Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkän parisuhteen ihmiset. Mitä yhteistä tekemistä teillä on?

Vierailija
10.06.2023 |

Mä olen yli 20v suhteessa alkanut miettiä olenko tyytyväinen. Lapset on aikuisia. Me käydään joskus yhdessä lenkillä, kaupassa, joskus syömässä. Siinäpä se. Mitään yhteistä harrastusta ei olla keksitty näinä vuosina. Mies ei harrasta mitään. Hänen mieleistä tekemistä on oluen juonti ja tietokonepelit. Itse liikun luonnossa ja tykkään matkustella. Näihin minulla on ystävä seuraksi. Mies ei juuri koskaan halua tehdä kanssani mitään. Kotona möllötetään. Sksiä on silloin kuin mies haluaa, noin kerran viikossa.
Miten muilla pitkissä suhteissa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tapellaan, soitellaan kitaraa ja muuta ja katsellaan jalkapalloa. Paitsi minä roikun täällä jalkapallon aikana.

Vierailija
2/10 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsellaan lintuja ja tanssitaan disco ja tangoa. Elokuva iltoja ja kirjallisia iltapäiviä. Pitkiä kävelyjä ja luontobongailua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me autetaan suvun vanhuksia ja retkeillään. Maanantaina tien päälle, koko kesän kalareissuun.

Vierailija
4/10 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietämme normaalia perhe-elämää. Joskus käydään viettämässä laatuaikaa bändikeikoilla, joskus ravintoloissa. Ei minusta sen kummemmin tarvitse yhteistä tekemistä olla.

M56

Vierailija
5/10 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääosin ihan arkisia asioita tehdään yhdessä, paljon myös erikseen. Erityisiä harrastuksia ei kummallakaan ole. Lomaillaan enemmän yhdessä (yleensä lapset mukana) kuin erikseen. Yhdessä pian 30 vuotta. Seksiä vähän vaihtelevasti mutta noin kerran viikossa.

Vierailija
6/10 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me harrastetaan aina seksiä silloin kun siihen on mahdollisuus, katsotaan urheilua, harrastetaan puutarhatöitä, polttopuiden tekoa, joskus laitetaan ruokaa yhdessä, keskustellaan kunnolla kun ollaan kaksin, käydään syömässä tai kahvilla.

Vierailija
7/10 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkein on yhteinen halu toimia parisuhteen parhaaksi.

Vierailija
8/10 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kyllä paljonkin yhteistä tekemistä. Molemmat ovat ottaneet ennakkoluulottomasti osaa toisen harrastuksiin, ja monista on tullut yhteisiä harrastuksia. Mä oon aina pelannut tietokonepelejä, ja mieheni on alkanut sen myötä pelaamaan myös. Pelataan paljon yhteispelejä, useana iltana viikossa. Peleistä myös keskustellaan paljon. Oluttakin juodaan yhdessä :) Mies on kiinnostunut ruuanlaitosta ja mäkin olen vuosien aikana alkanut ottaa siihen osaa. On kiva kokata yhdessä ja kokeilla erikoisempia ja vaikeampia ruokia.

Käydään myös paljon autoretkillä Suomessa. Vuokrataan mökki jostain ja siellä saunotaan, kokataan ja tutustutaan lähialueeseen. Omakin mökki on, jossa riittää puuhaa. Joskus etsitään jokin kiinnostava luontopolku, ja käydään siellä päiväretkellä. Käydään museoissa, näyttelyissä ja leffassa. Joskus keikoilla. 

Vierailija
9/10 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan arkisia asioita. Tehdään yhdessä ruokaa, pihatöitä, lajitellaan pyykkikasoja, käydään kaupassa. Jonkinlaista arjen romantiikkaa. Näin kotityöt jakautuu tasaisemmin ja tulee juteltua samalla.

viikonloppuisin käydään luontopoluilla ja kävelyllä, matkustellaan ja joskus käydään syömässä, museoissa ja tapahtumissa.

Nuorempana käytiin keikoilla, melomassa, teatterissa, baareissa mutta sen tyyppinen tekeminen on vanhemmiten jäänyt.

Vierailija
10/10 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kyllä yhdessä ihan kivaa edelleen. 24 v yhteisiä vuosia takana.

Käydään kävelyllä tai pyöräilemässä, tykätään matkustella, kesällä ollaan mökillä tai käydään vaikka syömässä jossain.

Miehellä on paljon omia juttuja hoitelee esim. meidän omistamien kiinteistöjen asioita tms. päivätyönsä lisäksi. Itse käyn jumpassa ja satunnaisesti jonkun ystävän kanssa kävelyllä tai kaupungilla ja vastaan meidän perheen ruuanlaitosta. Tämä sopii minulle hyvin.

Meillä on yksi yhteinen harrastus, mutta siis molemmilla myös omia juttuja.

Lapset ovat muualla opiskelemassa, mutta ajoittain käyvät viikonloppuisin tai me käydään moikkaamassa heitä.

Molempien omat vanhemmat alkavat myös jo tarvita apuja meiltä enemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi