Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (17665)

Vierailija
17581/17665 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jankkaajat saatte aikaan sen, että tämän ketjun taso laskee. Tympeä meininki heti aamusta. Aikuiset ihmiset. Menkää ulos ottamaan happea.

Vierailija
17582/17665 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dorishullu(t) hemmettiin täältä!!!

Tai: kirjoittakaa kuulumisia

Älä huuda.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17583/17665 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä poistin asiattomia viestejä. Hulluksi mennyt touhu täällä.

Vierailija
17584/17665 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sinut on valtuutettu siihen? Mikä on asiatonta? Diktaattorin tavoin poistellaan. Sananvapaus ja kirjoittamisenvapaus on ihmisoikeus Suomessa. Jollet sinä tykkää, se ei ole peruste poistoon.

Vierailija
17585/17665 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No panin akkaa perseeseen, miksi sitä ei saa sanoa täällä?? Kolme kertaa jo poistettu!

Harmin paikka. Toivottavasti sensuuri ei ole pilannut sekstailusta jäänyttä hyvää tuulta.

Ihmiset eivät halua kuulla toisten intiimiasioita, joiden jakaminen julkisesti on aika kummallista pervoilua. Omasta puolestani ajattelen niin, että se mitä puolisoni kanssa tapahtuu, on niin arvokasta ja kaunista, etten halua pilata sitä huutelemalla intiimiasioitamme ympäriinsä. Miksi se ylipäätään muille kuuluu? Seksuaalisuus on yksityinen asia! 

Mistä sä tiedät, mitä ihmiset haluaa kuulla? Älä yleistä. Jos sä et halua kuulla, se ei ole kaikki ihmiset. Mä haluan kuulla ja näköjään puolet palstalaisista.

Puolet palstalaisista !!?!! Sinä ja kaksi muuta ! Huutonaurua !!!

Vierailija
17586/17665 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta vain! Ukkonen valvottanut  pitkin yötä, mutta ei se auta kun ottaa vielä toinen kuppi ärmäkkää kahvia ja lähteä asioille ennen työpäivää.

Huomenna vapaata ja nukun kyllä vaikka puoleen päivään jos siltä tuntuu. 🙏

Vierailija
17587/17665 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sinut on valtuutettu siihen? Mikä on asiatonta? Diktaattorin tavoin poistellaan. Sananvapaus ja kirjoittamisenvapaus on ihmisoikeus Suomessa. Jollet sinä tykkää, se ei ole peruste poistoon.

Poistin muutaman. En voi toistaa, mitä niissä luki, oli liian roisia tekstiä. Ei mitään 'kaunista seksiä'  + asiatonta jokunen

Vierailija
17588/17665 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No panin akkaa perseeseen, miksi sitä ei saa sanoa täällä?? Kolme kertaa jo poistettu!

Harmin paikka. Toivottavasti sensuuri ei ole pilannut sekstailusta jäänyttä hyvää tuulta.

Ihmiset eivät halua kuulla toisten intiimiasioita, joiden jakaminen julkisesti on aika kummallista pervoilua. Omasta puolestani ajattelen niin, että se mitä puolisoni kanssa tapahtuu, on niin arvokasta ja kaunista, etten halua pilata sitä huutelemalla intiimiasioitamme ympäriinsä. Miksi se ylipäätään muille kuuluu? Seksuaalisuus on yksityinen asia! 

Mistä sä tiedät, mitä ihmiset haluaa kuulla? Älä yleistä. Jos sä et halua kuulla, se ei ole kaikki ihmiset. Mä haluan kuulla ja näköj

Minuakin naurattaa.

Vierailija
17589/17665 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mode päättää, onko poisto

Vierailija
17590/17665 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää huomenta täältäkin. Meilläkin ukkonen jytyytteli aamuyöstä niin, että piti nousta ottamaan töpseleitä irti seinästä. Välillä satanut rankasti.

Tänään vien synttärikortin postiin sukulaiselle, saa nähdä ehtiikö kortti ajoissa perille, kun posti kuljettaa sen ensin pääkaupunkiseudulle ja sitten takaisin tänne eteläiselle pohojammaalle.

Mukavaa syyskesän päivää! 🍂🍃

Vierailija
17591/17665 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteenveto: Tämä syyshelle ja kosteus saa palstalaiset ärhäköiksi kuin syysampiaiset. Kuulumisista näkyy turhautuminen ja ärsyyntyminen. Onneksi on paikka, jossa sitä voi turvallisesti purkaa. Täällä voi kertoa kaikista tunteista. 

Vierailija
17592/17665 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te jankkaajat saatte aikaan sen, että tämän ketjun taso laskee. Tympeä meininki heti aamusta. Aikuiset ihmiset. Menkää ulos ottamaan happea.

