Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (19030)

Vierailija
18441/19030 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelu lukittiin sen takia, koska trolli spämmäsi. Ilmoitin ylläpitoon, ettei kyseiset syytökset keskustelusta pidä paikkaansa. Näkeväthän siellä itsekin, jos jotain vihapuheita löytyy. Sen sijaan epäasiallista kommentointia yhtä keskustelijaa kohtaan on ollut. Keskustelu meni lukkoon siksi, että tutkivat oliko vihapuheita ja niitä ei ole, ei miesvihaa ei mitään. Jos trolli on itse miesvihapuheita spämmännyt, ylläpito sen kyllä näkee.

Nyt ihmiset, jättäkää tuo omaan arvoonsa. Sitä varten on moderointi, johonka voi ilmoittaa tällaiset häiriköt.

Vierailija
18442/19030 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkasin etuhiuksiani ja iiik siitä tuli liian lyhyt!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18443/19030 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies katsoo kisoja, minä pötkötän lukemassa ET- lehteä. Kiva, siinä on hyvä ristikkokin.

Eipä tule Suomelle mitaleita. Olisinkin yllättynyt jos olis tullu- pessimisti ei pety!

💐

Vierailija
18444/19030 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskustelu lukittiin sen takia, koska trolli spämmäsi. Ilmoitin ylläpitoon, ettei kyseiset syytökset keskustelusta pidä paikkaansa. Näkeväthän siellä itsekin, jos jotain vihapuheita löytyy. Sen sijaan epäasiallista kommentointia yhtä keskustelijaa kohtaan on ollut. Keskustelu meni lukkoon siksi, että tutkivat oliko vihapuheita ja niitä ei ole, ei miesvihaa ei mitään. Jos trolli on itse miesvihapuheita spämmännyt, ylläpito sen kyllä näkee.

Nyt ihmiset, jättäkää tuo omaan arvoonsa. Sitä varten on moderointi, johonka voi ilmoittaa tällaiset häiriköt.

Kiitos paljon, kun olit yhteydessä ylläpitoon. Tämä ketju ansaitsee pysyä avoinna.

Vierailija
18445/19030 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aina ihaillut Duplantiksen näköistä, onkohan muita saman näköisiä vielä vapaana ja MISSÄ?

Vierailija
18446/19030 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kukaan meistä tietää, miksi ketju oikeasti lukittiin. Trollaus/asiattomuus/jankkaus/maalitus/ilkeily.

Vierailija
18447/19030 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leikkasin etuhiuksiani ja iiik siitä tuli liian lyhyt!

Oi. Ai fiil juu. Sama käynyt mullekin. Pinnillä kiinni ja kasvaa  n i i n  hitaasti.

Vierailija
18448/19030 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin kukaan meistä tietää, miksi ketju oikeasti lukittiin. Trollaus/asiattomuus/jankkaus/maalitus/ilkeily.

Kova oli jollain yritys poistaa keskustelu, tosin väärin perustein. Sitä voit kysyä  lähettämällä sähköpostia lehtilafkaan. Saat sähköpostiisi heti tiedon.

Vierailija
18449/19030 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon aina ihaillut Duplantiksen näköistä, onkohan muita saman näköisiä vielä vapaana ja MISSÄ?

Kyllä, silmäkarkkia hän. Mietin, että kuka tulee hänestä mieleen, niin etäisesti Mr Bean eli Johnny English eli näyttelijä Rowan Atkinson! Mutta sillä erolla, että Duplantis on nuori ja söpö.

Vierailija
18450/19030 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekis mieli permanenttia. Tuli mieleen tuosta yhden etutukan leikkauksesta. Jotain piristystä syksyyn.

Vierailija
18451/19030 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

6.30 MM-ennätys, onnea Mondo!

Vierailija
18452/19030 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se kova ja upee.

Vierailija
18453/19030 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se kova ja upee.

Onhan se tosi hienoa, kun kisoissa onnistuu.

Vierailija
18454/19030 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut moukarista mitalia, ei voi mitään.

Oman maan keitetyt perunat, paistetut ahvenfileet ja omenapaistos, nam. 

Vierailija
18455/19030 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohdin kertoa, että piristystä syksyyn kaipaan minäkin, varasin ajan permanenttiin.

Vierailija
18456/19030 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unohdin kertoa, että piristystä syksyyn kaipaan minäkin, varasin ajan permanenttiin.

Luulin ettei permiksiä enää tehdä, että ne jäi jonnekin 80-luvulle.

Vierailija
18457/19030 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulin ettei permiksiä enää tehdä, että ne jäi jonnekin 80-luvulle.

Mihinkä ne nyt olisi jääneet? Kiharia ihmiset haluaa edelleenkin.

Parturi

Vierailija
18458/19030 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenhän Lampaan matka sujuu? Kiva kuulla sitten maisemista, tapahtumista.

Toivottavasti vielä kertoo täällä, kun hänen ihana höpsö mielikuvajuttu poistettiin pari päivää sitten.Mutta Lammas on avarakatseinen, hän ei pienistä suutu. 

Vierailija
18459/19030 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ennen kiiltokuvat oli tosi kauniita" 

Tähän liittyen pidin joskus vuosia sitten vanhuksille askartelutuokion. Heistä monet muistisairaita. Mietin mikä voisi heitä kiinnostaa ja löytyisi muistoja. Näin keksin kiiltokuvat ja he tekivät niistä itselleen ns taulut.

Etsimällä etsien löysin vielä tietyistä pienistä verkkokaupoista kauniita vanhanaikaisia kiiltokuvia. Kyllä muutama vanhus muisti, kuinka oli liimannut aikoinaan lapsuudessa ja nuoruudessa näitä kuvia.

Oli tosi onnistunut tuokio ja kaikkia kiinnosti tekeminen. Nyt moni heistäkin on jo kuollut (tiedän tiettyjen juttujen kautta), mutta muistan heidät ja heidän ilonsa silloin. Kiitollinen olin, kun moni niinkin sairas ihminen jaksoi innostua silloin ja tehdä niin tarkkaan sen kaiken. Valitsivat innolla mieleisiään kuvia. Jäi se kaikki mieleen. 

Vierailija
18460/19030 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellään mun tutullani ei ole permistä. Tuleeko siitä edelleen sellaista tiukkaa kitaraa?

Mulla semmonen oli viimeksi 37 vuotta sitten. Nyt on takapuolen päälle pitkä tukka joten permis ei ajankohtainen ole ollut mulle enää vuosikymmeniin ja siksi luulin ettei niitä enää tehdä😁.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi