Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (19012)
Edelliseen saikin hopeaa ja iloitsen vielä enemmän.
Eikö se permis ole ollut lähiaikoina ihan nuortenkin juttu. Muistan lukeneeni tästä ja olen nähnyt nuorillakin permistä.
Eilen olisi ollut kuulumisia, mutta tämä ketju oli lukittuna. Ihmetyttää noi peikot, kun aivan varmana niiden takia ketjuja lukittuu. Saakohan peikot jotain sanktioita, kun on lukitukset päällä?
Aika paljon on ollut lukittuja ketjuja, että mitä noi peikot kuvittelevat hyötyvänsä käytöksellään? Loppuu vaan keskustelut heidän pahamaisten käytösten takia. Toivottavasti saavat kunnianloukkaussyytökset, kun solvailevat ihmisiä.
En tiedä onko yleisilme palstalla muuttunut paremmaksi, kun on ollut lukituksia. Hyvin vähän oon vain roikkunut palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Eilen olisi ollut kuulumisia, mutta tämä ketju oli lukittuna. Ihmetyttää noi peikot, kun aivan varmana niiden takia ketjuja lukittuu. Saakohan peikot jotain sanktioita, kun on lukitukset päällä?
Aika paljon on ollut lukittuja ketjuja, että mitä noi peikot kuvittelevat hyötyvänsä käytöksellään? Loppuu vaan keskustelut heidän pahamaisten käytösten takia. Toivottavasti saavat kunnianloukkaussyytökset, kun solvailevat ihmisiä.
En tiedä onko yleisilme palstalla muuttunut paremmaksi, kun on ollut lukituksia. Hyvin vähän oon vain roikkunut palstalla.
Ei tullut bändille banneja🤣. Ei ollut perusteita, sellaisia asiattomuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon aina ihaillut Duplantiksen näköistä, onkohan muita saman näköisiä vielä vapaana ja MISSÄ?
Kyllä, silmäkarkkia hän. Mietin, että kuka tulee hänestä mieleen, niin etäisesti Mr Bean eli Johnny English eli näyttelijä Rowan Atkinson! Mutta sillä erolla, että Duplantis on nuori ja söpö.
Länsisuomesta ylöspäin pitkin Pohjanmaan rannikkoa. Sieltä löytyy komeimmat miehet a la Dublantis 😍.
Jouduin petoksen uhriksi erään henkilön taholta. Teko tuntuu todella epäreilulta ja ihmisarvoa alentavalta. Jokainen jonka kohdalle vastaava tapahtuu ymmärtää tunteen. En avaa täällä asiaa enempää.
Harmittaa nämä sadepäivät. Ulkona olisi kivempi viettää aikaa kuin sisällä, jos ulkona ei vain sataisi. Eilen sentään sateesta välittämättä tuli heitettyä frisbeegolfkierros Riutalla. Voimille otti, huono tulos tuli, mutta hyvä fiilis tuli. Paikallisissa kirppiksillä tuli käytyä ja olipa hyvät kirppikset ihan ydinkeskustassa. Paikallisessa leipomossa tuli käytyä salaatilla ja sitten kotio päin. Tuntuu rikkaalta päivältä, kun kokee/näkee jotain uutta. Tämä päivä on sisällä möllöttelyä päikkäreiden kera.
Mini vogue, pehmis l.pehmennys ja permis oli aikanaan, pehmis oli semmonen loivempi kihara kuin permanentti. Olin kampaamossa töissä.
Sadetta luvattiin vielä monta päivää.
Vierailija kirjoitti:
"Ennen kiiltokuvat oli tosi kauniita"
Tähän liittyen pidin joskus vuosia sitten vanhuksille askartelutuokion. Heistä monet muistisairaita. Mietin mikä voisi heitä kiinnostaa ja löytyisi muistoja. Näin keksin kiiltokuvat ja he tekivät niistä itselleen ns taulut.
