Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (21849)

Vierailija
16961/21849 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsymys jatkuu. Kaveri pyysi baariin mutta en jaksanut lähteä. Nukuin taas päikkärit.Uneni nykyään pätkittäisiä, max 4h, yöunet.

Vierailija
16962/21849 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Nro 16952: "-En sure, ei kuulu minulle. En välistä kenestäkään, vähiten itsestäni. Ei vaan kiinnosta. "

Ehkä onnellisin tässä maailmankaikkeudessa onkin se, joka ei välitä kenestäkään eikä kukaan välitä hänestä?

En ma iloitse, en sure, huokaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16963/21849 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takassa tuli, lasissa punaista. Kyllä mökillä on mukavaa. 

Huomenna on kuulemma Nuku yö ulkona - teemapäivä, niin mietimme, että virittelisimme teltan mökin parvekkeelle ja nukkuisimme siellä. Tarpeeksi eräilyhenkeä cityihmisille.

Mukavaa viikonloppua! 

Vierailija
16964/21849 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän itse avaajalle mahtaakaan tänään kuulua? Hän vain ilmeisen huvikseen utelee meidän muiden kuulumisia. Nyt on siis hyvä tilaisuus kertoa, mitä kuuluu?

Vierailija
16965/21849 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nro 16952: "-En sure, ei kuulu minulle. En välistä kenestäkään, vähiten itsestäni. Ei vaan kiinnosta. "

Ehkä onnellisin tässä maailmankaikkeudessa onkin se, joka ei välitä kenestäkään eikä kukaan välitä hänestä?

...mutta metsän tummuus mulle tuokaa...

Vierailija
16966/21849 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän itse avaajalle mahtaakaan tänään kuulua? Hän vain ilmeisen huvikseen utelee meidän muiden kuulumisia. Nyt on siis hyvä tilaisuus kertoa, mitä kuuluu?

Hyvin menee, kiitos kysymästä. Töissä oon, tauolla just. Kyllä kirjoittelen tänne usein kuulumisiani.
Ap /Doris

Vierailija
16967/21849 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tuoksut vanamon ja varjot veen, niistä sydämeni laulun teen

Vierailija
16968/21849 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tuoksut vanamon ja varjot veen, niistä sydämeni laulun teen

sulle laulan, neiti kesäheinä

Vierailija
16969/21849 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti menee, yritän juoda itseni humalaan ja päästä uneen, että ei tarvii vatova

päässä näitä samoja ajatuksia kun ei ole ketään kenen kanssa enää puhuakkaan, olkaaa onnellisi jos teillä on elämässä edes yksi ihminen.

Vierailija
16970/21849 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen väsynyt, mutta rakastan onnellisesti.

Vierailija
16971/21849 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonosti menee, yritän juoda itseni humalaan ja päästä uneen, että ei tarvii vatova

päässä näitä samoja ajatuksia kun ei ole ketään kenen kanssa enää puhuakkaan, olkaaa onnellisi jos teillä on elämässä edes yksi ihminen.

Avaudu, olen tässä. 

Vierailija
16972/21849 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Burnoutissa olen, umpiväsyneenä. Koko elämän traumataakka on päällä ylisuorittamisen lisäksi. Inhottavat muistikuvat eri elämäntilanteissa olleista tapahtumista tunkevat ahdistavina mieleen, vaikkei haluaisi. Yritän katsoa niistä poispäin, mutta se ei auta. Pakko katsoa niitä silmiin ja surra, miten tämä elämä onkaan mennyt. Synkeä yksinäisyys takoo vasarallaan silmien takana, vaikka olisinkin muiden seurassa. Syvä erillisyys, viallisuus ja surumielisyys. Niistä olen rakennettu. Ei ole yksin jätetyllä yhteyttä. Ei edes itseeni. 

Vierailija
16973/21849 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurikaupungissa eräs asia  hoitamassa, oman paikkakunnan apteekissa ja ruokakaupassa.

Kaksi pitkää puhelinkeskustelua. Yhteistyössä mieheni kanssa loppujen perunoiden kuokkiminen, jes!

Tyrnivispipuurosta tuli just sopivan makuista, kun se jäähtyy, niin vatkaan kuohkeaksi.

Telkkarista katson ainakin Rantahotellin.

Mukavaa perjantain jatkoa!

Äidin oppien mukaisesti puurokattila tiskialtaaseen kylmään veteeen ja vatkain töihin, jäähtyy ja kuohkeutuu. Välillä voi vaihtaa veden kylmempään, jos tuntuu liiaksi lämpenevän. Tyylejä on monenlaisia, lopputulos sama ;)

Mustaherukkamehusta tein viimeksi pari viikkoa sitten, mandariinimehua aion kokeilla seuraavaksi, tulee varmaan makea jälkiruokalappuski.

Vierailija
16974/21849 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Burnoutissa olen, umpiväsyneenä. Koko elämän traumataakka on päällä ylisuorittamisen lisäksi. Inhottavat muistikuvat eri elämäntilanteissa olleista tapahtumista tunkevat ahdistavina mieleen, vaikkei haluaisi. Yritän katsoa niistä poispäin, mutta se ei auta. Pakko katsoa niitä silmiin ja surra, miten tämä elämä onkaan mennyt. Synkeä yksinäisyys takoo vasarallaan silmien takana, vaikka olisinkin muiden seurassa. Syvä erillisyys, viallisuus ja surumielisyys. Niistä olen rakennettu. Ei ole yksin jätetyllä yhteyttä. Ei edes itseeni. 

Yritä levätä. Ajatukseni ovat luonasi. 

Huomenna on uusi päivä. 

Vierailija
16975/21849 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin vispipuuro on lappapuuroa=lappuskia, tulee Ruotsin puolelta tuo sana. Käsin vispatessa kuuluu klap, klap, klap... klappapuuro,  K pudonnut pois.

Sain myytyä omistukseni viimeisestä osaomistamastani firmasta, tänään rahat tilillä. Ajattelin juhlia pitämällä itselleni rapujuhlat, mutta täytyy odottaa huomiseen rapujen sulamista. Kirkasta otin jo pienen maistiasen, ehkä vielä toisenkin pienen napanterin yömyssyksi! Paistaa se aurinko joskus risupesäänkin.

Tätini, evakot Sortavallasta, kutsuivat rapuja kravuiksi. K siellä, toinen täällä.

Vierailija
16976/21849 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naapurikaupungissa eräs asia  hoitamassa, oman paikkakunnan apteekissa ja ruokakaupassa.

Kaksi pitkää puhelinkeskustelua. Yhteistyössä mieheni kanssa loppujen perunoiden kuokkiminen, jes!

Tyrnivispipuurosta tuli just sopivan makuista, kun se jäähtyy, niin vatkaan kuohkeaksi.

Äidin oppien mukaisesti puurokattila tiskialtaaseen kylmään veteeen ja vatkain töihin, jäähtyy ja kuohkeutuu. Välillä voi vaihtaa veden kylmempään, jos tuntuu liiaksi lämpenevän. Tyylejä on monenlaisia, lopputulos sama ;)

Mustaherukkamehusta tein viimeksi pari viikkoa sitten, mandariinimehua aion kokeilla seuraavaksi, tulee varmaan makea jälkiruokalappuski.

Esittelit juuri kauhean ällösanan!

Vierailija
16977/21849 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esittelit juuri kauhean ällösanan!

Murre on ällöä? Mitähän ällöttävää sinun murteestasi löytty?

Vierailija
16978/21849 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esittelit

Tuo sana vain sattuu olemaan äklö. Länkytystä. Ihan sama, mitä murretta se on.

Vierailija
16979/21849 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mustaherukkamehusta tein viimeksi pari viikkoa sitten, mandariinimehua aion kokeilla seuraavaksi, tulee varmaan makea jäl

Paljastit oman ällöttävyytesi, kiitos siitä!

Vierailija
16980/21849 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä hullua yllytä, kyllä sen roskapostauksia on ihan riittämiin! Ymmärtäis vielä olematta päsmäröimättä, leikkimättä chättiemäntää. Taitaa olla valitettavasti turha toivo, niin kauan kuin siinä henki pihisee, toivottavasti ei kauaa!

Nyt täytyy kyllä sanoa, että vaikutat olevan aikamoinen moukka. Siisti suusi, mieti näitä puheitasi, pyydä anteeksi ja kadu sydämestäsi ja sitten mene nukkumaan.

Sivusta tähän