On sullekin tavoite🤣.Tasot laskee tasot nousee. Nuttura löysemmälle.

Vierailija
17593/17665 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteenveto: Tämä syyshelle ja kosteus saa palstalaiset ärhäköiksi kuin syysampiaiset. Kuulumisista näkyy turhautuminen ja ärsyyntyminen. Onneksi on paikka, jossa sitä voi turvallisesti purkaa. Täällä voi kertoa kaikista tunteista. 

No huh huh, minä just ihmettelin, että mitä ihmettä täällä  t a p a h t u u?

Vilkas keskustelu 10p

Keskustelun taso 4p

Enpä vaivaudu kommentoimaan

Anonyymi - ikuisesti

Vierailija
17594/17665 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nyt hyvä mieli😣.

Vierailija
17595/17665 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko nyt hyvä mieli😣.

ON, mode päätti näin.

Vierailija
17596/17665 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta vain! Ukkonen valvottanut  pitkin yötä, mutta ei se auta kun ottaa vielä toinen kuppi ärmäkkää kahvia ja lähteä asioille ennen työpäivää.

Huomenna vapaata ja nukun kyllä vaikka puoleen päivään jos siltä tuntuu. 🙏

Hauska sana: ärmäkkä.

Taitaa olla tosi vahvaa.

Vierailija
17597/17665 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No no, täällähän ollaan kuin lapset hiekkalaatikolla. 

En ymmärrä tuota Doriksen mollaamista ollenkaan. Joskus kirjoitinkin tänne että ehkä jotkut ovat kateellisia kun hänen elämänsä vaikuttaa kaikinpuolin hyvältä.

Myönnän että minäkin olen laittanut muutaman viestin poistoon. Mielestäni ne ovat olleet hyvän maun vastaisia,

seksijutuille kyllä löytyy kanavia muualtakin ihan päivälehtiä myöten.

Kaunis aamu taas. Hyvin nukuttu yö takana. Aamiaiseksi söin Saarioisten ohrapuuron mansikoilla ja mustaherukoilla. Mukillinen kahvia ja alennuksesta ostettu rommileivos.

Kylläpä tuli täysi olo! Olisi riittänyt puolet puurosta mutta kun mies on

poissa niin tulin syöneeksi kaiken.

Sovinnollisempaa päivänjatkoa kaikille. . .💐

Vierailija
17598/17665 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No no, täällähän ollaan kuin lapset hiekkalaatikolla. 

En ymmärrä tuota Doriksen mollaamista ollenkaan. Joskus kirjoitinkin tänne että ehkä jotkut ovat kateellisia kun hänen elämänsä vaikuttaa kaikinpuolin hyvältä.

Myönnän että minäkin olen laittanut muutaman viestin poistoon. Mielestäni ne ovat olleet hyvän maun vastaisia,

seksijutuille kyllä löytyy kanavia muualtakin ihan päivälehtiä myöten.

Kaunis aamu taas. Hyvin nukuttu yö takana. Aamiaiseksi söin Saarioisten ohrapuuron mansikoilla ja mustaherukoilla. Mukillinen kahvia ja alennuksesta ostettu rommileivos.

Kylläpä tuli täysi olo! Olisi riittänyt puolet puurosta mutta kun mies on

poissa niin tulin syöneeksi kaiken.

Sovinnollisempaa päivänjatkoa kaikille. . .💐

Huh. Ei kai hiekkalaatikollakaan näin riitaisaa ole? En kyllä muista kovinkaan paljoa kirjoittajien yksityisasioista. Muistelen Doriksen maininneen miehestään, ei kai 'yksinäisyyttään täällä täytä' tms, mitä joku täällä höpötti.

Asiattomia viestejä poistattaa moni. Ylläpito päättää. 

Grillausta? Ehkä. Poutapäivä, huomiselle ennustettu sadekuuroa ja ensi viikko näyttää kovin sateiselle, +15. Syys saapuu todella.

Vierailija
17599/17665 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäkää tuo yksi täysin huomiotta. Poistoon vain sitten, kun ei kerran ymmärrä kuin jankuttamisen päälle.

Vierailija
17600/17665 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea päivä. Parisuhteen suhteen olo on hyvin apea ja ahdistunut. En edes muista, milloin viimeksi minua oltaisiin halattu. Ilman että pyydän sitä itse. Olen taas jälleen tunnekylmässä suhteessa ja siitä voin osittain syyttää itseäni. Klassisesti lasten takia eroaminen on todella paljon vaikeampaa, koska en haluaisi rikkoa lasten kotia. Suhteessa ei kuitenkaan ole väkivaltaa eikä päihteidenkäyttöä niin, että olisi ongelmaa. On vain tämä tunnekylmyys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi