Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (24139)
Nukuin taas luvattoman myöhään puoli yhteentoista. Kahvit ja sanahaut. Sitten innostuttiin miehen kanssa siivoamaan perusteellisesti, ainoastaan lattiat jäi pesemättä. Mies on tarkka imuroinnissa. Kyllä oli tahmainen jääkaappi pakastimen korkea päällys, imurointi ei riittänyt, jääkaapin siirsin, alla oli villakoiria. Ruuaksi taas kanttarelli kastike ja keitetyt perunat. Näillä säillä ei mökkeilyä huvita, siis vuokramökki. Viikon lopulla pojat ja pojan pojat tulossa kotiin. Kiitollinen mieli 🙏
Vierailija kirjoitti:
Minäkin iloitsisin vaikka mistä asiasta jos olisi yksikin ihminen kenelle edes kertoa siitä tai se nyt kaukainen haave, että vielä tehdä jotain toisen ihmisen kanssa, vaikka juoda ne kahvit.
Kerro meille täällä, meitä kiinnostaa kuulla 😊
Vierailija kirjoitti:
Minäkin iloitsisin vaikka mistä asiasta jos olisi yksikin ihminen kenelle edes kertoa siitä tai se nyt kaukainen haave, että vielä tehdä jotain toisen ihmisen kanssa, vaikka juoda ne kahvit.
Kerro tänne! Niinhän minä jo tein. Yksin olen minäkin aina.
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä aika surullista :( Mutta se, että sulla olisi elämässäsi ihmisiä, ei suinkaan tarkoita, että voisit kertoa heille iloisista asioistasi. Just tänään mietin, että tällä hetkellä ketään mun lähelläni olevaa ihmistä ei kiinnosta mun iloni. Olisin halunnut kertoa ystävälleni yhden kivan asian, mutta ennenkuin ehdin edes aloittaa, hän kertoikin kaiken, mikä hänen elämässään on taas päin persettä. Joten se siitä iloisen asiani kertomisesta.
Mä laitan mun aikuisille lapsille whatsapp-viestejä mun pienistä iloista, kuvia luonnosta ja kotipihasta, kerron eläinkohtaamisista tai mustikkareissuista. Haluan niitä ilonhetkiä jakaa heille.
Mukava ilma taas. Pyöräiltiin kauppaan ja käytiin kiinalaisessa syömässä. Olipa hyvää taas! Siellä on jälkkäripöytäkin, jätskiä, keksejä ym mutta ei enää jaksa niitä nauttia.
Poimin taas mustaherukoita, on yksi iso pensas ja marjoille ei tule loppua! Pakastan ja mies aikoo tehdä hilloa. Punaisista jo teki monta purkillista.
Monena päivänä ollut jotenkin pitkäveteistä kun olemme kotihiiriä eikä oikein toimerruta lähtemään minnekään. Meneepä elämä näinkin.
Olikos täällä joku puutarhuri? Pitääkö nurmikko leikata vielä tähän aikaan vuodesta ja jos niin miksi?
T. Reipas ja tunnollinen lammas poikkeuksellisesti vierailijana
Vierailija kirjoitti:
Olikos täällä joku puutarhuri? Pitääkö nurmikko leikata vielä tähän aikaan vuodesta ja jos niin miksi?
Jos jää liian pitkäksi, voi maatuessaan aiheuttaa kosteuden kanssa jääpoltetta, jos pakkanen tulee aikaseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos jää liian pitkäksi, voi maatuessaan aiheuttaa kosteuden kanssa jääpoltetta, jos pakkanen tulee aikaseen.
Kiitos vastauksesta. Pitää siis jossain vaiheessa käydä leikkaamassa isän pihasta nurmikko.
Ah mitä kirjallista herkkua on tullut nautiskeltua kuudensadan sivun verran. Viikonloppuna ostamani Demon Copperhead hupeni ihan liian nopeasti, vaikka itse tarina olikin kuin olisi katsonut junaonnettomuutta suorana lähetyksenä. Kauhistuttaa, mutta et voi olla katsomatta.
Mitäpä muuta. Nuhainen lapsi,irtokarkkipussi jota ei saa syödä yksin, suihkua odottavat kainalot (omat). Tavallinen tiistai sohvannurkassa siis parhaillaan menossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä aika surullista :( Mutta se, että sulla olisi elämässäsi ihmisiä, ei suinkaan tarkoita, että voisit kertoa heille iloisista asioistasi. Just tänään mietin, että tällä hetkellä ketään mun lähelläni olevaa ihmistä ei kiinnosta mun iloni. Olisin halunnut kertoa ystävälleni yhden kivan asian, mutta ennenkuin ehdin edes aloittaa, hän kertoikin kaiken, mikä hänen elämässään on taas päin persettä. Joten se siitä iloisen asiani kertomisesta.
Mä laitan mun aikuisille lapsille whatsapp-viestejä mun pienistä iloista, kuvia luonnosta ja kotipihasta, kerron eläinkoh
Samoin teen minäkin. Olen kertonut heille että en odota vastakaikua välttämättä ja että minun on vaan kiva laittaa kuvia jne heille.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pitää leikata. Joku jääpolte nurtsiin iskee jos jää liian pitkäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla tosiaan ei omalla pihallani ole nurmikkoa, mutta isäni pihalla on. Sellainen about 6 m2. Pitää joku päivä käydä hakemassa taloyhtiön varastosta ruohonleikkuri ja käydä vetäisemässä nurtsi lyhyeksi. Mutta kannattaakohan se tehdä nyt lähipäivinä vai vasta esim 3 viikon päästä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla tosiaan ei omalla pihallani ole nurmikkoa, mutta isäni pihalla on. Sellainen about 6 m2. Pitää joku päivä käydä hakemassa taloyhtiön varastosta ruohonleikkuri ja käydä vetäisemässä nurtsi lyhyeksi. Mutta kannattaakohan se tehdä nyt lähipäivinä vai vasta esim 3 viikon päästä?
Riippuu vähän, miten pitkä on. Viimeinen leikkaus voi olla vähän pitempään ruohoon niinkuin myös kuivalla säällä. Hyvässä kasvussa oleva ruoho kestää matalampaan leikkauksen.
Täytyy mennä tanssitunnille ja minä jäin seisomaan lumeen..Ultra bra.
Vierailija kirjoitti:
Oliko sulla se leipälaatikko, missä on liukuovi? Suojeletko minua kaikelta, väisteletkö? vesilammikot, nukahtaako savanni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko sulla se leipälaatikko, missä on liukuovi? Suojeletko minua kaikelta, väisteletkö? vesilammikot, nukahtaako savanni
Ihana.Lauantaina 23.8 Ultra bra.Ihana konsertti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana.Lauantaina 23.8 Ultra bra.Ihana konsertti.
Niin oli. Itketti ja nauratti. Varsinkin Terhi oli loistava
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu vähän, miten pitkä on. Viimeinen leikkaus voi olla vähän pitempään ruohoon niinkuin myös kuivalla säällä. Hyvässä kasvussa oleva ruoho kestää matalam
Käyn ehkä leikkaamassa sen just ennen Irlannin matkaa eli ensi kuun puolivälissä. Pakkasia tuskin tulee sitä ennen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä laitan mun aikuisille lapsille whatsapp-viestejä mun pienistä ilois
HArrastan samaa, mutta kopsaan usein netistä jonkin hauskan jutun. Jodelissa on ihania eläinkuvia, joihin on lisätty puhekupla 😁.
Jodelista löysin tämänkin kysymyksen: mitä muita hävikkiäppejä on kuin Resq ja Tinder? Ja tosiaan mietin missä nykyiset kumppanit on tavattu ettei tule mogaa.
Syksyiseltä tuntuu. Väsynyt olo, kun nukuin yöllä huonosti.