Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (17558)

Vierailija
17521/17558 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheiseni on sairastunut vakavasti, mutta hän pääsi hyvään hoitoon. Olen niin kiitollinen veronmaksaja tällä hetkellä. 

Vierailija
17522/17558 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkasti kirjoittimisesta vielä. Mietin kuka tänne viitsisi kovin tarkasti elämästään kirjoittaa. Ei se varmaan monille ole hyvä ajatus kuitenkaan. 

Aivan. Ihmettelen pitkiä pohtivia kirjoituksia, antaa raskaan kuvan. Itse en viitsi noin paljon pohtia kirjoittamalla. Tietenkin jos kyse on yksinäisemmästä ihmisestä joka kuitenkin tarvitsee päiväkirjanomaiseen kertomiseen tätä ketjua niin ehkä se hänelle vastaa tarkoitustaan. Itse ohitan kirjoitukset, kun en jaksa lukea kuin toisinaan ja silloinkin ajattelen että miten tavallaan raskaasti ja pohjamutia myöten kaiken voi toiset asioita kokea. Minulla jäisi päivän hommat (mukavat) tekemättä jos noin paljon päässäni asioita pyörittelisin. Mieluummin suunnittelen tulevaa ja toteutan ne, kuin pyörittelen asioita päässäni ja kirjoittelen tänne, huoh!. Mutta kai jotkut voi kokea pitkän ja jatkuvan aktiivisen kirjoittelun terapianakin. Jotenkin raskassoutuista se kumminkin on osan meistä mielestä. Mielipiteeseen sekä sen sanomiseen on jokaisella oikeus :) Eikä kommenttiani sitten millään saa väännettyä ilkeäksi :D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17523/17558 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun puhelimitse veronmaksajain liiton ihminen lähestyi minua ja kysyi haluanko maksaa vähemmän veroja? Hän äimistyi sanattomaksi, kun kerroin olevani kiitollinen ja iloinen veronmaksaja, en halua kiertää niitä tai saada kyseenalaisia alennuksia. 👍🤭

Vierailija
17524/17558 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läheiseni on sairastunut vakavasti, mutta hän pääsi hyvään hoitoon. Olen niin kiitollinen veronmaksaja tällä hetkellä. 

Toipumusta läheiselle ja voimia teille :)

Vierailija
17525/17558 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herätty 6.30. Tehty supernopeudella pikasiivo, kun sähköasentaja lupasi tulla aamusta fixaamaan yhden jutun. Pikasiivo tässä tapauksessa oli eilisen laiskan päivän jäljiltä tuoleilla lojuvat vaatteet pyykkikaappiin, makkarin ovi kiinni ja astiat tiskialtaasta koneen uumeniin. Enpä tiedä olisiko tuo edes huomioinut näitä juttuja, joten itseni vuoksi taas. 

Tällä viikolla alkaa uuden kielen opiskelu, tai no opiskelin sitä tuossa 15 vuotta takaperin, mutta paljon on vielä opittavaa ja kertaamista. Toivottavasti tilaamani oppikirja saapuu tänään.

Eilen kävin palstalla lukemassa nopsasti kuulumiset ja laitoin neuvon emojien käyttöön läppärillä tai tietokonenäppiksellä. En tiennytkään, että se on arka aihe alapeukuista päätellen. 🤔

Vierailija
17526/17558 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herätty 6.30. Tehty supernopeudella pikasiivo, kun sähköasentaja lupasi tulla aamusta fixaamaan yhden jutun. Pikasiivo tässä tapauksessa oli eilisen laiskan päivän jäljiltä tuoleilla lojuvat vaatteet pyykkikaappiin, makkarin ovi kiinni ja astiat tiskialtaasta koneen uumeniin. Enpä tiedä olisiko tuo edes huomioinut näitä juttuja, joten itseni vuoksi taas. 

Tällä viikolla alkaa uuden kielen opiskelu, tai no opiskelin sitä tuossa 15 vuotta takaperin, mutta paljon on vielä opittavaa ja kertaamista. Toivottavasti tilaamani oppikirja saapuu tänään.

Eilen kävin palstalla lukemassa nopsasti kuulumiset ja laitoin neuvon emojien käyttöön läppärillä tai tietokonenäppiksellä. En tiennytkään, että se on arka aihe alapeukuista päätellen. 🤔

Moni peukuttaja ei varmaan ymmärrä joko lukemaansa tai peukuttamisen tarkoitusta. Niin outoja peukutuksia tulee. 😮🤫

Vierailija
17527/17558 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Aivan. Ihmettelen pitkiä pohtivia kirjoituksia, antaa raskaan kuvan. Itse en viitsi noin paljon pohtia kirjoittamalla. Tietenkin jos kyse on yksinäisemmästä ihmisestä joka kuitenkin tarvitsee päiväkirjanomaiseen kertomiseen tätä ketjua niin ehkä se hänelle vastaa tarkoitustaan. Itse ohitan kirjoitukset, kun en jaksa lukea kuin toisinaan ja silloinkin ajattelen että miten tavallaan raskaasti ja pohjamutia myöten kaiken voi toiset asioita kokea. Minulla jäisi päivän hommat (mukavat) tekemättä jos noin paljon päässäni asioita pyörittelisin. Mieluummin suunnittelen tulevaa ja toteutan ne, kuin pyörittelen asioita päässäni ja kirjoittelen tänne, huoh!. Mutta kai jotkut voi kokea pitkän ja jatkuvan aktiivisen kirjoittelun terapianakin. Jotenkin raskassoutuista se kumminkin on osan meistä mielestä. Mielipiteeseen sekä sen sanomiseen on jokaisella oikeus :) Eikä kommenttiani sitten millään saa väännettyä ilkeäksi :D "

Viestisi osoitit nyt tie

Mikä tarve ihmisellä on toisinaan vääristellä lukemaansa? En ole irvaillut minä vain pohdin omalla tavallani (joka ei sinua miellyttänyt), ihan niin kuin sinäkin teet tavalla - joka ei minua aina miellytä. Koetaan nyt kuitenkin molemmat mahtua tänne, ja antaa kaikkien kukkien kukkia vaikka arvostellaan, tykätään, ei tykätä, yläpeukut ja alapeukut.

Omituisen kiukkista väkeä näin maanataina.

Vierailija
17528/17558 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkasti kirjoittimisesta vielä. Mietin kuka tänne viitsisi kovin tarkasti elämästään kirjoittaa. Ei se varmaan monille ole hyvä ajatus kuitenkaan. 

Aivan. Ihmettelen pitkiä pohtivia kirjoituksia, antaa raskaan kuvan. Itse en viitsi noin paljon pohtia kirjoittamalla. Tietenkin jos kyse on yksinäisemmästä ihmisestä joka kuitenkin tarvitsee päiväkirjanomaiseen kertomiseen tätä ketjua niin ehkä se hänelle vastaa tarkoitustaan. Itse ohitan kirjoitukset, kun en jaksa lukea kuin toisinaan ja silloinkin ajattelen että miten tavallaan raskaasti ja pohjamutia myöten kaiken voi toiset asioita kokea. Minulla jäisi päivän hommat (mukavat) tekemättä jos noin paljon päässäni asioita pyörittelisin. Mieluummin suunnittelen tulevaa ja toteutan ne, kuin pyörittelen asioita päässäni ja kirjoittelen tänne, huoh!. Mutta kai jotkut voi kok

Puhutko nyt kokemuksesta?🥳

Vierailija
17529/17558 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäkriiseilen vanhentumista ja hittolainen lankesin tilaamaan kaulavoidetta yli 30€ hintaan VESSI nimisestä firmasta. Vaikka tiesin voiteen olevan suht tehotonta ja kallista.

Nyt kriiseilen miten pääsen tilauksesta eroon ettei voidetta tule joka kuukausi uutta putkiloa.

Sen 30€ olis voinu käyttää paljon muuhun kivaan!

enää ikinä en tilaa mitään kosmetiikkaa netistä!

Vierailija
17530/17558 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on nihkeä keli. Eilen illalla kosteus 98%! Ihan vihoviimeinen säätila mulle. Lehtikään ei värähdä puissa ja tunnelma tunkkainen ja raskas. Toivon kirpeitä aamuja ja raikkaita syyspäiviä pian. Olen syksy-talvi ihminen selvästi. Näin me ollaan erilaisia. 

Vierailija
17531/17558 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Aivan. Ihmettelen pitkiä pohtivia kirjoituksia, antaa raskaan kuvan. Itse en viitsi noin paljon pohtia kirjoittamalla. Tietenkin jos kyse on yksinäisemmästä ihmisestä joka kuitenkin tarvitsee päiväkirjanomaiseen kertomiseen tätä ketjua niin ehkä se hänelle vastaa tarkoitustaan. Itse ohitan kirjoitukset, kun en jaksa lukea kuin toisinaan ja silloinkin ajattelen että miten tavallaan raskaasti ja pohjamutia myöten kaiken voi toiset asioita kokea. Minulla jäisi päivän hommat (mukavat) tekemättä jos noin paljon päässäni asioita pyörittelisin. Mieluummin suunnittelen tulevaa ja toteutan ne, kuin pyörittelen asioita päässäni ja kirjoittelen tänne, huoh!. Mutta kai jotkut voi kokea pitkän ja jatkuvan aktiivisen kirjoittelun terapianakin. Jotenkin raskassoutuista se kumminkin on osan meistä mielestä. Mielipiteeseen sekä sen sanomiseen on jokaisella oikeus :) Eikä kommenttiani sitten millään saa väännettyä ilkeäksi :D "

Viestisi osoitit nyt tie

Kts.viesti 17525/17526. Tuossa em. viestissä siis ihmettelet omia kirjoituksiasi?!? Nyt en ymmärrä.

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on nihkeä keli. Eilen illalla kosteus 98%! Ihan vihoviimeinen säätila mulle. Lehtikään ei värähdä puissa ja tunnelma tunkkainen ja raskas. Toivon kirpeitä aamuja ja raikkaita syyspäiviä pian. Olen syksy-talvi ihminen selvästi. Näin me ollaan erilaisia. 

Täällä kans ulkoilma on kosteaa kuin jossain tropiikissa. Sisälläkin näyttää ilmankosteus olevan jo 60%. Hiostavaa. Mä kyllä pidän kesästä, mutta en tästä kosteudesta. Oli pakko vielä pestä koneellinen pyykkiä ja ripustaa ne kuivumaan, niin sekin lisää tota kosteutta. 

Äsken tuli Cittarin tilaus ja sain kaiken sen, mitä olin tilannutkin. Ei siis tarvitse ennen reissua enää käydä muuta kuin lähikaupassa.  Matkalaukkua pitäisi varmaan ruveta pikkuhiljaa pakkailemaan. Huomenna tosin koiralla silmälääkäriaika, mutta loppuviikko on sitten ihan vapaata.

Vierailija
17533/17558 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikäkriiseilen vanhentumista ja hittolainen lankesin tilaamaan kaulavoidetta yli 30€ hintaan VESSI nimisestä firmasta. Vaikka tiesin voiteen olevan suht tehotonta ja kallista.

Nyt kriiseilen miten pääsen tilauksesta eroon ettei voidetta tule joka kuukausi uutta putkiloa.

Sen 30€ olis voinu käyttää paljon muuhun kivaan!

enää ikinä en tilaa mitään kosmetiikkaa netistä!

Mä niin fiil juu. Kolmissakymmenissä ekat rypyt tuli silmänurkkiin, niistä iloitsin, nehän oli naururyppyjä, osoitti, että naurettu on !

Mut sitten... pikkuruiset rypyt syventyi juonteiksi... iik.

Pelastus: aloe vera geeli. Tosi hyvä, 98%. Iho on kimmoisampi, rypyt 'pehmeämmät' suosittelen todella :)

Piän peukkuja, ettei sulle tullut 'ikuinen' tilaus

Vierailija
17534/17558 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kts.viesti 17525/17526. Tuossa em. viestissä siis ihmettelet omia kirjoituksiasi?!? Nyt en ymmärrä." 

Ihmettelin sitä, kun joku kirjoitti viestiini liittyen kuinka olisi pitänyt kertoa enemmän jostain asioista yms. Sitä tarkoitin, etten kaikesta viitsi kirjoittaa tarkemmin.

Kysyn silti vielä, että mikä ongelma teillä oikein viesteihini on. Miksi pitää kokoajan ja jatkuvasti valittaa jostain mitä kirjoitan. Mitä h*ttoa te siitä saatte. Mietin vaan. Kai te siitä jotain iloa elämäämme saarta. Itse raskaita ihmisiä olette jos jaksatte valittaa toisen viesteistä. 

Sovitaan, etten jatkossa ole enää mitään pitkistä, kun en minä ikinä edes toivonut mitään nimimerkkiä. Kirjoitan vaan ketjuun niin kuin muutkin ja jokaista sanaani ei tarvitse tulkita sen enempää. 

Ok. Yritän unohtaa jatkossa tuon nimen, millä totuttiin sinut tuntemaan. Ihmettelen tosiaan, miten viestejäsi arvostellaan toistuvasti. En ymmärrä.

Kirjoittele vaan, joku/jotkut jankkaa, annetaan 'valua kuin vesi hanhen selästä' tai niinkuin lammas kirjoitti: "kuka viitsisi vastata viruksellekaan". Se oli mainiosti kuvattu:)

Anonyymi - ikuisesti

Vierailija
17535/17558 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa että mitäkö kuuluu? Ihmettelen miten loputtoman tyhmiä, usein muita kohtaan ennakkoluuloisia, negatiivisia ja ilkeitä suurin osa ihmisistä on, mutta voi luoja kuinka suuria he itsestään kuvittelevatkaan...Nämä tyhmät rassukat kuvittelevat tietävänsä (lähes) varmasti kaiken maan ja taivaan väliltä ja varsinkin toisten ihmisten kaikkein yksityisimmätkin asiat! Tuohan on täysin absurdia ja naurettavaa ja jokainen aidosti fiksu ja älykäs ymmärtää tämän, mutta sellaisia on valitettavasti todella harvassa. No, ei muuta kuin kuvainnolliset popparit mikroon ja näiden pölhöjen sekoilua ihmettelemään...X,D

Vierailija
17536/17558 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina välillä mietin, että miksi edes kirjoitan tänne sitten enää jos aina joku keksii jonkun valittamisen aiheen viesteihini liittyen ja pitää oikein mainita taas joku sellainen juttu. Milloin mitäkin valitusta. Sitten minä tyhmä palaan tänne ja taas joku valittaa jostain pikkuseikasta. Tuo viestien pituus yms on varmaan ollut jo vuosia yksi valituksen aihe. Ikäviä ihmisiä olette minusta. Kai täytyy luvata itselleen etten enää kirjoita tänne. Tehdä päätös, että käyttää tämänkin ajan paremmin. Mitä minä itselleni tästä saan jos jatkuvasti johonkin tartutaan. Arvostellaan koko minun elämäni ja tekemiseni. 

Ei kaikkien tarvitse tykätä. Saa olla eri mieltä ja sanoa sen. Ei se ole niin vakavaa, sellaisia ihmiset on yks tykkää äidistä ja toinen tyttärestä.  

Mutta se on tyhmää, että aletaan haukkua toisia tyhjäpäiksi vain sen vuoksi että joku uskaltautuu pohtimaan miksi ei pidä ja kertomaan miten itse suhtautuu johonkin .Suorastaan lapsellista sellainen käytös täällä aikuisten ihmisten keskuudessa.

Vierailija
17537/17558 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa että mitäkö kuuluu? Ihmettelen miten loputtoman tyhmiä, usein muita kohtaan ennakkoluuloisia, negatiivisia ja ilkeitä suurin osa ihmisistä on, mutta voi luoja kuinka suuria he itsestään kuvittelevatkaan...Nämä tyhmät rassukat kuvittelevat tietävänsä (lähes) varmasti kaiken maan ja taivaan väliltä ja varsinkin toisten ihmisten kaikkein yksityisimmätkin asiat! Tuohan on täysin absurdia ja naurettavaa ja jokainen aidosti fiksu ja älykäs ymmärtää tämän, mutta sellaisia on valitettavasti todella harvassa. No, ei muuta kuin kuvainnolliset popparit mikroon ja näiden pölhöjen sekoilua ihmettelemään...X,D

Joihin  itsekin osoitit lukeutuvasi🤣.

Vierailija
17538/17558 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kuuma ja hiostava päivä taas.

Pyöräilin asioillle- kirjastoon palautin pari kirjaa, kierrätyspisteelle lasia ja metallia pussilliset ja kaupassa. Ihan turhaan laitoin takin päälle, paluumatkalle sulloin sen pyörän sivulaukkuun.

Edelleen yksin kotona, ehkä mies kotiutuu huomenna. Minuun iskee totaalinen flegmaattisuus yksin ollessa.

Eipä tule tehtyä mitä suunnittelin. Lähinnä olen lukenut ja syönyt. Kävelylle on liian kuuma lähteä.

Ei näitä kirjoituksia täällä kannata niin tosissaan ottaa! Jokainen kirjoittaa omia mielipiteitään ja ajatuksiaan.

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille💐

Vierailija
17539/17558 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ilmoitin poistettavaksi kaikki viime viestini. Jos poistuu niin hyvä niin. Jos ei, niin ei voi mitään. Hyppikää ne yli niinkuin tapanne on. 

Huomenna on koirani syntymäpäivä. Sitä muistelen ja oli tärkeä minulle. Kirjoitan sen nyt tänään, koska koirani ansaitsee tulla mainituksi. 

Osaltani keskustelu loppukoon tähän. Minulla on rajani mitä siedän ja mitä en ja viime aikoina on suoraan sanoen ollut jatkuvaa valitusta jostain. Hakemalla haettu jotain mistä arvostella. En kirjoita tänne enää ja lupaus pitäköön. Säästän vaan itseäni ja käytän aikani paremmin. Ja tämä ei tarkoita kaikkia ihmisiä täällä. 

Vierailija
17540/17558 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, ilmoitin poistettavaksi kaikki viime viestini. Jos poistuu niin hyvä niin. Jos ei, niin ei voi mitään. Hyppikää ne yli niinkuin tapanne on. 

Huomenna on koirani syntymäpäivä. Sitä muistelen ja oli tärkeä minulle. Kirjoitan sen nyt tänään, koska koirani ansaitsee tulla mainituksi. 

Osaltani keskustelu loppukoon tähän. Minulla on rajani mitä siedän ja mitä en ja viime aikoina on suoraan sanoen ollut jatkuvaa valitusta jostain. Hakemalla haettu jotain mistä arvostella. En kirjoita tänne enää ja lupaus pitäköön. Säästän vaan itseäni ja käytän aikani paremmin. Ja tämä ei tarkoita kaikkia ihmisiä täällä. 

Mä en enää leiki teidän kanssa -tyylinen lopetus🤭. Miksi et vain voisi antaa ihmisten olla sitä mieltä mitä ovat ja jatkaa kirjoittamista niin kuin ennenkin, myös sinä voit ohittaa kommentit. Uhriutuminen on varma tapa saada sympatioita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi