ole miehille tärkeitä parisuhteessa. Monesti koulutettu uranainen on melko väsynyt ja valittava tapaus, ei toista kautta se viehättyvyys alenee paljon.
Koulutettuja, menestyneitä, hyvännäköisiä miehiä ei riitä kaikille naisille. Miehiä aletaan jo syrjäyttää peruskoulussa. Eikä ketään kiinnosta tilanteen korjaaminen.
Miestä etsivän naisen kannattaa miettiä, mitä mies saa parisuhteesta. Seksiä etenkin huippu-uroot saavat ilman sitoutumistakin.
:-DDD
Repesin. On nimittäin aikamoinen aarre tuolla toisessa huoneessa tälläkin hetkellä, vaikka olen vegaani, feministi, Vihreä, mukana politiikassa, korkeasti koulutettu ja teen pitkää päivää kun on päivätyön lisäksi kokouksia, kokousmateriaaleihin tutustumista ja vieläpä opiskelen omaksi ilokseni.
Eikä tuolle miehelle olisi sellainen nainen kelvannutkaan, joka ei toisi omaa osuuttaan yhteiseen talouteen. Siis myös rahaa.
Miksi se on niin vaikea puhua vain itsestään? Ehkä sinulle ei ole merkitystä sillä, millainen elintaso naisella on/millaisen elintason hänen kanssaan yhdessä voi saada, mutta monille muille on. Ja monelle jo se koulutustaso itsessään on tärkeä. En ole yliopistosta valmistuttuani seurustellut yhdenkään sellaisen miehen kanssa, joka ei olisi ollut kiinnostunut työstäni ja ammatistani.
Vierailija kirjoitti:
aloittaja voisi kysyä totuuden joltain kaveriltaan tai joltain niistä miehistä, ketkä eivät olleet vakavasti kiinnostuneita, ties vaikka olisi pahan hajuinen hengitys jota ei usein kehdata sanoa ja onhan näitä muitakin vastaavia töörnoffeja
toinen selitys voi löytyä siitä, jos viestittää jotain feministi-woke-ym tyyppistä juttua niin näitähän miehet karttavat kuin ruttoa, panevat kyllä mielellään jos ulkonäköä löytyy mutta eivät takuulla seurustele
Oikein takuulla eivät seurustele? Mites kun minä olen feministi-woke ja seurustelen, tuntemani feministi-woket seurustelevat ja onhan meillä maan hallitusta myöten feministi-woke naisia jotka eivät pelkästään seurustele vaan ovat naimisissa ja heillä on lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ehkä "kelvannut muuksi seuraksi" liiankin usein
Se että tykkää seksistä ei pitäisi olla este parisuhteelle, ja kyllä - kun ei ole ikinä ollut parisuhteessa niin tottakai on tullut oltua useammassa tapailusuhteessa.
Pidän itseäni ihan tasokkaana - maisteri, hyvä työpaikka, tienaan tarpeeksi, urheilen ja harrastan.
Itse olen miettinyt että ehkä olen välillä liiankin oma itseni, en peittele kiusoittelevaa ja humoristista luonnettani ja olen todella kilpailuhenkinen. Olen extrovertti tiettyyn pisteeseen asti, mutta kuuntelen toista mielelläni ja annan aikaani.Mutta tätä tasojuttua en edelleenkään ymmärrä - olen tehnyt aloitteita ja ne on aina otettu hyvin eli siitä on jotain alkanut. Toisaalta minua eivät lähesty muut kuin miehet joiden koen olevan hyvännäköisiä ja kivoja. Ja samalla lailla käyttäydyn kaikkien kanssa, ulkonäöstä huolimatta.
AP
Sulla on todennäköisesti sama ongelma kuin mullakin (ja mäkin sovin tuohon listaan ja kuvaamaasi käytökseen). On tottakai helppoa saada miehiä kevyeen suhteeseen, mutta luulen, että heillä menee ns. pupu pöksyyn, jos pitäisi vakinaistaa. Yhdellä oli merkittävästi pienemmät tulot kuin mulla ja vaikka kuinka koitin näyttää, ettei mua yhtään haittaa, niin häntä varmaan haittasi. Toiset taas heti kättelyssä jotenkin eivät ollenkaan kestä sitä, että nainenkin haluaa ja nauttii seksistä (mitä ihmettä?!). Kaikenlaista.
Ei ole helppoa löytää hyväitsetuntoista miestä.
Pupu pöksyyn?
Et ole riittävän kiinnostava että miehet vakinaistaisivat parisuhteen kanssasi.
Oletko kokeillut kehittää itseäsi?
Mitä taas siihen tulee ettei ko. miehet kestä että nainenkin haluaa ja nauttii seksistä niin itse kokisin sen merkillisenä jos heti kättelyssä asia tulisi mitenkään puheeksi. Miehillä on kuitenkin moraalia, vaikka se sinulta puuttuisi. Miehet myös tajuavat että seksitarpeesi tuskin pysyisi parisuhteen sisällä, joten olisit siinä porukassa jotka tekevät lapsen parisuhteen ulkopuolella, mutta laittavat "rakkaan" miehensä kasvattamaan käenpoikasen.
Tasottomilla miehillä on aina sama konsti käytössä: murentamalla naisen itsetuntoa voi saada itseään tasokkaamman eli nuoremman, kauniimman ja koulutetumman kiikkuun.
Konsti myös toimii, koska akateemisilla miehillä on akateemisia naisia useammin yhtä koulutettu puoliso. Moni nainen jää jonkun röyhkeän rotan loukkuun vähättelemään sen tavoin itseään.