Etsimällä etsien löysin vielä tietyistä pienistä verkkokaupoista kauniita vanhanaikaisia kiiltokuvia. Kyllä muutama vanhus muisti, kuinka oli liimannut aikoinaan lapsuudessa ja nuoruudessa näitä kuvia.
Oli tosi onnistunut tuokio ja kaikkia kiinnosti tekeminen. Nyt moni heistäkin on jo kuollut (tiedän tiettyjen juttujen kautta), mutta muistan heidät ja heidän ilonsa silloin. Kiitollinen olin, kun moni niinkin sairas ihminen jaksoi innostua silloin ja tehdä niin tarkkaan sen kaiken. Valitsivat innolla mieleisiään kuvia. Jäi se kaikki mieleen.
Olipa hyvä oivallus tuohon nuo kiiltokuvat! Läikähdytti oikein täällä kun mielukuvittelin niitä vanhuksia lapsuudesta tuttujen kiiltokuvien äärellä. Opiskeletko silloin jotakin hoito/ohjausalan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän liittyen pidin joskus vuosia sitten vanhuksille askartelutuokion. Heistä monet muistisairaita. Mietin mikä voisi heitä kiinnostaa ja löytyisi muistoja. Näin keksin kiiltokuvat ja he tekivät niistä itselleen ns taulut.
Etsimällä etsien löysin vielä tietyistä pienistä verkkokaupoista kauniita vanhanaikaisia kiiltokuvia. Kyllä muutama vanhus muisti, kuinka oli liimannut aikoinaan lapsuudessa ja nuoruudessa näitä kuvia.
Oli tosi onnistunut tuokio ja kaikkia kiinnosti tekeminen. Nyt moni heistäkin on jo kuollut (tiedän tiettyjen juttujen kautta), mutta muistan heidät ja heidän ilonsa silloin. Kiitollinen olin, kun moni niinkin sairas ihminen jaksoi innostua silloin ja tehdä niin tarkkaan sen kaiken. Valitsivat innolla mieleisiään kuvia. Jäi se kaikki mieleen.
Olipa hyvä oivallus tuohon nuo kiiltokuvat
Mä olen kuullut samanlaisia tarinoita vanhoista postikorteista tai valokuvista. Sama tuo vanha musiikki, laulunsanat muistuu usein mieleen iäkkäilläkin. Tuoksut myös on tärkeitä.
Itkettää ja siitä alkoi päänsärky.
Vierailija kirjoitti:
Migreeniä vai tavallista?
:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Migreeniä vai tavallista?
:)
Toivottavasti on vaan tavallista tällä kertaa, että menee helpommin särkylääkkeellä ohi.
Minä vuosia sitten otin elämäni ekan ja vikan permiksen luonnonkiharaan tukkaani. Tuli varsinainen afro! Monet itkut itkin sen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuttua hommaa, tein viriketoimintaa yli vuoden vanhusten talossa.
"Minoon aina osannu pitää järien ja tuntehet erillänsä. Noon mulla eri päis."
- Markku Huhta, Runua -
Aika rauhallinen päivä ollut tänään. Kaupassa käynti, yleisurheilukisojen katsomista, puhelu läheiselle.
On ollut aikaa siivota tätä ketjuakin.
Nyt katson 007 Spectre. Bondit on hyviä, vaikka ne olisi nähnyt ennenkin.
Vierailija kirjoitti:
Aika rauhallinen päivä ollut tänään. Kaupassa käynti, yleisurheilukisojen katsomista, puhelu läheiselle.
On ollut aikaa siivota tätä ketjuakin.
Nyt katson 007 Spectre. Bondit on hyviä, vaikka ne olisi nähnyt ennenkin.
Montakahan Bondia on tehty? Parikymmentä kai
Taidan olla ainoita, jotka eivät innostu Mondosta. Suosikkini on Emmanouil Karalis seiväshypystä. Hän on aina iloinen ja sellainen positiivinen ja muistuttaa minusta kuin jotain soturia hiuksineen. Taisi saada pronssia (en ehtinyt katsoa kisaa) ja onnittelen.