Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (18944)
Oletko hieman tyhmä jos luulet, että vain ap voi poistaa täältä viestejä. Kyllä täällä on muitakin, jotka asiattomia viestejä ilmoittavat. Sen lisäksi sinun itsesi on syytä sinne lekuriin mennä jos katsoo viestejäsi. Samoin on täysin turhaa käyttää Lammasta nyt esimerkkinä. Lampaan viesti poistui jostain syystä ja sinun on silti turhaa kääntää Lammasta ap:ta vasten koska hän ei ikinä ryhtyisi siihen ja alkaisi ap:ta pilkata toisin kuin sinä. Lammas on mukava ja viisas ihminen toisin kuin sinä olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi aloittaakaa jo uusi ketju. Tää on ihan mahdoton. Tämä pois ja puhdas tilalle. Kuka avaa?
Tämän on liian pitkäkin. Hankala lukea.
Ja silti olet täällä! Miksi?
Miksi ilkeilet? Saan olla missä haluan ja milloin haluan. Mitä se sinulle kuuluu ilkimys. Riitaako taas haluat?
Et vastannut kysymykseeni ja sinähän riitelet koko ajan ja väität Doriksen olevan joka paikassa. Sinähän et voi keskustelusta lähteä, koska Doris!
Vaikka aloituksia olisi sata, sinä paskoisit spämmeilläsi, herjoillasi, dorisjankkauksillasi kaikki ketjut hamaan ikävään loppuusi!
<
Sadat? Voi ettäs. Jos sä itse peukutat omia juttijasi, ei se tarkoita satoja. Voi sua.
Jo vanha kansa sen tiesi sananlaskussaan: Kateus vie kalatkin vedestä
Tietäjät tietää.
Vierailija kirjoitti:
Jo vanha kansa sen tiesi sananlaskussaan: Kateus vie kalatkin vedestä
Tietäjät tietää.
Tiedetään, tiedetään :)
Vierailija kirjoitti:
Olin tänään kaupassa ja jotain tarjouksia oli. Kävin myös kirppiksellä ja sieltä jonkun itsekutoma villapaita halvalla ja toinen pitsipusero myös. Sitten puutarhamyymälästä hain taas multaa ja kuorikatetta. Olin mielissäni, että ostin kesällä tarjouksesta omenapuita, kun halvalla sai. Nyt ei ole ollut yhtään tarjouksia enää. Muuten olen yrittänyt ulkoilla sateesta huolimatta.
Lentopalloa tykkäisin katsoa, mutta pitää ehkä jälkeenpäin katsoa, kun en ikinä ehdi suoraa lähetystä seuraamaan. Sammakko löytyi äsken eteisestä ja pääsi ulos. Etsintä onnistui siis.
Onneksi sammakko pelastui :) vieläkö sulla on perhosbaari esillä?
Vierailija kirjoitti:
Oletko hieman tyhmä jos luulet, että vain ap voi poistaa täältä viestejä. Kyllä täällä on muitakin, jotka asiattomia viestejä ilmoittavat. Sen lisäksi sinun itsesi on syytä sinne lekuriin mennä jos katsoo viestejäsi. Samoin on täysin turhaa käyttää Lammasta nyt esimerkkinä. Lampaan viesti poistui jostain syystä ja sinun on silti turhaa kääntää Lammasta ap:ta vasten koska hän ei ikinä ryhtyisi siihen ja alkaisi ap:ta pilkata toisin kuin sinä. Lammas on mukava ja viisas ihminen toisin kuin sinä olet.
Ystävällinen viesti täällä törkeyden seassa. Erottuu kuin kukka erämaassa :)
Vierailija kirjoitti:
Meitä on monta :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meitä on monta :)
Ja trolli ypöyksin yyyh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin tänään kaupassa ja jotain tarjouksia oli. Kävin myös kirppiksellä ja sieltä jonkun itsekutoma villapaita halvalla ja toinen pitsipusero myös. Sitten puutarhamyymälästä hain taas multaa ja kuorikatetta. Olin mielissäni, että ostin kesällä tarjouksesta omenapuita, kun halvalla sai. Nyt ei ole ollut yhtään tarjouksia enää. Muuten olen yrittänyt ulkoilla sateesta huolimatta.
Lentopalloa tykkäisin katsoa, mutta pitää ehkä jälkeenpäin katsoa, kun en ikinä ehdi suoraa lähetystä seuraamaan. Sammakko löytyi äsken eteisestä ja pääsi ulos. Etsintä onnistui siis.
Tuo sammakko kulki vähän kuin koko kämppäni läpi. Ehkä terassin ovesta tuli ja sieltä olohuoneen läpi makkariin ja taas ulos sieltä eteiseen. Sattumalta huomasin, kun keittiöstä tulin. Oli raukka ihan pölyssä ja roskissa. Laitoin kippaan lämmintä vettä ja huuhdoin pois ne roskat. Ei olisi päässyt muuten eteenpäin kunnolla. Lähti ulkorapulta reippaasti ulos. Olin kyllä helpottunut, että löytyi ja oli kunnossa.
Perhosbaaria mietin, että laitanko vielä. Edellinen seos on loppunut. Ostin fariinisokeriakin vielä. Ehkä pitäisi vielä kokeilla. Jos eivät tule niin sitten kai talvehtimaan menevät ja amiraalit taas jo muuttamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo sammakko kulki vähän kuin koko kämppäni läpi. Ehkä terassin ovesta tuli ja sieltä olohuoneen läpi makkariin ja taas ulos sieltä eteiseen. Sattumalt
Mulla tuli puiden mukana kerran sisilisko keittiöön. Siinä oli oltava nopsa, että sai sen onnellisesti ulos.
Tämä keskustelu kuvastaa tätä päivää- kiusaamista, ala-arvoista kielenkäyttöä, moukkamaisuutta.
Minä jatkan kuitenkin omien tylsien kuulumisteni kertomista. Heräsin klo 7 kovaan vesisateen kohinaan. Nyt vähän pilvipeite repeilee.
Jospa pääsisimme pyöräillen kiinalaiseen syömään miehen synttäreiden kunniaksi. Hän täyttää pyöreitä tänään.
Kuistilla vielä kaktus ja peikonlehti, ehkä otan ne tänään jo sisälle. Kaktuksessa näyttää olevan nuppuja. Se on vanha kasvi ja usein ilahduttaa kukkien.
Hyvää keskiviikkoa kaikille💐
Tuolla uudessa ketjussa joku käytti myös kukkakimppua. Jos sinne kirjoittelen niin sitten ilman sitä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä keskustelu kuvastaa tätä päivää- kiusaamista, ala-arvoista kielenkäyttöä, moukkamaisuutta.
Minä jatkan kuitenkin omien tylsien kuulumisteni kertomista. Heräsin klo 7 kovaan vesisateen kohinaan. Nyt vähän pilvipeite repeilee.
Jospa pääsisimme pyöräillen kiinalaiseen syömään miehen synttäreiden kunniaksi. Hän täyttää pyöreitä tänään.
Kuistilla vielä kaktus ja peikonlehti, ehkä otan ne tänään jo sisälle. Kaktuksessa näyttää olevan nuppuja. Se on vanha kasvi ja usein ilahduttaa kukkien.
Hyvää keskiviikkoa kaikille💐
Tuolla uudessa ketjussa joku käytti myös kukkakimppua. Jos sinne kirjoittelen niin sitten ilman sitä.
Heipat 'kukkakimpulle', muttei sinulle. Kiva kun kirjoittelet. Mun pelargoniat ui ulkona, katsotaan, jos jonkun saan pelastettua. Neljäs rankkasadepäivä.
Kaikki asiat kaatuu päälle ja joudun käsittelemään ne yksin.
Vierailija kirjoitti:
Voitko jutella jonkun kanssa. Täällä ei ehkä kannata avautua viimeaikäisen ilkeyden vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitko jutella jonkun kanssa. Täällä ei ehkä kannata avautua viimeaikäisen ilkeyden vuoksi.
Voin sanoa kokemuksesta, että kyllä täällä asialliset viestit otetaan asiallisesti.
Vaikka irvailuja ja läpänheittoa on, mutta heillä on kuitenkin sydämensivistystä ja silmää, mihin viestiin voi vastata kieli poskessa ja mihin kannattaa olla reagoimatta vitsikkäästi. Näin olen ainakin itse kokenut ja siitä kiitän.
Ihana, ihana sade! Oli mahtavaa herätä vesisateen ja ukkosen ääniin kun makuuhuoneen ikkuna oli yön auki. Olen yrittänyt metsästää Torista jotakin kivaa sadetakkia, ehkä Marimekkoa. Kun sen löydän niin lähden lenkille vesisateessa. Sanotaan koiranilmaksi, mutta meidän karvakorvan eivät tykkää yhtään sateessa. Pikapissat ja hyvin äkkiä takaisin sisälle.
Saa nähdä millainen sää on muutaman viikon päästä Kroatiassa. Ei tosin lämpötila tai aurinkokaan ole meille se pääjuttu siellä. Mukavaa päästä pitkästä aikaa reissuun.
Vierailija kirjoitti:
Ihana, ihana sade! Oli mahtavaa herätä vesisateen ja ukkosen ääniin kun makuuhuoneen ikkuna oli yön auki. Olen yrittänyt metsästää Torista jotakin kivaa sadetakkia, ehkä Marimekkoa. Kun sen löydän niin lähden lenkille vesisateessa. Sanotaan koiranilmaksi, mutta meidän karvakorvan eivät tykkää yhtään sateessa. Pikapissat ja hyvin äkkiä takaisin sisälle.
Saa nähdä millainen sää on muutaman viikon päästä Kroatiassa. Ei tosin lämpötila tai aurinkokaan ole meille se pääjuttu siellä. Mukavaa päästä pitkästä aikaa reissuun.
Mielenkiintoinen kohde, ootko ennen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoinen kohde, ootko ennen?
Joo oon ennen. Tehnyt kaikkea. Ihan sitäkin. Mutta täällä ei saa kertoa. Hys.
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei saa enää puhua Doriksedta, kun hänhän ei ole täällä edes Aninyymi- ikuisetinakaan. Nyt on Drolli!
Opettele kirjoittamaan. Keskustelet itsesi kanssa. Onko säälittävämpää?
Tää oli viikon paras :) mut sittenhän heidän pitäis kyllä menna toistensa ketjuihin, eihän säälittävä, yksitoikkoinen trolliröllipeikko voi jankata omassa ketjussaan, se ei hälle kelpaa.