Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kerrohan
Kommentit (24139)
Vierailija kirjoitti:
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika outoa, että palstalla ja tässäkin ketjussa kirosanat menee läpi tuosta vaan. Niitä ei ole miellyttävä lukea. No, pidän paussia tästä ketjusta, joku poistattikin mun kommentin alta aikayksikön.
Koko tältä palstalta katoaa ketjuja. Mulla oli neljässä eri selaimessa auki ketjut, joita seurasin. Sitten puhelin soi ja kun olin rupatellut hetken aikaa puhelimessa, niin kaikki 4 ketjua oli ehditty poistaa. Enkä puhunyt kuin about varttin.
Selaimessa 😂
Mitäs ihmeellistä tuossa on? On mulla selaimen välilehdissä auki yleensä myös Ilta-Sanomat ja/tai Iltalehti. Erityisesti silloin, jos maailmalla tapahtuu jotain sellaista, mitä noi mediat seuraa (kuten just nyt, kun on Trumpin ja Putinin tapaaminen). Sitten on aina toinenkin selain auki ja se tolla isolla näytöllä ja siinä välilehdillä on aina auki Yle Areena, MTV Katsomo, Max sekä Youtube. Voin sitten valita, mitä milloinkin niistä katson tai kuuntelen. Joskus saatan töitä tehdessä kuunnella vaikka Maikkarin Huomenta Suomi -lähetystä.
Se, joka ihmetteli, miksi mulla on palstan ketjuja neljällä välilehdellä auki, niin johtuu ihan siitä, että kun en mä istu tässä työtuolissani koko päivää seuraamassa, miten jossain keskustelussa edetään vaan teen välillä kaikkea muutakin ja poistun - hui kauheeta - jopa välillä kotoakin, niin ei tartte sitten taas läppärin ääreen palatessa skrollailla sivukaupalla palstaa etsien ketjuja, joiden seuraaminen jäi kesken.
Täällä alkoi just sade. Tiedä sitten, tuleeko mitään myrskyä vai sataako vaan. Ehdin kuitenkin käydä kaupassa ja käyttää koiran iltalenkillä ennenkuin sade alkoi. Mutta kylläpä on jo pimeää. Elokuun pimeät illat on alkaneet. Tekisi mieli ostaa tonne pihalle jotkut syysvalot, mutta ehkä ensi kesäksi vasta. Eilen illalla katselin, miten orava loikki pihani pähkinäpensaassa ja syljeskeli kuoria takapihalle. Yhden naapurini siskon kanssa sovittiin aiemmin kesällä, että tekee mulla tohon pihaan suunnitelman. On siis ihan ammattilainen. Mä en jaksa alkaa selvittää, mikä kasvi tuolla viihtyisi ja mikä ei. Kun aiemmin kesällä kävi katsomassa pihaani ja otti valokuvia ja mittoja suunnitelmansa pohjaksi, oli puhetta, että hoitaa omenapuun oksien leikkaamisen ja leikkaa pois myös suurimman oksan tosta pähkinäpensaasta. Se kun varjostaa aika merkittävästi koko pihaa. Mutta kun näin sen oravan, niin en mä voi :( Pähkinäpensas saa olla sellaisenaan ja vaikka sen siitepölylle olenkin allerginen, niin en vie oravilta niiden ruokaa. Kasvatan sitten pihassani vaikka jäkälää tai sammalta :D
4 päivän vapaat alkoi. 6 työpäivää enää ja sitten se on ohi. Mitä vähemmän päiviä jäljellä, sitä enemmän mietin, olenko unohtanut jotain. Sinänsä kyllä hyvä, että tein kuitenkin sen 0-tuntisopparin eli jOS mua sittenkin vielä tarvittaisiin johonkin, olen käytettävissä.
Aikooko muut seurata tota Trumpin ja Putinin tapaamista? Mä ajattelin ehkä keskiyöhän asti katsoa Iltalehden livelähetystä, mutta toistaiseksi siinä nyt vaan näytetään Air Force 1:n ovea. Ehkä nukahdan jo paljon aikaisemmin.
Olin tänään ensin vadelmassa. Tuli pieni huoli, että sade hakkaa ne maahan ja näin jo tänään menin. Ehkä pari kolme lirtaa sain. Sitten illalla vielä mustikassa ja sitäkin ehkä 5 lirtaa poimin. Kävellyllä ja pyöräilemässä myös olin. Täällä alkoi sade sopivasti 22 aikaan ja ei haitannut ulkoilua mitenkään. Hyttysiä oli tosin metsässä edelleen. Kirjoja olen olen myös lukenut ja mehua keittänyt. Hyvä päivä tänään.
Koko päivän on väsyttänyt todella paljon. Vähän on sadellut tänään, mutta ulos lähtiessäni ihan kuivaa kulkea. Lämmin päivä oli. Kovia tuulenpuuskia oli ja havaitsin sen puista, kun heiluivat niin kovasti.
Minäkin kävin leffaostoksilla kierrätyskeskuksessa, sillä matkaani tarttui The Lost Angel, Funky Monkey ja tuplapakkaus jossa on Jet Lin tähdittämät Contract Killer ja Meltdown leffat. 1,50e maksoi kaikki yhteensä. Ei luulisi kaduttavan ainakaan hinnan puolesta, jos en tykkääkään. En voi uskoa miten halvalla sain nämä elokuvat.
Sadepäiville leffat ovat oikein mukavaa tekemistä. Syksykin on tuloillaan. Viimeiset kesäpäivät meneillään. Syksy taitaa olla itselleni paras vuodenaika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika outoa, että palstalla ja tässäkin ketjussa kirosanat menee läpi tuosta vaan. Niitä ei ole miellyttävä lukea. No, pidän paussia tästä ketjusta, joku poistattikin mun kommentin alta aikayksikön.
Koko tältä palstalta katoaa ketjuja. Mulla oli neljässä eri selaimessa auki ketjut, joita seurasin. Sitten puhelin soi ja kun olin rupatellut hetken aikaa puhelimessa, niin kaikki 4 ketjua oli ehditty poistaa. Enkä puhunyt kuin about varttin.
Selaimessa 😂
melkoinen it-guru tosiaan. muka neljä eri selainta auki...
alan käsitteet täysin sekaisin.
Viime yönä luin Ruth Waren kirjan Viimeinen pari. Oli tosi jännä ja ajankohtainenkin. Tosi-tv ohjelmaa tehdään syrjäisellä saarella, mutta tulee valtava myrsky ja he jäävät sinne.Lopun suorastaan ahmin. Oli kiva yö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selaimessa 😂
melkoinen it-guru tosiaan. muka neljä eri selainta auki...
alan käsitteet täysin sekaisin.
Ja yks kuulumisten guru täällä kirjoittelee ilman ainuttakaan :)
Olipa yllätysten ilta töissä eilen, näin ihanan ystävän vuosien takaa, halaukseksihan se meni. Oli tosi mukavaa, tuli paljon mukavia muistoja mieleen.
Yöllä satoi räväkästi, tälle päivälle ennustettu myös sadetta pitkin päivää. Pihasauna lämpiää, puoliso savustaa lohen. Mustikkametsä saa odottaa huomisen kuivempaa säätä
Lauantaiterveisin
Doris
Räväkkä-sanan viljelijä ja räväkät-ketjun suosittelija paljastui.
Samalla kirjoittajalla on tosiaan monta hahmoa tässä ketjussa. Alkaa hiljalleen hahmottua :D
Vierailija kirjoitti:
Räväkkä-sanan viljelijä ja räväkät-ketjun suosittelija paljastui.
Samalla kirjoittajalla on tosiaan monta hahmoa tässä ketjussa. Alkaa hiljalleen hahmottua :D
Niitä suosittelijoita on varmaan enemmänkin kuin yksi. Tässä ilmoittautuu toinen.
Mikä nyt oli kiellettyä? Aamuseksi, politiikka, uskonto, luonnonsuojelu, miesten ajatukset, keskikaljasta varoittelu vai hyönteisten pelastaminen? Täällä on tiukka seula!
Täällähän alkaa jo epäillä omaa näkökykyään, kun lukee viestejä. Kun päätä kääntää, niin hokkuspokkus ne katoaa. Melkoinen Copperfield tämä meidän siistijä.
Vierailija kirjoitti:
Täällähän alkaa jo epäillä omaa näkökykyään, kun lukee viestejä. Kun päätä kääntää, niin hokkuspokkus ne katoaa. Melkoinen Copperfield tämä meidän siistijä.
Haluatko tietää taikasanan?
Eilen tultiin kotiin kakkosasunnolta.
Marjapensaat kuhisi räkättejä mutta näkyipä meillekin jääneen riittävästi.
Yöllä heräsin rankkaan vesisateeseen. Ilma on viilennyt mukavasti, pyöräilylle piti olla jo lämpimämpi vaatetus.
Tulevalla viikolla täytyy kerätä msrjat, mies ehkä tekee taas hyytelöitä
osasta ja osa pakkaseen puuromarjoiksi. Minä en juurikaan leivo.
.
No nyt poistui viestini, missä kysyin kiellettyjä aiheita; onko markkinat tai kirpputori kielletty? Käytiin tänään.
En ehdi nyt kirjottaa uudestaan. Lämmitän pihasaunaa, teen salaattia. Puoliso savustaa lohta
Doris
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selaimessa 😂
Mitäs ihmeellistä tuossa on? On mulla selaimen välilehdissä auki yleensä myös Ilta-Sanomat ja/tai Iltalehti. Erityisesti silloin, jos maailmalla tapahtuu jotain sellaista, mitä noi mediat seuraa (kuten just nyt, kun on Trumpin ja Putinin tapaaminen). Sitten on a
Miksi pitää seura maailman tapahtumia niin tiiviisti? Tekee höpöö vierottaa itsensä tiedotusvälineistä, somesta, keskusteluketjuista ja tehdä viikko ihan jotain muuta. Ei edes tv:ta tarvitse avata. Kokeile joskus ihan mielenkiinnosta, pystytkö. Jos et, olet vierotuksen tarpeessa todellakin. Aivot kiittää. Työasiat tietenkin hoidettava koneella.
Kaipasin viihdettä työpäivän jälkeen, joten menin yhdelle bisselle A Samurai in Time elokuvanäytökseen. Harvemmin on mahdollisuutta juoda olutta elokuvateattereissa.
Näin tänään sattumalta Martti Servon esiintymässä kesäterassilla. Jäinpä kuuntelemaan hetkeksi. Mukava viikonlopun avaus.