Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (17558)

Vierailija
17541/17558 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herätty 6.30. Tehty supernopeudella pikasiivo, kun sähköasentaja lupasi tulla aamusta fixaamaan yhden jutun. Pikasiivo tässä tapauksessa oli eilisen laiskan päivän jäljiltä tuoleilla lojuvat vaatteet pyykkikaappiin, makkarin ovi kiinni ja astiat tiskialtaasta koneen uumeniin. Enpä tiedä olisiko tuo edes huomioinut näitä juttuja, joten itseni vuoksi taas. 

Tällä viikolla alkaa uuden kielen opiskelu, tai no opiskelin sitä tuossa 15 vuotta takaperin, mutta paljon on vielä opittavaa ja kertaamista. Toivottavasti tilaamani oppikirja saapuu tänään.

Eilen kävin palstalla lukemassa nopsasti kuulumiset ja laitoin neuvon emojien käyttöön läppärillä tai tietokonenäppiksellä. En tiennytkään, että se on arka aihe alapeukuista päätellen. 🤔

Jos alapeukut tuli siitä, että ne jotka sen laittoivat tiesivät jo asian.

Vierailija
17542/17558 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme piiit-kästä aikaa Prismassa , voi taivas kun on kallis kauppa ja kaikkea tarvitse maamme emme edes löytäneet siis peruselintarvikkeita. Kyllä Minimani Vaasassa on hyvä ja edullinen ja liha/kalatiski sata kertaa pidempi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17543/17558 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkis hyvä, kyllä elämä käy raskaaksi kun noi otat itseesi näitä kirjoituksia!

Minusta kuuluu keskusteluun että kommentoimme toistemme elämää täällä.

Vierailija
17544/17558 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämän jäljet naamassa ja kropassa ovat luonnollisia. Eipä kai kukaan ikinuoren näköisenä säily.

Itse en ikinä ollut kaunis joten ei haittaa rypyt eikä roikkuvat yläluomet.

Vierailija
17545/17558 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän ei halua kirjoituksiaan kommentoitavan. 

Vierailija
17546/17558 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän ei halua kirjoituksiaan kommentoitavaa.                        

Ei siltä täällä voi välttyä. Pitää perustaa ketju jossa  kommentointimahdollisuutta ei ole.

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämän jäljet naamassa ja kropassa ovat luonnollisia. Eipä kai kukaan ikinuoren näköisenä säily.

Itse en ikinä ollut kaunis joten ei haittaa rypyt eikä roikkuvat yläluomet.

Samaa mieltä. Mä olen kaiketi ollut nuorena aika kauniskin, mutta aina ajattelin, että nuorena tehdään ne asiat, mihin tarvitaan ulkonäköä, ja sitten sen jälkeen muut tärkeät asiat. 

Vierailija
17548/17558 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on raskas päivä taas tänään, ihan kuin kivirekeä vetäisi perässään. Yöllä unta nolla tuntia. Aamulla verikokeisiin eilisillä silmillä ja kaupan kautta kotiin. Söin ja sain nukuttua kolme tuntia. Nyt särkee päätä ja pitäisi jaksaa tehdä pitkä lista kotitöitä. No eipä ne mihinkään karkaa eikä kukaan muu ole näkemässä. Päivä se on huomennakin.

Vierailija
17549/17558 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikäkriiseilen vanhentumista ja hittolainen lankesin tilaamaan kaulavoidetta yli 30€ hintaan VESSI nimisestä firmasta. Vaikka tiesin voiteen olevan suht tehotonta ja kallista.

Nyt kriiseilen miten pääsen tilauksesta eroon ettei voidetta tule joka kuukausi uutta putkiloa.

Sen 30€ olis voinu käyttää paljon muuhun kivaan!

enää ikinä en tilaa mitään kosmetiikkaa netistä!

Hassua, kävin Vessin nettisivuilla sekä Instassa. Heiltä voi tilata tuotteita ihan yksittäin ilman kuukausisitoumusta. Kesällä instassa oli Vessin tuotteita esittäviä videoita, joita klikkaamalla joutui tilaustilaan, jossa tarjottiin tuotteista tuollaisia jatkuvia tilauksia.

Jos nyt joku voi ryppyihin hieman auttaa on retinoli.

Vierailija
17550/17558 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena en ollut omasta mielestäni minkään näköinen. Kun katson samoja kuvia nyt niin hemmetti olin kyllä kaunis ja siro. Päätin että olen sitä vieläkin enkä vasta 20 vuoden kuluttua.

Peilikuvalleen  kannattaa puhua nätisti.

Vierailija
17551/17558 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haarapääskyjä näkyy vielä! Nyt juuri lensi ikkunan ohi. Tervapääskyt taitaa olla jo lähteneet.

Tänään kun tulin ulkoa sisälle selässä kutitti joku. No se oli kaskas, joka mennyt t-paidan alle.

Huomenna suunnittelin rannalla käyntiä, jos tarkenisi veteen vielä.

Vierailija
17552/17558 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armaani,

ryppyäsi jokaista rakastan,

arpiasi vatsassasi arvostan,

harmaita hiuksiasi hivelen.

Nuo kaikki yhdessä olemme eläneet,

lapsemme lahjaksi saaneet,

elämän merkkejä ne ovat.

Rakkaani. Ryppyinesi. Arpinesi.

Minun valoni.

Vierailija
17553/17558 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihis se doris pakeni?

Vierailija
17554/17558 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihis se doris pakeni?

Hän on nykyään  Anonyymi - ikuisesti  - nimimerkin takana.

Ehkä kyllästyi Dorikseen.

Vierailija
17555/17558 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tänään asuntotarjouksen ja hyväksyin sen. On muutto edessä takaisin Tampereelle täältä Helsingistä. Se piristi päivää ja ajatuksesta tuli lämmin tunne, vaikka muuttaminen stressaakin. Odotan sitä kuitenkin innolla. 

Vierailija
17556/17558 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain tänään asuntotarjouksen ja hyväksyin sen. On muutto edessä takaisin Tampereelle täältä Helsingistä. Se piristi päivää ja ajatuksesta tuli lämmin tunne, vaikka muuttaminen stressaakin. Odotan sitä kuitenkin innolla. 

Onnea uuteen kotiin 🌸

Vierailija
17557/17558 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on kaikki ottanut jostakin syystä pattiin, ärsyttänyt ihan sikana. Tämä nihkeys tuntuu myös inhottavalta, piti äsken ottaa kaikki muut vaatteet paitsi pikkarit pois päältä. 

Puolukoista tein survosta ja juustokakun, ruuaksi jauhelihakastiketta. Harmitti kun ei ollutkaan pakastekasviksia joita yleensä laitan kastikeruokien kanssa. Keitin sitten makaroni. No,hyvin pieniä murheita tällaiset. 

Vähän sain siivottua tänään ja vaihdoin sekä pesin lakanat. Mukava mennä puhtaisiin nukkumaan. Mieskin tuli tuohon viereen pötkölleen, ehkä saan niskahieronnan jos oikein nätisti pyydän.

Vierailija
17558/17558 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maha on ollut kovin turpea ja salaa pierin puistossa kun kukaan ei nähnyt. 

Näytä aiemmat lainaukset

Repesin vähän aikaa sitten ihan totaalisesti. Siskoni laittoi mulle Messengerissä valokuvan. Siristelin silmiäni ja ihmettelin, mitä kuvassa on. No joo, selkeesti jonkun hiuksia. Siskoni kysyi, haluanko. Sitten sanoi, että oli ollut  siivoamassa isän varastoa. Hetken aikaa mietin - kun olen kaiken true crimen suurkuluttaja - että  WAU, onks mun faija sarjamurhaaja ja noi jotain trofeja :D Mutta kuulemma on mun ja siskoni hiuksia. Siis mitä hittoa? Isällä on siis ulkovarastossa ollut meiltä tyttäriltä  joskus 1960-luvulla leikatut poninhännät? Minkä ihmeen takia? Sanoin mun siskolle, että en tartte, mun DNA on jo ihan HUS:in tietokannoissakin. Kysyin siskoltani, mitä hän niillä tekee, mutta ei kuulemma oikein tiedä. Mun siskoni kyllä säilöö kaikenlaista typerääkin, mutta sääliksi käy siskoni lapset, kun ne aikanaan joutuu jotain poninhäntiäkin siskoni asunnosta tyhjentämään :D : D 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän