Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (18951)

Vierailija
18621/18951 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukiolainen täällä:

Onneksi en ollut äikän kirjoituksissa eilen, olis kyllä hermo mennyt.

Vierailija
18622/18951 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hitsin vitsi. Suola unohtui kauppareissulla. Sitä tarvitsee niin harvoin ostaa, että helposti unohtuu.

Ihania kotimaisia omenoita oli kaupassa ja se herkullinen tuoksu.

Omenoista tuli mieleen lajike Aurinkoinen, onko kellään kokemusta? Menestyykö Keski-Suomessa?

En tiedä lajikkeesta, enkä ole puutarhuri, mutta lajikkeesta lukiessa mainittiin, että soveltuu vyöhykkeille 1-4 eli minusta sopisi hyvin vielä Keski-Suomeen. Ei tuosta paljon kestävämpiä enää myydäkään, kun omatkin omenapuut ovat enimmillään olleet vyöhykkeelle 4 ja itse asun jo vyöhykkeellä 5 joten liiankin pohjoisessa jo. 

No, olen puutarhuri, mutta ei tuommoista lajiketta opiskeluaikoina vielä ollut.

Ihan yleisohje: kasvuvyöhykerajat on ohjee

Miksi uusia lajikkeita tulee aina lisää? Kun ne monet samat vanhat on yhä kuitenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18623/18951 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dyyni tulee tänään - klassikko

Vierailija
18624/18951 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dyyni tulee tänään - klassikko

Kannattaa katsoa pohjaksi Lynchin versio 80-luvulta, jos ei lukenut kirjoja. Se on klassikko.

Vierailija
18625/18951 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain töitä! Olen ollut niin  fiiliksissä tästä. Muutama kuukausi työttömyyttä takana. Aluksi oli ihan mukavaakin lomailla, kesä tietenkin kiva olla vapaana. Mutta olen kyllä kaivannut normaalia rytmiä, kodista säännöllisesti poistumista, työyhteisöä, koulutustani vastaavaa tekemistä. Palkka on pieni mutta työ itselleni mielekästä. 

Nyt pitäisi hankkia vähän töihin sopivia vaatteita ja vähän muutenkin fiksata ulkoista olemusta. Tarvitsisin uudet hyvät kengät ja silmälasitkin pitäisi uusia. Huomenna siis ostoksille. 

Vierailija
18626/18951 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain töitä! Olen ollut niin  fiiliksissä tästä. Muutama kuukausi työttömyyttä takana. Aluksi oli ihan mukavaakin lomailla, kesä tietenkin kiva olla vapaana. Mutta olen kyllä kaivannut normaalia rytmiä, kodista säännöllisesti poistumista, työyhteisöä, koulutustani vastaavaa tekemistä. Palkka on pieni mutta työ itselleni mielekästä. 

Nyt pitäisi hankkia vähän töihin sopivia vaatteita ja vähän muutenkin fiksata ulkoista olemusta. Tarvitsisin uudet hyvät kengät ja silmälasitkin pitäisi uusia. Huomenna siis ostoksille. 

Hieno homma! Onnea sulle :)

Vierailija
18627/18951 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa j o l l a i n hyviä uutisia. Mieluisan työn saaminen on lottovoitto.

Vierailija
18628/18951 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ei ole enää normaali palsta. Täältä poistetaan normaalitkin kommentit kun jotain asiaa ihmettelee!?! Mitä on tapahtunut?

Vierailija
18629/18951 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuolla naisurheilutoimittajalla on melkein sormen paksuiset versuonet käsissä?

Vierailija
18630/18951 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen, että koirani oli koko elämänsä tietyllä tavalla pohjalainen jo ennenkuin alueella asuimme. Käytti koko elämänsä Jokke nimisen valmistajan kaulapantaa nimeltä Häjy. Tuo panta hyvän kokoinen ja kestävä, mutta pehmeää nahkaa. Näin ostin sellaisen ja jatkossa aina samanlainen vain eri väreissä. Varmaan ainakin 5 tuollaista. Nahkapanta salmiakkitikkauksilla. Kestivät hyvin. Ovat tallessa edelleen. 

Vierailija
18631/18951 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisköhän vielä ulos haukkaamaan happea ja sit nukkuun.

Vierailija
18632/18951 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä, kun päivällä on aikaa, niin siivoan ketjua ja ilmiannan nuo trollin kommentit. Tehkää samoin, te muutkin, jotka haluatte ketjun säilyvän tolkullisena.

Mukavaa päivää!

Samaa teen!

Kopiointia en ymmärrä, eikö ole mitään kerrottavaa itsellä? Säälin häntä.

