Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (19012)
"Olipa hyvä oivallus tuohon nuo kiiltokuvat! Läikähdytti oikein täällä kun mielukuvittelin niitä vanhuksia lapsuudesta tuttujen kiiltokuvien äärellä. Opiskeletko silloin jotakin hoito/ohjausalan?"
En viitsi kovin tarkasti kirjoittaa näistä jutuista. Sen olen maininnut etten ole hoitoalaa opiskellut.
Etsin sammakkoa makkarin yhteydessä olevasta varastosta. Tästä jo kirjoitinkin. Kaikki tavarat sieltä pois ja vielä makkari läpi ja ei mistään löytynyt. En tiedä mihin on voinut mennä ja oikein käsitä enää tätä kaikkea.
Pitääkö vielä olohuoneen sohvien altakin etsiä. Ikävää jos jää sisälle kuolemaan johonkin. Toivon, että nyt yöllä sitten ilmaisisi itsensä.
Hyvä puoli, että siivous on nyt tehty. Sain hyvän syyn siihen. Samalla lajitttelin vaatteita ja osaa en enää käytä joten ne vien autotalliin.
Eipä tuo myynti Sellpyssä kannata. Olen myynyt siellä kivasti 160 euron edestä ja ihan hyvillä summilla ovat ihmiset ostaneet. Sellpy vaan vetää välistä niin paljon, että käteen jää 30 euroa. Harmittaa, mutta nuo vaatteet eivät tavallisella kirppiksellä millään kaupaksi menneet. Sellpy myös hyläsi osan ihan hyvistä vaatteista mitä lähetin. En enää uudestaan myy tuolla.
Muuten tein makaronilaatikon ja keitin taas marjapuuroa. Nyt oikeastaan melkein lankku syöty jos katsoo pakastinta. Marjoja ja kuivatavaraa lukuunottamatta. Menenkin huomenna kauppareissulle.
Luontokokemukset tänään. Amiraaleja baarissa ja kolme siniritariyökköstä. Hämis, joka poikasiaan laukun päällä vartioi on hävinnyt. Ehkä lintu nappasi sen. En usko, että muuten olisi tuosta lähtenyt. Pellolla oli peura, kun iltalenkillä olin. Tässä äsken, kun vielä pihassa istuin alkoi kuului puhinaa yms metsästä ja rytinää. Hirvi tai hirvet luultavasti ylitti heikkatien tuosta melko läheltä. Niillä on reittinsä siinä.
Tänään on ollut hieman levoton päivä ja äitini työpaikalla muutoksia niin hän sitten huonolla päällä ja vähän minäkin. En usko monien kuuntelevan niin paljon valitusta kuin minä välillä kuuntelen. Ehkä sitten itsekin sen myötä valitan välillä itsekin. En valita nyt tästä, mutta joskus mietin että ei tuokaan ihan ok ole. Kuitenkin ihan hyvä päivä tämäkin.
"Nyt oikeastaan melkein lankku syöty jos katsoo pakastinta"
Edelliseen korjaus eli en syö lankkua sentään. Eli melkein "Kaikki" syöty.
Täällä on yksi häirikkö, joka peukuttaa omia kommenttejaan.
Hyvää yötä ja levollista unta kaikille.
Ihana sateinen ja tuulinen päivä ollut. Nautin suunnattomasti, kun tuulee voimakkaasti kasvoihin ja hiukset hulmuavat tuulessa. Siitä tulee niin vapaa olo. Sen hetken kuvittelen, että jonain päivänä voin olla ehkä toipunut masennuksestani ja elämä taas hymyilee. Sitä odotellessa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö täällä saa miehet kirjoittaa? Miesvihaa ja syrjintäähän se on selkeästi. Laitonta. Mode tutkii uudestaan.
Mene töihin.
Terveysasioita pitää kysyä lääkäriltä, ei täältä. Se linja otettiin sunnuntaina. Ettekö muista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö täällä saa miehet kirjoittaa? Miesvihaa ja syrjintäähän se on selkeästi. Laitonta. Mode tutkii uudestaan.
Mene töihin.
Tässähän mä olen! Töissä.
No tee niitä töitäsi, äläkä vänise täällä 🙄
Hyvää huomenta. Heräsin aikaisin, hieno aamu, ihan hiljaista. Kohta aamukahvit, ne on päivän parhaat kahvit.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on yksi häirikkö, joka peukuttaa omia kommenttejaan.
Hyvää yötä ja levollista unta kaikille.
Näkyy tulleen ketjuun uudestaan heti klo 7.00 jälkeen. Kunpa ymmärtäisi hakea apua itselleen.
Ei mitään reaktiota trolleille. Yrittävät saada ketjun tahallaan lukittua.
Ilmoittakaa asiattomiksi. Mitä useampi ilmoittaa, sen parempi.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään reaktiota trolleille. Yrittävät saada ketjun tahallaan lukittua.
Ilmoittakaa asiattomiksi. Mitä useampi ilmoittaa, sen parempi.
Jep. Ilmoitin.
Vierailija kirjoitti:
Terveysasioita pitää kysyä lääkäriltä, ei täältä. Se linja otettiin sunnuntaina. Ettekö muista.
Minä en ole sopinut täällä kenenkään kanssa mitään, koskaan.
Kyllä täällä saa jakaa hyviä vinkkejä liittyen terveysasioihin.
On jokaisen omalla vastuulla ottako vinkeistä vaarin, tai muorin.
Luota sinä määräilyyn, minä luotan täällä jokaisen lukijan Omaan Arvostelukykyyn.
Jookosta jooko ja mustikkaa ripuliin, valkosipulia inkivääriä flunssaan ja karpaloUrisan virtsatietulehduksen estoon.
Mitäs pahaa miehet on tehneet, kun niiden kuulumisia ei huolita? Kyllä tämä täyttää sukupuolisyrjinnän kriteerit. Mä haluan kuulla heidänkin kuulumisiaan ja näkökantoja.
Ai onko tää vain naisille?😟
Vierailija kirjoitti:
Mitäs pahaa miehet on tehneet, kun niiden kuulumisia ei huolita? Kyllä tämä täyttää sukupuolisyrjinnän kriteerit. Mä haluan kuulla heidänkin kuulumisiaan ja näkökantoja.
Täällä toinen nainen. Sama olen ajatellut. Haluan monipuolista keskustelua ja haluan oppia tuntemaan miesten ajatuksia myös. Eihän näin voi oikeasti tehdä.
Aamukahvit
Ruisleipää - se se miehen tiellä pitää.
Monesti esitetty toiveita. Ketjun suhteen, siis. Joku on outo trolli, joka kopioi toisten mielipiteitä, omia ei taida poloisella olla. Onpa kummallinen elämä toisilla.
Sataa. Radiossa soi Mombasa. On oudon hämärää vielä, vaikka kello on jo kymmenen.
Hyvää yötä, onni myötä