Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (18947)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei saa enää puhua Doriksedta, kun hänhän ei ole täällä edes Aninyymi- ikuisetinakaan. Nyt on Drolli!
Opettele kirjoittamaan. Keskustelet itsesi kanssa. Onko säälittävämpää?
Kännäileekö trolli? En saa selvää kirjoituksistaan.
Nousin ylös taas luvattoman myöhään. Kahvit ja sanahaut. Sitten kännykällä oloa. Ruuanlaittoa. Ei huvita lähteä yhdistyksen keila iltaan, mies menee. Kivaa kun tulee mm kisoja TV:stä
Vierailija kirjoitti:
Nousin ylös taas luvattoman myöhään. Kahvit ja sanahaut. Sitten kännykällä oloa. Ruuanlaittoa. Ei huvita lähteä yhdistyksen keila iltaan, mies menee. Kivaa kun tulee mm kisoja TV:stä
Kivat kuulumiset. Lisää näitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana, ihana sade! Oli mahtavaa herätä vesisateen ja ukkosen ääniin kun makuuhuoneen ikkuna oli yön auki. Olen yrittänyt metsästää Torista jotakin kivaa sadetakkia, ehkä Marimekkoa. Kun sen löydän niin lähden lenkille vesisateessa. Sanotaan koiranilmaksi, mutta meidän karvakorvan eivät tykkää yhtään sateessa. Pikapissat ja hyvin äkkiä takaisin sisälle.
Saa nähdä millainen sää on muutaman viikon päästä Kroatiassa. Ei tosin lämpötila tai aurinkokaan ole meille se pääjuttu siellä. Mukavaa päästä pitkästä aikaa reissuun.
Mielenkiintoinen kohde, ootko ennen?
Ei olla käyty aikaisemmin. Vuokrataan auto viikoksi ja käydään naapurimaissakin mutka. Ilmeisesti pitäisi olla ihan mukavat maisemat ja kosolti historiaa sekä kulttuuria. Ehkä myös hyvää ruokaa.
Mikä maa on halvin matkustaa, haluamme aurinkoon ja lämpöön 🏝🏖🌞 Ei tarvi olla luksusta ja jossa pärjää kohtuu englannilla
Kiinalaiseen päästiin pyöräilemään, ei satanut vaikka oli uhkaavia pilviä. Täällä ei ole kunnon ukkosta ollut koko kesänä.
Suomalaisessa Kirjakaupassa käytiin. Ostettiin kaksi kirjaa, toiseen sain vitosen alennuksen edellisen kirjan palautettuani. Täytyy suosia paikallista kauppaa että pysyy toiminnassa.
Nyt mies katsoo urheilua, minä menen kohta pötkölleen lukemaan. Eläkeläisen elämä on aika mukavaa💐
- olen etsinyt ihmisen ääntä, löytänyt sanojen savun-
Tämä Aulikki Oksasen säe tulee mieleen tästä ketjusta nykyään.💐
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meemmä lopeta koskaan. Moomma oikias. Drolli kiusas miehiä ja meemmä sitä anna anteheksi. Eikä saanu puhua mukavia. Niiton saatava puhua. Tämei lopu, ennenku kiusoo loppuu.
Soot oikias!💪
Tottahan toki moon oikias!
Vaikka oltaas vääräs, sillonki me oomma oikias.
Voi jukelintähären, moomma oikias aina!😊
Kyllä sillä voi sahtia olla, älkää karehtiko!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei saa enää puhua Doriksedta, kun hänhän ei ole täällä edes Aninyymi- ikuisetinakaan. Nyt on Drolli!
Eihä se maharotonta olis, että pöhönäs kirjoottelis. Rooris voiki taipua kaikkehe
Mä en oo hetkeen nauranu näin palio! Tämoli hyvä!🤪💯💥
On nii hupaa lasketella eteläpohojanmaan murtehetta, notta ittiäki nauratta miten heleposti ja kotoperääsesti asioosta voi sanoo. Toiste samanmooste ihimisten kirjootuksetki tuloo tulukittua iliman möröötystä. Soon nii selekiää ku saa saa puhua suoraan, ei tuu jäläkipuheita sitte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jonset sä saa selevää kirijootuksista, soon sun vika. Vaikkei se mulle kuulu mitä soot juonu.
Fribailijalle, kiitos tiedosta, hallissa voisi kokeilla. Talvella on kiva ulkoilla ja kun on tekemistä samalla vielä kivempi. Pelkkä kävely on mulle liian puuduttavaa puuhaa. Onhan sitä paljon talvilajeja, toivon että tulee hyvin lunta. Nyt MM yleisurheilua, mun ykkös seurattava kaikista urheilulajeista, joten juhlaviikko nyt menossa!
Kiitos kysymästä. Harvoin yksinäiseltä tuota kukaan tiedustelee, ennen kuin teholla letkuissa, eikä aina silloinkaan.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kysymästä. Harvoin yksinäiseltä tuota kukaan tiedustelee, ennen kuin teholla letkuissa, eikä aina silloinkaan.
Tuu meirän kans hyppöölle joku ilta, piretähän hauskaa. Voiraan olla pöhönäski jos tarttoo rohokasua. Minen tartte, minen pelekää mitää enkä ketää, en eres Roorista. Tai morea.
Vierailija kirjoitti:
Fribailijalle, kiitos tiedosta, hallissa voisi kokeilla. Talvella on kiva ulkoilla ja kun on tekemistä samalla vielä kivempi. Pelkkä kävely on mulle liian puuduttavaa puuhaa. Onhan sitä paljon talvilajeja, toivon että tulee hyvin lunta. Nyt MM yleisurheilua, mun ykkös seurattava kaikista urheilulajeista, joten juhlaviikko nyt menossa!
Etelä-Pohojanmaalla painittihi, oikee tosissaa kilipailtii. Mutta kyllähä tuo rispiiki vois hypyttää mukavasti. Syräntä oikei lämmittää ku ihmisellä on helluunen harrastus.
Ei maar, ei maailma laiskoja elätä tarttee palata sorvin äärehe. Olokaaha ihimisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etelä-Pohojanmaalla painittihi, oikee tosissaa kilipailtii. Mutta kyllähä tuo rispiiki vois hypyttää mukavasti. Syräntä oikei lämmittää ku ihmisellä on helluunen harrastus.
Minen rispiikistä tierä, mutta minon pelannu pesäpallua pitkät aijjat. Nyten enää, kun roppaan teköö häjyä.
Loistavaa verbaliikkaa ja läpänheittoa.😊