Jep. Säälin puolelle kääntyy fiilikset häntä kohtaan.

Hänellä on hauskaa! Työpäivä sujuu rattoisasti.

Trolliko töissä? Salli mun nauraa. Kellonajoista näkyy, miten usein päivystää täällä.

Kyllä mäkin olen töissä just nyt, mutta postailen silti, kun on hiljaisempi hetki. Enkä ole trolli.

Vierailija
18633/18951 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli mieleen, että koirani oli koko elämänsä tietyllä tavalla pohjalainen jo ennenkuin alueella asuimme. Käytti koko elämänsä Jokke nimisen valmistajan kaulapantaa nimeltä Häjy. Tuo panta hyvän kokoinen ja kestävä, mutta pehmeää nahkaa. Näin ostin sellaisen ja jatkossa aina samanlainen vain eri väreissä. Varmaan ainakin 5 tuollaista. Nahkapanta salmiakkitikkauksilla. Kestivät hyvin. Ovat tallessa edelleen. 

Et ole harkinnut uutta koiraa? Vaikutat todella vastuulliselta lemmikin omistajalta. Liikutkin paljon niin koira saisi hyvin aktiviteetteja. Ja sinä seuraa 😊 Toki lemmikki myös sitoo. Tykkäisikö sinun äiti ottaa koiraa välillä hoitoon? 

Vierailija
18634/18951 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä, kun päivällä on aikaa, niin siivoan ketjua ja ilmiannan nuo trollin kommentit. Tehkää samoin, te muutkin, jotka haluatte ketjun säilyvän tolkullisena.

Mukavaa päivää!

Samaa teen!

Kopiointia en ymmärrä, eikö ole mitään kerrottavaa itsellä? Säälin häntä.

Jep. Säälin puolelle kääntyy fiilikset häntä kohtaan.

Hänellä on hauskaa! Työpäivä sujuu rattoisasti.

Trolliko töissä? Salli mun nauraa. Kellonajoista näkyy, miten usein päivystää täällä.

Kyllä mäkin olen töissä just nyt, mutta postailen silti, kun on hiljaisempi hetki. Enkä ole troll

Trolli on aamusta iltaan parin minuutin välein täällä vinoilemassa. Sinä et kai ihan niin usein postaa kuitenkaan?

Vierailija
18635/18951 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää ei ole enää normaali palsta. Täältä poistetaan normaalitkin kommentit kun jotain asiaa ihmettelee!?! Mitä on tapahtunut?

Ihmettelykommentit poistuu, kun trolli kopioi niitä kymmeniä kertoja peräkkäin.

Vierailija
18636/18951 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asettelin kukkia maljakkoon, laitoin pyykit kuivumaan, söin kaurapuuroa, luin lehtiä. 

Vierailija
18637/18951 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mukavaa päivää!

Kiitos kiitos! Eläkkeellä on aikaa siivoilla, jookosta. Ja kirjoitella. Jatketaan ahkerasti. Mukavaa päivää sinne Hartolaankin!

Siivotkaa samalla ittennekin pois palstalta että ihmiset saa kirjoitella normaalia kuulumisia.

Vierailija
18638/18951 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole harkinnut uutta koiraa? Vaikutat todella vastuulliselta lemmikin omistajalta. Liikutkin paljon niin koira saisi hyvin aktiviteetteja. Ja sinä seuraa 😊 Toki lemmikki myös sitoo. Tykkäisikö sinun äiti ottaa koiraa välillä hoitoon? 

Ikävästi olen miettinyt etten enää ikinä ota koiraa. Minulla oli kuitenkin sen kanssa vaikeaa saada tiettyjä juttuja järjestymään ja ei ollut hoitajia sille juurikaan. Asuinpaikka on yksi asia ja koirani määritti jopa tänne muuttoa missä nyt asun. Näin en ota koiraa. Muuten olen kyllä liikunnallinen ja pyrin koirani hyvin hoitamaan aikoinaan. Äitini hoisi koiraani  silloin aina välillä. Nykyisin äitini jalan kunto ei enää kestäisi koiran lenkitystä. 

Vierailija
18639/18951 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole surkeuden huippu, että trolli ei viitsi kirjoittaa enää kommentteja vaan jatkuvasti postaa vanhoja viestejä tänne. 

Vierailija
18640/18951 |
16.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävästi olen miettinyt etten enää ikinä ota koiraa. Minulla oli kuitenkin sen kanssa vaikeaa saada tiettyjä juttuja järjestymään ja ei ollut hoit

Tykkäät kuitenkin eläimistä, voisitkohan lenkittää vaikka jonkun naapurin koiraa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi