Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (18951)
Mahassa kiertäny kummasti koko illan ja nyt se sitten selvis kun kävin vessas että maha vesikuralla.
Erittäin sateinen päivä tänäänkin, mutta ryhmässä mentiin frisbeekierrokselle. Itse heitin parhaiten, kun sain par lukemaan heitettyä. Hirveän hyvä tuuri oli, kun heittelyn ajaksi oli aurinkoista ja kuudelta oli alkamassa jotkut kisat radalla. Juuri kerettiin kisojen alta pois ja seuraavaksi Heseen matkalla alkoi sataa vettä. Ukkostakin jyrähteli vähäsen frisbeegolfkierroksen loppusuoralla.
Todennäköisesti olisi tunkkainen ja ärtyinen olo, jos ei olisi tullut ulkoiltua tänään. Harmit niille kisailijoille, kun todennäköisesti kastuivat siellä.
Loppuviikkokin pitäisi olla sadetta, mutta tuli sovittua taas yhdet frisbeeheittelyt kaverin kanssa.
Miten te viihdytte sateisilla päivillä? Jatkuvat sisällä olemiset saisivat vaan mut huonovointiseksi. Siksi nämä fribailut ovat osa elämääni. Tässäkin lajissa on jo tajuttoman paljon harrastajia Suomen mittakaavassa.
Vierailija kirjoitti:
Erittäin sateinen päivä tänäänkin, mutta ryhmässä mentiin frisbeekierrokselle. Itse heitin parhaiten, kun sain par lukemaan heitettyä. Hirveän hyvä tuuri oli, kun heittelyn ajaksi oli aurinkoista ja kuudelta oli alkamassa jotkut kisat radalla. Juuri kerettiin kisojen alta pois ja seuraavaksi Heseen matkalla alkoi sataa vettä. Ukkostakin jyrähteli vähäsen frisbeegolfkierroksen loppusuoralla.
Todennäköisesti olisi tunkkainen ja ärtyinen olo, jos ei olisi tullut ulkoiltua tänään. Harmit niille kisailijoille, kun todennäköisesti kastuivat siellä.
Loppuviikkokin pitäisi olla sadetta, mutta tuli sovittua taas yhdet frisbeeheittelyt kaverin kanssa.
Miten te viihdytte sateisilla päivillä? Jatkuvat sisällä olemiset saisivat vaan mut huonovointiseksi. Siksi nämä fribailut ovat osa elämääni. Tässäkin lajissa on jo tajuttoman paljon harrastajia Suomen mittakaavassa.
Käyn lyhyemmän lenkin sateella, tuuletan enemmän. Raitista ilmaa haluan joka päivä.
Kävin iltauinnilla ja nyt syömään makkarakeittoa, kahvia pari kuppia ja nukkumaan.
"Tykkäät kuitenkin eläimistä, voisitkohan lenkittää vaikka jonkun naapurin koiraa?"
Ei minulla ole ketään tuttua tai ihmisiä joilta tälläistä kysyä. En tunne oikeastaan ketään muutenkaan. Eräät vanhat ihmiset melko lähellä toista kämppääni joskus antoivat koiriaan silittää. Olivat pieniä, mutta haastavia käytökseltään. Eivät olisi vieraalle lenkitykseen antaneet. Samoin ei täällä maalla kovin paljon koiria monesti lenkitetä. Minusta moni on vaan pihassa tai häkissä. Toki vaihtelua on.
Jod naapureista puhutaan niin minua viitsii tervehtää yhdet lähellä asuvat ja pari kauempana asuvaa. Muut neljä eivät viitsi edes sen vertaa. Toki mitä väliä, mutta on noussut vähän päähän heillä ehkä joku jo jos asiaa tulkitsee. Toki minä, kun en ole täältä niin ei minulla ole mitään sen tuomaa arvoa muutenkaan. Toisaalta samahan se on ja mitä tässä valitan. Toki on kivempi esim kävellä maisemissa missä koirani kanssa käveltiin ja vieläkin moikataan ja nostetaan kättä, vaikka en edes asu enää sielläpäin.
Vierailija kirjoitti:
Mahassa kiertäny kummasti koko illan ja nyt se sitten selvis kun kävin vessas että maha vesikuralla.
Minulla sama. En tiedä söinkö eilen jotain pilaantunutta, mutta aamulla oli kiire vessaan ja ei ole tilanne paljon helpottanut. Yleensä ei ole tälläistä ollut. Ei vuosiin.
Uusia ketjuja avattu monia, pitkää ikää niille vaan!
Päivittäin avataan varmaan satoja ketjuja.
Eri aiheista. Itsekin olen jonkun aloittanut, ei elänyt kauaa :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla sama. En tiedä söinkö eilen jotain pilaantunutta, mutta aamulla oli kiire vessaan ja ei ole tilanne paljon helpottanut. Yleensä ei ole tälläistä ollut. Ei vuosiin.
Nyt on liikkeellä jotain vatsatautia, voi olla kovinkin tarttuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Naapurin nuorenparin sänkykeskustelut ja äänet kuuluu selvästi seinän läpi. Joudun nukkumaan keittiön lattialla ettei äänet kuulu.
Vanhojen talojen äänieristeet on huonoja mutta hyvää yötä sinne keittiön lattialle.
Tykkään sateesta ja happirikkaasta ilmasta. Käyn kävelyllä sateellakin siis, ei ongelmaa. Mun inhokki ilma on helle - aurinko, kuumuus ja tunkkanen seisova ilma. Silloin ei mieli tee ulos. Eli syksy-talvi sopii mulle hyvin. Frisbeegolfia olen käynyt muutaman kerran heittelemässä täällä Helsingissä. Kiva laji, vaikea. Olen pelannut paljon eri pallopelejä vuosi kausia ja ei tunnu kauheasti hyötyä olevan. Heitelläänkö muuten talvellakin? Vai tuleeko taukoa pelaamiseen.
Olin tänään kaupassa ja jotain tarjouksia oli. Kävin myös kirppiksellä ja sieltä jonkun itsekutoma villapaita halvalla ja toinen pitsipusero myös. Sitten puutarhamyymälästä hain taas multaa ja kuorikatetta. Olin mielissäni, että ostin kesällä tarjouksesta omenapuita, kun halvalla sai. Nyt ei ole ollut yhtään tarjouksia enää. Muuten olen yrittänyt ulkoilla sateesta huolimatta.
Lentopalloa tykkäisin katsoa, mutta pitää ehkä jälkeenpäin katsoa, kun en ikinä ehdi suoraa lähetystä seuraamaan. Sammakko löytyi äsken eteisestä ja pääsi ulos. Etsintä onnistui siis.
Vierailija kirjoitti:
Olin tänään kaupassa ja jotain tarjouksia oli. Kävin myös kirppiksellä ja sieltä jonkun itsekutoma villapaita halvalla ja toinen pitsipusero myös. Sitten puutarhamyymälästä hain taas multaa ja kuorikatetta. Olin mielissäni, että ostin kesällä tarjouksesta omenapuita, kun halvalla sai. Nyt ei ole ollut yhtään tarjouksia enää. Muuten olen yrittänyt ulkoilla sateesta huolimatta.
Lentopalloa tykkäisin katsoa, mutta pitää ehkä jälkeenpäin katsoa, kun en ikinä ehdi suoraa lähetystä seuraamaan. Sammakko löytyi äsken eteisestä ja pääsi ulos. Etsintä onnistui siis.
Mullasta saa keuhkokuumeen. Käytä maskia ja käsineitä. Kuulostaa tosi kornilta kyllä. Ite olen ollut oman maan mullan kanssa täysin huoleton ja sitä on tänäkin vuonna pöllynnyt suuhunkin.
Ei kai kotimainen multa sairastuta, mutta mistä ne lopulta meille tuodaan ja millaista vettä niihin on joutunut ennen pussitusta?
Vierailija kirjoitti:
Voi aloittaakaa jo uusi ketju. Tää on ihan mahdoton. Tämä pois ja puhdas tilalle. Kuka avaa?
https://www.vauva.fi/keskustelu/6224583/mitapa-sinulle-tanaan-mahtaa-ku…
Vierailija kirjoitti:
Tykkään sateesta ja happirikkaasta ilmasta. Käyn kävelyllä sateellakin siis, ei ongelmaa. Mun inhokki ilma on helle - aurinko, kuumuus ja tunkkanen seisova ilma. Silloin ei mieli tee ulos. Eli syksy-talvi sopii mulle hyvin. Frisbeegolfia olen käynyt muutaman kerran heittelemässä täällä Helsingissä. Kiva laji, vaikea. Olen pelannut paljon eri pallopelejä vuosi kausia ja ei tunnu kauheasti hyötyä olevan. Heitelläänkö muuten talvellakin? Vai tuleeko taukoa pelaamiseen.
Jotkut pelaa talvellakin, mutta siinä on omat haasteensa. Sitten on heittohalliakin jota youtube mainostaa mulle paljon. Heittohallissa kuulemma pystyy kehittää omaa heittoaan teknologian avulla.
Mediassa on ollu juttua että ainakin kahdella paikkakunnalla on vesijohtovesi sairastuttanut. Ikaalisissa mutta toista en muista. Kolia vai legionellaa vedessä? Sitä se teettää kun vesijohto ja viemäriputki on sijoitettu kulkemaan samassa kaivannossa. 💩
Doriksen kanssa pystyi hyvin jutella asioista. Itse syyllistelijä taitaa olla trolli joka ei osaa vaihtaa levyään, kuin Doris sitä ja tätä.
Vierailija kirjoitti:
Taidan minäkin lähteä täältä. Täältä on jo moni lähtenyt. Missä Autoilija, kässäope, lakinainen, Miss Marple, uneton, kirjojen lukija, masentunut pessimisti jne. Eikä ihme. Tämä on pilalla.
Lakinainen ilmoittautuu... Joo, ei ole tullut viime aikoina päiviteltyä. Varmaankin siksi, kun eipä mulla koskaan päivitykset oikein muutu. Aina joko etäpäivällä tai sitten valmistautumassa oikeuteen... Jotenkin oikein korostuu oman elämän yksitoikkoisuus ja elämän oravanpyörä, kun päivittää päivästä toiseen samoja juttuja.
Kuten nytkin tämä. Eilen oli oikeuspäivä ja tänään etänä. Viimeistelen perukirjan ja sitten pitäisi yhtä toista kuolinpesää alkaa katsomaan. Palauttaa mieleen, mitä siitä suosiolahjasta oikein kirjallisuudessa sanottiinkaan. Riidellään siis toisessa pesässä elinaikana annetusta lahjasta.
Nyt tosin harkinnassa, että ottaisiko aamupäivän torkut, sillä jostain syystä heräsin jo 7.00 (etäpäivällä olisi saanut nukkua pidempään) ja oli huono yö, niin hieman semmonen tokkurainen olo. Olen tosin jo pari tuntia hommia tehnyt, niin voisi torkahtaa ennen kuin kisat alkaa.
Niin ja karsea ilma ulkona ollut. Kyllä mielellään jäi etäilemään, kun seiskan aikaan ulos katsoi...
asianajaja, N53 (lähiaikoina vaihtuu nimimerkki yhtä ylöspäin)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi aloittaakaa jo uusi ketju. Tää on ihan mahdoton. Tämä pois ja puhdas tilalle. Kuka avaa?
Tämän on liian pitkäkin. Hankala lukea.
Ja silti olet täällä! Miksi?
Miksi ilkeilet? Saan olla missä haluan ja milloin haluan. Mitä se sinulle kuuluu ilkimys. Riitaako taas haluat?
Et vastannut kysymykseeni ja sinähän riitelet koko ajan ja väität Doriksen olevan joka paikassa. Sinähän et voi keskustelusta lähteä, koska Doris!
Vaikka aloituksia olisi sata, sinä paskoisit spämmeilläsi, herjoillasi, dorisjankkauksillasi kaikki ketjut hamaan ikävään loppuusi!
Uusi aloitus on tehty, mutta sinulle se ei kelpaa, koska Doris!
Nyt minä vastasin puolestasi, koska sinä umpisurkea trolli et siihen pysty!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän on liian pitkäkin. Hankala lukea.
Ja silti olet täällä! Miksi?
Miksi ilkeilet? Saan olla missä haluan ja milloin haluan. Mitä se sinulle kuuluu ilkimys. Riitaako taas haluat?
Et vastannut kysymykseeni ja sinähän riitelet koko ajan ja väität Doriksen olevan joka paikassa. Sinähän et voi keskustelusta lähteä, koska Doris!
Vaikka aloituksia olisi sata, sinä paskoisit spämmeilläsi, herjoillasi, dorisjankkauksillasi kaikki ketjut hamaan ikävään loppuusi!
Uusi aloitus on tehty, mutta sinulle se ei kelpaa,
Sadat on samaa mieltä. Säälittävä trolli kopioi, jankkaa, trollaa. Jankkari!
Dorishullu hemmettiin täältä!
Autistejakin pitää kai ymmärtää, että heillä on pakkomielteensä ja tutut aiheet joita toistavat toistamistaan ja eivät pääse niistä yli ja jankkaavat Täälläkin tämä näkyy.